بزرگترین شهربازی های تم پارک یونیورسال استدیوز

زمان مطالعه: دقیقه
بروزرسانی: 1400/02/28
بازدید: 1542
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

پارک های موضوعی یونیورسال استدیوز یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری  در دنیا محسوب می شوند. یونیورسال استدیوها مجموعه های تفریحی و سرگرمی  هستند که دارای شهربازی، پارک آبی، هتل، رستوران ، فروشگاه می باشند. تم پارک های یونیورسال استدیو بر اساس مضمون یکی از معروفترین فیلم ها، انیمیشن ها و شخصیت های تلویزیونی، کارتونی ساخته شده است. در تم پارک یونیورسال استدیوز، انواع بازی و تفریح های مفرح و مهیج برای همه رده های سنی وجود دارد. در سفر به کشورهای آمریکا، ژاپن، سنگاپور و به زودی در چین می توانید از بزرگترین شهربازی های تم پارک یونیورسال استدیوز دیدن نمائید.

 

 

آشنایی با مجموعه بزرگترین شهربازی های تم پارک یونیورسال استدیوز

ریزورت ها و پارک های موضوعی جهان با عنوان Parks Theme Universal Studios شناخته می شود . جاذبه های پارکهای یونیورسال استدیوز برگرفته از جاذبه ها و ویژگی های معروف فرهنگ پاپ ،کلاسیک و مدرن در فیلم ها، تلویزیون، ادبیات، کارتون و انیمیشن، کمیک، بازی های ویدیویی و موسیقی می باشد.
یونیورسال استودیو به عنوان یک جاذبه گردشگری در دهه 1910 در نزدیکی لس آنجلس، کالیفرنیا افتتاح شد و در سال 1964 به پارک موضوعی Universal Studios Hollywood تبدیل شد ، در این پارک مهمانان می توانند به پشت صحنه فیلم های متحرک و برنامه های تلویزیونی که توسط Universal Pictures و سایر شرکتها تولید می شود تماشا کنند. کارهای ارائه شده بر اساس جذابیت فیلم های تلویزیونی و  برنامه های تلویزیونی مورد علاقه جهان  ساخته می شود. محبوبیت Universal Studios Hollywood باعث شده بود که Universal پارک هایی را در فلوریدا و سایر کشورها احداث کند.
در سال 2017 ، تقریباً پنجاه میلیون مهمان از پارک های موضوعی Universal Studios بازدید کردند .در آگوست سال 2020 ، گزارشی که توسط دویچه بانک منتشر شد ، نشان داد كه پارک تفریحی جهانی اورلاندو از نظر  تعداد بازدید کنندگان از دیزنی لند پیشی گرفته است.


تم پارک یونیورسال استودیو اورلاندو  

پارک موضوعی یونیورسال اورلاندو یک پارک و مجتمع تفریحی و سرگرمی در شهر اورلاندو ، ایالت فلوریدای آمریکا است. بعنوان دومین استراحتگاه بزرگ ارولاندو بعد از والت دیزنی در سال 1990 افتتاح شد. این پارک با استفاده از  جاذبه های صنعت فیلم و سینمایی ساخته شده است.یونیورسال اورالاندو شامل یک تم پارک Universal Studios Florida  و جزایر ماجراجویی،  پارک آبی (Volcano Bay) و مجتمع سرگرمی شبانه Universal CityWalk Orlando و شش هتل، ساحل و هتل جهانی Aventura می باشد.  برای بازدید و تفریح در  Orlando Resort Orlando  حداقل نیاز به یک سفر سه یا چهار روزه می باشد.

 

هری پاتر در یونیورسال استدیوز


  یونیورسال استدیو فلوریدا دارای هشت قسمت مختلف با تم موضوعی خاص می باشد. بازیهای مهیج و ترسناک را می توانید تجربه کنید. چهار بازی  پرطرفدار و ترسناک  آن  هری پاتر ، فرار از گرینگوتس ، Hollywood Rip Ride Rockit با 17 طبقه ارتفاع  ، انتقام مومیایی و Woody Woodpecker's Nuthouse Coaster. می باشد .  یونیورسال  استدیو اورلاندو یک استودیوی زنده  است، شما واقعاً می توانید خود را در تولید فیلم و تلویزیون غرق کنید. Skull Island: Reign of Kong  سفری به سبک دهه 1930 است که در آن می توانید غرش خود میمون غول پیکر را تجربه کنید. ترن های ملایم کودکانه شامل Kang و Kodos ’، Twirl‘ n ’Hurl و Woody Woodpecker’s Nut House Coaster هستند. E.T. Adventure و Shrek 4-D همه سنین را به وجد می آورد.بچه های بزرگتر می توانند در نبرد Transformers: The Ride شرکت کنند. یا به Gru و دختران بپیوندید و دریابید که مینیون بودن در Despicable Me Minion Mayhem چگونه است. در یونیورسال استدیو اورلاندو شوی زنده و تاترهای موزیکال همراه با رقص و نمایش اجرا می شود که می توانید برای استراحت از آن ها دیدن کنید. Terminator 2 ترکیبی هوشمندانه و 3 بعدی از جلوه های ویژه و مانع های زنده است. این جذابیت شامل صحنه های فیلم و بازیگران زندگی واقعی است.
سایر جاذبه های یونیورسال استدیو  اورلاندو عبارتند از :
Islands of Adventure
Wizarding World of Harry Potter
Harry Potter Hogsmeade
Diagon Alley
Hogwarts Express 

بازدید از این پارک را برای همیشه در ذهن شما ماندگار کرده و هیجان و لذت شما را تکمیل خواهند کرد.

تم پارک یونیورسال استودیو هالیوود آمریکا

یونیورسال استدیو هالیوود، در نزدیکی لس آنجلس، کالیفرنیا در سال 1964 افتتاح و درسال 1993 ، Universal CityWalk با 65 رستوران با مضمون سرگرمی ، کلوپ های شبانه ، مغازه ها و مکان های تفریحی اضافه شد.در یونیورسال استدیو هالیوود بازیهایی دنیای ژوراسیک، سواری ها ، شو ها و نمایش های پرهیجان از جمله AMC’s The Walking Dead Attraction و Despicable Me Minion Mayhem شما را در محبوب ترین نمایش ها و فیلم های تلویزیونی جهان قرار می دهد.
از محبوب ترین قسمتهای یونیورسال  استدیو هالیوود  می توان  هری پاتر  را نام برد که همه بازدید کنندگان را شیفته و مجذب خود می نماید. می توانید  جادوگران،  اشرار تاریک، قهرمانان جسور را در دنیای جادوگران هری پاتر تماشا کنید رمز و رازهای قلعه هاگوارتز را کاوش کنید، از فروشگاه های هاگاسمید دیدن کنید  هری پاتر و سفر ممنوع  و پرواز هیپوگریف را تجربه کنید که شما را به دنیایی از هیجان های جادویی  می برد.


تم پارک یونیورسال استودیو اوساکای ژاپن

پس از تقریباً سه سال ساخت ، Universal Studios Japan در تاریخ 31 مارچ 2001 در منطقه Konohana-ku در اوساکای ژاپن افتتاح شد و اولین پارک موضوعی Universal Studios بود که در خارج از ایالات متحده افتتاح شد. همچنین این اولین پارک موضوعی جهانی بود در منطقه آسیا فعالیت خود را شروع کرد. این پارک دارای جاذبه هایی از Universal Orlando و Hollywood می باشد و دارای منطقه CityWalk ، یک مرکز خرید با چندین هتل رسمی Universal و بسیاری از رستوران ها و مغازه ها ، از جمله فروشگاه های فروش کالاهای Universal Studios و سوغاتی های اوزاکا است. این پارک موضوعی 108 هکتار مساحت را اشغال می کند و بعد از دیزنی لند توکیو، دومین شهربازی پر بازدید در ژاپن است. 

 

ترن هوایی یونیورسال استدیو اوساکای ژاپن

 

تم پارک یونیورسال استودیو پکن چین

Universal Beijing Resort پارک تفریحی جهانی آینده است که در می 2021 در پکن ، چین افتتاح می شود. این پارک جاذبه هایی با موضوع اصلی فیلم های جهانی ، نمایش های تلویزیونی ، انیمیشن و موسیقی خواهد بود. این پروژه با سرمایه گذاری بیش از 20 میلیارد RMB برای پروژه در 13 اکتبر 2014 اعلام شده است. ساخت فاز 1 اقامتگاه جهانی پکن در آوریل 2021 به پایان رسید. قرار است فاز 2 هتل جهانی پکن در سال 2025 افتتاح شود. 

تم پارک یونیورسال استودیو سنگاپور

تم پارک یونیورسال استودیو سنگاپوردر سنتوسا ،در اپریل 2008 آغاز و در می 2011 افتتاح شد. این دومین استودیوی جهانی در آسیا و همچنین اولین پارک در جنوب شرقی آسیا است. مانند سایر پارک های موضوعی جهانی ، از جذابیت های مختلف جهانی و استودیویی از جمله پارک ژوراسیک ، ماداگاسکار ، شرک ، مومیایی ، دنیای آب ، ترانسفورمرها و سایر موارد برخوردار است. این شهر هیچ یک از Universal CityWalk District را ندارد ، در حال حاضر دارای یک مرکز خرید  و رستوران های مجاور پارک است. برخلاف سایر پارک های موضوعی جهانی ، یونیورسال استودیو سنگاپور با تأیید مجوز از Universal Parks & Resorts متعلق به Genting Group است.

 

دنیای ژوراسیک یونیورسال استدیو سنگاپور


تم پارک یونیورسال استودیو دبی ، کره جنوبی و آلمان

این پروژه ها فعلا کنسل اعلام شده است و جژء پروژه های آتی می باشد. 


سخن آخر

تفریح و سرگرمی یکی از مهترین بخش هر سفر خارجی محسوب می شود. بازدید از بزرگترین و معروفترین شهربازی دنیا مانند یونیورسال استدیو می تواند سفر متفاوتی را برایتان رقم بزند. هیجان انگیزترین ترن هوایی و بازیهای دنیا با  تم و موضوع  یکی از معروفترین فیلم ها ، انیمیشن ها و شخصیت های تلویزیونی تجربه خواهید کرد. با ورود در هر بازی خود را در فضای واقعی فیلم می بینید، ماشین های شبیه سازی شده، انیمیشن های 3D ، آسانسورهای ترسناک ، خانه های مخوف و... را  می توانید بصورت واقعی تجربه کنید. همه یونیورسال استدیوهای دنیا دارای دنیای آب، دنیای ژوراسیک ، ترن های هوایی بسیار بلند، سریع و مهیج با تم های موضوعی مختلف، شوی زنده و نمایش هایی در فضای آزاد، شخصیتهای کارتونی ، رستوران ، کافه و فروشگاه های فروش کالاهای Universal Studios و سوغاتی می باشد. بعضی از شخصیتها و تم ها مانند هری پاتر را در یونیورسال استدیوز کشور آمریکا می توانید بیاید. در سفر به اوزاکای ژاپن، سنگاپور، پکن چین  و آمریکا بازدید از این شهربازی را جزء اولویت های برنامه خود قراردهید.
 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
14 بازار شگفت انگیز جهان که هر گردشگری باید ببیند!!
14 بازار شگفت انگیز جهان که هر گردشگری باید ببیند!!
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.8 از 5 | از 100 کاربر