برترین کافه های مالزی

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/07/16
بازدید: 1207
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

کافی شاپ‌های کشور مالزی و به ‌ویژه کوالالامپور، پایتخت آن، از کافه‌های آمریکا و استرالیا الهام گرفته‌اند. این نکته را جالب است درباره کافه‌های مالزی بدانید که این کافه‌ها ادغامی از نانوایی و کافه هستند. در این کافه‌ها می‌توانید علاوه بر قهوه و نوشیدنی‌های دیگر، انواع پیش غذاهای لذیذ را نیز سفارش دهید. به علاوه این کافه‌ها دسرهای بسیار خوشمزه‌ای سرو می‌کنند. پیشنهاد می‌شود که در سفر خود به هر کشوری از جمله مالزی، از بهترین کافه‌های آن کشور بازدید کنید.

کافه شاپ

کافه شکلات مالزی

کافه شکلات واقع در لنکاوی در منطقه پانتای تنگا، از بهترین کافه‌های کشور مالزی محسوب می‌شود. از دلایل محبوبیت این کافه می‌توان به کیفیت بالای غذاها و خوراکی‌های این کافه اشاره داشت. کافه شکلات انواع شیرینی‌های متنوع، کیک شکلاتی فرانسوی، ساندویچ‌های خانگی و نان شکلاتی را سرو می‌کند که از مواد غذایی باکیفیت تهیه شده و بسیار خوشمزه هستند. این کافه وعده‌های صبحانه و ناهار را ارائه می‌دهد و از ساعت 9 صبح تا 7 شب پذیرای مشتریان است.

تجربه سفر به کشورهای آسیای شرقی با جاذبه‌های دیدنی هیجان انگیز

کافه شکلات مالزی

کافه ویلرز مالزی

کافه ویلرز محیط و دکوراسیونی زیبا و جذاب دارد. این کافه به‌طور کلی با دوچرخه‌های فلزی و رنگی در مدل‌های مختلف جدید و قدیمی تزیین شده است که محیطی جالب و جذاب را فراهم کرده‌اند. کافه ویلرز منویی متنوع از انواع نوشیدنی‌ها، دمنوش‌ها و کیک‌ها دارد. این کافه در پنانگ قرار داشته و از ساعت 10 صبح به بعد پذیرای مشتریان است. کافه پنانگ در روزهای دوشنبه بسیار شلوغ می‌شود و اگر از شلوغ بودن محیط کافه لذت نمی‌برید، بهتر است در روزهای دیگر هفته به کافه ویلرز سر بزنید.

کافه ویلرز

مالزی - از دین و مذهب تا آب و هوا کشور مالزی 

کافه اکمی مالزی

کافه اکمی کافه‌ای محبوب در شهر کوالالامپور پایتخت کشور مالزی است. این کافه در تروئیکا (Troika) و در نزدیکی کی ال سی سی (KLCC) قرار دارد. منوی کافه اکمی انواع مختلفی از نوشیدنی‌ها نظیر چای‌های خوش رنگ، قهوه‌های خوش‌بو و نوشیدنی‌ها و دمنوش‌های سم زدا به‌علاوه دسر، صبحانه و ناهار را در بر می‌گیرد. این کافه محیطی شیک، مرتب و آرامش‌بخش دارد.

کافه اکمی

قهوه خانه آنتی پودین در کشور زیبای مالزی

آنتی پودین نام قهوه خانه و کافه رستورانی در مالزی است که در کوالالامپور و محله بنگسر قرار دارد. این کافه بخاطر کباب‌های خوشمزه‌اش شهرت داشته و علاوه بر کباب، منوی متنوعی متشکل از قهوه، انواع نوشیدنی، انواع دسر، املت، کیک شکلاتی رژیمی، کیک هویج، پای لیمو، غذاهای مدیترانه‌ای، غذاهای عربی، چای و پنکیک دارد. این کافه در تمامی ساعات روز صبحانه سرو می‌کند. بنابراین هر زمان که از خواب بیدار شوید می‌توانید به کافه آنتی پودین رفته و صبحانه سفارش دهید. کافه آنتی پودین همه روزه تا ساعت 10 شب پذیرای مهمانان بوده و در مالزی، کوالالامپور، محله بنگسر، خیابان تلاوی قرار دارد.

قهوه خانه آنتی پودین

کافه گود بَچ مالزی

کافه گود بچ کافه‌ای در پتالینگ جایا، دامانسارا اوتاما است که از مرکز شهر کوالالامپور به اندازه 30 دقیقه رانندگی فاصله دارد. این کافه در روزهای سه شنبه تا پنجشنبه از ساعت 11 صبح تا 12 شب، در روزهای یکشنبه از ساعت 10 صبح تا 11 شب، در روزهای شنبه از ساعت 10 صبح تا 1 شب و در روزهای جمعه از ساعت 11 صبح تا 1 شب پذیرای مشتریان است. کافه گود بچ وعده صبحانه را در تمام روز سرو می‌کند بنابراین هر زمان که از خواب بیدار شدید می‌توانید برای سفارش صبحانه خود به این کافه مراجعه کنید. منوی این کافه متنوع بوده و انواع سالادها، نوشیدنی‌ها، غذاهای غربی با ترکیب طعم‌های مالزیایی، غذاهای مالزیایی و اسنک‌ها را در بر می‌گیرد. از غذاهای محبوب کافه گود بچ می‌توان به غذایی مالزیایی به نام لاه (Lah) اشاره کرد که از گوشت بره طبخ شده با ادویه‌های مالزیایی تهیه می‌شود. غذاهای این کافه کمی گران بوده اما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

کافه گود بچ

کافه رد بین بگ مالزی

رد بین بگ، نام کافه‌ای در مرکز خرید پابلیکا واقع در سولاریس دوتاماس است. این کافه شیک و مدرن با الهام از کافه‌های استرالیایی طراحی و ساخته شده و از بهترین کافه‌های شهر کوالالامپور مالزی به‌ شمار می‌رود. این کافه بسیار محبوب بوده و در روزهای آخر هفته به ‌شدت شلوغ می‌شود. اگر در روزهای آخر هفته قصد بازدید از کافه رد بین بگ را دارید بهتر است قبل از ساعت 10 صبح به این کافه مراجعه کنید. در غیر این صورت برای پیدا کردن جا به مشکل برمی‌خورید. کافه رد بین بگ منوی متنوعی داشته و انواع غذاهای غربی، تخم مرغ، پنکیک و نان تست فرانسوی، همبرگر، پاستا، اسکای اسکریپر و ریزوتوز را در بر می‌گیرد. اسکای اسکریپر صبحانه‌ای محبوب و لذیذ است که از تعدادی پنکیک داغ و مقدار فراوانی شیره درخت افرای کانادایی و سس شکلات تلخ تهیه می‌شود. این غذا را با میوه‌های کاراملی سرو می‌کنند. کافه رد بین بگ وعده‌های صبحانه و ناهار را سرو می‌کند. کافه رد بین بگ در جالان دوتاماس 1، سولاریس دوتاماس قرار دارد. این کافه در روزهای سه شنبه تا پنج شنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب، در روزهای یکشنبه از ساعت 9:30 صبح تا 12 شب، در روزهای شنبه از ساعت 9:30 صبح تا 12 شب و در روزهای جمعه از ساعت 10 صبح تا 12 شب پذیرای مهمانان است.

کافه رد بین

بهترین رستوران های مالزی - خوش مزه ترین غذاها را امتحان کنید

ییست بیسترونومی مالزی

کافه ییست بیسترونومی از کافه‌های معروف شهر کوالالامپور است که در نزدیکی جاوان تلاوی در یکی از محله‌های کوالالامپور به نام محله بنگسر قرار دارد. کافه ییست بیسترونومی یک کافه به سبک فرانسوی است که از ادغام کافه و نانوایی به وجود آمده؛ و این کافه ادغام شده، نان‌های سنتی و خوشمزه فرانسوی می‌پزد که کافه ییست بیسترونومی نیز محبوبیت خود را به همین نان‌های فرانسوی مدیون است. پرطرفدارترین نانی که در این کافه پخته می‌شود کروسان بادامی یا آلموند کروسان است. علاوه بر نان‌های فرانسوی پرطرفدار، این کافه غذاهای متنوعی را سرو می‌کند. با توجه به فرانسوی بودن کافه ییست بیسترونومی، بیشتر غذاهای منوی این کافه فرانسوی هستند. با این حال غذاهای دیگری نیز از جمله شاه میگوی گریل شده، بامبو، اسکالوپ و ریزوتوی زعفران در منوی این کافه وجود دارند. کافه ییست بیسترونومی وعده صبحانه سرو می‌کند و خوردن صبحانه در این کافه فرانسوی تجربه‌ای فراموش نشدنی خواهد بود. قیمت‌ها در کافه فرانسوی ییست بیسترنومی کمی بالاست. این کافه در روزهای یکشنبه و همچنین دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا 22 شب و در روزهای جمعه و شنبه از ساعت 8 صبح تا 22:30 شب پذیرای مشتریان است. برای دسترسی به این کافه باید به آدرس بنگسارو بارو، تلاوی 2، پلاک G24 مراجعه نمایید.

مالزی

اوربین، اونیو کی مالزی

کافه اوربین اونیو کی (Urbean Avenue K) روبه‌روی کی ال سی سی قرار داشته و قهوه‌های خوشمزه و معروفی دارد. در این کافه از باریستاهای ماهر و دانه‌های قهوه هندی، برزیلی، پرویی و هندی با کیفیت استفاده می‌شود تا قهوه‌های محبوب و خوشمزه اوربین اونیو کی تهیه و به مشتریان مشتاق تحویل داده شوند. این کافه از بهترین انتخاب‌ها برای دوست‌داران قهوه است و این افراد با رضایت از کافه اوربین اونیو کی خارج می‌شوند. البته منوی این کافه به انواع قهوه محدود نمی‌شود و انواع سالاد، سوپ، ساندویچ و خوراکی‌های متنوع دیگر نیز به مشتریان ارائه می‌دهد.

اوربین

کافه بار د لایبرری، نو سنترال مالزی

کافه بار د لایبرری (The Library Coffee Bar) کافه‌ای زنجیره‌ای و بین‌المللی است. این کافه منویی متنوع از انواع قهوه نظیر اسپرسو موکا، انواع آیس کافی و انواع شیک دارد. همچنین کافه بار د لایبرری اینترنت رایگان پرسرعت در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار می‌دهد. در بین مبل‌های راحتی این کافه، تعدادی قفسه کتاب وجود دارد.

کافه بار د لایبرری

کافه اولد تاون وایت، بریکفیلدز مالزی

کافه اولد تاون وایت (Old Town White Coffee) از کافه‌های زنجیره‌ای کوالالامپور است که روبه‌روی کی ال سنترال و در نزدیکی مهمان خانه‌های شهر کوالالامپور قرار دارد. این کافه 24 ساعته پذیرای مهمانان بوده و در بین توریست‌هایی که در منطقه بریکفیلدز (Brickfields) اسکان دارند بسیار محبوب است. کافه اولد تاون وایت منویی متنوع از معروف ترین غذاهای مالزی و انواع قهوه و نوشیدنی دارد. همچنین این کافه، اینترنت رایگان در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

کافه اولد

دی آر. اینک مالزی

کافه در آر اینک از جمله کافه‌های مدرن مالزی است که در بنگسار شهر کوالالامپور قرار دارد. نام این کافه دی آر اینک است که به صورت Dr. Inc نوشته شده اما درینک به معنای نوشیدنی (Drink) تلفظ می‌گردد. دیوارهای این کافه با رنگ، بطری‌ها، اشیای کوچک تزیین، کارهای هنری و تصاویر تزیین شده است. کافه در آر اینک نمایشگاهی برای نمایش و فروش صنایع دستی و کارهای هنری هنرمندان محلی این منطقه از کوالالامپور بوده و این موضوع سبب جذابیت و محبوبیت هرچه بیشتر کافه در آر اینک می‌گردد. کافه دی آر اینک منوی متنوعی داشته و این کافه انواع اسنک‌ها، نوشیدنی‌های متنوع و قهوه‌های متعدد از جمله قهوه ایتالیایی را سرو می‌کند.

دی آر

پلن بی، مید ولی مگامال کی ال مالزی

یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید مالزی مید ولی مگامال (Midvalley Megamall) نام دارد. در این مرکز خرید کافه‌ای مشهور به نام پلن بی (Plan B) واقع شده که دکوراسیونی خلاقانه و زیبا دارد. منوی این کافه انواع مختلف و متنوعی از غذا، انواع چای و انواع قهوه سرد و گرم ارائه می‌دهد. افراد زیادی پس از خرید در مرکز خرید مید ولی مگامال به کافه پلن بی سر می‌زنند و از غذاها و نوشیدنی‌های لذیذ این کافه سفارش می‌دهند.

پلن بی

کافه ایت اونس مالزی

در کنار مید ولی مگامالز، مرکز خرید کوچک‌تری به نام گاردنز (The Gardens) قرار دارد. در این مرکز خرید کافه‌ای محبوب به نام ایت اونس واقع شده که قهوه‌های با کیفیت آن مشهور است. این کافه از سال 2013 ترکیبی ویژه و دست‌ساز از مرغوب‌ترین دانه‌های قهوه عربی تهیه می‌کند که نظیر بسیاری از کافه گردها و علاقمندان به قهوه را به خود جلب کرده است. 

فود استور چوچا مالزی

در محله چینی‌ها (Chinatown) خیابان معروفی به نام پتالینگ (Petaling) قرار دارد. فود استور چوچا در این خیابان واقع شده و از کافه‌های معروف مالزی به ‌شمار می‌رود. چوچا در زبان چینی هاکا (Hakka) بوده و به معنای نشستن و نوشیدن است. فود استور چوچا طراحی سنتی و روستایی داشته و شامل تعدادی نیمکت در بیرون از کافه برای نشستن است. این کافه انواع مختلفی از غذاهای چینی و مالزیایی و همچنین نوشیدنی‌های متنوعی نظیر چای، انواع قهوه و نوشابه سرو می‌کند. پیدا کردن مکان در فود استور چوچا کمی دشوار بوده و این امر خود دلیلی بر محبوبیت و کیفیت محصولات فود استور چوچا است.

کافه

مرچانتس لین مالزی

در محله چینی‌ها واقع در خیابان پتالینگ، کافه‌ای بسیار زیبا به نام مرچانتس لین (Merchant’s Lane) قرار دارد که بخاطر دکوراسیون داخلی جذاب و وسعت زیاد خود معروف شده است. این کافه منویی متنوع از انواع غذاها و نوشیدنی‌ها دارد. همچنین کافه مرچانتس لین قسمت‌های مختلف و متنوعی برای عکاسی در نظر گرفته که افراد زیادی از جمله بلاگرها و اینفلوئنسرهای معروف در آن‌ها به عکاسی برای صفحات اجتماعی خود می‌پردازند. این کافه در بین اینستاگرامی‌ها از محبوبیت و شهرت خاصی برخوردار است.

کافه

سخن پایانی

کافه گردی از جمله تفریحات محبوب بین گردشگران است. مالزی کشوری با کافه‌های متنوع و متعدد زیباست که بهتر است بازدید از آن‌ها را در برنامه سفر خود قرار دهید. کافه‌های این کشور معمولا ادغامی از نانوایی و کافه هستند و انواع نوشیدنی‌ها، پیش غذاها و دسرها را سرو می‌کنند. از جمله کافه‌های معروف کشور مالزی می‌توان به کافه پلن بی، کافه ایت اونس، کافه دی آر. اینک، کافه گود بچ و کافه بار د لایبرری اشاره کرد. 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.3 از 5 | از 100 کاربر