اجاره خودرو کیش

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/15
بازدید: 13134
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

جزیره کیش با بیش از 100 نوع جاذبه گردشگری یکی از شهرهای مهم ایران از نظر جذب گردشگر داخلی و خارجی می باشد. به همین خاطر ما در این بخش قصد داریم یکی از روش های آسان برای تفریح در جزیره را که کرایه خودرو در کیش می باشد، به شما معرفی کرده و چگونگی آن را برای شما شرح دهیم. گردشگران تور کیش در این جزیره می ‌توانند ماشین‌ های لوکس و خارجی را با قمیت های مختلف اجاره کرده و از گشت ‌و‌ گذار با آن لذت ببرند. کرایه خودرو در کیش بین دیگر جاذبه‌ های گردشگری این جزیره که پیش تر در مقالات مختلف به آن ها اشاره کردیم به نوعی یک جاذبه تفریحی متفاوت برای گردشگران خواهد بود. اما باید توجه داشته باشید که برای اجاره خودرو در کیش قوانینی نیز وجود دارند که در ادامه به آن ها می پردازیم.

 

اجاره ماشین در کیش

همانطور که اشاره کردیم، خودرو در کیش نسبت به دیگر شهرها از قیمت پایین تری برخوردار است که علت آن هم عدم پرداخت گمرک می باشد. قیمت خودرو در کیش دقیقا برابر با امارات متحده عربی است اما شما علاوه بر آن باید هزینه حمل و نقل به کیش را به همراه پرداخت هزینه شش میلیون تومان برای دریافت پلاک منطقه آزاد کیش، پرداخت نمایید. جالب است که بدانید برخی از خودروهایی که در داخل ایران ممنوع است استفاده آن در جزیره کیش بلامانع می باشد.کرایه ماشین در کیش از رونق ویژه ای برخوردار است. گردشگران با کرایه اتومبیل و رانندگی در جزیره آرام و بدون ترافیک کیش لذت زیادی را تجربه خواهند کرد، این کار برای مسافران عزیزی که از شهرهای شلوغ علی الخصوص تهران به کیش سفر کرده اند، لذت بخش تر خواهد بود. البته شایان ذکر است که در این جزیره تعداد زیادی پلیس های راهنمایی رانندگی و همچنین دوربین های کنترل سرعت وجود دارد که رفتار های پر خطر رانندگان را زیر نظر گرفته و در صورت احساس خطر رانندگان را جریمه های سنگینی می کنند.

تور مسافرتی کیش - رزرو تور مسافرتی کیش از تهران و سایر شهرستان ها با تیمت و خدمات ویژه

مدارک لازم برای کرایه اتومبیل در کیش

  • کارت ملی
  • اصل گواهینامه 
  • متقاضیان باید یک فقره چک به ارزش ماشین و یا پرداخت وجه نقد 1 تا 5 میلیون تومان به امانت بگذارند، لازم به ذکر است پس از ارائه مدارک مورد نیاز یک قرارداد نیز بین شرکت کرایه دهنده با کرایه گیرنده تنظیم می گردد.
  • گردشگران تور کیش که خودرو کرایه می کنند باید توجه داشته باشند که هزینه بنزین به عهده فرد اجاره کننده می باشد.
  • اجاره ماشین در کیش 24 ساعته است.

ضمناً این نکته نیز لازم به ذکر است که شرکت های کرایه دهنده اتومبیل به عنوان ضمانت خلافی نیز مبلغ 200 الی 300 هزار تومان به مدت 3 الی 10 روز کاری نزد خود نگه می دارند و بعد از مشخص شدن وضعیت خلافی و در صورتی که خودرو در مدت اجاره خلافی نداشته باشد این مبلغ به اجاره کننده بازگردانده می‌ شود.همان طور که اشاره کردیم، پس از ارائه مدارک و مبالغ گفته ‌شده بین شما و شرکت اجاره اتومبیل در کیش بدون راننده قراردادی بسته می ‌شود و طی آن مبلغ اجاره اتومبیل تعیین می ‌شود. البته گفتنی است که شرکت کرایه اتومبیل باید عضو مجمع رنت‌ کاران کیش باشد. نکته دیگر که باید به یاد داشته باشید این است که قیمت ها جهت برآورد شما از هزینه های سفر می باشد، هزینه ها به گونه ای است که بسته به زمان های مختلف، هزینه های متفاوتی پیش روی گردشگران می باشد.

قوانین رانندگی در کیش

بخش دیگری که در این مقاله باید به آن بپردازیم، قوانین رانندگی در این جزیره می باشد، در تمامی قسمت های جزیره رانندگی شما توسط دوربین های کنترل سرعت کنترل می شود پس حتما باید طبق سرعت تابلو های درج شده رانندگی کنید. اگر سرعت بالا تری داشته باشید به صورت نامحسوس ثبت و با توجه به این که خلافی این جزیره مختص به کیش و در مکان دیگری دارای ارزش نیست به همین خاطر برای خارج کردن خودرو در کیش باید جریمه مورد نظر را پرداخت کنید.با تمامی این تفاسیر گردشگران تور کیش که خودرو در کیش اجاره می کنند، باید از قوانین رانندگی این شهر مطلع باشند. در ادامه به تعدادی از این قوانین اشاره کرده ایم:

  • ممنوعیت آلودگی صوتی به هر نحو.
  • بستن کمربند ایمنی الزامی است.
  • ممنوعیت بوق زدن در کلیه معابر.
  • ممنوعیت ریختن زباله از داخل خودرو.
  • در خیابان های کیش عوامل نامحسوس سرعت خودروها را تحت کنترل دارند.
  • حداکثر سرعت در جزیره کیش ۵۰ کیلومتر است.
  • در جزیره کیش جریمه ها نسبت به سرزمین اصلی دو برابر است.

جاهای دیدنی کیش - لیست کامل جاذبه های گردشکری کیش + عکس + قیمت + آدرس

هزینه کرایه ماشین در کیش

به طور کلی کیش جزء مقاصد گران قیمت داخلی برای سفر می باش و هزینه تفریحات کیش نیز از جمله کرایه خودرو تقریبا گران و جزء تفریحات لوکس این جزیره محسوب می شود. اما اگر بخواهیم این موضوع را به طور نسبی بررسی کنیم باید بگوییم که هزینه کرایه خودرو در کیش به عوامل مختلفی از قبیل نوع ماشین، شرکت ارائه دهنده خدمات کرایه خودرو و همچنین مدت زمان کرایه آن بستگی دارد. البته لازم به ذکر است که زمان سفر شما نیز روی این مبلغ بی تاثیر نمی باشد، یعنی اگر در فصول کم گردشگر سال به کیش سفر کنید، احتمالا هزینه کرایه ماشین نیز کمتر خواهد بود.
هزینه کرایه ماشین های لوکس و گران قیمت مانند اف جی کروز، بنز SK، لامبورگینی، مازراتی، هامر، موستانگ کروک، شورلت کوروت، کامارو، کامارو کروک، دوج دورانگو، تاهو، کادیلاک و غیره در این جزیره بین 500 هزار تومان الی 2 میلیون و 500 هزار تومان می باشد (قیمت ها به ازای هر 24 ساعت کرایه بوده و مربوط به تاریخ اردیبهشت ماه 99 می باشد).امیدواریم این مقاله که در رابطه با خودرو در کیش بوده است، برای کاربران سایت لحظه آخر و همچنین گردشگران تور کیش مفید واقع شود و شما را با شرایط و چگونگی کرایه خودرو در کیش آشنا کرده باشد.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
بیشتر بخوانید
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
فاصله مشهد تا تهران و سایر شهرهای مهم ایران
فاصله مشهد تا تهران و سایر شهرهای مهم ایران
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.5 از 5 | از 109 کاربر