آدرس بازار شناور پاتایا

زمان مطالعه: دقیقه
بروزرسانی: 1397/09/26
بازدید: 443
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده
بازار های شناور یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری و تفریحی در کشور تایلند محسوب می شود. یکی از بازار های شناور محبوب در این کشور بازار شناور پاتایا می باشد. گردشگران تور پاتایا برای رسیدن به این بازار لازم است از آدرس بازار شناور پاتایا اطلاع داشته باشند. در این بخش از وب سایت لحظه آخر قصد داریم اطلاعاتی در رابطه با آدرس بازار شناور پاتایا در اختیار شما قرار دهیم.



آدرس بازار شناور پاتایا:
بازار شناور پاتایا در قسمت جنوبی این شهر، در منطقه ای به نام بانگ لومونگ در کنار ساحل جامتین قرار گرفته است. این بازار بسیار بزرگ بوده و وسعتی بیش از 100 هزار متر مربع دارد، همچنین در این بازار بیش از 114 مغازه مختلف حضور دارند. ساخت این بازار در سال 2008 میلادی آغاز و سپس در همان سال افتتاح شد. این بازار دارای 4 ورودی بوده که دو ورودی آن در بخش جنوبی، یک ورودی در بخش شمالی و ورودی آخر در بخش جنوب شرقی بازار قرار گرفته است. از اجناسی که در این بازار عرضه می شوند می توان به صنایع دستی و سنتی این کشور مانند کیف و کفش و نقره اشاره کرد. همین امر سبب محبوبیت این بازار در بین گردشگران تور پاتایا شده است، افراد در این بازار با سبک زندگی و فرهنگ سنتی مردم تایلند آشنا می شوند. برخی از مغازه های موجود در بازار شناور تایلند غذا های خوش طعم محلی این کشور را برای گردشگران سرو می کنند.
جاذبه های گردشگری:
این بازار دارای جاذبه های گردشگری بسیاری بوده که در ادامه مقاله آدرس بازار شناور پاتایا به آن ها اشاره خواهیم کرد.



- نمایش: روزانه در این بازار نمایش های بسیاری برگزار می شود که تماشای آن ها خالی از لطف نیست. از نمایش هایی که در این بازار اجرا می شوند می توان به مسابقه بوکس دریایی، نمایش طبل زن های شناور، اجرای موسیقی تایلندی، مسابقه قایق ها و اجرای موسیقی مدرن اشاره کرد.
- بازار بامبویی: در بخش پشتی بازار شناور تایلند یک پیاده رو از جنس چوب بامبو ساخته شده است که بازدید از آن خالی از لطف نیست. همچنین در این بخش رستوران ها و میوه فروش های بسیاری فعالیت دارند.
- دهکده تایلندی: گردشگران در این دهکده با زندگی سنتی مردمان تایلند آشنا شده و راهنما های موجود در این دهکده بخش های مختلف آن را برای گردشگران شرح می دهند. همچنین در این بخش می توانید با شغل مردمان محلی این کشور آشنا شوید.



- قفس پرندگان: یکی از محبوب ترین جاذبه های تفریح موجود در این بازار، غذا دادن به پرندگان و تماشای آن ها از نزدیک می باشد. گردشگران می توانند از ساعت 9 صبح تا 8 شب از این بخش بازدید کنند. هزینه ورود به قفس پرندگان در حدود 100 بات است.
- نمایش بافت ابریشم: کشور تایلند یکی از بهترین تولید کنندگان پارچه ی ابریشمی در دنیا به حساب می آید. گردشگران در این بخش می توانند روش تولید این پارچه را از نزدیک مشاهده کنند.



- پل عشق: یکی از بخش های مورد علاقه زوج های گردشگر، پل عشق می باشد. در این پل زوج ها با یکدیگر پیمان بسته و به نشانه آن قفلی را به این پل زده و کلید آن را به درون آب می اندازند.



- نمایش میمون ها: یکی از بخش های محبوب در این بازار نمایش میمون ها بوده که در دهکده تایندی اجرا می شود. در این نمایش هوش بسیار بالای این حیوان را می توان مشاهده کرد. در این بخش روزانه 6 نمایش اجرا می شود، قیمت بلیط نمایش میمون ها 100 بات است.
تفریحات:
بازار شناور پاتایا دارای جاذبه های تفریحی بسیاری بوده که در این بخش از مقاله آدرس بازار شناور پاتایا چند مورد از آن ها را شرح می دهیم.
- قایق دو زی: این قایق ها دارای چرخ بوده و در کنار حرکت در آب می توانند بر روی زمین نیز حرکت کنند، امروزه در این بازار 3 قایق دو زی وجود دارد. گردش با این قایق ها در بازار شناور خالی از لطف نیست.
- قایق پارویی: یکی دیگر از قایق هایی که گردشگران تور پاتایا می توانند به وسیله آن در این بازار گردش کنند، قایق پارویی می باشد.
- زیپ لاین ادونچر: از دیگر جاذبه های تفریحی محبوب در این بازار می توان به زیپ لاین آن که در فاصله 15 متری سطح آب قرار گرفته، اشاره کرد. طول مسیر این زیپ لاین در حدود 100 متر بوده و افراد را از شمال بازار به جنوب بازار می رساند، هزینه استفاده از زیپ لاین اونچر 100 بات است.
- عکاسی: ثبت عکس های زیبا از جاذبه های گردشگری موجود در این بازار یکی از تفریحات مورد علاقه گردشگران می باشد.



گردشگران تور لحظه آخری لازم است بدانند که قایق های موجود در این بازار دارای مسیر مشخصی بوده که به شرح زیر می باشد:
- قایق پارویی:  موزه کانشا، مسابقات بوکس، زیپلاین، غذا دادن به حیوانات، پل طنابی، بازار بامبویی و رستوران های بازار
- قایق های دو زی: فرش های سنتی، مدرسه باستانی تایلند، بافت ابریشم، رستوران سنتی، نمایش میمون ها، قفس پرندگان، زیپ لاین، پل عشق، بازار بامبویی و رستوران ها
امکانات بازار شناور:
- خدمات ماساژ: یکی از امکانات محبوب در این بازار ماساژ سنتی و پرس داغ می باشد. گردشگران تور تایلند جالب است بدانند که این بخش رایگان است.
- پارکینگ: گردشگران می توانند وسیله نقلیه خود را در پارکینگ این بازار؛ پارک کنند.
- رستوران: رستوران های موجود در پارکینگ این بازار مکان مناسبی برای صرف نهار و شام می باشد. ساعت کاری رستوران های این بازار از 11 صبح تا ساعت 8 شب است.



هزینه بلیط تور بازار شناور: 
قیمت بلیط تور بازار شناور با توجه به امکانات و نوع آن متفاوت می باشد. گردشگران تور پاتایا لازم است بدانند که این تور های در حدود 600 بات تا 3500 بات هزینه دارند.
دسترسی به بازار شناور:
گردشگران با اطلاع از آدرس بازار شناور پاتایا می توانند با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس، تاکسی، وانت سانگسیو و یا خودرو شخصی خود به این بازار مراجعه کنند.
جاذبه های گردشگری اطراف:
در نزدیکی این بازار چندین جاذبه گردشگری دیگر مانند آکواریوم دنیای آندرواتر، دنیای دلفین پاتایا و پارک آبی کارتون نتورک آمازون وجود دارد.



بهترین زمان بازدید:
در این بخش از مقاله آدرس بازار شناور پاتایا به بررسی بهترین ماه های سال برای مراجعه به این بازار می پردازیم. ماه های آبان تا بهمن آب و هوای این منطقه بسیار خنک بوده و گردشگران زیادی در بازار حضور دارند، همین امر سبب بالا رفتن قیمت ها می شود، در طول ماه های اسقند تا فروردین آب و هوای این شهر بسیار گرم بوده و بازار بسیار خلوت است، در ماه های خرداد تا مهر بارش باران در این شهر شدت گرفته اما لازم است بدانید که قیمت اجناس موجود در بازار در طول این ماه ها کاهش پیدا می کند.



آدرس بازار شناور پاتایا: تایلند، استان چانبوری، پاتایا، بخش بانگ لومونگ، جاده سوخومی، ناحیه 12، بازار شناور پاتایا
ساعت بازدید: گردشگران می توانند از ساعت 9 صبح تا 8 بعد از ظهر به این بازار مراجعه کنند.
قیمت: هزینه بلیط ورود به بازار شناور برای بزرگسالان 200 بات می باشد.
تلفن: 38706340 66+
وب سایت: www.pattayafloatingmarket.com
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.1 از 5 | از 100 کاربر