بهترین هتل های کیش

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/24
بازدید: 755
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

قصد رزرو تور کیش دارید و برای انتخاب هتل دو دل هستید؟ باید بدانید که این نگرانی برای همه وجود دارد زیرا در سفر به جزیره کیش، یکی از مهم‌ترین بخش‌ها انتخاب هتل است. با هر منظوری که به این جزیره سفر می‌کنید ممکن است یک هتل به کارتان بیاید. برای مثال در مسافرت تفریحی که تصمیم دارید بیشتر زمان سفرتان را در هتل بمانید و تفریح کنید، هتل‌های لوکس 5 ستاره بهترین انتخاب است. اگر سفرتان کاری است یا برای خرید به کیش می‌روید؛ اقامت در هتل‌های سه ستاره کارتان را راه میاندازد و در صورتی که شهر گردی و بازدید از جاذبه‌های گردشگری برنامه سفرتان است و می‌خواهید محل اقامتی با امکانات استاندارد داشته باشید، می‌توانید به سراغ هتل‌های چهار ستاره بروید. در این مطلب قرار است همه چیز درباره بهترین هتل‌ های کیش بررسی شود، اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع هستید، با ما تا انتها همراه باشید.

بهترین هتل های کیش

بهترین هتل کیش کدام است؟

جزیره کیش هتل‌های متنوعی از لاکچری تا اقتصادی دارد. اگرچه همه این هتل‌ها از امکانات رفاهی و تفریحی استانداردی برخوردار هستند اما درجه این امکانات متفاوت است. بهترین هتل های کیش از نظر مسافران ترنج، مارینا پارک، داریوش و کوروش در میان هتل‌های 5 ستاره، آریان، مریم و لیلیوم در میان هتل‌های 4 ستاره و تعطیلات، جام جم، ریان قائم و... در میان هتل‌های 3 ستاره هستند. اما براساس دسته‌بندی‌های مختلف هم می‌توان بهترین هتل را پیدا کرد. در ادامه بیشتر درباره هتل‌های کیش صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

هتل‌های خوب کیش

همه هتل‌های پنج و چهار ستاره کیش را باید در لیست هتل‌های خوب این جزیره قرار داد زیرا امکانات رفاهی و تفریحی فراوانی دارند اما براساس نظر اکثر مردم هتل‌های شایان و کوروش در میان پنج ستاره‌ها و هتل‌هایمریم و لیلیوم در میان چهار ستاره‌ها به صورت قطعی در این لیست قرار می‌گیرند.

هتل های کیش - لیست کاملی از امکانات و اطلاعات تکمیلی هتل های کیش

هتل کوروش کیش؛ جایی به شکوه تاریخ ایران

 هتل 5 ستاره کوروش در میدان پردیس جزیره قرار دارد و سال تاسیس آن به 1397 باز می‌گردد. یعنی تقریبا می‌توان این هتل را تازه تاسیس دانست. این هتل 16 طبقه 198 اتاق عالی و تمیز با دکوراسیون مدرن دارد. موقعیت مکانی هتل کوروش با اکثر جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید کیش فاصله کمی دارد. این هتل مجلل پرسنلی آموزش دیده و حرفه‌ای دارد و از امکاناتی همچون فروشگاه، کافی شاپ، رستوران، پذیرش 24 ساعته، استخر، سونا، جکوزی، مینی بار، فضای سبز و... برخوردار است.

هتل کوروش کیش از بهترین هتل های کیش

بهترین هتل های لوکس کیش - این هتل های لاکچری کیش که در ایران نظیر ندارند! 

هتل شایان کیش؛ خوب اما مقرون به صرفه

هتل 5 ستاره شایان نیز یکی از هتل‌های لوکس کیش است که اگرچه در سال 1354 تاسیس شده اما با بازسازی‌هایی که روی آن صورت گرفته است، درحال حاضر اتاق‌های بسیار مدرن و تمیزی دارد که چشم‌اندازشان به سوی دریا، خیابان و محوطه هتل است. این هتل چهار طبقه دارای 191 اتاق و سوئیت است و امکاناتی همچون رستوران،کافی شاپ، مرکز خرید، چایخانه سنتی، صندوق امانات، استخر، سونا، ماساژ، فضای سبز و... را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

هتل شایان کیش یک هتل خوب

هتل سورینت مریم کیش؛ تجربه یک اقامت باکیفیت

هتل 4 ستاره سورینت مریم اگرچه به‌اندازه هتل‌های 5 ستاره امکانات تفریحی ندارد اما از نظر امکانات رفاهی فرقی با هتل‌های پنج ستاره ندارد و قیمت رزروش نیز از آنها کمتر است. هتل مریم در سال 1383 تاسیس شده و آن را یک بار در سال 1392 بازسازی کرده‌اند. این اقامتگاه در حال حاضر از اتاق‌های تمیز و مدرنی دارد و از امکاناتی همچون رستوران، لابی، پارکینگ، آرایشگاه، کافی شاپ، اتاق چمدان، پذیرش 24 ساعته و... برخوردار است.

هتل مریم کیش از هتل های برتر کیش

هتل لیلیوم کیش؛ جایی که خوش سلیقه‌ها انتخاب می‌کنند

هتل 4 ستاره لیلیوم، در 8 طبقه و 154 اتاق، در سال 1398 تاسیس شد. این هتل در کنار امکانات بسیار خوبی که ارائه می‌دهد، قیمت مناسبی نیز دارد و به همین دلیل هم در میان مسافران این جزیره بسیار محبوب شده است. چشم‌انداز اتاق‌های این هتل رو به دریا، خیابان و محوطه هتل است. لیلیوم امکاناتی همچون رستوران، پارکینگ، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، فضای سبز، مرکز خرید، مینی بار و... را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

هتل لیلیوم کیش یک هتل 4 ستاره خوب

هتل های ساحلی کیش

تعدادی از هتل‌های کیش دارای ساحل اختصاصی هستند و جدا از تمام امکاناتشان به دلیل این ویژگی محبوب شده‌اند. در ادامه برخی از هتل‌های ساحلی این جزیره را معرفی خواهیم کرد.

هتل ترنج کیش؛ اتاقی روی دریا

معروف‌ترین هتل ساحلی کیش که بیشتر مردم جزیره را با عکس‌های آن می‌شناسند، ترنج است. این هتل در ابتدای خیابان جهان قرار گرفته و بیشتر از اقامتگاه به‌‌عنوان یک مجموعه تفریحی شناخته می‌شود. اتاق‌های هتل ترنج روی آب‌های خلیج فارس قرار گرفته‌اند و همه آنها یک دریچه شیشه‌ای کف خود دارند تا مسافران بتوانند دریا را زیر پایشان ببینند. وجود بالکنی که چشم‌اندازش دریاست می‌تواند جذابیت اقامت مسافران را چندین برابر کند. هتل ترنج در سال 1394 براساس استانداردهای محیط زیست تاسیس شده است و به مهمانان خود امکاناتی همچون رستوران، کافی‌شاپ، فضای سبز، چایخانه سنتی، اتاق بازی، استخر، سونا و جکوزی، ماساژ، مرکز خرید، سالن ورزشی، سالن بیلیارد و... را ارائه می‌دهد.

هتل ترنج کیش یک هتل  دریایی

بهترین هتل های ساحلی کیش - همه هتل های ساحلی کیش و رو به دریا را بشناسیم!

هتل داریوش کیش؛ سفر در تاریخ ایران کهن

هتل داریوش را به جرئت می‌توان یکی از محبوب‌ترین هتل‌های کیش از نگاه مسافران دانست. برای ساخت این هتل 5 ستاره از معماری ایران باستان و به خصوص تخت جمشید الهام گرفته شده تا غرور گذشته را به یاد آورد. داریوش یکی از مجهزترین هتل‌های جزیره است که امکاناتی همچون رستوران، کافی شاپ، استخر، لاندری، آژانس مسافرتی، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، سالن ورزشی، جکوزی، ماساژ، بازی ویدئویی، سالن بیلیارد و... را به مسافران ارائه می‌دهد. این هتل سه طبقه 190 باب اتاق دارد که چشم‌اندازشان رو به دریا، ساحل و محوطه هتل است. همچنین وجود ساحل اختصاصی باعث می‌شود تا لازم نباشد مهمانان برای انجام بسیاری از تفریحات آبی از هتل خارج شوند.

هتل داریوش کیش؛ محبوب ترین هتل 5 ستاره کیش

هتل مارینا پارک کیش؛ برای لاکچری پسندها

مارینا پارک را باید یکی از هتل‌های لاکچری جزیره دانست که بیشترین امکانات تفریحی را دارد. این هتل دو طبقه در سال 1390 در یک زمین 10 هکتاری ساخته شده است. مارینا پارک، 186 اتاق لوکس و مدرن، ساحل اختصاصی، رستوران، کافی شاپ، فروشگاه، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، فضای سبز، بازی ویدئویی و... دارد. چشم‌انداز همه اتاق‌های این اقامتگاه رو به دریا و محوطه هتل است. در این هتل بسیاری از تفریحات آبی جزیره را می‌توانید انجام دهید. حتی کسانی که هتل دیگری را برای محل اقامت خود انتخاب کرده‌اند برای انجام این تفریحات می‌توانند به مارینا پارک بیایند.

 هتل مارینا پارک کیش هتل 5 ستاره ساحلی لوکس

هتل های کیش رو به دریا

جزیره کیش یک شهر ساحلی است و طبیعتا بسیاری از هتل‌های این جزیره چشم‌انداز رو به دریا دارند. برخی از این هتل‌ها ممکن است به دریا نزدیک‌تر و برخی دورتر باشند. بنابراین اگر نمی‌توانید محل اقامت خود را از میان هتل‌های 5 ستاره انتخاب کنید اما دوست دارید صبح‌های سفرتان که چشم باز می‌کنید چشم‌اندازی رو به دریا داشته باشید، باید بدانید که هتل‌های سه و چهار ستاره زیادی هم در جزیره هستند که چشم‌انداز رو به دریا دارند. در ادامه برخی از هتل های روبه دریا کیش را به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل سیمرغ کیش؛ ارزان سفر کنید

هتل سه ستاره سیمرغ را باید یکی از اقامتگاه‌های کیش دانست که اتاق‌‎های آن چشم‌اندازی رو به دریا دارد. این هتل در سال 1370 تاسیس و در سال 1397 بازسازی شده است و درحال حاضر اتاق‌هایی تمیز با دکوراسیون مدرن دارد. مهم‌ترین مزیت این هتل را باید نزدیکی لوکیشن آن به اکثر جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید جزیره دانست. از میان امکانات هتل سیمرغ می‌توان به رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، لابی، پذیرش 24 ساعته و... اشاره کرد.

هتل سیمرغ کیش یک هتل 3 ستاره رو ه دریا

هتل شباویز کیش؛ اقتصادی اما راحت

هتل دو ستاره شباویز نیز چشم‌اندازی رو به دریا دارد و برای کسانی مناسب است که به دنبال یک اقامتگاه اقتصادی در طول سفرشان هستند. این هتل در سال 1370 تاسیس و در سال 1390 بازسازی شد و درحال حاضر اتاق‌های تمیز و استانداردی دارد. شباویز دارای فضای سبز زیبایی است و جدا از آن از امکاناتی همچون رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، آژانس مسافرتی، پذیرش 24 ساعته و... بهره می‌برد.

هتل شبویز کیش؛ هتلی که اتاق های رو به دریا دارد.

هتل آبادگران کیش؛ یک انتخاب هوشمندانه

یکی دیگر از هتل‌های اقتصادی کیش که چشم‌انداز رو به دریا دارد، هتل سه ستاره آبادگران است. این هتل که در خیابان پروین اعتصامی قرار دارد، در سال 1380 تاسیس شده و یک بار هم آن را در سال1397 بازسازی کرده‌اند. از امکاناتی که هتل آبادگران به مهمانان خود ارائه می‌دهند می‌توان به رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، پذیرش 24 ساعته،  اتاق چمدان و... اشاره کرد.

هتل آبادگران کیش دارای اتاق های اقتصادی رو به دریا است.

بهترین هتل های ارزان کیش

اگر طرفدار سفر اقتصادی هستید و می‌خواهید در یک هتل ارزان قیمت کیش اقامت کنید، گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارید. در ادامه برخی از بهترین هتل های مقرون به صرفه کیش از دیدگاه مسافران را معرفی خواهیم کرد.

هتل تعطیلات کیش؛ محبوب در میان مسافران 

در میان هتل‌های ارزان کیش، تعطیلات یکی از محبوب‌ترین‌هاست. این هتل در میدان سیری قرار گرفته و به مراکز خرید و دیدنیهای کیش نزدیک است. در این هتل دو طبقه، 70 واحد اقامتی با امکانات استاندارد وجود دارد که از میان این امکانات می‌توان به رستوران، فضای سبز، لابی، پذیرش 24 ساعته و ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی اشاره کرد. سال تاسیس هتل تعطیلات به 1378 باز می‌گردد اما اتاق‌هایی تمیز و استاندارد دارد. دلیل اصلی محبوبیت این هتل را باید نزدیکی به دریای نیلگون خلیج فارس دانست.

هتل تعطیلات کیش یک هتل ارزان و محبوب است

هتل جام جم کیش؛ یک اقامت استاندارد

هتل ارزان قیمت بعدی کیش که می‌توانید روی امکانات استانداردش حساب باز کنید، هتل جام جم است. این هتل در میدان امیرکبیر قرار گرفته و به‌خاطر دسترسی فوق‌العاده‌اش به مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری جزیره توانسته به محبوبت زیادی در میان هتل‌های اقتصادی کیش دست پیدا کند. جام جم همچنین به ساحل و بسیاری از تفریحات ساحلی کیش همچون جت اسکی، قایق‌های کف شیشه‌ای، پاراسل، غواصی و... بسیار نزدیک است. این هتل را باید یک محل اقامت با امکانات استاندارد دانست که به مهمانان خود امکانات و خدماتی همچون رستوران، کافی شاپ، لابیف فضای سبز، پذیرش 24 ساعته، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار و... را ارائه می‌دهد.

هتل جام جم کیش؛ از بهترین هتل های ارزان کیش است که طرفداران زیادی دارد.

هتل ریان قائم کیش؛ اقامت در قلب جزیره

هتل ریان قائم یک اقامتگاه 6 طبقه با 100 باب اتاق است که در سال 1376 تاسیس و در سال 1397 بازسازی شده است. این هتل نزدیک دریا قرار دارد و به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید جزیره همچون پانیذ، سارنا و... نزدیک است. یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت هتل ریان قائم کیش را باید وجود پرسنل کارآزموده و حرفه‌ای این مجموعه دانست. این هتل همچنین از امکاناتی همچون رستوران، آتلیه، کافی شاپ، گشت نیم روزی، چایخانه سنتی، خدمات باربری، خدمات تور، پذیرش 24 ساعته و... برخوردار است.

هتل ریان قائم یک هتل ارزان قیمت ولی ارزشمند است

سفر به کیش -  صفر تا صد راهنمای سفر به کیش | هزینه ها+ نکات سفر

هتل های کیش برای ماه عسل

اگر زوج جوانی هستید که تازه ازدواج کرده‌اید و به دنبال یک مقصد داخلی خوب برای گذراندن دوران ماه عسل خود می‌گردید، کیش یک انتخاب عالی است. در این جزیره می‌توانید لحظاتی به یاد ماندنی را در خاطرات خود ثبت کنید. جدا از آن در میان هتل‌های متنوع این منطقه آزاد تجاری تعدادی از اقامتگاه‌ها هستند که در صورت درخواست شما خدمات ماه عسل ارائه می‌دهند. در میان این هتل‌ها هم گزینه لاکچری و گران قیمت و هم گزینه اقتصادی و ارزان قیمت وجود دارد. خدمات ماه عسلی برخی از این هتل‌‌ها مانند هتل ترنج به تزئینات مخصوص زوج‌های جوان ختم می‌شود، برخی دیگر مانند هتل داریوش تخفیف 50 درصدی برای رزرو در نظر می‌گیرند و شماری از اقامتگاه‌ها مانند شایان هم به زوج‌های جوان اجازه می‌دهند از برخی امکانات هتل به‌صورت رایگان استفاده کنند. در ادامه می‌توانید لیست بهترین هتل‌های کیش برای ماه عسل را مشاهده کنید:

  • هتل ترنج
  • هتل مارینا پارک
  • هتل داریوش
  • هتل شایان
  • هتل کیش
  • هتل ویدا
  • هتل میراژ

هتل های کیش برای ماه عسل معمولا تسهیلاتویژه ای دارند.

هزینه سفر به کیش - از هزینه اقامت تا رستوران و حمل و نقل 

جدول مقایسه هتل های کیش

در جدول زیر می‌توانید مقایسه هتل‌های مختلفی که در این مقاله به آنها اشاره شد را از جنبه‌های مختلف مشاهده کنید.

نام هتل

تعداد ستاره

ساحل اختصاصی

چشم انداز رو به دریا

خدمات ماه عسل

نرخ قیمت

کوروش

5 ستاره

ندارد

دارد

ندارد

گران

شایان

5 ستاره

دارد

دارد

دارد

متوسط

ترنج

5 ستاره

دارد

دارد

دارد

گران

داریوش

5 ستاره

دارد

دارد

دارد

گران

مارینا پارک

5 ستاره

دارد

دارد

دارد

گران

سیمرغ

3 ستاره

دارد

دارد

دارد

ارزان

شباویز

2 ستاره

دارد

دارد

ندارد

ارزان

آبادگران

3 ستاره

دارد

دارد

ندارد

ارزان

تعطیلات

3 ستاره

ندارد

ندارد

ندارد

ارزان

جام جم

3 ستاره

ندارد

ندارد

ندارد

ارزان

ریان قائم

3 ستاره

ندارد

دارد

ندارد

ارزان

لیلیوم

4 ستاره

ندارد

دارد

ندارد

متوسط

ویدا

5 ستاره

ندارد

دارد

دارد

متوسط

سورینت مریم

4 ستاره

ندارد

ندارد

ندارد

متوسط

نتیجه گیری

با خواندن این مقاله می‌توانید به لیستی از بهترین هتل‌ های کیش با توجه به فاکتورها و اهداف مختلف سفر دست پیدا کنید زیرا در این مطلب بهترین‌ هتل‌های ارزان، لاکچری، مناسب برای ماه عسل، دارای ساحل اختصاصی، با چشم‌انداز رو به دریا و... را بررسی کردیم. تاکید بر این نکته ضروری است که بهترین هتل را هر مسافر باید براساس بودجه و انتظارات خود انتخاب کند و این لیست فقط برای آشنایی بیشتر شما با هتل‌های کیش است. شما می‌توانید با سرچ کردن نام هر کدام از هتل‌های جزیره در وبسایت لحظه آخر هر آنچه را که نیاز دارید درباره آنها بدانید، پیدا کنید. اگر تجربه اقامت در هر یک از هتل‌های نام برده را دارید و یا در یکی دیگر از هتل‌های کیش اقامت داشته‌اید، درباره تجربه خود با ما و دیگر خوانندگان حرف بزنید تا دیگران هم بتوانند از نظرات و تجربیات شما بهره ببرند.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
بیشتر بخوانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
امتیاز 5 از 5 | از 100 کاربر