قیمت بلیط پارک آبی بدروم

زمان مطالعه: دقیقه
بروزرسانی: 1397/10/03
بازدید: 1604
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده
بدروم یکی از مقاصد گردشگری در کشور ترکیه می باشد که تفریحات بی نظیری را در دل خود جای داده است. یکی از بهترین تفریح هایی که در این شهر وجود دارد و طرفداران زیادی پیدا کرده، پارک آبی بدروم می باشد. در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید تا اطلاعات مفیدی در زمینه بخش های گوناگون و قیمت بلیط پارک آبی بدروم در اختیار شما قرار دهیم.

شهر بدروم 2 پارک آبی دارد که یکی از آن ها وسعتی قابل توجه دارد و از همین رو بزرگ ترین پارک آبی ترکیه به حساب می آید. Aquapark Dedeman Bodrum که در سال 1999 احداث شد، متراژی در حدود 65000 متر مربع دارد که بخش های گوناگونی را در خود جای داده است. این پارک آبی در منطقه موقلا و در گنبد بدروم واقع شده که افراد مختلف در رده های سنی گوناگون امکان بهره بردن از آن را دارند. این پارک آبی سرگرم کننده، امکانات تفریحی بی شماری را در خود جای داده که گردشگران تور بدروم می توانند یک روز مهیج و خاطره انگیز را در آن سپری کنند.
بخش های مختلفی در این دهکده آبی وجود دارند که عبارت اند از:
رودخانه مواج
این رودخانه خود قسمت های مختلفی دارد که برای رده های سنی گوناگون در نظر گرفته شده است. این رودخانه که دارای امواج مصنوعی می باشد، 350 متر می باشد.
سرسره ها
تعداد 23 سرسره در پارک ددمان وجود دارد که هر یک شکل و ابعاد مختلفی دارند و به نحوی منحصر به فرد سبب ایجاد وجد و بالا رفتن آدرنالین شما می شوند. برخی از این سرسره ها عبارت اند از: سرسره دوقلوی چرخان، سرسره غول پیکر، سرسره کوچک، تیوپ آبی، تیوپ اسپیرو، رودخانه وحشی، تیوپ کامیکازی، سرسره چندگانه و گودال بزرگ.
رستوران ها و فست فودها
تعدادی رستوران و فست فود در این پارک وجود دارد که گردشگران تور بدروم می توانند بعد از ساعت ها تفریح و نشاط به صرف غذایی خوشمزه و لذیذ در آن ها بپردازند. همچنین وجود کافه ها در این مکان سبب می شود که بازدیدکنندگان بتوانند برای تجدید انرژی خود یک نوشیدنی دلچسب میل کنند.
مراکز خرید
در پارک ددمان مراکز خریدی هم وجود دارد که می توانید در آن ها به خرید بپردازید. همچنین اگر در سفرتان لوازم لازم برای شنا کردن به همراه نبرده اید، می توانید از فروشگاه های موجود در پارک آن ها را خریداری نمایید.
همچنین بخش های دیگری از قبیل: باغ، زمین بازی کودکان، تونل وحشت، ساحل مصنوعی، مکان هایی مخصوص خدمات اورژانس، دستگاه های خودپرداز، کابین های دوش گرفتن، میز شطرنج و غیره نیز در این مکان وجود دارد. فضای سبز دل انگیزی همراه با آلاچیق در پارک وجود دارد که گردشگران تور ترکیه می توانند در این بخش به استراحت بپردازند. در اوقات مشخصی از روز، ماشین های خدماتی به پاکیزه کردن نقاط مختلف پارک می پردازند، به همین دلیل محیط پارک همواره تمیز می باشد.

*بهترین زمان استفاده:
بهترین زمانی که می توانید به پارک آبی بدروم بروید و از بازی های موجود در آن لذت ببرید، فصل تابستان می باشد، در این فصل سیل عظیمی از توریست ها ددمان را برای سرگرمی انتخاب می کنند.
*راه های رفت و آمد:
گردشگران تور بدروم برای رفتن به پارک آبی آکوا ددمان می توانند از طریق اتوبوس یا تاکسی اقدام کنند. در پارک، اتوبوس های مخصوص وجود دارد که امکان بهره بردن از آن ها برای بازدیدکنندگان وجود دارد.
* قیمت بلیط پارک آبی بدروم
قیمت بلیط پارک آبی بدروم برای کودکان و بزرگسالان متفاوت است. کودکان برای بهره بردن از امکانات موجود در این پارک 35 دلار و بزرگسالان 40 دلار لازم است که بپردازند.
تلفن 00902523586161 
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 4 از 5 | از 100 کاربر