لوکس ترین هواپیماهای جهان

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/01/30
بازدید: 365
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده
با شنیدن لوکس ترین هواپیماهای جهان اغلب به یاد هواپیماهای شخصی می افتیم اما ‏خوب است بدانید که برخی از لوکس ترین هواپیماهای جهان مسافربری هستند که در ‏ادامه به معرفی تعدادی از آن ها می پردازیم. 
‏1. ‏Qatar Airway’s first class‏ 
اگر در سفر خود بلیط یکی از کابین های ‏first class‏ هواپیمایی ‏Qatar‏ ‏airways‏ را ‏خریداری کنید، می توانید با یکی از بهترین و لوکس ترین هواپیماهای جهان سفر کنید.  
در این کابین ها امکانات زیادی نظیر تخت نرم و مخملی، سرو نوشیدنی و غذا های ‏سبک، تلوزیون، سوکت برق و غیره به مسافران ارائه می شود و هزینه ای که مسافران ‏برای خرید بلیط این هواپیما باید پرداخت کنند حدود 5 هزار دلار می باشد. 
‏2. ‏AirFrance la Premiere‏ 
شرکت هواپیمایی ‏AirFrance‏ سوئیتی نسبتاً بزرگ و فول امکانات را در اختیار مسافران ‏هواپیما های لوکس خود قرار می دهد. مسافران می توانند بلیط هوای خود را از این ‏شرکت هواپیمایی خریداری کنند و از فضا و امکاناتی که در اختیارشان قرار می گیرد ‏استفاده کرده و سفری بی نظیر را تجربه کنند. 
از امکانات این پرواز ها می توان به صندلی های تخت خواب شو و تلوزیون اشاره کرد. 
قیمت بلیط این هواپیماهای لوکس حدود 10 هزار دلار می باشد. 
‏3. ‏Qanta first class flights‏ 
این هواپیمایی استرالیایی امکانات بسیار مجللی را به مسافران پرواز های لوکس خود ‏ارائه می دهد. مسافران تور استرالیا در این پرواز ها می توانند از امکانات موجود در ‏کابین های شخصی که در اختیار آن ها قرار میگرد استفاده کرده و نهایت راحتی و لذت ‏را تجربه کنند. 
از امکاناتی که در طول پرواز در اختیار مسافران قرار می گیرد می توان به مرکز ارائه ‏خدمات ماساژ و ‏spa‏ در فضای سبز، تلوزیون و تخت خواب اشاره کرد. 
همچنین لازم به ذکر است قیمت بلیط های ‏Qanta first class flights‏ بالای 15 هزار دلار ‏می باشد. 
‏4. ‏British Airway's first class 787-9 dream liner‏ 
شرکت هواپیمایی ‏Biritish Airways‏ نیز یکی از لوکس ترین هواپیماهای جهان را در اختیار ‏دارد که با پرداخت مبلغی حدود 5 هزار دلار می توان بلیط یک طرفه پرواز های لوکس ‏این هواپیمایی را خریداری کرد.  
در کابین های هواپیمای لوکس این شرکت امکانات زیادی نظیر نمایشگر لمسی 32 ‏اینچی، صندلی راحتی مخملی، دو پورت یو اس بی، گاو صندوق شخصی، آینه و غیره ‏وجود دارد که مسافران می توانند از آن ها استفاده کنند. 
‏5. ‏Japan Airline's Sky Suite 777 first class cabin‏ 
این شرکت هواپیمایی که متعلق به کشور ژاپن می باشد دارای یکی از لوکس ترین ‏هواپیما ها و پرواز های دنیا می باشد. در کابین های هواپیمای لوکس این شرکت از ‏پوست گران قیمت گربه ‏woodgrain‏ استفاده شده است و طراحی آن به گونه ای است که ‏هیچ یک از مسافران قادر به دیدن کابین سایر مسافران نیستند. 
در کابین های این هواپیمای لوکس امکانات رفاهی متعددی وجود دارد که برخی از آن ‏ها عبارتند از نمایشگر 32 اینچی، تخت خواب، سوکت برق و غیره. 
‏6. ‏Etihad Airways‏ 
لوکس ترین هواپیماهای جهان متعلق به این هواپیمایی می باشد. هواپیمایی اتحاد ‏پرواز های لوکس متععدی را برای مشتریان خود در نظر می گیرد که یکی از آن ها کابین ‏های آپارتمانی می باشد و مسافرانی که این کابین ها را انتخاب می کنند می توانند ‏بهترین و لوکس ترین پرواز خود را تجربه کنند در این پرواز ها امکاناتی نظیر حمام ‏شخصی، تخت، صندلی و غیره وجود دارد و قیمت بلیط های یک طرفه آن بالغ بر 11 هزار ‏دلار می باشد 
لازم به ذکر است گردشگران هر یک از تور های خارجی نظیر تور فرانسه و تور استرالیا می ‏توانند با این پرواز های لوکس سفر کنند. 
امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در رابطه با لوکس ترین هواپیماهای جهان به ‏دست آورید.‏
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.8 از 5 | از 114 کاربر