قیمت بلیط غواصی در قشم

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/14
بازدید: 17720
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

غواصی یکی از محبوب ترین تفریحات موجود درجزیره قشم می باشد و این مقاله به معرفی سایت های غواصی موجود در این جزیره و شرح اطلاعاتی نظیر قیمت بلیط غواصی در قشم اختصاص دارد، چنانچه قصد سفر با تور قشم و انجام غواصی را دارید به این اطلاعات نیاز خواهید داشت بنابراین در ادامه با ما همراه باشید تا علاوه بر شناخت سایت های غواصی از قیمت بلیط غواصی در قشم نیز مطلع شوید. به طور کلی در جزیره قشم 8 سایت غواصی معروف وجود دارد که در ادامه به معرفی هر یک از آن ها خواهیم پرداخت.

سایت های غواصی قشم

سایت اسپرینگی (باغ مرجانی) | بررسی قیمت بلیط غواصی

این مرکز غواصی در قسمت جنوبی جزیره قشم قرار گرفته است و حدود 16 کیلومتر با ساحل فاصله دارد. گردشگرانی که برای غواصی در قشم سایت اسپرینگی را انتخاب می کنند می توانند تا عمق 38 تا 48 متری دریا پایین رفته و از دیدن دشت مرجان بسیار وسیعی که در این سایت وجود دارد، لذت ببرند. برخی از آبزیانی که در هنگام غواصی در سایت اسپرینگی مشاهده خواهید کرد عبارتند از مرجان های باد بزنی، شیر ماهی، سفره ماهی، اسب دریایی و غیره. لازم به ذکر است که جریان آب در این منطقه معمولا تند و شدید می باشد بنابراین اگر مبتدی هستید این سایت گزینه مناسبی برای شما نمی باشد. گردشگران تور قشم برای دسترسی به سایت اسپرینگی باید از قایق استفاده کنند و قیمت بلیط غواصی در قشم به همراه کرایه قایق حدود 120 هزار تومان به ازای هر نفر می باشد.

تور قشم از تهران - محبوب ترین پکیج تور قشم؛ قیمت های باور نکردنی + خدمات عالی و آفر ویژه

سایت ساحل زیتون | بلیط غواصی در قشم

در ساحل زیتون جزیره قشم سایت های غواصی متعددی وجود دارد که گردشگران می توانند هر یک از آن ها را برای انجام غواصی انتخاب کنند اما مهم ترین سایت این ساحل که بزرگ ترین سایت غواصی منطقه نیز می باشد نظر بسیاری از علاقمندان را به سوی خود جلب کرده است، خوب است بدانید که گردشگران در این مرکز می توانند در عمق 55 متری از سطح دریا به غواصی بپردازند. قیمت بلیط غواصی در این سایت حدود 110 هزار تومان به ازای هر نفر می باشد.

سایت کشتی سوخته لارک | قیمت بلیط غواصی قشم

اگر از علاقمندان به ماجراجویی هستید سایت کشتی سوخته لارک بهترین گزینه برای شما می باشد، گردشگرانی که این سایت را برای غواصی انتخاب می کنند می توانند در داخل یک کشتی غرق شده به طول 100 متر غواصی کرده و به ماجراجویی بپردازند. لازم به ذکر است که دهانه این کشتی در عمق 14 متری و کف آن درعمق 33 متری از سطح دریا قرار دارد، توجه داشته باشید که قیمت بلیط غواصی در قشم برای این سایت حدود 200 هزار تومان است.

 

غواصی در سواحل جزایر ناز

جزایر ناز | غواصی در جزایر ناز

جزیره ناز در فاصله 1 کیلومتری از سواحل جزیره قشم واقع شده است و گردشگران تور قشم برای غواصی در جزایر ناز باید با قایق خود را به این جزیره زیبا برسانند و از سایت موجود در این جزیره برای غواصی استفاده کنند. توجه داشته باشید که قیمت بلیط غواصی در این سایت به همراه کرایه قایق حدود 140 هزار تومان به ازای هر نفر می باشد.

انواع غواصی - اگر تا به حال این تفریح مهیج را تجربه نکرده اید بد نیست اطلاعاتی مفید از غواصی بدست آورید.

جزایر هنگام | غواصی در جزیره دلفین ها

جزایر هنگام یکی از بهترین جزایر موجود در قشم می باشد که به جزیره دلفین ها نیز مشهور است و سایت های غواصی بسیاری در این جزیره وجود دارد، اگر یکی از سایت های این جزیره را برای غواصی انتخاب کنید علاوه بر غواصی می توانید از نزدیک دلفین ها را نیز ببینید، قیمت بلیط غواصی در قشم و در سایت جزایر هنگام حدود 110 هزار تومان می باشد. خرید بلیط های غواصی قشم به سه طریق امکان پذیر است که عبارتند از:

  1. خرید بلیط از سایت های غواصی
  2. رزرو آنلاین تور های غواصی 
  3. خرید تور های غواصی از مرکز ارائه خدمات گردشگری موجود در هتل های قشم

توجه داشته باشید که در فرودگاه قشم نیز مراکز ارائه خدمات گردشگری وجود دارد و گردشگران در ابتدای ورود به جزیره قشم می توانند با مراجعه به این مراکز بلیط غواصی و سایر تفریحات جزیره را خریداری کنند.

گردشگرانی که قصد استفاده از تور های غواصی قشم را دارند باید بدانند به طور کلی تور های غواصی این جزیره دارای دو نوع مختلف اند که در قالب گروه های 4 تا 8 نفر برگزار می شوند و قیمت بلیط غواصی در قشم به شرح زیر می باشد:

  • پکیج اول: غواصی از ساحل به دریا به ازای هر نفر 90 هزار تومان.
  • پیکیج دوم: غواصی از قایق به دریا به ازای هر نفر 190 هزار تومان

باید بدانید سایتی که برای شرکت کنندگان در تور های غواصی در نظر گرفته می شود به شرایط جوی بستگی دارد، همچنین لازم به ذکر است که این تور ها شامل خدماتی نظیر ارائه تجهزات غواصی، مربی مجرب، بیمه و غیره می باشند.

چنانچه قصد سفر با تور قشم و غواصی در یکی از سایت های موجود در این جزیره بسیار زیبا را دارید باید به نکاتی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم توجه داشته باشید.

جاهای دیدنی قشم - دیدنی های قشم را بهتر بشناسید

ساعات کاری سایت های غواصی جزیره قشم

ساعت کاری سایت های غواصی در قشم همه روزه از 8:00 تا 18:00 می باشد.

قوانین غواصی در جزیره قشم

  •  کودکان زیر 14 سال و افراد بالای 50 سال اجازه غواصی ندارند.
  •  برای انجام غواصی باید با شنا در حد ابتدایی آشنا باشید.
  • لازم به ذکر است که در صورت تمایل می توانید از خدمات عکاسی و فیلم برداری زیر آب نیز استفاده کنند، البته باید بدانید که هزینه استفاده از این خدمات باید به صورت جداگانه پرداخت شود.

آب وهوای قشم -  بررسی وضعیت آب و هوای قشم و معرفی بهترین زمان سفر به این جزیره

نظرات کاربران

  1. قاسمی قاسمی 1402/02/03
    12 نفر پسندیدند
    قیمت غواصی ۶۵۰ هزار و فیلم و عکس ۳۵۰. عید فطر ۱۴۰۲

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.6 از 5 | از 127 کاربر