قیمت بلیط پارک آبی تفلیس

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/15
بازدید: 13061
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

به نظر شما چه فعالیت‌هایی می‌توانند سفر به تفلیس را به یاد ماندنی کنند؟ آیا تا به حال تفریح در پارک‌های آبی را تجربه کرده اید؟ شهر تفلیس یکی از محبوب‌ترین شهرهای گردشگری گرجستان است که در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از گردشگران ایرانی قرار گرفته است و ‏سالانه ایرانیان زیادی با تور تفلیس به این شهر توریستی سفر می کنند. یکی از تفریحات جالبی که در این سفر برای مسافران گرجستان در نظر گرفته شده است، وقت گذرانی در پارک آبی جینو پارادایس است. اگر قصد دارید تا به این کشور زیبا و توریستی سفر کنید و نگران هزینه‌های خود هستید، در ادامه این مقاله با ما در لحظه آخر همراه باشید تا درباره قیمت بلیط پارک آبی تفلیس صحبت کنیم و اطلاعاتی در مورد بخش‌های مختلف این مجموعه در اختیار شما قرار دهیم.

پارک آبی تفلیس

پارک آبی تفلیس؛ آشنایی با پارک جذاب و دیدنی جینو پارادایس

در میان پارک های آبی موجود در تفلیس،پارک آبی جینو پارادایس یکی از پارک های آبی محبوب در بین گردشگران تور تفلیس است. این پارک آبی در مجموعه ای بسیار بزرگ به مساحت 22 هکتار قرار گرفته است که همین امر آرا به بزرگ‌ترین و مجهزترین پارک آبی گرجستان تبدیل کره است. ساخت آن در سال 2012 میلادی آغاز و در سال 2014 پایان یافته است. جالب است بدانید که این پروژه یکی از پرهزینه‌ترین طرح‌های اجرایی در این شهر بوده که هزینه ساخت این آن بیش از 19 میلیون یورو است. اگر قصد سفر با تور تفلیس یا تور گرجستان را دارید بازدید و تفریح در این مجموعه را از ‏دست ندهید چرا که این پارک آبی با دارا بودن بهترین سرسره ها و تفریحات یکی از ‏بهترین پارک آبی های جهان محسوب می شود.گردشگران تور تفلیس می توانند در این پارک آبی از تفریحات ساحلی نیز استفاده کنند و ‏خاطره ای بی نظیر را برای خود و همراهانشان رقم بزنند.

پارک آبی جینو تفلیس

قیمت بلیط پارک آبی تفلیس

قیمت بلیط پارک آبی تفلیس برای بزرگسالان در روزهای معمولی 49 لاری و در روز های تعطیل و شلوغ 59 لاری است. همچنین قیمت بلیط پارک آبی تفلیس برای دانشجویان 20 تا 30 درصد تخفیف دارد و دانش آموزان فقط ملزم به پرداخت نصف قیمت بلیط هستند. استفاده از این پارک برای کودکان زیر 6 سال رایگان است. برای استفاده از خدمات ماساژ در این مجموعه لازم است هزینه آن را جداگانه بپردازید. هزینه استفاده از خدمات ماساژ با توجه به نوع آن از 89 تا 169 لاری است، همچنین لازم است بدانید که ماساژ آبی هزینه ای نداشته و رایگان است. هزینه استفاده از باشگاه بدنسازی این مجموعه برای برای هر ماه 350 لاری است. گردشگران تور لحظه آخری جالب است بدانید که جینو پارادایس دارای بخشی برای اقامت گردشگران است که شما می‌توانید از قیمت رزرو این مکان در سایت پارک آبی جینو اطلاع کسب کنید.

قیمت پارک آبی تفلیس

بخش‌های پارک آبی جینو پارادایس تفلیس

 این پارک آبی در خیابان بشنوا 9 در شهر تفلیس واقع شده است. طراحی هوشمندانه این پارک به گونه ای بوده که بخش‌های مختلفی در آن ساخته شده تا بازدیدکنندگان این مجموعه  از رفاه و امکانات کافی در طی بازدید خود در این مکان تفریحی برخوردار باشند. پارک آبی جینو پارادایس دارای بخش های متنوع و هیجان انگیزی است که برای تمام سنین و سلیقه‌ها امکان تفریح فراهم شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی بخش‌های مختلف پارک جینو پارادایس تفلیس بپردازیم.

تجربه سفری ارزان به شهرهایی اروپایی

بخش ساحلی: بخش ساحلی این مجموعه مکان مناسبی برای استراحت و آفتاب گرفتن بازدیدکنندگان محسوب می‌شود. از تفریحات موجود در این بخش می توان به قایق سواری و جت اسکی اشاره کرد که به شما پیشنهاد می‌کنیم که به هیچ عنوان از این سرگرمی‌ها غافل نشوید.

پارک داینو: یکی دیگر از بخش های جالب و متفاوت در این مجموعه پارک داینو است. در این بخش می توانید دایناسور های بسیاری را مشاهده کنید، جالب است بدانید که برخی از این دایناسور ها قادر به راه رفتن نیز هستند. همچنین بازدید از غار موجود در این بخش برای گردشگران تور تفلیس خالی از لطف نیست.

سرسره سورتمه: یکی از بخش های هیجان انگیز در پارک آبی جینو سورتمه بوده که بلند ترین سرسره شرق قاره اروپا محسوب می شود. این بخش شامل 6 سرسره مختلف با طولی بیش از 30 متر است. سرعت پایین آمدن افراد از این سرسره به 60 کیلومتر در ساعت می رسد، همچنین استفاده از این بخش برای افراد زیر 12 سال ممنوع است.

بخش کودکان: این بخش شامل سرسره، استخر، زمین بسکتبال، سرسره بادی و زمین بازی چمن برای کودکان است که  عمق آب در این بخش به 40 سانتی متر می‌رسد. طراحی این خش کاملا استاندارد است و همین امر باعث می‌شود تا کودکان با خیال راحت در این بخش بازی کنند.

تفریحات مهیج: تفریحات مهیج این پارک بیشتر از حد معمول هیجان شما را بالا می‌برد. به طوری که می‌توانید در این پارک آبی مانند یک تارزان از طناب آویزان شوید و به هر قسمت این پارک که می‌خواهید، بروید. حتی می‌توانید یک گروه تشکیل دهید و فوتبال ساحلی بازی کنید.

بخش های مختلف پارک آبی تفلیس

استخرهای پارک آبی جینو پارادایس تفلیس

شنا کردن یکی از جذاب‌ترین ورزش‌هایی است که می‌توان در طول سفر انجام داد. پارک آبی تفلیس که وسعتی بیش از 20 هکتار دارد، دارای استخرهای گوناگون در نقاط مختلف مجموعه است که این امکان را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند که در حین تفریح در این پارک، اوقاتی را هم از شنا کردن در آب لذت ببرند. این مجموعه آبی تفلیس دارای 7 استخر به شرح زیر است:

تفریحات تفلیس - اگر قصد سفر به تفلیس داری قبلش با تفریحاتش آشنا شو!

استخر آرامش: این استخر مکان مناسبی برای استراحت افراد و استفاده از خدمات رایگان ماساژ آبی نیز است که عمق آن به 1 متر می‌رسد.

استخر المپیک: این استخر مکان مناسبی برای شنا کردن گردشگران بوده و عمقی معادل  1.6 متر دارد. این استخر دارای 5 مسیر برای شنا بوده که در مجموع طول آن 25 متر است.

استخر موج: استخر موج یکی از بخش های محبوب و هیجان انگیز در این پارک آبی است و عمق آن در برخی نقاط به 2 متر می رسد و ارتفاع موج های مصنوعی این استخر بیش از 1.5 متر است. همچنین در این بخش دیواری برای صخره نوردی وجود دارد که برای علاقمندان این ورزش، بسیار محیط جذابی است .

استخر کشتی دزدان دریایی: این کشتی شامل 3 طبقه بوده که در طبقه اول آن استخری با عمق 1 متر وجود داشته، طبقه دوم آن شامل یک کافی شاپ بوده و طبقه سوم آن مکان مناسبی برای استراحت بازدیدکنندگان است.

رودخانه خروشان: در این بخش آب در مسیری شبیه به رودخانه گردش داشته و عمق آن حدود 1 متر است. اگر دوست دارید تا حس و حال بودن در رودخانه را تجربه کنید، حتما به این بخش سر بزنید.

استخر گردابی: این بخش شامل استخری کوچک به عمق 1.1 متر است. دمای این استخر بسیار گرم و دلنشین است و شنا کردن در آن می‌تواند خستگی ساعات طولانی بازی را از ن شما بیرون کند.

استخرهای پارک آبی تفلیس

امکانات پارک آبی جینو پارادایس تفلیس

پارک آبی جینو پارادایس، بزرگترین پارک آبی در گرجستان است که این موضوع باعث شده تا این مکان تفریحی شامل بخش‌های متنوعی برای انواع فعالیت‌ها و تفریحات باشد. این مجموعه شامل 5 رستوران و کافی شاپ متنوع بوده که عبارت از رستوران لاین، کافه روباز، کافه لابی، رستوران تراس و فست فود بلک برگر هستند. مجموعه جینو پارادایس شامل یک سالن بدنسازی بسیار پیشرفته و مدرن بوده که هزینه استفاده از آن بستگی به نوع استفاده و تعداد جلسات شما دارد. همچنین این بخش از مجموعه شامل بخش های مختلفی مانند پیلاتس، ایروبیک، فیتنس و دستگاه های ورزشی است. جینو پارادایس بخشی بسیار مجلل برای برگزاری مراسم های مختلف مانند مراسم عروسی دارد که افراد زیادی جشن‌های خود را در آن برگزار می‌کنند. از دیگر بخش های موجود در این مجموعه می توان به جینو جونیور که مکانی برای برگزاری جشن تولد کودکان است، نیز اشاره کرد.  علاوه بر بخش‌های گفته شده، این پارک آبی تفلیس دارای قسمت‌های دیگری است که در ادامه مسیر هرکدام را به صورت مختصر به شما معرفی خواهیم کرد.

جاهای دیدنی تفلیس | بهترین جاذبه های گردشگری تفلیس که باید ببینید!

کافه استخر: این بخش ترکیبی از استخر و کافی شاپ بوده و عمقی در حدود 1 متر دارد.

سونا فاکس دن: این سونا ترکیبی از سونای بخار و گیاهی بوده و دمای درون آن حدود 43 درجه سانتی گراد است.

سونا فنلاندی: این سونا بهترین مکان برای سم زدایی بدن بوده و دمای درون اتاقک آن حدود 95 درجه سانتی گراد است.

سونا فروسرخ: این سونا برای افرادی که قصد کم کردن وزن خود را دارند، بسیار مفید خواهد بود. دمای درون این سونا حدود 36 درجه سانتی گراد است.

سونای گیاهی: در این سونا از رایحه انواع گیاهان درمانی استفاده شده که خواص بسیاری برای انسان دارند. دمای درون این سونا حدود 50 تا 60 درجه سانتی گراد است.

سونای رومی:  طراحی فضای داخلی این سونا شبیه به روم باستان بوده و رطوبت بالای درون آن باعث لطافت پوست می شود. لازم به ذکر است که دمای درون این سونا 44 درجه است.

سونای بخار: این سونا یکی از مکان های مورد علاقه بازدیدکنندگان بوده و بهترین مکان برای رفع خستگی و کاهش وزن آن‌ها محسوب می‌شود. دمای هوای داخل اتاقک این سونا حدود 42 درجه سانتی گراد است.

جکوزی: جکوزی موجود در این مجموعه بسیار بزرگ بوده و دمای آب آن حدود 36 درجه سانتی گراد است که به دلیل دما استانداردی که دارد، بودن در آن پوست شما را اصلا اذیت خواهد کرد.

استخر آب سرد: این بخش در واقع یک سونا بوده که درون آن استخر آب سرد وجود دارد. این بخش از پارک تفلیس یکی از جذاب‌ترین بخش‌ها برای مسافران تور گرجستان محسوب می‌شود.

تپیداریوم: این بخش شامل چندین تخت برای استراحت در مکانی با دمای مناسب و لذت بخش است پس اگر در حین تفریح احساس خستگی کردید، به این بخش بروید و دقایقی ریلکس کنید.

اتاق تپه یخ: افراد پس از استفاده از انواع سوناهای موجود در این مجموعه بهتر است که در حدود 2 دقیقه را در دمای سرد این بخش سپری کنند. خوب است که بدانید این بخش برای شادابی و جوانی پوست بسیار کاربردی است.

تخت طلایی الکساندر ماسدون: این بخش یکی از بخش های بسیار ویژه و خاص در این مجموعه بوده که تختی از جنس طلا در آن وجود دارد. لازم است بدانید که طلای گرم خواص بسیاری برای سلامتی انسان دارد.

حمام طلا: در این بخش می توانید درون وانی از جنس طلا بنشینید، این وان با استفاده از نوشیدنی های مختلفی مانند شیر، نارگیل، اسطوخودوس و آب گریپ فروت پر شده است، به همین دلیل خواص بسیاری برای پوست بدن دارد.

کابین سرما: کابین سرما در پارک آبی به دلیل سرما درمانی قرار گرفته است. به‌گونه‌ای که بدن شما در هنگام ورزش و تفریح در معرض دمای بسیار پایین و برف قرار می‌گیرد. در پی این تغییر دمای زیاد، بدن کالری زیادی از دست می‌دهد. به همین منوال بدن در این کابین سرما دچار کاهش وزن می‌شود. از مزیت‌های دیگر کابین سرما باید به تحریک قلب، اصلاح گردش خون، کمک به سوخت و ساز بدن، افزایش عملکرد سیستم‌های داخلی و کاهش سریع خستگی اشاره کرد. این سرما درمانی یک ضد پیری موثر و قوی است.

 امکانات پارک آبی تفلیس

آدرس و شماره تلفن پارک آبی تفلیس

پارک آبی جینو پارادایس بزرگ‌ترین پارک آبی تفلیس است. این پارک آبی در 5 کیلومتری مرکز شهر تفلیس و در فاصله 10 کیلومتری از دریا و نزدیک به دریاچه تفلیس قرار گرفته است. منطقه ای که این پارک آبی تفلیس در آن واقع شده است گلدانی 102 نام دارد و شما برای تفریح در پارک می‌توانید هرروز از ساعت 9 صبح تا 10 شب به این مکان مراجعه کنید. همچنین شما برای خرید بلیط و سوال در رابطه با قیمت بلیط پارک آبی تفلیس می‌توانید با شماره 322158585 995+ تماس حاصل فرمایید یا به آدرس وب سایت پارک آبی تفلیس www.ginoparadise.ge مراجعه کنید.

آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان بشنوا 9

 آدرس و شماره تماس پارک آبی جینو پارادایس تفلیس

زمان مناسب برای استفاده از پارک آبی جینو پارادایس تفلیس

فصل تابستان و نیمه دوم اردیبهشت تا نیمه اول مهرماه بهترین زمان برای استفاده از پارک آبی جینو پارادایس تفلیس بوده زیرا در این فصل‌ها دمای هوا با دمای بدن گردشگران ایرانی مطابقت بیشتری دارد. اگر قصد رفتن به این پارک آبی را دارید بهتر است قبل از آغاز فصل بارش برف به این شهر سفر کنید تا بتوانید با خیال راحت از بازی‌ها و سرگرمی‌های متنوع این پارک بهره ببرید.

راهنمای سفر به تفلیس - راهنمای کامل و جامع سفر به پایتخت زیبای گرجستان

نحوه دسترسی به پارک آبی جینو پارادایس تفلیس

پارک آبی جینو پارادایس تفلیس یک مجموعه چند منظوره بوده که دارای انواع  ورزش‌های آبی است که هر کدامشان می‌توانند افراد را ساعت‌ها درگیر خود کنند. هر کدام از این ورزش‌ها هیجان مخصوص به خود را دارند و پیشنهاد می‌شود که اگر وقت دارید، حتما همه آن‌ها را امتحان کنید. پارک آبی جینو پارادایس در نزدیکی دریای تفلیس قرار گرفته و تقریباً ده کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد. برای دسترسی به آن از مرکز شهر می‌توانید از وسیله حمل و نقل عمومی مانند مترو و اتوبوس استفاده کنید تا به این مجموعه تفریحی فوق‌العاده برسید. برای رفتن با مترو به این پارک باید خود را به ایستگاه متروی میدان لیبرتی (Liberty Square) برسانید و سوار خط ۱ مترو شوید و در آن‌جا در ایستگاه پارک آبی پیاده شوید.

نحوه دسترسی به پارک آبی جینو پارادایس تفلیس

کلام آخر

شما در هنگام سفر به شهر تفلیس و رفتن به پارک آبی جینو پارادایس از تفریحات متنوعی برخوردار می‌شوید به طوری که این فعالیت‌ها می‌توانند شما را ساعت‌ها درگیر خود کنند. از تفریحات این پارک باید به سرسره، استخر، بخش کودکان، بخش ساحلی و پارک داینو اشاره کرد. این پارک یکی از مهم ترین مکان های دیدنی تفلیس برای مردم گرجستان می باشد که هر ساله به خصوص فصول گرم سال پذیرای تعداد زیادی از گردشگران خارجی تور تفلیس و مردم بومی گرجستان است. به شما پیشنهاد می‌شود حتما در هنگام سفر به شهر فوق‌العاده تفلیس به پارک آبی جینو پارادایس هم سر بزنید تا اوقات خوشی را در سفر در کنار همراهان خود سپری کنید. اگر شما هم تجربه تفریح در این مجموعه تفریحی را داشته اید، ما در لحظه آخر خوشحال می‌شویم تا نظرات شما را درباره این مجموعه تفریحی بدانیم.

نظرات کاربران

  1. شراره سلیمانی شراره سلیمانی 1402/09/27
    0 نفر پسندیدند
    برای استفاده از هرکدوم از این امکانات بای جداگونه پول بدیم؟
  2. ارکان ارکان 1402/09/27
    0 نفر پسندیدند
    چقدر هزینه ی ساخت پارک آبی تفلیس زیاده اینا برای تفریح هزینه میکنن چقدر

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.9 از 5 | از 109 کاربر