بهترین هتل های ترکیه

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/24
بازدید: 2156
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

کشور ترکیه یکی از مهم ترین کشورهای منطقه ما از نظر گردشگری بوده و همین موضوع سبب شده تا امروزه شاهد گردشگران بسیار زیادی از سراسر جهان باشیم که به کشور ترکیه سفر کرده و از جاذبه های گردشگری این کشور بازدید می کنند. اقتصاد کشور ترکیه در سال های اخیر بر اساس جذب گردشگر بوده و همین موضوع سبب شده تا عزم و اراده جدی در این کشور برای رشد توریسم شکل گیرد. یکی از مهم ترین اقداماتی که در ترکیه برای جذب توریست و گردشگر از سراسر دنیا انجام شده، ساخت هتل های حرفه ای، درجه یک و با کیفیت است. شما می توانید در این کشور هتل های پنج ستاره و چهار ستاره بسیار زیادی را مشاهده کنید. فارغ از آن که در کدام شهر از ترکیه باشید، این امکان برای شما وجود دارد تا در یک هتل حرفه ای و با کیفیت اقامت داشته باشید. با ما همراه باشید تا در این مطلب نگاهی به مهم ترین هتل ها کشور ترکیه انداخته و آن ها را به شما معرفی کنیم.

بهترین هتل های ترکیه

مهاجرت به اروپا-مهاجرت اروپا بحث داغی است که همیشه مورد توجه افراد قرار دارد. اروپا دومین قاره کوچک دنیا است که از غرب با اقیانوس اطلس، از شرق با آسیا، از شمال با اقیانوس قطبی و از جنوب با دریای مدیترانه هم مرز می باشد.

معرفی آکرا هتل آنتالیا

شهر آنتالیا یکی از مهم ترین شهرهای کشور ترکیه از نظر گردشگری و جذب توریست به حساب می آید. در این شهر، هتل های بسیار زیادی در سال های اخیر ساخته شده است، اما از بین این هتل ها، یکی از معروف ترین و بهترین شان، آکرا هتل شهر آنتالیا است. این هتل پنج ستاره با داشتن امکانات فوق العاده توانسته گردشگران بسیار زیادی را جذب خود کند و افرادی که در شهر آنتالیا به دنبال یک هتل خاص و لوکس می گردند، به عنوان انتخاب اول به سراغ آکرا هتل می روند. قیمت ها در این هتل از شبی ۹۰ یورو شروع شده و با توجه به تعداد مهمانان و نوع اتاقی که قصد رزرو آن را دارید، هزینه اقامت در این هتل نیز افزایش پیدا می کند. ویژگی بسیار مهم هتل آکرا آنتالیا، قرارگیری این هتل زیبا در کنار ساحل است و همین موضوع سبب شده تا شاهد زیبایی فوق ‌العاده ای در آکرا هتل باشیم.

آکرا هتل آنتالیا

امکانات آکرا هتل آنتالیا

یکی از مهم ترین پارامترها در انتخاب یک هتل برای اقامت، امکانات و ویژگی های آن هتل است. در همین راستا قصد داریم تا امکانات هتل آکرا استانبول شهر آنتالیا را به شما معرفی کنیم. از مهم ترین امکاناتی که در این هتل وجود دارد، می توان به زیر در زمینه های مختلف اشاره کرد:
4 استخر، حمل و نقل فرودگاهی، مرکز سلامتی و ماساژ، سالن ورزشی، اینترنت رایگان، رستوران، بار، صبحانه، خط ساحلی، کلاس یوگا، پارکینگ رایگان، تلویزیون در اتاق ها، شبکه های ماهواره ای، مینی بار، سونا، جکوزی و... از مهم ترین ویژگی ها و امکانات این هتل است. در بین نظرات افرادی که در هتل آکرا استانبول اقامت داشته اند، می توان به این نکته رسید که مهم ترین ویژگی این هتل، ویو فوق العاده آن به دریا، رفتار مناسب کارمندان هتل، صبحانه عالی و اتاق های فوق العاده این هتل است.
آدرس این هتل Lara Yolu Muratpaşa, 07100 Antalya, Turkey است، زمانی که قصد اقامت در این هتل را دارید لازم است تا از موقعیت آن مطلع باشید. 

معرفی هتل لند آف لجندز کینگدام آنتالیا

یکی دیگر از مشهورترین هتل های شهر آنتالیا که جایگاه ویژه ای در میان گردشگران خارجی داشته و افراد بسیار زیادی اقامت در این هتل را انتخاب می کنند، هتل لند آف لجندز کینگدام آنتالیا است. این هتل پنج ستاره نیز یکی از بهترین هتل های شهر آنتالیا به حساب می آید و در آن شاهد امکانات بسیار زیادی هستیم. اگر به دنبال یک هتل لوکس و لاکچری می گردید تا در سفر به شهر آنتالیا در آن اقامت داشته باشید، به شما پیشنهاد می کنیم تا حتماً سری به هتل لند آف لجندز و از آن بازدید داشته باشید. هزینه رزرو این هتل از شبی 200 یورو شروع شده و به هر میزانی که اتاق شما لوکس و لاکچری باشد، هزینه اقامت شما نیز افزایش پیدا می کند. اگر به دنبال یک هتل لوکس و گران قیمت در کشور ترکیه هستید، بهترین گزینه برای شما هتل لند آف لجندز کینگدام آنتالیا است، زیرا این هتل بدون هیچ شک و تردیدی یکی از خاص ترین هتل های این کشور بوده و هزینه بسیار زیادی برای ساخت آن صرف شده است.

هتل لند آف لجندز کینگدام آنتالیا

امکانات هتل لند آف لجندز آنتالیا

هتل لند آف لجندز آنتالیا، دارای امکانات بسیار زیادی است که اگر بخواهیم هر یک از این امکانات را نام برده و به آن اشاره کنیم، خود نیاز به مطلب جداگانه ای دارد. اما به صورت کلی از مهم ترین امکاناتی که در این هتل وجود دارد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
در این هتل زیبا و خاص می توانید امکانات رفاهی همچون استخر، حمل و نقل فرودگاهی، مرکز سلامتی، مرکز ماساژ، باشگاه ورزشی، اینترنت رایگان، امکانات خاص برای افراد معلول، چایی ساز در تمامی اتاق ها، قهوه ساز در تمامی اتاق ها، بار، صبحانه عالی را مشاهده کنید. یکی از امکانات بسیار مهم این هتل وجود دستگاه ATM است که شما را از پول نقد بی نیاز کرده و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید تبدیل ارز داشته باشید. افرادی که در این هتل اقامت داشته اند، از مهم ترین امکانات این هتل به مواردی چون، پارک موضوعی، رفتار مناسب کارمندان، اتاق های عالی و... اشاره کرده اند. 
آدرس این هتل خاص و زیبا Kadriye Mahallesi, Atatürk Caddesi No:515/1, Serik, Antalya, 07506 Belek, Turkey است که می توانید در آن ساکن شوید. 

مهم ترین نکات برای رزرو هتل - این مقاله کاربردی را از دست ندهید.

معرفی هتل مرمرا آنتالیا

اگر در شهر آنتالیا هستید و به دنبال یک هتل ارزان قیمت ولی با کیفیت می گردید، به شما پیشنهاد می کنیم تا به سراغ هتل مرمرا رفته و در این هتل حرفه ای ساکن شوید. هتل مرمرا نیز در بین گردشگران محبوبیت بسیار زیادی دارد و در بین هتل های لاکچری شهر آنتالیا از آن به عنوان یک هتل مقرون به صرفه یاد می شود. این هتل قیمت های نسبتا پایینی داشته، به نحوی که هزینه اقامت در این هتل از شبی ۸۰ یورو شروع شده و با توجه به تعداد مهمانان و اتاقی که قصد سکونت در آن را دارید، این هزینه افزایش پیدا می کند. یکی از مهم ترین موضوعاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که، پیش از رزرو هتل نظرات افرادی که بیش از شما در این هتل اقامت داشته اند را مطالعه کرده و سپس با توجه به این نظرات محل اسکان مورد نظر خود را رزرو کرده و در آن ساکن شوید.

هتل مرمرا آنتالیا

امکانات هتل مرمرا آنتالیا

هتل مرمرا آنتالیا دارای امکانات مختلفی بوده و همین موضوع سبب شده تا افرادی که به دنبال یک هتل با امکانات و ویژگی های مختلف ولی ارزان قیمت هستند، هتل مرمرا را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنند. از مهم ترین امکانات این هتل حرفه ای می توان به دو استخر جداگانه، حمل و نقل فرودگاهی، مرکز سلامتی، مرکز ماساژ، باشگاه ورزشی، اینترنت رایگان، رستوران، بار، صبحانه عالی، منطقه ساحلی اختصاصی، خط ساحلی اشاره کرد. در این هتل زیبا امکان تبدیل ارز نیز فراهم شده است و شما می توانید در صرافی هتل مرمرا آنتالیا فرآیند تبدیل ارز خود را انجام دهید. افرادی که در این هتل اقامت داشته اند، مهم ترین ویژگی هتل مرمرا آنتالیا را استخر و ویو دریا آن نامیده اند. 
آدرس این هتل زیبا و اقتصادی شهر آنتالیا Eski Lara Yolu.No:136 Sirinyali Mah., 07100 Antalya, Turkey است. 

بهترین هتل ‌های آنتالیا - هتل‌های 5، 4 و 3 ستاره معروف آنتالیا کدامند؟

معرفی هتل الیت ورد استانبول

اگر به واسطه حضور در تور ترکیه سری به شهر زیبای استانبول زدید و به دنبال یک هتل حرفه ای و با کیفیت برای اقامتی می گشتید، می توانید سری به هتل الیت ورد شهر استانبول زده و در این هتل زیبا اقامت داشته باشید. به نسبت هتل های گران قیمت شهر آنتالیا شما می توانید در شهر زیبا استانبول هتل های ارزان قیمت بسیار زیادی را پیدا کنید که با وجود کیفیت بسیار بالا برای رزرو و اقامت در آن ها مجبور نیستید مبلغ بسیار زیادی را خرج کنید. به عنوان مثال هزینه اقامت در هتل الیت ورد در حدود شبیه 30 یورو برای ۲ نفر است که به نسبت هتل های شهر آنتالیا قیمت این هتل بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. البته لازم به ذکر است که در این هتل اتاق های گران قیمت نیز وجود دارد، اما شما می توانید با هزینه بسیار کمی در هتل الیت ورد شهر استانبول ساکن شده و از این شهر زیبا و خاص بازدید کنید. با وجود آن که امکانات بسیار زیادی در این هتل وجود دارد، اما مدیران این مجموعه تصمیم گرفته اند که با قیمت بسیار پایینی به مسافرین و گردشگران خدمت رسانی کنند. همین موضوع سبب شده تا افراد بسیار زیادی هتل الیت ورد را به عنوان محل اسکان خود در شهر زیبا استانبول انتخاب کنند.

هتل الیت ورد استانبول

امکانات و ویژگی های هتل الیت ورد استانبول

اگر بخواهیم نگاهی به ویژگی های بسیار مهم این هتل انداخته و امکانات هتل الیت ورد استانبول را بررسی کنیم باید به مواردی از جمله استخر، حمل و نقل فرودگاهی، باشگاه ورزشی، مرکز سلامتی، مرکز ماساژ، اینترنت رایگان، بار و صبحانه اشاره کرد. افرادی که در این هتل اقامت داشته اند، مهم ترین ویژگی این هتل را رفتار خوب کارمندان و نزدیکی این هتل به میدان تکسیم شهر استانبول معرفی کرده اند. همان طور که می دانید میدان تقسیم یکی از مهم ترین میدان های کشور ترکیه بوده و نزدیکی این هتل به میدان تکسیم از مهم ترین ویژگی های این مجموعه به حساب می آید.
آدرس این هتل زیبا Sehit Muhtar Cad. No:42, Beyoglu, 34435 Istanbul, Turkey است. 

معرفی هتل گرند جواهر استانبول

هتل گرند جواهر استانبول، هتل ۵ ستاره بسیار تمیز و مهمان پسندی در شهر زیبای استانبول بوده که دارای امکانات رفاهی بسیار زیادی است. اگر قصد دارید در یک هتل زیبا و جذاب در شهر استانبول مستقر شده و در دوره حضور خود در این شهر زیبا در یکی از خاص ترین هتل های شهر اقامت داشته باشید، به شما پیشنهاد می کنیم تا هتل گرند جواهر را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنید. هزینه اقامت در این هتل برای دو نفر، از شبی ۷۰ یورو شروع شده و با توجه به امکانات مدنظرتان ممکن است قیمت این هتل افزایش پیدا کند. اگر به دنبال آن هستید تا هتل گرند جواهر را با قیمت بسیار پایینی رزرو کنید، می توانید به صورت آنلاین این کار را انجام داده و با هزینه کمتری محل اسکان خود را مشخص کنید. بدون هیچ شک و تردیدی می توان هتل گرند جواهر استانبول را یکی از بهترین و خاص ترین هتل های این شهر نامید. در طول سال، هتل گرند جواهر میزبان گردشگران بسیار زیادی از سراسر جهان است.

هتل گرند جواهر استانبول

امکانات هتل گرند جواهر شهر استانبول

شما می توانید در این هتل بسیار زیبا و خاص امکانات رفاهی بسیار زیادی را مشاهده کنید. مدیریت هتل گرند جواهر سعی کرده تا هر آنچه که یک گردشگر در طول سفر خود در محل اسکان به آن نیاز دارد را در هتل فراهم کرده تا افراد با خیال آسوده در این هتل زیبا و خاص سکونت داشته باشد. از مهم ترین امکاناتی که هتل گرند جواهر وجود دارد، می توان به استخر، حمل و نقل فرودگاهی، اینترنت رایگان، مرکز سلامتی، مرکز ماساژ، باشگاه ورزشی، بار و صبحانه ویژه اشاره کرد. در بین نظرسنجی های صورت گرفته عمده محبوبیت این هتل به دلیل رفتار عالی کارمندان هتل و موقعیت زیبا این مجموعه فوق العاده است.
آدرس این هتل زیبا و خاص Halide Edip Adıvar Mah. Darülaceze Cad. No:5 Şişli İstanbul , Sisli, 34381 Istanbul است. 

بهترین هتل های استانبول - بهترین هتل های استانبول برای اقامت

حرف آخر

در این مطلب تلاش کردیم تا شما را با مهم ترین هتل های کشور ترکیه در شهرهایی چون آنتالیا و استانبول آشنا کنیم. بسیاری از افراد در طول سفر خود ترجیح می دهند که یک هتل حرفه ای و فوق العاده را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنند. در همین راستا شما می توانید از هتل های معرفی شده در این مطلب استفاده کرده و یک محل اسکان فوق العاده، حرفه ای و خاص را برای خود انتخاب کنید. یکی از موضوعات بسیار مهم در انتخاب هتل، آدرس آن است که در معرفی هر هتل، آدرس آن را نیز به شما معرفی کردیم. شما می توانید هتلی را به عنوان محل اسکان خود انتخاب کنید که به جاذبه های گردشگری مورد نظرتان نزدیک بوده و با این کار در وقت و هزینه تان صرفه ‌جویی بسیار زیادی  را اعمال نمایید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
بیشتر بخوانید
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
فاصله مشهد تا تهران و سایر شهرهای مهم ایران
فاصله مشهد تا تهران و سایر شهرهای مهم ایران
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.9 از 5 | از 100 کاربر