قیمت بلیط پارک آبی آدالند

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/09/12
بازدید: 5982
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

تفریحات شهر کوش آداسی بسیار مهیج و جذاب می باشند و سفری خاطره انگیز را برای شما به ارمغان می آورند. این شهر در مجموع 3 پارک آبی دارد که از میان آن ها پارک آبی آدالند با وسعت تقریبی 25 هکتار یکی از برترین دهکده آبی های دنیا و بزرگ ترین پارک های آبی اروپا به حساب می آید. برای اطلاع از قیمت بلیط پارک آبی آدالند در ادامه ما را همراهی کنید. 

پارک آبی آدالند

معرفی پارک آبی آدالند کوش آداسی

این پارک آبی در فاصله 7 کیلومتری کوش آداسی و 80 کیلومتری ازمیر واقع شده است. پارک آبی آدالند در بازه زمانی اردیبهشت تا اوایل مهرماه پذیرای گردشگران تور کوش آداسی می باشد، هیچ گونه محدودیت سنی برای این دهکده آبی وجود ندارد و افراد با سن های مختلف می توانند به آن مراجعه کنند و روزی هیجان انگیز را برای خود به ثبت برسانند. پارک آبی آدالند دارای تعداد زیادی سرسره، استخر موج، جکوزی، استخر اقیانوس، رودخانه رفتینگ، استخر کودکان، رودخانه کند و برج های پرش می باشد که بازدیدکنندگان می توانند از آن ها بهره ببرند. رستوران های موجود در این دهکده آبی معمولی هستند و فضای ایده آلی ندارند، در این رستوران ها برخی غذاهای بین المللی و ترکی سرو می شود که طعم نسبتا خوبی دارند. تعدادی کافی شاپ هم در این پارک وجود دارد که می توانید نوشیدنی های سرد و گرم دلچسبی را در آن ها میل نمایید. 

سفر به جزیره پرنده ترکیه!

برخی از بازی های پارک آبی آدالند مختص بزرگسالان بوده و برخی دیگر برای کودکان مناسب است. از جمله بازی های مهیجی که بزرگسالان می توانند استفاده کنند می توان به بزرگترین سرسره آبی موجود در پارک اشاره کرد که زمان پیمودن آن تا انتها، کمتر از یک دقیقه به طول می انجامد. این سرسره بسیار هیجان انگیز بوده و آدرنالین شما را به طور قابل ملاحظه ای افزایش می دهد. برای افرادی که به شور و نشاط علاقه دارند، قایق سواری در بخش موج های خروشان مصنوعی بسیار لذت بخش است. اما برای افرادی که طرفدار آرامش هستند، استخرهای آرامی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. کودکان هم می توانند در دو استخری که مخصوص کم سن و سال ها در این دهکده آبی در نظر گرفته شده، مشغول بازی شوند. در این بخش تعدادی نجات غریق بر کودکان نظارت می کنند و والدین می توانند با خیالی آسوده به تفریحات خود بپردازند. یکی از بخش های جالبی که در این پارک آبی وجود دارد سرسره خانوادگی می باشد. این سرسره مسیری طولانی دارد که برای استفاده از آن باید سوار بر قایق بادی شوید. البته خانواده ها و گردشگران تور کوش آداسی می توانند در بخش پارک سافاری هم لحظات خوشی را سپری کنند. 

پارک آبی آدالند

راه های دسترسی به پارک آبی آدالند

گردشگران تور ترکیه برای رفتن به این پارک می توانند از اتوبوس های خطی رایگانی که به مقصد این پارک ها وجود دارند و یا دلموش های خط 6 استفاده کنند و به راحتی خود را به آن ها برسانند. تاکسی هایی هم در این خط فعالیت دارند که البته قیمت آن ها بالا می باشد.

قیمت بلیط پارک آبی آدالند کوش آداسی

قیمت بلیط پارک آبی آدالند در کوش آداسی برای سنین مختلف، متفاوت است:
-بزرگسالان حدود 24 یورو
-کودکان 4 الی 9 ساله حدود 17 یورو
-کودکان زیر 4 سال رایگان
با بلیطی که خریداری می کنید، این امکان برای شما ایجاد می شود که یک روز کامل را در این پارک باشید و از بخش های مختلف آن لذت ببرید. خوب است بدانید که اگر لیر به همراه داشته باشید قیمت بلیط پارک آبی آدالند برای شما در حدود 80 لیر تمام می شود که نسبت به یورو مناسب تر است.

پارک آبی آدالند

وب سایت پارک آبی آدالند

adaland.com

ساعت کاری پارک آبی آدالند

 9 صبح الی 18

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
بیشتر بخوانید
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.9 از 5 | از 101 کاربر