مجموعه های تفریحات دریایی کیش

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/10/17
بازدید: 2340
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

بدیهی است که جزیره کیش یکی از بهترین مقاصد گردشگری ایران می باشد که با وجود مساحت نسبتا کم، تفریحات مدرن و لذت بخشی را در خود جای داده است. برای آشنایی با مجهزترین مجموعه های تفریحات دریایی کیش در این بخش از سایت لحظه آخر ما را همراهی کنید.

مجموعه های تفریحات دریایی کیش

مجتمع تفریحات و ورزش های دریایی کیش

این مجموعه تفریحی یکی از بهترین مکان هایی است که توریست ها می توانند برای سپری کردن اوقات فراغت خود به بهترین نحو ممکن، از آن بهره ببرند. این مجموعه در سطح کشور بی همتا بوده و بزرگ ترین و مجهزترین تفریحگاه ایران به حساب می آید. خوب است بدانید که در ایران تنها یک مرکز هوشمند برای ورزش های دریایی وجود دارد و آن در مجتمع تفریحات و ورزش های دریایی کیش واقع شده است. این مجموعه دارای ژنراتور برق اضطراری و یک منبع ذخیره آب 60 هزار لیتری GRP بوده که می تواند به صورت کاملا مستقل فرآیند آب و برق خود را تامین کند.

این تفریحگاه مدرن در مکان پرترددی از جزیره ساخته شده که دسترسی به آن برای تمامی گردشگران کیش سهل می باشد. لوازم و تجهیزات این مکان، بر اساس استانداردهای جهانی بوده و به گونه ای طراحی شده که در تمامی فصول سال بتوان از آنها بهره مند شد. در این مجتمع تفریحی کیش مچ بندهایی الکترونیکی به مراجعه کنندگان داده می شود که از طریق آن می توانند از بخش های مختلف بازدید کنند و هزینه های لازم را بپردازند. این مجتمع تفریحی دو بخش دریایی و ساحلی را شامل می شود که هر یک ویژگی های خاص خودش را دارد.

آشنایی مجموعه های تفریحات دریایی کیش

تور مسافرتی کیش - رزرو تور مسافرتی کیش از تهران و سایر شهرستان ها با تیمت و خدمات ویژه

بخش دریایی

در این قسمت آب های خلیج فارس توسط عرشه ای نیم دایره شکل احاطه شده است. این عرشه زیبا که به سَبک شمع کوبی بنا شده، دارای طول 300 متری و عرض 3 متری می باشد. گردشگران کیش می توانند در این بخش به فعالیت های مهیجی نظیر: پاراسل، جت اسکی، غواصی، شاتل، فلای بورد، بنانا و غیره بپردازند.

بخش ساحلی

اما در بخش خشکی نیز یک سازه نیم دایره ای و بتنی وجود دارد که 17 قسمت مجزا را شامل می گردد که برخی از مهم ترین قسمت های آن عبارت اند از: فروشگاه لوازم شنا، کافی شاپ، سالن ماساژ، اتاق نجات غریق، سرویس بهداشتی و انبار. در این ساحل ماسه ای 8 دوش و 800 رختکن برای رفاه حال توریست ها تعبیه شده است. در داخل رختکن ها هواسازهای پیشرفته وجود دارد و کف پوش های مقاوم آن هم از نوع ضد آب می باشد که از لیز خوردن افراد جلوگیری به عمل می آورد.

آدرس: هرمزگان، کیش، خیابان سنایی، بلوار اندیشه

تفریحات کیش - هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی و غیر آبی کیش که نباید از دستشان بدهید.

مجموعه های تفریحات دریایی کیش: پلاژ تفریحی بانوان

در جزیره کیش تمهیداتی صورت گرفته تا بانوان بتوانند در آسایش و راحتی کامل به شنا کردن بپردازند. پلاژ تفریحی بانوان یکی از مجهزترین مجموعه های تفریحی کیش به حساب می آید. این فضای 14 هزار متر مربعی دارای امکاناتی نظیر: آرایشگاه، استخر، سالن های ورزشی، دوش، زختکن، پارکینگ، زمین والیبال ساحلی و سالن بدنسازی می باشد و به گونه ای طراحی گشته تا هیچ دیدی از محیط بیرون وجود نداشته باشد.

  • ساعات کاری: 10 الی 17
  • تلفن: 07644424624
  • آدرس: هرمزگان، کیش، خیابان سنایی، انتهای خیابان آریان

مجموعه های تفریحات دریایی کیش ( پلاژ بانوان)

مجموعه های تفریحات دریایی کیش: پلاژ تفریحی آقایان

اگرچه در بسیاری از سواحل کیش شنا کردن برای آقایان مجاز می باشد ولی وجود امکانات خوبی نظیر: دوش های آب شیرین، بوفه، اتاق ماساژ، جهیزات کمک های اولیه، یک زمین فوتبال ساحلی، 3 زمین بین المللی والیبال ساحلی و یک زمین هندبال ساحلی سبب شده بسیاری از آن ها به قصد لذت بردن از یک روز پرنشاط به این پلاژ که از مجهزترین مجموعه های تفریحی کیش می باشد، بروند. این پلاژ 10 هزار متر مربعی دارای نورپردازی های مناسبی است که شنا کردن به هنگام شب را هم امکان پذیر می کند.  

  • ساعات کاری: 9 الی 16:30
  • تلفن: 07644450671
  • هزینه بلیط: 15 هزار تومان
  • آدرس: هرمزگان، کیش، بلوار ساحل

کیش - همه چیز درباره جزیره زیبا و مرجانی کیش !

شهربازی پیشرفته هایلند یکی از بهترین مجموعه های تفریحی کیش

هایلند تنها یک شهربازی پیشرفته نیست، این مکان که جزء مجهزترین مجموعه های تفریحی کیش به شمار می رود، علاوه بر بروزترین وسایل شهربازی، دارای تجهیزاتی برای پرداختن به بازی های همراه نیز می باشد که مطابق با تکنولوژی های روز دنیا می باشند. از میان سرگرمی های بسیار خوب این مکان می توان به سینما گیم، سینما 7 بعدی پیشرفته، اتاق ماموریت فرار، اولین شبیه ساز پرواز خلبانی با چرخش 720 درجه و اتاق ارواح سرگردان اشاره کرد که گردشگران تور کیش را به وجد می آورند. 

شهربازی پیشرفته هایلند

پیست کارتینگ کیش

یکی از مجهزترین مجموعه های تفریحی کیش پیست کارتینگ آن می باشد که در میان پیست های اسکی خاورمیانه یکی از بهترین ها به حساب می آید. جالب است بدانید که این تفریحگاه نخستین پیست کارتینگ در ایران بود و طول آن هم 800 متر است.

مجموعه های تفریحات دریایی کیش ( پیست کارتینپ)

شهربازی کیش

یکی از بهترین مکان های تفریحی کیش "شهربازی کیش" می باشد که گردشگران تور داخلی می توانند لحظات مهیجی را در آن بگذرانند و علاوه بر وسایل بازی پیشرفته، از سایر امکانات آن بهره ببرند.

مجموعه استخر سرپوشیده کرانه

استخر کرانه با وسعتی در حدود 2 هزار متر مربع یکی دیگر از مجهزترین مجموعه های تفریحی کیش می باشد که در سال 1376 مورد استفاده قرار گرفت. از جمله امکاناتی که در این مکان وجود دارد و گردشگران تور کیش می توانند از آن ها لذت ببرند عبارت اند از: سالن آمادگی جسمانی، سونا خشک، سونا بخار و جکوزی.

  • ساعات کار: 9 الی 19
  • آدرس: هرمزگان، کیش، خیابان سنایی، ضلع جنوبی شرکت آب و برق کیش

پارک دلفین ها و باغ پرندگان کیش

این پارک زیبا و هیجان انگیز با مساحت 100 هکتاری در جنوب شرقی جزیره کیش واقع شده است. این مکان نخستین دلفیناریوم ایران است که به دلیل داشتن فضای سبز دل انگیز و پرندگان متنوع نزد بازدیدکنندگان بسیار محبوب گشته است. در دلفیناریوم این مجموعه تفریحی تعدادی از گونه های مختلف پستانداران دریایی وجود دارد که توسط مربیان آموزش های لازم را دیده اند و با هنرنمایی های منحصر به فرد، توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب می کنند.

توریست های بسیاری سالانه به این جزیره دوست داشتنی سفر می کنند و از مجهزترین مجموعه های تفریحی کیش لذت می برند. اگر شما هم جزء افرادی بودید که تجربه تفریح در هر یک از موارد گفته شده را داشتید، نظرتان را با ما در میان بگذارید.

پارک دلفین ها و باغ پرندگان کیش

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.8 از 5 | از 101 کاربر