پارک نیکلودئون

زمان مطالعه: دقیقه
بروزرسانی: 1400/05/30
بازدید: 2395
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

اگر شما هم از طرفداران انیمیشن هستید، حتما اسم شرکت نیکلودئون را در زمینه انیمیشن سازی شنیده اید. این شرکت یکی از بزرگ ترین و معروف ترین شرکت های انیمیشن سازی در دنیاست که افراد مختلفی را از سراسر دنیا جذب انیمیشن های خود کرده است. شکوفایی این شرکت بیشتر در دهه 90 میلادی است، آن زمان که انیمیشن های گربه سگ، لاک پشت های نینجا و باب اسفنجی ساخته شد و مورد توجه مردم قرار گرفت. همچنین این انیمیشن ها به زبان فارسی دوبله شده و در رسانه های ملی نیز در اختیار کودکان و بزرگسالان قرار گرفته است.
در اینجا قصد داریم علت نام گذاری پارک های بزرگ ساخته شده در آمریکا و دیگر شعبه های آن درکشورهای مختلف را به نام نیکلودئون پارک هستند را بررسی کنیم. اگر شما هم مایل هستید علت نام گذاری این پارک ها را بدانید در ادامه با ما همراه باشید.

 

Nickelodeon Park Indoor Games

 

آشنایی با شهربازی سرپوشیده نیکلودئون پارک

شرکت نیکلودئون که به اختصار نیک نیز نامیده می شود به درآمد حاصل از طراحی های کارتونی در لوازم و وسایل کودکان قناعت نکرد و تصمیم گرفت که مجموعه ای بزرگ را احداث کند، که آن مجموعه شهربازی سرپوشیده بسیار بزرگی بود و درون آن ها تمامی شخصیت های کارتونی محبوب افراد وجود داشتند تا این گونه با آمدن کودکان به آن جا رویای دیدن شخصیت های مورد علاقشان به واقعیت تبدیل شود و چه بسا بزرگسالانی که رویای کودکی آن ها نیز با دیدن شخصیت های کارتونی به حقیقت پیوست. 
احداث این شهربازی سرپوشیده باعث شد تا این شرکت درآمد بسیاری را از این راه بدست آورد و این گونه به فکر ایجاد شعبه های جدید در دیگر کشورها نیز باشد. شاید برای افرادی که کودکی در خانه دارند همیشه این معضل وجود دارد که در زمان های گرم سال و در سرمای زمستان برای تفریح وگردش کودکانشان که نمی توانند آن ها را به پارک ها ببرند چه برنامه ای داشته باشند. احداث شهربازی های سرپوشیده در این گونه مواقع به کمک والدین می آید و یکی از مهم ترین مزایای این شهربازی ها این است که در هر فصل و زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید. هرچند بسیاری از افراد سرپوشیده بودن آن را مانع از ساخت وسایلی با ارتفاع بلند می دانند، اما بازهم استفاده از این شهربازی ها را به خاطر استفاده همیشگی از آن ها به دیگر شهربازی های روباز ترجیح می دهند. 
اگر شما روزی قصد داشتید که برای بازی کودکانتان به این شهربازی ها مراجعه کنید، این را بدانید که در آن جا نه تنها وسایل متنوعی برای بازی کودکان، بلکه وسایل بازی هیجان انگیزی برای تفریح بزرگسالان نیز وجود دارد. همچنین در این شهربازی ها مراکز متنوع و برندهای معروفی برای خریدی عالی و رستوران هایی با غذاهایی بی نظیر وجود دارد، شما می توانید با خیالی آسوده در کنارکودکانتان لذت خرید را در کنار تفریح فرزندانتان تجربه کنید و شبی به یاد ماندنی را برای خانواده خود رقم بزنید.
در ادامه شما را با چند شعبه از شهربازی های سرپوشیده نیکلودئون پارک آشنا خواهیم کرد.

شهربازی جهان نیکولدئون در بلومینگتون مینه سوتا

بر اساس آن چه که در بالا نیز گفته شد، کمپانی نیکلودئون تصمیمی بزرگی در جهت ساخت اولین شهربازی موضوعی جهان گرفت و در نهایت در سال 2015 میلادی تصمیم خود را در آمریکا و در بزرگ ترین مرکز خرید آن عملی کرد. 
بدین ترتیب پس از مدتی طولانی تحقیق، بررسی و طراحی در پیرامون این موضوع سرانجام بزرگ ترین پارک موضوعی دنیا و اولین شعبه نیکلودئون پارک، در بلومینگتون مینه سوتا بنا شد. اکثرا افرادی که به این شهربازی سرپوشیده می روند آن را یک مرکز خرید بزرگ می دانندکه شهربازی نیز درون آن جای گرفته است و اگر فردی قصد دارد که با کودکان خود به خرید برود بهترین مکان انتخاب همین مرکز خرید است زیرا در شهربازی این مرکز تمامی تم های کارتونی نیکلودئون که شخصیت های مورد علاقه کودکان هستند در آن جاتعبیه شده است و در کنار سرگرمی کودکان می توان خرید های مورد نیاز را انجام داد.

 

شهربازی جهان نیکولدئون

 

امکانات شهربازی جهان نیکولدئون

همانطور که گفته شد، شهربازی جهان نیکلودئون در بلومینگتون مینه سوتا دارای مرکز خریدی بی نظیر، رستوران هایی با غذاهای متنوع و وسایل بازی مختلف برای تمام رده های سنی است به گونه ای که اگر وارد این شهربازی شوید حتما زمان برای استفاده از تمامی وسایل آن نخواهید داشت. 
وجود وسایل بازی هیجان انگیز و متفاوت اعم ازترن های هوایی، چرخ فلک های بزرگ، بازی های یارانه ای جدید و جذاب و اتومبیل های سواری توجه بزرگسالان را نیز به خود جلب کرده است. جذابیت این شهربازی با به کاربردن چندین طراحی از شخصیت های رویایی انیمیشن محبوب ساخت کمپانی نیکلودئون چندین برابر شده است به گونه ای که افراد بومی و مسافران آن را رویایی ترین شهربازی آمریکا می دانند.

شهربازی نیکلودئون در رادفورد نیویورک

 بعد از ساخت شهربازی سرپوشیده در مینه سوتا و استقبال بی نظیر مردم و گردشگران از آن کمپانی نیکلودئون تصمیم گرفت تا دومین شهربازی بزرگ جهان نیکلودئون را در رادفورد نیویورک بنا کند. نیکلودئون یکی از قدرتمند ترین و محبوب ترین کمپانی ها در زمینه انیمیشن سازی است که انیمیشن های آن طرفداران بسیاری را در بین مردم و به خصوص کودکان دارد، از این رو احداث شهربازی که در آن شخصیت های کارتونی نیکلودئون حضور داشته باشند، بهترین ایده برای درآمد زایی بود و به همین خاطر در سال 2019 میلادی دومین مجموعه از شهربازی های نیکلودئون تاسیس شد و این پایان کار این مجموعه نبوده و این کمپانی تصمیم دارد شعبه های دیگری نیز در سراسر دنیا بنا کند تا رویای کودکان را به واقعیت تبدیل کرده و محبوبیت خود را در دل آن ها چندین برابر کند.

نیکلودئون پارک رادفورد، بزرگ ترین شهربازی سرپوشیده در آمریکای شمالی محسوب می شود و این پارک عضوی از مجموعه ی American Dream می باشد. بعد از ساخت نیکلودئون پارک در رادفورد نیویورک، این مکان به عنوان یکی از بزرگ ترین قطب های گردشگری آمریکا شمالی شناخته شد و افراد و گردشگران زیادی را برای دیدن این مجموعه بزرگ ترغیب می کند. برای جذابیت و محبوبیت بیشتر این شهربازی سرپوشیده همانند شهربازی مینه سوتا از شخصیت های انیمیشنی محبوب کودکان و بزرگسالان مانند لاک‌پشت‌های نینجا، باب اسفنجی، دورا و ... استفاده شده است، تا این گونه لحظاتی به یاد ماندنی و تکرار نشدنی را در برای افراد بوجود آورد.

برای ساخت این مجموعه طراحی های بی نظیری به کاربرده شده است، تا فضایی فراهم شود که کودکان و همچنین بزرگسالان از آن استفاده کنند، از این رو این شهربازی سرپوشیده از گران ترین سازه های آمریکای شمالی به حساب می آید و ساخت آن هزینه ای بالغ بر 5 میلیارد دلار را در برداشته است.

 

شهربازی جهان نیکولدئون

 

 امکانات شهر بازی نیکلودئون در رادفورد نیویورک

نیکلودئون پارک رادفورد، به عنوان بزرگ ترین پارک نیویورک شناخته می شود و شهربازی سرپوشیده رادفورد نیویورک، همانند شهربازی مینه سوتا تنها مکانی برای بازی نیست و صدها مرکز خرید و فروشگاه از برندهای مطرح و رستوران هایی بی نظیر در آن جای گرفته و آماده پذیرایی از گردشگران می باشد. در قسمت بازی های این مجموعه نیز  علاوه بر وسایل بازی مهیج برای کودکان و بزرگسالان یک پارک آبی بی نظیر و هیجان انگیز با بیش از 40 سرسره آبی قرار دارد. همچین از دیگر امکانات این مجموعه سالن هنرهای نمایشی، سینمای لوکس، آکواریوم، زمین گلف و تالار مشاهیر می باشد.

یکی دیگر از جالب ترین و مهیج ترین تفریحات این شهربازی، پارک برفی سرپوشیده بیگ شو می باشد که بزرگترین پارک برفی سرپوشیده آمریکا به حساب می آید و شما می توانید لذت بازی ها و ورزش های متنوع و هیجان انگیز برفی، مانند اسکی روی یخ، هاکی، اسکیت نمایشی و ... را در حتی در فصول گرم سال نیز در این شهربازی تجربه کنید. قرارگرفتن تمام این امکانات تفریحی درکنار مراکز خرید، می تواند هر فردی را ساعت ها سرگرم کرده و با گشت و گذار در این مجموعه و با خرید از فروشگاه های آن، استفاده از رستوران های فوق العاده و همچنین تخلیه هیجان و سرگرمی در شهربازی، یک روز عالی و به یاد ماندنی را برای خود بوجود آورد.

از دیگر مزایای این شهربازی سرپوشیده که باعث اولویت افراد برای استفاده از یک مرکز تفریحی شده است می توان به این موضوع اشاره کرد که در هر فصلی از سال چه در گرمای تابستان و چه در سرمای زمستان می توان از این شهربازی سرپوشیده استفاده کرد و کودکان خود را با خیالی آسوده به این مکان برد. همچنین اگر شما کودکی زیر دوسال داشته باشید برای استفاده از این شهربازی نیازی نیست مبلغی را بپردازید. از دیگر امکانات نیکلودئون پارک، در نظر گرفتن پارکینگی بزرگ با گنجایش بیش از 33000 ماشین است، تا افرادی که قصد استفاده از بزرگ ترین پارک سرپوشیده نیویورک را دارند بتوانند به راحتی و با وسیله شخصی خود به این مجموعه بیایند. یکی دیگر از جذابیت های  نیکلودئون پارک نیویورک این است که تندترین چرخ و فلک های دنیا در آن قرار دارد که تجربه سوار شدن آن را به همه افرادی که از این شهربازی سرپوشیده دیدن می کنند توصیه می کنیم.

 

شهربازی جهان نیکولدئون

 

آدرس شهر بازی نیکلودئون در رادفورد نیویورک

در سال 2019 بزرگ ترین پارک نیویورک به نام نیکلودئون پارک در زمینی به مساحت 8 هکتار در مکانی خارج از نیویورک در رادفورد نیوجرسی ساخته شد که این مجموعه از نظر گردشگران و افراد بومی به عنوان بهترین مکان در آمریکای شمالی، برای خرید و تفریح درکنار یکدیگر شناخته می شود. 

علاوه بر شهربازی های نیکلودئون ساخته شده در مینه سوتا و در رادفورد نیویورک، یک کمپانی در دوبی قصد دارد، تا با همکاری چندین شرکت بزرگ از جمله شرکت انیمیشن سازی نیکلودئون، بزگ ترین پارک موضوعی جهان را احداث کند. ساخت این پروژه چندین میلیاردی، یکی از بزرگ ترین و پرهزینه ترین کارهای جهانی است، که این کمپانی قصد دارد این موضوع را با الهام از شخصیت های کارتونی و بازی های کامپوتری عملی کند. درصورت ساخت این مجموعه در دوبی، اولین پارک موضوعی با استفاده از شخصیت های انیمیشنی در خاورمیانه بوجود خواهدآمد و به طور قطع افراد زیادی را برای دیدن این مجموعه به سوی خود خواهدکشاند.

 

 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید! جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
عجیب ترین قوانین هواپیمایی که از وجود آن‌‌ها بی خبرید!
عجیب ترین قوانین هواپیمایی که از وجود آن‌‌ها بی خبرید!
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.8 از 5 | از 100 کاربر