چند شهر شلوغ دنیا

زمان مطالعه: دقیقه
بروزرسانی: 1395/11/05
بازدید: 104
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

مکزیکوسیتی؛ مکزیک
مکزیکوسیتی با ۱۹,۴۶۳,۰۰۰ نفر جمعیت پر جمعیت ترین شهر مکزیک است. این شهر پایتخت مکزیک و قطب مالی، فرهنگی و اقتصادی این کشور محسوب می شود. مکزیکوسیتی از مهمترین شهرهای آمریکای شمالی است و نه فقط برای آمریکا بلکه برای کل جهان قطب مالی حیاتی به شمار می آید. این شهر همچنین یکی از سرمایه دارترین ۱۰ کشور جهان است و در سال های اخیر همواره با رشد مالی روبرو بوده است. این شهر پایتخت فرهنگی مکزیک هم می باشد و هر گردشگری که به مکزیک می رود عاشق این شهر زیبا و تاریخ باورنکردنی ای که در پشت آن است می شود. این شهر همچنین محلی عالی برای چشیدن طعم غذاهای مکزیکی است.



سائو پائولو؛ برزیل
سائو پائوئولو پر جمعیت ترین شهر برزیل و نیمکره جنوبی است و جمعیت آن ۲۰,۱۸۶,۰۰۰ نفر می باشد. این شهر پایتخت ناحیه برزیلی سائو پائولو است و یکی از بزرگ ترین قطب های تجاری جهان  و از کشورهای موثر در اقتصاد آمریکای جنوبی است . از نظر فرهنگی این شهر تجاربی باورنکردنی را ارائه می دهد بطوری که گردشگران می توانند از موزه ها و نمایشگاه های هنری بسیار با کیفیت این شهر بازدید کنند. اما سائو پائولو یکی از خطرناک ترین شهرهای آمریکای جنوبی است و با ۲۱ میلیون جمعیت نرخ جرم و جنایت در این کشور بالاست. در این شهر برای ایمن بودن باید با احتیاط بود و نظرها را جلب نکرد. این شهر شهری فوتبالی است و ۴ تیم فوتبال مهم دارد.



نیویورک سیتی؛ آمریکا
نیویورک هشتمین شهر پر جمعیت دنیاست و با ۲۰,۴۶۴,۰۰۰ نفر، پرجمعیت ترین شهر آمریکا می باشد و مهمترین نقش را در بازار بورس جهانی دارد. بورس واقع در خیابان وال استریت برای این شهر افتخار و مسئولیت زیادی را به همراه دارد و کوچکترین تحرکات این خیابان توسط سازمان های مالی دنیا رصد می شود. این شهر به عنوان پایتخت فرهنگی جهان هم شناخته می شود و از ملت های مختلف شهروندانی دارد بطوریکه تنوع زبان مردم این شهر ۸۰۰ زبان مختلف دنیاست. از شهرهای بسیار معتبر جهان است و هنرپیشه ها، ورزشکاران و سیاست مداران معروف زیادی در این شهر زندگی می کنند .



کراچی؛ پاکستان
کراچی با ۲۰,۷۱۱,۰۰۰  نفرهفتمین شهر پر جمعیت دنیا و پر جمعیت ترین شهر پاکستان است. این شهر قطب مهم مالی پاکستان و بزرگ ترین بندر را دارد که این شهر را تبدیل به محلی برای تجارت صنعتی کرده است. کراچی قطب فرهنگی پاکستان هم می باشد و شرکت های بین المللی زیادی در این شهر دفتر اداری دارند. این شهر به داشتن موسسات آموزشی بزرگ معروف است و مردم بسیاری از سراسر آسیا فرزندان خود را برای تحصیل به کراچی می فرستند.



مانیل؛ فیلیپین
مانیل با جمعیت ۲۰,۷۶۷,۰۰۰  نفر ششمین شهر پر جمعیت دنیا است که در فیلیپین واقع شده و پایتخت این کشور است. این شهر مهمترین شهر حیاتی فیلیپین و بزرگ ترین قطب مالی، فرهنگی و اقتصادی این ناحیه محسوب می شود. جمعیت زیاد این شهر در دهه های گذشته مشکلاتی را برای این شهر بوجو آوده بود. کلان شهر مانیل مکانی عالی برای بازدید است و بهترین چیزی که درباره مانیل وجود دارد آب و هوای آن است که در همه ماه های سال آب و هوایی مطبوع دارد. این شهر در کنار خلیج مانیل قرار دارد که آن را تبدیل به شهری زیبا برای گردش و مسافرت کرده است.
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.6 از 5 | از 100 کاربر