لوکس ترین هتل های مشهد

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1402/06/19
بازدید: 3344
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

شهر مشهد به دلیل وجود آرامگاه مقدس امام رضا(ع) از دیرباز جزء معروف‌ترین مقاصد گردشگری ایرانیان بوده و هر ساله پذیرای تعداد زیادی از گردشگران از نقاط مختلف کشور است. افراد به قصد زیارت و همچنین استفاده از امکانات تفریحی به این شهر سفر می‌کنند. هتل‌های لوکس زیادی در مشهد ساخته شده که اقامتی راحت و دلپذیر را برای مسافران و گردشگران فراهم می‌کنند و طرفداران بسیاری دارند. امکاناتی از قبیل رستوران‌ها، دسترسی به اینترنت و سرگرمی‌های مختلف در این هتل‌ها به گردشگران عرضه می‌شود. بهتر است مسافران پیش از آغاز سفر خود جهت رزرو اتاق در هتل‌ها اقدام کنند. در ادامه لیست کاملی از لوکس ترین هتل‌های مشهد را آورده ایم.

لوکس ترین هتل های مشهد

هتل الماس 2

یکی از لوکس‌ترین هتل‌های مشهد، هتل الماس۲ نام دارد که در سال ۱۳۹۶ در این شهر تاسیس گردید. هتل الماس درحقیقت یک هتل نوساز است که با جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته شده و به همین منظور ایمنی بالایی دارد. فاصله این هتل تا حرم مطهر بسیار کوتاه بوده و همین امر موجب شده هتل الماس انتخاب بسیاری از زائران برای اقامت باشد. معماری منحصربه‌فرد این هتل علت دیگر محبوبیت آن نزد زائران و گردشگران خارجی است. معماران و مهمانان هتل الماس ۲ آن را پنجره‌ای به هشت تمدن جهان: روم باستان، روسیه، تایلند، هند، عربستان، ترکیه، آفریقا و ایران توصیف کرده‌اند. طراحی و معماری هر طبقه از این هتل مربوط به داستان‌ها و اساطیر هر یک از این هشت کشور است. هتل الماس ۲ تجربه‌ای تکرار نشدنی و خاطرات شیرین فراموش نشدنی را برای مهمانان خود رقم  می‌زند. فاصله این هتل تا حرم مطهر تنها ۷ دقیقه پیاده‌روی است.

هتل الماس 2 مشهد

  • اتاق ها: هتل الماس مشهد دارای ۲۱۶ اتاق و سوئیت است. طراحان این هتل سبک‌های مختلفی را در طراحی و چیدمان اتاق ‌به کار برده‌اند. زائران و گردشگران می‌توانند اتاقی با دکوراسیون ایران باستان، هند، ایتالیا، روسیه، ترکیه، ایران در دوره صفویه، تایلند و آفریقا را برای اقامت خود رزرو کنند. اتاق‌های هتل همگی از امکانات کاملی برخوردار هستند.
  • رستوران هتل الماس 2: هتل الماس به دلیل وسعتی که دارد دارای رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مختلفی است. رستوران‌های فیروزه، رستوران پانوراما، کافی‌شاپ روف گاردن و کافی‌شاپ یاقوت همگی از امکانات این هتل هستند که در دسترس گردشگران قرار دارند تا در سفر خود از طعم واقعی غذاهای ایرانی و خارجی مختلف لذت ببرند. بخش‌های مختلف این هتل درتلاشند تا اقامتی دلنشین و تجربه‌ای فراموش نشدنی را به مهمانان عرضه کنند.
  •  سرگرمی‌های هتل الماس 2: هتل الماس 2 یکی از هتل‌های ۵ ستاره مشهد بوده که برای تمدد اعصاب مسافران خود، مجموعه آبی مخصوص بزرگسالان و کودکان را به وجود آورده است. امکاناتی از قبیل استخر، جکوزی و سونا و همچنین اتاق اسپا برای لذت بردن از یک ماساژ دلپذیر در اختیار مهمانان هتل قرار می‌گیرد که می‌تواند تمام خستگی روز را از تن آن‌ها بیرون کند.
  • سالن کنفرانس هتل الماس 2: چنانچه قصد افراد از سفر به این شهر کاری بوده باشد؛ هتل الماس می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌‌ها برای آن‌ها باشد زیرا سالن‌های کنفرانس و سالن‌های پذیرایی برای رویدادها و مراسمات رسمی در این هتل وجود دارد. افراد می‌توانند با خیالی آسوده در این هتل به امور خود رسیدگی کنند.
  • سایر خدمات: علاوه بر تمامی امکاناتی که هتل الماس در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد، افراد در طول اقامت خود می‌توانند از بازارچه‌های اختصاصی و اینترنت رایگان هتل نیز بهره‌مند شوند. ترانسفر تا فرودگاه یا راه آهن خدمت دیگری است که این هتل به مهمانان خود عرضه می‌کند و در صورت عدم وجود آن در روزها و اوقات شلوغ شهر ممکن است افراد از سفر خود باز بمانند. درحقیقت یک هتل خوب و ایده‌آل برای آسایش مسافران از هر نظر را مدنظر خود قرار می‌دهد و برای مشکلات احتمالی راه‌حل ایجاد می‌کند.

سالن خدمات رستوران الماس 2

  • هزینه: اقامت در هتل الماس ۲ مستلزم این است که مسافران فاکتورهای زیادی از قبیل تاریخ سفر، تعداد نفرات و نوع اتاق را در نظر بگیرید، زیرا ممکن است به دلیل محبوبیت بالای هتل و شلوغی هتل امکان رزرو فوری اتاق ممکن نباشد و مسافران با مشکل روبه‌رو شوند. هزینه رزرو هتل به طور کلی از ۸۸۰۰۰۰ تومان تا ۳۸۵۰۰۰۰ متغیر است.

هتل درویشی

هتل درویشی نیز در لیست لوکس‌ترین هتل‌های مشهد قرار دارد و از آن دسته هتل‌هایی است که چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. هتل لوکس درویشی دارای امکانات مختلفی برای فراهم کردن اقامتی دلپذیر برای مهمانان خود است اما دسترسی ۱۰ دقیقه‌ای این هتل به حرم حضرت رضا(ع) یکی از ممتاز‌ترین ویژگی‌های آن قلمداد می‌شود. گردشگران جهت دسترسی به این هتل تنها کافی است در خیابان امام رضا، به سمت امام رضای ۲۴ و ۲۶ بروند تا به راحتی هتل را پیدا کنند. هتل درویشی نه تنها در شهر مقدس مشهد بلکه در کل ایران شناخته شده است. افراد مختلف جهت برگزاری سفرهای کاری لوکس نیز از سالن‌های این هتل استفاده می‌کنند.

هتل درویشی مشهد

  • اتاق‌های هتل درویشی: تعداد بالای اتاق‌های این هتل مجلل و همچنین تنوع در معماری و چیدمان آن‌ها دست مهمانان را در انتخاب باز گذاشته است. اتاق‌های هتل درویشی به‌طورکلی به چهار دسته VIP ، فصل، رویال و ملل تقسیم‌ می‌شوند که برای افرادی که با مقاصد مختلفی به این شهر سفر کرده‌اند مناسب هستند. دوبلکس‌های بین‌المللی هتل درویشی با چیدمان خاص خود، تداعی کننده فرهنگ و دکوراسیون کشور‌هایی از قبیل چین، رم، مصر و... بوده‌اند. زوج‌های زیادی برای شروع زندگی مشترک خود به این شهر سفر می‌کنند و چنانچه برای گذراندن ماه عسل تصمیم گرفته‌اید به این شهر سفر کنید، اقامت در  اتاق کوئین  هتل درویشی گزینه مناسبی برای شما است زیرا گل‌آرایی و پذیرایی ویژه این هتل، ماه عسلی رویایی را برای افراد فراهم می‌کند.
  • امکانات تفریحی: مسافران هتل درویشی می‌توانند با صرف یک نوشیدنی در کافی‌شاپ اسپای هتل درویشی اوقات خوشی را بگذرانند. هتل درویشی دارای یک مجموعه عالی مجهز است که افراد می‌توانند در آن از خدماتی چون باشگاه بدنسازی، خدمات ماساژ و سالن‌های زیبایی استفاده کنند.
  •  رستوران‌های هتل درویشی: تنوع سالن‌های پذیرایی هتل درویشی یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته این اقامتگاه لوکس و مجهز که موجب محبوبیت بیشتر این هتل گشته است. هتل درویشی دارای مجموعه‌ای متنوع از انواع رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌هایی چون آتریوم است که فضایی سبز و دلچسب را برای صرف غذا فراهم می‌کند. مسافران می‌توانند برای صرف یک چای خوش عطر در فضایی دنج به چایخانه سنتی برکه بروند و در نزدیکی محل اقامت خود لحظات خوشی را بگذرانند. هتل درویشی همچنین دارای یک کافی‌شاپ بیلیارد برای افرادی است که به دنبال یک تفریح مهیج هستند.

هتل مجلل مشهد مقدس

  • سایر خدمات هتل درویشی: هتل لوکس و مجهز درویشی برای میهمانان خود خدمات متنوعی در نظر گرفته است تا اقامتی هر چند کوتاه اما رویایی را بگذرانند. انواع تور مشهد گردی به مقصدهای مختلف توسط این هتل برگزار می‌شود تا افراد بتوانند چهره زیبای این شهر را به خوبی ببینید و با بخش‌های مختلف آن آشنا شوند. تورهای گشت و گذار در شهر از اسب سواری، تماشای ستارگان تا پرواز با هواپیما را در خود جای داده‌اند. علاوه ‌بر همه‌ی این خدمات، این هتل جهت راحتی مسافران خود بازارچه‌ی مخصوصی برای خرید سوغاتی‌ نیز تدارک دیده است.
  • هزینه: مسافران بهتر است پیش از آن که راهی سفر شوند جهت رزرو اتاق در این هتل اقدام کنند در غیر این صورت ممکن است هنگام مراجعه به هتل با مشکل روبه‌رو شوند. بهتر است زمان سفر و نوع اتاق از قبیل تعیین شود. مسافران هتل جهت رزرو اتاق باید بودجه‌ای حدودا ۸۴۶هزار تومان تا ۶میلیون و ۱۷۵ هزار تومان داشته باشند. ممکن است گمان کنید هتل‌هایی با هزینه پایین‌تر هم می‌توانند محل اقامت مناسبی باشند، در این صورت مطمعن باشید امکاناتی که در اختیار مسافران قرار داده می‌شود تا این سطح نخواهند بود‌.

هتل های مشهد - لیست کامل همراه با اطلاعات جامع از هتل های لوکس تا اقتصادی مشهد

هتل بین المللی قصر

هتل بین‌المللی قصر یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره محبوب مشهد است که به دلیل کادر حرفه ای خود در میان مسافران خارجی بسیار مشهور است و هر ساله پذیرای تعداد بالایی از مسافران خارجی است که جهت زیارت یا انعقاد قراردادهای بزرگ بین‌المللی به مشهد سفر می‌کنند. فاصله این هتل تا حرم تنها حدود ۸۰۰ متر است و مسافران با ده دقیقه پیاده‌روی می‌توانند خود را به حرم مطهر برسانند. هتل بین‌المللی قصر در خیابان امام رضا بین امام رضای ۱۴ و ۱۶ واقع شده است.

هتل بین المللی قصر مشهد

  • اتاق‌های هتل قصر: تعداد بالای مسافران خارجی که در زمان‌های مختلف جهت اقامت به این هتل مراجعه کرده‌اند موجب تنوع بالا در طراحی و معماری اتاق‌ها و بخش‌های مختلف هتل شده است. افراد می‌توانند متناسب با سلیقه خود، انواع اتاق سوییت و آپارتمان‌ها با دکوراسیون خاص و با دید عالی را جهت اقامت انتخاب کنند. گردشگران چنانچه پیرو سبک کلاسیک و شاهانه هستند می‌توانند از اتاق‌های دبل هخامنشی، دبل رویال لاکچری و دبل قاجار استفاده کنند. اتاق‌های پرزیندنت ویژه و پرزیندنت یک دارای شکوه و چیدمان جذابی هستند که شایسته تمامی مسافران این هتل است. هتل بین‌المللی قصر دارای اتاق‌های کانت‌، اتاق ماه عسل و اتاق مخصوص کودکان است که می‌توانند موردپسند همگان واقع شوند.
  • سرگرمی: هتل بین‌المللی قصر شرایطی را برای مسافران خود فراهم کرده تا در این هتل حوصله کسی سر نرود. علاوه ‌بر مجموعه آبی که تمامی خدمات اسپا و ماساژ، استخر، سونا، جکوزی و کافی‌شاپ‌ها را در خود جای داده است سالن‌های بازی نیز مکان‌های ایده‌آلی نیز جهت گذراندن اوقات فراغت مسافران هستند. کافه بازی، سالن بیلیارد، سالن بازی‌های رایانه‌ای در کنار نوشیدنی‌های دلچسب فرصت خوبی برای گذراندن تعطیلات افراد مختلف‌ خواهند بود.
  • رستوران: هتل قصر می‌تواند محل مناسبی برای تست طعم‌های مختلف غذاهای ایرانی تا فرنگی باشد. انواع سالادها تا غذاهای دریایی و حتی غذاهای فست‌فود لذیذ؛ همگی در رستوران‌های هتل قصر به گردشگران عرضه می‌شوند و این فضا را برای هر سلیقه‌ای مناسب کرده‌اند.
  • کافی شاپ هتل قصر: هتل بین‌المللی قصر دارای تریا و کافی‌شاپ منحصربه‌فردی است که در لابی آن قرار دارد. ورود گردشگران به این هتل با یک ولکام درینک خوش‌آمد گفته می‌شود. یکی از ویژگی‌های برجسته این کافی شاپ ارائه خدمات در ۲۴ ساعت شبانه‌روز است. انواع نوشیدنی و عرقیات سنتی، غذاهای سبک با بهترین کیفیت به مهمانان‌ عرضه می‌شود.

سالن هتل بین المللی قصر

  • سالن کنفرانس: سالن کنفرانس هتل بین‌المللی قصر یک مکان ویژه جهت برگزاری کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها و سمینارهای مختلف است. چنانچه سفر افراد به مشهد به قصد کار باشد کادر کارآزموده‌ این هتل آماده پذیرایی حرفه‌ای از مهمانان هتل است. سالن‌های این هتل همه روزه محل برگزاری جلسات مختلف شرکت‌های تجاری هستند.
  • هزینه: افراد جهت رزرو و اقامت در این هتل بین‌المللی باید بودجه‌ای بین ۷۴۵ هزار تا ۵ میلیون تومان پرداخت کنند البته ناگفته نماند که بازه‌ قیمتی رزرو هتل قصر به تعداد افراد، تاریخ اقامت آن‌ها و نوع اتاقی که انتخاب می‌کنند بستگی دارد.
  • سایر خدمات: گردشگران لازم نیست جهت صرافی، آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس‌های شبانه‌روزی، سالن‌های زیبایی و خرید سوغاتی‌ها نگران نباشند زیرا آن‌ها می‌توانند به راحتی به تمامی این خدمات در هتل بین‌المللی قصر دسترسی پیدا کنند.

هتل هما 1

 هتل پنج ستاره هما از گذشته تا کنون توانسته شهرت خوبی برای خود جلب کند و این امر را می‌توان به دلیل سطح بالای کیفیت خدمات آن و همچنین بهبود همه ساله آن‌ها به خصوص در سال‌های اخیر دانست. نام قدیمی هتل هما، هتل هایت بوده و در سال ۲۵۳۱ در خیابان احمد آباد تاسیس گشته است. دسترسی به این هتل برای گردشگرانی که برای بار اول به این شهر سفر می‌کنند کار سختی نیست. گردشگران تنها کافی است خود را به خیابان احمد آباد، نبش کلاهدوز برسانند. هتل هما مکان مناسبی برای گذراندن ماه عسل زوج‌های جوان است.

هتل هما 1 مشهد

  • اتاق‌های هتل هما 1: هتل هما دارای اتاق‌های مختلفی است. اتاق‌های شیک دبل، کوئین (این اتاق‌ها در نوع تجاری نیز موجود هستند) اتاق‌های رویال با تخت‌های دو نفره، نشیمن و جکوزی همه از خدمات متنوع این هتل‌ها هستند که انتخاب دلنشینی برای اقامت افراد مختلف هستند. چنانچه افراد به قصد کار و تجارت به مشهد سفر کرده‌اند تنوع اتاق‌های تجاری هتل هما باعث شده دست آن‌ها در انتخاب اتاق باز باشد. دکوراسیون اتاق‌های یک هتل می‌تواند نقش ویژه‌ای در جذب افراد داشته باشد. عملکرد طراحان در هتل هما به گونه‌ای بوده که اتاق‌های این هتل در عین سادگی، بسیار شیک و چشم‌نواز طراحی شده‌اند و چشم هر مسافری را به خود مجذوب می‌کنند.
  • امکانات: امکانات این هتل پنج ستاره مثال زدنی است و می‌توان گفت تعداد کمی از هتل‌های این شهر چنین امکاناتی در دسترس مهمانان خود قرار می‌دهند. هتل هما در بازه زمانی 27 خرداد الی 29 اسفند ماه خدمات مختلفی را به‌طور رایگان در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد که شامل موارد زیر است.
    • صبحانه بوفه
    • نسکافه، آب معدنی بزرگ، چای
    • اینترنت رایگان، سرویس رفت و آمد به حرم
    • 50% تخفیف ویژه پیست دو چرخه سواری
    • 50% تخفیف ویژه استفاده از زمین تنیس
  • رستوران: هتل هما دارای ۳ رستوران حرفه‌ای از قبیل ایتالیایی، تابستانی و گل سرخ است که در هر سه رستوران کیفیت و تازگی مواد اولیه تضمین می‌شود. همچنین یک کافی نیز برای مسافرین در این هتل در نظر گرفته شده است تا مسافران بتوانند در ساعات مختلف اوقات خوشی را بگذرانند.
  • خدمات: هتل‌های پنج ستاره خدمات مختلفی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. هتل هما نیز از این قضیه مستثنی نبوده و خدماتی از قبیل اینترنت، کارواش، خشک‌شویی، ترانسفر رایگان برای فرودگاه و راه آهن(در ماه‌های خاصی از سال که مشهد مملو از مسافران است ارزش بالایی دارد) با هماهنگی کارکنان هتل برای تمامی مسافران هتل قابل استفاده هستند.

رستوران هتل هما 1

  •  سرگرمی: مسافران یک هتل برای هر امری به مشهد سفر کرده باشند در هر صورت باید ساعاتی را در هتل بگذرانند که اگر از طرفداران فضای باز باشند زمین مخصوص بازی تنیس، پیست دوچرخه سواری، بیش از ۵۰۰۰ متر مربع فضای سبز و باغ که همگی مخصوص هتل هما هستند و همچنین یک مرکز خرید برای خرید سوغاتی می‌تواند اقامت آن‌ها در هتل را خاطره‌انگیزتر کند.
  • هزینه: هزینه لازم جهت اقامت در هتل هما بسته به زمان سفر، تعداد افراد و نوع اتاقی که درخواست می‌کنند متفاوت خواهد بود. رنج قیمتی هتل هما حدود ۵۷۰۰۰۰ تومان تا ۱۵۵۰۰۰۰تومان را در بر می‌گیرد و متغیر است.

جاهای تفریحی مشهد - هم زیارت و هم سیاحت

هتل قصر طلایی

هتل قصر طلایی به دلیل سابقه درخشانی که در مهمان‌نوازی و کیفیت خدمات مختلف خود داشته در میان مسافران ایرانی و خارجی که به دنبال سطح کیفی بالایی هستند گزینه مناسبی است. موقعیت مکانی ایده‌آل هتل قصر طلایی موجب شده این هتل انتخاب خوبی برای زائرینی باشد که جهت مشرف شدن به حرم مطهر به این شهر سفر کرده‌اند. مسافران می توانند از طریق خیابان امام رضا خود را به میدان بسیج برسانند و در آن جا هتل لوکس و مجلل قصر طلایی را پیدا کنند.

هتل قصر طلایی

  • اتاق: تنوع اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل قصر طلایی به حدی بالا است که امکان ندارد مسافری اتاق دلخواه خود را پیدا نکند. اتاق سینگل، ۷ نوع اتاق دبل، ۸ نوع سوئيت مختلف، آپارتمان‌های رویال و سوئیت‌هایی مخصوص کودکان و سوئیت پرنسس که مخصوص زوج‌های جوان طراحی گردیده، همگی موجب شده گردشگران بیشترین سطح رضایت را از این هتل داشته باشند.
  • رستوران: تنوع رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های هتل قصر طلایی موجب جذب افراد زیادی برای اقامت در این هتل شده است. علاوه بر رستوران‌های ایرانی چون ترنم و رستوران سنتی ترمه که غذاهای ایرانی سرو می‌کنند انواع خوراک‌های فرنگی نیز در رستوران پنج قاره زوشا قابل سفارش هستند.
  • سرگرمی: سرگرمی‌های این هتل به گونه‌ای برنامه ریزی شده‌اند که همه گروه‌های سنی را می‌تواند مشغول کنند. مجموعه تفریحی شامل استخر، حمام ترکی، ماساژ، اتاق‌های نمک، اتاق‌های بازی، اتاق VR، سالن ورزشی و سالن بیلیارد همگی از سرگرمی‌هایی است که افراد می‌توانند بدون خارج شدن از هتل تجربه کنند.
  • رستوران و کافی‌شاپ: علاوه بر انواع رستوران‌های ایرانی، رستوران بارگاه با غذاها و دکوراسیون چشم‌نوازی که دارد یکی از لذت‌بخش‌ترین خاطرات را برای مهمانان این هتل فراهم می‌کند. هتل قصر به‌طورکلی دارای ۴ کافی‌شاپ در بخش‌های مختلف بوده که یکی از آن‌ها در لابی هتل قرار گرفته است. کافه آتریوم مینوتا، کافی‌شاپ لانژ و همچنین یک کافی‌شاپ در بخش تفریحی و اسپا در دسترس مهمانان قرار داده شده‌اند‌.
  • سالن ها: هتل قصر طلایی شامل سالن‌های مختلفی جهت جلسات و همایش یا حتی آمفی تئاتر است. سالن هیوا، سالن میتینگ، سالن پرستیژ، سالن اشراف، آمفی تئاتر آذین و همینطور سالن کنفرانس الیزه بخش‌های مختلف این هتل هستند.

تفریحات و خدمات هتل قصر طلایی

  • خدمات: آتلیه عکاسی، سالن زیبایی، پارکینگ رایگان، سرویس بوفه رایگان برای مسافران هتل، اینترنت پرسرعت، ترانسفر رایگان و... همگی جهت آرامش و رفاه بیشتر به مسافران عرضه می‌شود.
  • هزینه: هزینه اقامت در هتل قصر طلایی نیز مانند دیگر هتل‌ها به تعداد افراد، تاریخ اقامت و نوع اتاق آن‌ها وابسته است و حدود قیمتی که می‌توان در نظر گرفت حدود ۹۰۹۰۰۰ تومان تا ۳۹۱۵۰۰۰ تومان نیز متغیر خواهد بود.

جاهای دیدنی مشهد - اگر قصد سفر به مشهد دارید با کلیک بر روی لینک از دیدنی های این شهر مطلع شوید.

هتل قصر الضیافه

 قصر الضیافه تنها هتل مشهد بوده که در صحن حرم مطهر و در قسمت شرقی آن واقع شده است. می‌توان گفت نزدیکی به حرم و دیدن منظره حرم امام رضا از پنجره بهترین انتخاب برای مسافرانی است که به قصد زیارت به مشهد سفر کرده‌اند.

هتل قصر الضیافه

  • اتاق: هتل مذکور در سه طبقه طراحی شده و همین امر باعث شده نسبت به سایر هتل‌ها دارای تنوع کمتری در اتاق‌های خود باشد البته مزایایی نیز نسبت به دیگر اقامتگاه‌ها دارد برای مثال اتاق شمس A و اتاق شمس B و ۴ نوع سوئیت یعنی براق، بقیع، قدس و فدک از خدمات این هتل هستند.
  • رستوران: مجموعه غذاخوری هتل قصر الضیافه در سال ۹۷ تاسیس شده که دارای کیفیت خوب و منحصربه‌فردی است. ویژگی منحصربه‌فرد این هتل، دریافت غذای متبرکه آشپزخانه امام رضا با ارائه مدارک شناسایی بوده که ارزش بالایی برای مسافران دارد. کافی‌شاپ این هتل خدماتی جهت استراحت و از بین بردن خستگی به مسافران عرضه می‌کند.
  • خدمات: یک خدمت ویژه از هتل قصر الضیافه که می‌توان نام برد، به مسافرانی که تاریخ تولدشان با تاریخ اقامتشام در این هتل زیبا یکسان باشد به مسافران هتل عرضه می‌شود و این امر باعث منحصربه‌فرد کردن این هتل شده است.

خدمات هتل قصر الضیافه

  • هزینه: هزینه اقامت در هتل قصر الضیافه نیز مانند سایر هتل‌های مشهد مقدس بسته به تعداد افراد، تاریخ اقامت و نوع اتاق انتخابی آن‌ها متغیر خواهد بود. رنج قیمت این هتل از۱۸۷۱۰۰۰ تومان تا ۳۰۲۴۰۰۰ تومان متغیر خواهد بود.

هتل المدینه الرضا

هتل المدینه الرضا تنها 150 متر تا حرم مطهر امام رضا فاصله دارد و این هتل در خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی بنا شده است که دسترسی اسانی خواهد داشت و یکی از لوکس‌ترین هتل‌های مشهد عنوان می‌شود.

هتل المدینه الرضا

  • اتاق: تنوع اتاق‌های این هتل بسیار مناسب و درخور مسافران حرم است. اتاق‌هایی در این هتل برای جانبازان و معلولین و همچنین عروس و دامادها تعیین شده که البته تنها اتاق‌های این هتل نیستند. اتاق‌های کانکت، انواع سوئیت و آپارتمان، اتاق‌های سینگل، دبل و سه تخته نیز از بخش‌های مختلف هتل هستند.
  • رستوران: رستوران آفتاب‌گردان در بین تمامی رستوران‌های مشهد شناخته شده است البته این رستوران در آخرین طبقه هتل واقع شده و این‌گونه افراد در حین غذا خوردن از تمامی نمای شهر دیدن می‌کنند. رستوران ‌نرگس، یاس و ارغوان نیز در هتل واقع شده‌اند که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می‌کنند.
  • کافی‌شاپ: کافی‌شاپ هتل مدینه الرضا در قسمت شرقی هتل واقع شده است و به صورت شبانه‌روزی به مسافران خدمات می‌رساند و انواع نوشیدنی‌ها قابل سفارش هستند. شما می‌توانید به راحتی از امکانات کافی‌شاپ استفاده کنید و لذت ببرید.
  • سالن ها: هتل مدینه الرضا دارای یک سالن کنفرانس و سالن همایش، که سالن کنفرانس به نام مروارید بوده و دارای ۵۰ نفر ظرفیت است. لازم به ذکر خواهد بود که سالن همایش زمرد نیز در این هتل واقع شده و نیز ۲۶۰ نفر ظرفیت دارد.

استخر هتل المدینه الرضا

  •  سرگرمی: هتل مدینه الرضا جهت رفاه حال مسافران خود بخش‌هایی از قبیل مجموعه آبی مخصوص بانوان و آقایان، خدمات ماساژ، باشگاه‌های بدنسازی برای آقایان و خانم‌ها و اتاق بازی کودکان تدارک دیده است. کتابخانه عطار، بخش دیگری از این هتل بوده که کتاب‌های نفیسی در آن به چشم می‌خورد.
  • مرکز خرید: در هتل مدینه الرضا بازارچه‌ای با واحد‌های تجاری درجه یک در انتهای لابی این هتل برای خدمت رسانی بیشتر به مسافران بنا شده است که شما می‌توانید با خیالی اسوده و در فرصتی مناسب از این امکانات استفاده کنید.
  •  هزینه: هزینه لازم جهت رزرو اتاق‌های این هتل همانند بقیه هتل ها و نیز بسته به تعداد افراد، تاریخ اقامت درخواستی شما و نوع اتاق انتخابی شما در محدوده قیمتی ۱۰۴۰۰۰۰ تومان تا ۶۶۶۵۰۰۰ تومان متغیر خواهد بود.

غذاهای سنتی مشهد - لیست کاملی از پرطرفدارترین غذاها به همراه دستور پخت

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان انتخاب خوبی برای افرادی است که به دنبال فضای باز و خوش آب و هوا و دور از شلوغی شهر هستند. موقعیت مکانی هتل پردیسان به گونه‌ای است که دسترسی به تمامی مناطق دیدنی شهر را برای مسافران ممکن و البته آسان می‌کند.

هتل پردیسان مشهد

  • اتاق: تعداد اتاق‌های هتل پردیسان حدود ۱۶۲ است که شما اتاق‌های دبل لوکس، سوئیت‌های دوبلکس، آپارتمان، اتاق‌های رویال، امپریال، کوئین و اتاق‌های کانکت را با توجه به نیاز خود انتخاب و رزور می‌کنید.
  • رستوران و کافی‌شاپ‌: سالن صبحانه‌خوری میخک، بوفه مخصوص صبحانه، رستوران زیبای ارکیده، فست فود رز، سالن پذیرایی ضیافت، بوفه ظهر جمعه  و... همگی جهت خدمت رسانی به مسافران در این هتل ایجاد شده‌اند و خدمات ویژه‌ای به گردشگران می‌رسانند.
  • تفریح: بی شک با توجه به امکانات مختلف این هتل جایی برای اتلاف وقت وجود نخواهد داشت. مجموعه آبی این هتل شامل حمام ترکی، استخر، ماساژ، باشگاه بدنسازی است. سرگرمی‌هایی چون سالن بیلیارد، زمین تنیس، غرفه عکاسی از دیگر بخش‌های سرگرم کننده این هتل هستند.
  • سالن: هتل مذکور دارای دو سالن کنفرانس، یک سالن همایش و یک آمفی تئاتر است. برای جلسات و همایش‌های مختلف می‌توانید از این مجموعه استفاده کنید و بهترین لحظات را رقم بزنید.

اتاق های هتل پردیسان مشهد

  • خدمات: در هتل پردیسان مشهد ترانسفر رایگان جهت رفت و برگشت به حرم، فضای بازی مخصوص کودکان، اینترنت و صندوق امانات از جمله خدمات این هتل برای مهمانان و گردشگران خود است که به راحتی در اختیار شما قرار می‌گیرد.
  • هزینه: هتل پردیسان با توجه به مواردی مانند تعداد افراد، تاریخ اقامت و حضور شما و نوع اتاقی که برای اقامت خود در نظر می‌گیرند هزینه متفاوت دریافت می‌کند. این هزینه‌‌ بین ۴۱۵۰۰۰ تومان تا ۱۵۴۰۰۰۰ تومان متغیر است.

هتل کوثر ناب

مسافران پیشین هتل کوثر معتقدند پنج ستاره بودن برازنده‌ی این هتل است. ساختمان نوساز این هتل امکانات مختلفی جهت جذب و خدمت رسانی به مسافران و رفاه و آرامش آن‌ها در خود جای داده است و به همین دلیل، هتل کوثر خواهان زیادی دارد.

هتل کوثر ناب

  • اتاق: فضای هتل کوثر بسیار وسیع است و معماری جذاب و خوش نقشی دارد که پای مسافران زیادی را جهت اقامت به این هتل می‌کشاند. علاوه بر این، هتل کوثر دارای اتاق‌های متنوع و جذابی است که با توجه به نیاز خود می‌توانید یکی از انها را انتخاب نمایید.
  • رستوران: رستوران بزرگ هتل کوثر منوی کاملی از غذاهای ایرانی و فرنگی را با کیفیت عالی در خود جای داده است. مجموعه پذیرایی شامل روف گاردن، رستوران گردان و رستوران سنتی هر مسافری را در این هتل میخکوب می‌کند. یک خیمه عربی در پشت بام جهت استفاده افراد از هوای مطبوع نیز تعبیه شده است.
  • سرگرمی: پرکردن اوقات فراغت در این هتل با توجه به امکانات گوناگون آن اصلا کار سختی نیست. سالن بیلیارد، استخر و سالن‌های بازی دارای سرگرمی چون اکس باکس، پلی استیشن، فوتبال دستی و... همگی جهت پرکردن وقت افراد تامین شده‌اند.

اتاق های هتل کوثر ناب

  •  خدمات: ترانسفرحرم و فرودگاه و ایستگاه قطار، اینترنت رایگان، ماشین لباسشویی و ماکروفر در سوئیت شخصی افراد، صندوق امانات تنها بخشی از خدماتی است که در اختیار مسافران هتل قرار می‌گیرد و مشا به راحتی می‌توانید استفاده کنید.

بهترین زمان سفر به مشهد - اگر قصد سفر به مشهد رو داری در این فصل ها به اون سفر نکن

کلام آخر

بهترین هتل‌های مشهد برای اقامت گردشگرانی که جهت زیارت حرم مطهر یا جلسات مختلف اداری به این شهر سفر کرده‌اند با عرضه امکانات و خدمات مختلف خود سعی در ایجاد آرامش و دلپذیر کردن اقامت شما دارند. هزینه‌ای که افراد در طی اقامت خود پرداخت می‌کنند به میزان خدماتی است که در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد، خواهد بود.

مشهد - همه چیز درباره بزرگترین شهر زیارتی ایران

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
بهترین زمان سفر به پوکت | مناسب ترین زمان دیدن الماس تایلند
بهترین زمان سفر به پوکت | مناسب ترین زمان دیدن الماس تایلند
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.2 از 5 | از 101 کاربر