رستوران های مسکو

زمان مطالعه: دقیقه
بروزرسانی: 1396/10/14
بازدید: 415
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده
امروزه یکی از محبوب ترین تفریحاتی که در سراسر دنیا رواج دارد رستوران گردی می باشد. به این صورت که شما می توانید به همراه دوست یا دوستان خود به صرف ناهار و یا شام به یک رستوران بروید و اوقات خوشی را برای خود رقم بزنید. در این بخش می خواهیم لیستی از رستوران های مسکو را برای شما گردشگران عزیز تور مسکو به نمایش بگذاریم.
مسکو همیشه با نسیم سرد و خنکی که داراست به استقبال مهمانان خود می آید در این شرایط چی بهتر از نوشیدن و میل کردن غذا در رستوران های مسکو که حال و هوای شما را عوض خواهد کرد. در این قسمت از سایت لحظه آخر می خواهیم مسافران عزیزمان را با رستوران های مسکو بیش تر آشنا کنیم تا با اطلاعات قبلی و با خیال راحت پا به رستوران بگذارید و از لحظات خوشی که در آن رستوران برایشان رقم می خورد، لذت ببرند.
1. رستوران ابلوموف (Oblomov)
این رستوران یکی از بهترین رستوران های مسکو به شمار می رود که در یک عمارت قدیمی ساخته شده است و به عنوان جاذبه گردشگری تاریخی به شمار می رود و به تعبیری با ورود به این رستوران با یک تیر دو نشان خواهید زد. سبک و ظاهر این رستوران به شکل خانه‌ های اشرافی قرن 19 حفظ و بازسازی شده است. جزئیات فضای داخلی آن عبارت اند از صندوقچه‌ های قدیمی، نقاشی ‌هایی با قاب‌ های گران قیمت، میزها و قفسه‌ های کنده کاری شده، یک گاز آهنی و یک سماور زیبای سنتی همراه شیرینی ‌های بگل (نوعی شیرینی پیراشکی شکل) می باشد.
منوی این رستوران نگاهی دقیق به تاریخ آشپزی روسیه از زمان ایلیا ابلوموف شخصیت رمان ابلوموف نوشته ایوان گنچاروف تا کنون دارد.
به منوی رستوران نگاهی بیاندازید، کاملا غذا های سنتی و قدیمی روسیه را مشاهده خواهید کرد. در این رستوران می توانید غذا هایی نظیر گوشت پخته شده، ماهی، سوپ، شوربا، انوع دسر ها و کیک ها میل کنید.
رستوران ابلوموف همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 23 با امکاناتی نظیر تلویزیون، نشستن در فضای باز، اینترنت رایگان، صندلی های پایه بلند و صندلی کودکان آماده پذیرایی مسافران تور مسکو می باشند. با تمامی این تفاسیر رستوران ابلوموف یکی از بهترین و برترین رستوران های مسکو می باشد.
2. گرند کافه دکتر ژیواگو (Grand Cafe Dr. Jhivago)
رستوران دکتر ژیواگو در طبقه اول هتل نشنال مسکو قرار دارد و مشرف به کاخ کرملین است. فضای داخلی رستوران دکتر ژیواگو با سقفی کاشی‌ کاری شده، نقاشی‌هایی از نقاشان معروف روسی، گیاهان و گل ‌های طبیعی، لوستری شبیه به ستاره کرملین و فقط با وسایل روسی طراحی و دیزاین شده است. سرآشپز رستوران دکتر ژیواگو با منویی از غذاهای فقط روسی که شامل سالاد الویه با گوشت مرغ، سوپ سولیانکا با گوشت، ماهی با خامه ترش، انواع نوشیدنی و دسر می باشد، از مهمانان رستوران خود پذیرایی می ‌کند.
این رستوران زیبا در هتل نشنال (Hotel National) مشرف به به کاخ کرملین انواع غذا های روسی با سبک های مدرنی را به مشتریان خود ارائه می دهد. مشتریان عزیز علاوه بر میل کردن غذا در این رستوران می توانند قسمت های مختلف با طراحی های منحصر به فرد را تماشا کنند و از خوردن غذا در چنین مکانی نهایت لذت را ببرند.
مشتریان تور روسیه باید توجه داشته باشند که منوی رستوران از صبحانه تا شام آماده پذیرایی شما از ساعت 9 صبح تا 11 شب نیز می باشد.
3. رستوران چستنایا کوکهیا (Chestnaya Kukhnya) 
یکی از رستوران های نامی و بسیار مشهور نزد مردم روسیه رستوران چستنایا کوکهیا می باشد، که همین منظور باعث شده که این رستوران زیبا در لیست بهترین رستوران های مسکو قرار بگیرد، زیرا در این رستوران شما می توانید غذاهای لذیذ با طعمی متفاوت را میل فرمایید، در این رستوران شما غذا های مدرن روسی که ابداعات سرآشپز اروشنکو می باشد را سرو می کنید. نام این رستوران به معنای رستوران راستکار و یا همان صادق می باشد و شاید جالب باشد که بدانید که اسم این رستوران برگرفته از از شخصیت سرآشپز، کیفیت غذاها و قیمت آن‌ها می باشد. این رستوران مناسب افرادی می باشد که به دنبال غذایی جدید و ترکیب خوب سبزیجات و گوشت می باشند، است. فضای گرم و دکوراسیون خاص این رستوران کاملا برای جمع های خانوادگی و دوستانه مناسب می باشد زیرا اصلا متوجه گذشت زمان نمی شوید.
رستوران چستنایا کوکهیا یکی از بهترین رستوران های مسکو محسوب می شود که با منوی غذایی منحصر به فرد سر آشپز که پیش تر معرفی کردیم، در دل مردم مسکو و همچنین گردشگران جای کرده است.
ساعت کاری رستوران همه روزه از ساعت 12 ظهر تا ساعت 12 بامداد است.
4. رستوران لیمپی ای واریم مسکو (Lepim I Varim)
رستوران لیمپی ای واریم جزء یکی از بهترین و برترین های لیست رستوران های مسکو می باشد. کوفته های این رستوران بسیار معروف است و همچنین بسیار خوشمزه می باشد.
مسئولان این رستوران نیز خود بر این عقیده اند که بهترین کوفته ها را پخت می کنند و اگر یک بار کوفته های آن ها را بچشید عاشق شان می شوید. نکته بسیار خوبی که درباره رستوران لیمپی ای واریم وجود دارد، فضای مدرن و دلباز آن می باشد، دیوار های شیشه ای، میز و صندلی های نو و مدرن و نور خورشید که روز ها آنجا را درخشان می کند محیطی دلنشین و دوست داشتنی به وجود آورده است. نکته جالب توجه آن است که خوراکی های لذیذ این رستوران بسیار ارزان هستند و می توانید به راحتی آن ها را تهیه کنید.
نکته جالب دیگرآن این که برای گردشگران تور مسکو این امکان نیز وجود دارد که به آشپزخانه رستوران لیمپی ای واریم بروند و مراحل آماده سازی غذاها را از نزدیک تماشا کنند. مواد اولیه این رستوران به صورت روزانه و تازه تهیه می شوند و سرآشپز این رستوران نیز رمز موفقیت غذاهایش را همین مواد اولیه تازه می داند. با تمامی این تفاسیر این رستوران یکی از زیبا ترین و با کیفیت ترین رستوران های مسکو می باشد، به همین خاطر به گردشگران تور مسکو که به این شهر سفر می کنند پیشنهاد می شود، حتما وعده ای را در این رستوران صرف کنند. این نکته نیز لازم به ذکر است که این رستوران با اینکه خدماتی ویژه و بسیار مرغوبی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد، اما قیمت غذا ها و دسر هایی که سرو می شود مرون به صرفه می باشد.
در آخر باید بگوییم که لیمپی ای واریم تلفظ روسی نام این رستوران می باشد، نکته جالب آن جاست تلفظ انگلیسی آن تفاوت زیادی با روسی دارد و گردشگرانی که قصد دارند به این رستوران بروند باید توجه داشته باشند که اگر تلفظ انگلیسی را به کار ببرید شاید نتوانند رستوران را بیابند.
5. رستوران لامازو (Lamozo)
رستوران لامازو یکی دیگر از بهترین رستوران های مسکو می باشد، که در تمام طول سال میزبان گردشگران و همچنین مردم روسیه می باشد.
رستوران لامازو یکی از لوکس ترین غذاخوری هایی است که می توانید از خدمات آن با قیمتی مقرون به صرفه استفاده کنید. به جرات می توان گفت که اگر طرفدار کباب یا غذاهای گریل هستید غذاهای رستوران لامازو را حتما امتحان کنید، بی شک یکی از طرفداران این رستوران می شوید.
این مرکز علاوه بر پذیرایی در محیط رستوران، امور کترینگ نیز انجام می دهد، اگر قصد برگزاری جشن یا میهمانی در مسکو را دارید می توانید از خدمات لامازو بهره مند شوید. از نکات خوب دیگر درباره این رستوران می توان به محیط مناسبی که برای کودکان فراهم شده است، اشاره کرد. اگر به همراه فرزندان تان سفر می کنید بدون شک لامازو و غذاهای لذیذش، بهترین گزینه برای شما خواهد بود. به دلیل فضا و همچنین غذا های دل پذیر و خوش طعم این رستوران به گردشگران تور روسیه پیشنهاد می شود حتما بخشی از برنامه سفر خود را برای صرف غذا در رستوران لامازو اختصاص دهند.
ساعت کاری رستوران همه روزه از ساعت 11 صبح تا ساعت 11 شب است.
6. رستوران کینکالی (Khinkali Poin)
رستوران کینکالی همانند دیگر رستوران هایی که پیش تر بیان کردیم در لیست بهترین رستوران های مسکو قرار دارد، به همین خاطر به گردشگران تور مسکو پیشنهاد می شود حتما به این رستوران نیز سری بزنند، البته نکته لازم به ذکر آن است که تین رستوران غذاهای گیاهی سرو می کند و برای افرادی که گیاه خوار هستند مکان بسیار مناسبی است.
همان طور که در بالا اشاره کردیم، رستوران کینکالی فقط برای افرادی مناسب است که به غذاهای گیاهی علاقه مند هستند، زیرا در اینجا از هیچ گونه گوشتی در غذاها استفاده نمی شود. تصور نکنید که سوپ ها و غذاهای گیاهی جذابیتی ندارند بلکه بر خلاف تصورتان کینکالی به شما ثابت خواهد کرد که خوراک های گیاهی می توانند بسیار خوشمزه باشند.
شاید برای خیلی خا جالب باشد که بدانند محیط و دکوراسیون این رستوران به چه صورت است، به همین خاطر لازم به ذکر است که بدانید سبک دیزاین آن برگرفته از فرهنگ معاصرمی باشد، اما لوکس نیست. در دکوراسیون کینکالی تلاش شده که از گل های تازه و گلدان های رنگی استفاده کنند تا حس بهتری به میهمانان القا شود. با تمامی این تفاسیر به گردشگران تور روسیه چه افرادی که گیاه خوار اند و چه افرادی که به غذا های گوشتی علاقه دارند، پیشنهاد می شود به این رستوران بروند زیرا طرز پخت غذا های این رستوران به گونه است که هر شخصی با هر سلیقه ای آن را بچشد، طرفدار آن می شود. ساعت کاری رستوران همه روزه از ساعت 10 صبح تا ساعت 11 شب است.
امیدواریم این مقاله شما را با رستوران های مسکو آشنا کرده باشد و این مطلب برای کاربران سایت لحظه آخر و همچنین گردشگران تور مسکو مفید واقع شده باشد.
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
مرداب دیوک و راز و رمزهای آن که قبل از سفر لازم است بدانید
مرداب دیوک و راز و رمزهای آن که قبل از سفر لازم است بدانید
بیشتر بخوانید
راز جذابیت خیابان شمالی ایروان چیست؟
راز جذابیت خیابان شمالی ایروان چیست؟
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.4 از 5 | از 100 کاربر