بهترین پارک های آبی تایلند

زمان مطالعه: 6 دقیقه
بروزرسانی: 1402/02/31
بازدید: 2085
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

یکی از پرطرفدارترین تفریحات در سفر، رفتن به پارک آبی است. در کشور تایلند چاذبه‌های تفریحی بسیاری وجود دارد که بسیار لذت‌بخش هستند و یکی از همین مکان‌های تفریحی پارک آبی محسوب می‌شوند. دمای هوای کشور تایلند تقریباً ۲۸ درجه است و همین موضوع سبب شده تا آب و هوای این منطقه گرم باشد و بهترین مکان برای آب تنی شناخته شود. تعداد بسیار زیادی پارک آبی در تایلند وجود دارد که هر کدام با یکدیگر تفاوت دارند و همین تفاوت‌ها باعث شده تا بتوانید از بین آن‌ها بهترین را انتخاب کنید.

پارک های آبی تایلند

پارک آبی Cartoon Network Amazone

یکی از بزر‌گ‌ترین پارک‌های آبی تایلند که در نزدیکی پاتایا نیز واقع شده است، پارک آبی (Cartoon Network Amazone) نام دارد. در این محوطه بسیار بزرگ حدود ۳۰ تفریحات آبی وجود دارد که باعث شده تا تنوع در آنجا بسیار زیاد باشد. در کنار این تفریحات چند سرسره آبی با ارتفاع‌های مختلف وجود دارند که بسیار سرگرم‌کننده است.

آدرس و امکانات

نمایش بسیار سرگرم‌کننده در این مکان اجرا می‌شود که در کنار تفریحات آبی می‌توانید از دیدن آن‌ها لذت ببرید. همچنین یک فوت کرد که تمام غذا‌های تایلندی را دارا است در این پارک آبی تعبیه شده است. این پارک آبی به بخش‌های بسیار متفاوتی تقسیم می‌شود و هر سن و سالی که داشته باشید می‌توانید از این تفریحات استفاده کنید. علاوه بر این برای کودکان نیز قسمت‌های مخصوصی طراحی شده است.

آدرس: تایلند- استان چنبوری- منطقه ساتا هیپ- ناجومتین ۸- فرعی ۸۸۸

پارک آبی Cartoon Network Amazone

پارک آبی رامایانا پاتایا (Ramayana Water Park)

پارک آبی رامایانا یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری کشور تایلند به شمار می‌آید که ۵۰ سرسره و تفریحات آبی بسیار زیادی دارد. به طور کلی وسعت این پارک آبی حدود ۱۸۴ هزار متر مربع تخمین ‌زده می‌شود که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های پارک آبی شهر پاتایا شناخته می‌شود. از مهم‌ترین مزیت‌های این پارک آبی می‌توان به عدم استفاده از هرگونه ماده شیمیایی خطرناک در آب اشاره کرد.

آدرس و امکانات

یکی از مهم‌ترین امکاناتی که در پارک آبی رامایانا پاتایا وجود دارد، یک استخر کوچک برای استفاده‌ کودکان است. در این استخر همیشه از آب تازه و تمیز استفاده می‌شود. در واقع یکی از مهم‌ترین امکانات این پارک آبی استفاده از آب چاه‌های موجود در پارک است که با مدرن‌ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا تصفیه می‌شود و در اختیار گردشگران و مسافران قرار می‌گیرد. در زمان استفاده از این پارک آبی هیچ گونه عوارض پوستی یا آسیب‌های مربوط به پوست را نخواهید داشت.

آدرس: پارک آبی رامایانا پاتایا در فاصله ۲۰ کیلومتری از مرکز شهر پاتایا و در منطقه‌ای به نام سیلورلیک قرار گرفته است که برای دسترسی به آن می‌توانید از ‌ایستگاه‌های ون مخصوص در این منطقه استفاده کنید.

پارک آبی رامایانا پاتایا

تور تایلند - ارزان ترین تورهای ترکیبی تایلند (بانکوک، پاتایا، پوکت)

پارک آبی وانا ناوا در هواهین (Vana Nava Hua Hin Water Jungle)

پارک آبی وانا ناوا در هواهین به عنوان یکی از بهترین پارک‌های آبی کشور تایلند شناخته می‌شود که دارای جذابیت‌های تفریحی بسیار زیادی بوده و امکانات و تجهیزات آبی بسیار متنوعی در این پارک تعبیه شده است. به طور کلی می‌توان گفت در این مجموعه ۱۹ جاذبه تفریحی مهم، با دقت بسیار بالایی طراحی و اجرا شده است. علاوه بر تمامی تفریحات و وسایلی که در این پارک وجود دارد، انواع رستوران‌ها و فودکورت‌های با کیفیتی نیز در آن در نظر گرفته شده است که جدا از تفریح می‌توانید در این مجموعه اقدام به خرید نیز داشته باشید چرا که فروشگاه‌های بسیار مجهز و معتبری در پارک آبی وانا ناوا قرار دارد.

آدرس و امکانات

از امکانات تعبیه شده در این پارک آبی می‌توان به استودیو زیرآب حرفه‌ای اشاره کرد که با دقت بسیار بالایی و با ظرافت‌پذیری ساخته شده است. همچنین انواع سرسره‌های مهیج که با بالا‌ترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته و طراحی شده‌اند، بخشی از امکانات این پارک آبی محسوب می‌شوند.

آدرس: 129/99 Soi Moo Baan Nong Kae, Nong Kae, Hua Hin District, 77110, Thailand

پارک آبی وانا ناوا در هواهین

پارک آبی تالاب فانتازیا بانکوک ( Fantasia Lagoon )

این پارک آبی به عنوان یکی از پارک‌های آبی جذاب که در مرکز خرید the mall bangkae است واقع شده و به عنوان یکی از معروف‌ترین و مشهور‌ترین پارک‌های آبی کشور تایلند شناخته می‌شود. لازم به ذکر است بسیاری از اهالی تایلند نیز از این پارک استفاده می‌کنند. پارک آبی تالاب فانتازیا بانکوک در حال حاضر مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است و یک مکان بسیار مناسب برای تفریح و سرگرمی بچه‌های کوچک و نوجوان به شمار می‌آید. در مجاورت این پارک آبی مراکز خرید و سرگرمی‌های بسیار زیادی نیز وجود دارد که می‌تواند یک مقصد عالی تفریحی برای گردشگران و مسافران باشد.

آدرس و امکانات

از مهم‌ترین امکانات پارک آبی تالاب فانتازیای بانکوک می‌توان به انواع سرسره‌ها و تفریحات آبی مهیج اشاره کرد. همچنین وجود یک مرکز خرید در این پارک آبی از جاذبه‌ها و امکانات دیگر محسوب می‌شود.

آدرس: تایلند، بانکوک، منطقه خان نا یائو، منطقه خان نایائو، ناحیه خان نایائو، جاده سوان سایام، پارک آبی سیام

پارک آبی تالاب فانتازیا بانکوک

پارک آبی اسپلش جانگل (Splash Jungle)

یکی از هیجان‌انگیزترین مکان‌ها برای استفاده از تفریحات آبی، پارک آبی اسپلش جانگل است. به طور کلی می‌توان گفت در کشور تایلند هیچ مجموعه پارک آبی نمی‌تواند با این پارک رقابت داشته باشد. وجود ۱۲ سرسره آبی و تنوع زیادی از تفریحات باعث شده تا بسیاری از کودکان و نوجوانان و همچنین بزرگسالان بتوانند از این مجموعه استفاده کنند.

در کنار تمامی تفریحات آبی نجات‌غریق‌های بسیار ماهر و مجرب بر تمامی تفریحات و فعالیت‌های بازدیدکنندگان نظارت مستقیم می‌کنند. در واقع یکی از مزایای استفاده از این پارک آبی امنیت جانی برای مسافران و گردشگران است. ورودی پارک آبی اسپلش جانگل برای افرادی که به طور عموم از آن استفاده می‌کنند؛ تقریبا گران نیست و گردشگران و مسافران می‌توانند از این امکانات و تجهیزات در نظر گرفته شده، استفاده نمایند.

آدرس و امکانات

محل قرارگیری پارک آبی اسپلش جانگل در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی پوکت است. به همین دلیل دسترسی به آن بسیار راحت بوده و بسیاری از گردشگران و مسافران برای تردد به این پارک آبی مشکلی ندارند. از مهم‌ترین امکانات در نظر گرفته شده در این پارک آبی می‌توان به سرسره‌های پیچ در پیچ و استفاده از غریق نجات اشاره کرد.

آدرس: تایلند، پوکت، تالانگ، خیابان اصلی مای خائو، خیابان مای خائو چهارم، پارک آبی اسپلش جانگل 

پارک آبی اسپلش جانگل (Splash Jungle)

سیام پارک (Siam Park)

در این پارک آبی جاذبه‌های بسیار زیادی برای لذت بردن در نظر گرفته شده است. علاوه بر این به دلیل محوطه بسیار بزرگ این پارک سرسره‌ها و تونل‌های بسیار زیادی تعبیه شده که می‌توانید با استفاده از آن‌ها نهایت لذت را از این پارک ببرید. وجود یک شهربازی جداگانه و سواری‌های بسیار هیجان‌انگیز یک تفریح بی‌نظیر را برای بزرگسالان و کودکان به وجود می‌آورد. از این پارک آبی می‌توان به عنوان یک پیشنهاد بسیار مناسب برای تفریحات خانوادگی اشاره کرد که مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از این پارک هزینه ورودی مناسب و گزینه‌های صرف غذای ارزان است که می‌تواند منجر به وجود آمدن یک خاطره خوب از این شهربازی شود.

آدرس و امکانات

در این پارک آبی خدمات رایگانی مانند: تیوپ، استفاده از جلیقه نجات و چتر وجود دارد. در تمامی قسمت‌های پارک آبی می‌توانید از وای فای رایگان استفاده کنید. پارکینگ بسیار بزرگ موجود در سیام پارک باعث شده تا مشکل جای پارک خودرو خود را نداشته باشید و با پرداخت ۴ یورو اتومبیل خود را پارک نمایید. فروشگاه بسیار مجهزی در این پارک قرار دارد و می‌توانید سوغاتی‌های کشور تایلند را از آنجا بخرید.

آدرس: تایلند، سانتا کروز، سیام، بزرگراه جنوبی  TF-1، خروجی های 73، پارک آبی سیام

سیام پارک ( Siam Park)

سانتورینی پارک (Santorini Park)

سانتورینی پارک به پارک یونانی شهرت دارد چرا که در زمان بازدید از این پارک آبی به دلیل استفاده از پیاده رو‌های سنگ فرش شده و همچنین ساختمان‌هایی که با بنای سفید و کلاسیک طراحی شده‌اند به یاد جزیره یونانی سانتورینی خواهید افتاد. در این پارک انواع آسیاب‌های بادی نیز وجود دارد. این پارک آبی از پنج بخش به طور کلی تشکیل شده که بسیاری از تفریحات مختلف را برای تمامی سنین به وجود آورده است. استفاده از سرسره‌ها و تونل‌های هیجان‌انگیز در این پارک آبی می‌توانند تجربه‌ای بسیار لذت‌بخش را برای شما داشته باشند.

آدرس و امکانات

از مهم‌ترین امکانات پارک سانتورینی می‌توان به وجود فروشگاه‌ها و رستوران‌های بسیار زیاد و باکیفیت اشاره کرد که در زمان تفریح می‌توانید از امکانات موجود و تعبیه شده در این پارک آبی نیز بهره ببرید.

سانتورینی پارک (Santorini Park)

پارک آبی Coco Splash Adventure

این پارک آبی در چند قدمی ساحل قرار گرفته و دارای بسیاری از تفریحات آبی مانند چهار استخر و سرسره آبی است. علاوه بر تمامی این موارد وسایل تفریحی بسیار زیادی برای کودکان در نظر گرفته شده که باعث شده این مکان تفریحی به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای انجام انواع تفریحات آبی برای خانواده‌ها و کودکان در نظر گرفته شود. شایان ذکر است این پارک آبی حدود ۱۰ هزار مترمربع مساحت دارد.

آدرس و امکانات

امکانات تفریحی بسیار مناسبی مانند گلف، بانجی ترامپولین و قایق سواری در این مجموعه طراحی و تعبیه شده است که تمامی گردشگران و اهالی کشور تایلند می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.

آدرس: no 7-5/124 Moo 3, Maret, Koh Samui, Surat Thani 84310, Thailand

پارک آبی Coco Splash Adventure

پارک آبی بلک مانتین (Black Mountain)

در صورتی که به دنبال یک هیجان کامل هستید که بتوانید آن را با خانواده تجربه داشته باشید می‌توانید از این پارک آبی استفاده کنید. در واقع در این مجموعه امکانات تفریحی آبی بسیار زیادی مانند استخر موج و استخر کودکان در نظر گرفته شده است که می‌توانید یک روز بسیار خوب را در پارک آبی بلک مانتین تجربه نمایید.

آدرس و امکانات

آدرس: تایلند- پرچواب خیری خان-منطقه هویاهین-خائو-هین لک فری واقع شده است و امکاناتی مانند یک دریاچه مصنوعی دارد.

پارک آبی بلک مانتین (Black Mountain)

پارک آبی سنیکال وورد در خائو یای ( Scenical World )

پارک آبی سنیکال وورد در خائو یای به عنوان بزرگ‌ترین پارک آبی و شهربازی در قسمت شمال شرقی کشور تایلند شناخته می‌شود که در منطقه خائو قرار گرفته است. این منطقه به عنوان یک منطقه کوهستانی که چشم‌نواز و بسیار زیبا است، معرفی می‌شود. لازم به ذکر است این پارک آبی دارای استخر و سرسره‌های آبی بسیار زیادی بوده که باعث معروفیت آن شده‌اند. این پارک آبی به عنوان یکی از مکان‌های بسیار مناسب برای کودکان شناخته می‌شود. توجه داشته باشید برای استفاده از این پارک آبی، کودکان باید به موارد امنیتی توجه بسیار زیادی داشته باشند و تمامی کودکان زیر ۱۲ سال به تنهایی مجاز به استفاده از تفریحات آبی نخواهند بود.

آدرس و امکانات

از مهم‌ترین امکانات این پارک آبی می‌توان به استخر‌ها و سرسره‌های موجود در این مجموعه اشاره کرد. در واقع تعداد و تنوع بسیار زیادی از سرسره در این پارک آبی وجود دارد که تمامی گردشگران و مسافران و علاقه‌مندان به تفریحات آبی می‌توانند از تمامی آن‌ها استفاده نمایند.

پارک آبی Scenical World

پارک آبی کوهستان سیاه در هواهین ( Black Mountain Water Park )

استفاده از این پارک آبی می‌تواند یک روز هیجان‌انگیز و پر از تفریح را برای شما به ارمغان بیاورد. به دلیل موقعیت قرارگیری این پارک آبی شاهد استقبال بسیاری از گردشگران و مسافران هستیم. در واقع پارک آبی کوهستان سیاه در هواهین در زمینی با کوه‌های بلند و در کنار یک دریاچه مصنوعی قرار گرفته است. مدیریت این مجموعه به واسطه کسانی است که زمین گلف کوهستان سیاه را نیز مدیریت می‌نمایند. این پارک آبی به عنوان یکی از جدیدترین مکان‌های تفریحی زمین گلف کوهستان سیاه است.

آدرس و امکانات

از امکانات بسیار مناسب می‌توان به استخر ساحلی و رودخانه و همچنین یک استخر مواد اشاره کرد. در این مجموعه ۹ سرسره آبی نیز وجود دارد. برای دسترسی به این مکان باید از خیابان ۵۶ هواهین وارد جاده اصلی شوید و پس از گذشتن از ‌ایستگاه راه آهن هواهین با توجه به تابلو‌های نصب شده می‌توانید به این مجموعه سفر داشته باشید. در واقع این پارک آبی در ۱۰ کیلومتری شمال هواهین قرار گرفته است.

پارک آبی Black Mountain Water Park

پارک آبی جنگل آب بازی در پوکت (Splash Jungle Water Park)

پارک آبی جنگل آب بازی که در جنوب تایلند قرار گرفته است، به عنوان یکی از بهترین پارک‌های آبی پوکت شناخته می‌شود. هتل بسیار معروف گرند وست که در نزدیکی این پارک آبی قرار گرفته است در واقع قسمتی از این پارک آبی به شمار می‌آید و تمامی میهمانان این هتل می‌توانند به صورت رایگان از تمامی تفریحات این پارک استفاده کنند.

آدرس و امکانات

پارک آبی جنگل آب بازی در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی پوکت قرار دارد و از امکانات آن می‌توان به وجود انواع غذا‌ها و نوشیدنی‌های با کیفیت اشاره کرد. همچنین حضور غریق نجات‌های حرفه‌ای بخشی دیگر از امکانات در نظر گرفته شده در پارک آبی جنگل در پوکت است.

پارک آبی Splash Jungle Water Park

کلام پایانی

با توجه به اینکه بسیاری از پارک‌های آبی در کشور تایلند مشغول به فعالیت هستند بنابراین تمامی علاقه‌مندان به تفریحات آبی و استفاده از امکانات و تجهیزات موجود می‌توانند به اقصا نقاط کشورتایلند سفر کنند و از این امکانات استفاده نمایند. به دلیل وجود شهربازی‌های بسیار زیاد و پارک‌های آبی متعدد در این کشور، در تمامی فصول سال ازدحام گردشگران و مسافران برای ساختن یک خاطره به یاد ماندنی را شاهد هستیم.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.4 از 5 | از 101 کاربر