بازار گل محلاتی

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/16
بازدید: 13946
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

اگر قصد خرید دسته گل های زیبا و خاص را دارید و یا برای آپارتمان و خانه خود به دنبال گلدان های گل جذاب و خاصی هستید، پیشنهاد ما این است که به سراغ بازارهای گل شهر تهران رفته و از این مکان ها دیدن کنید. یکی از جذاب ترین و درجه یک ترین بازارهای گل تهران، بازار گل محلاتی است که در این مطلب قصد داریم نگاهی به این بازار انداخته و در رابطه با مهم ترین ویژگی های آن توضیحاتی را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید تا نگاهی به این بازار بیاندازیم.

بازار گل محلاتی تهران

باغ گل محلاتی

بازار گل محلاتی در اتوبان شهید محلاتی تهران و در محله زمزم قرار دارد. این بازار دارای ۱۰ سالن و ۶۰۰ غرفه مختلف بوده و شما می توانید با توجه به گل مدنظرتان به سراغ غرفه مناسب رفته و با بهترین قیمت اقدام به خرید گل های زیبا و خاصی در این مکان کنید.نکته جالبی که در رابطه با بازار گل محلاتی باید بدانید این است که ۷۰ درصد از غرفه های این بازار برای فروش گل ها به صورت شاخه ای بوده، ۳۰ درصد برای گل های آپارتمانی و بیرونی است و ۲۰ درصد نیز مربوط به بخش خشکبار و تزئینات هست.

در نتیجه اگر قصد خرید گل های شاخه ای زیبا و چشم نوازی را دارید، پیشنهاد ما این است که به سراغ بازار گل محلاتی رفته و از غرفه های این بازار گل مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کنید. قیمت پایین گل ها باعث محبوبیت بازار گل محلاتی شده است و افرادی که قصد خرید گل و گلدان مقرون به صرفه و اقتصادی را دارد عموماً به سراغ این مکان می روند.
این بازار در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع و در سال ۱۳۷۵ افتتاح شد و جز قدیمی ترین بازارهای گل تهران به حساب می آید.

بازارهای گل تهران - معرفی 8 تا از بهترین بازارهای گل و گیاه

قیمت گل در بازار گل محلاتی

یکی از سوالاتی که معمولاً پرسیده می شود، این است که قیمت گل در بازار گل محلاتی چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که نمی توان قیمت را برای هر یک از گل ها در بازار گل شهید محلاتی مشخص کرد، چرا که با توجه به نوسانات قیمت ممکن است در هر لحظه قیمت هر شاخه گل در این بازار تغییر کند. در صورتی که قصد خرید گل را دارید، باید به سراغ بازار گل محلاتی رفته و از غرفه های مختلف این بازار قیمت روز گل را بپرسید. نکته مهمی که باید بدانید این است که مطمئن باشید قیمت گل در بازار محلاتی به نسبت سایر گل فروشی های شهر تهران بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است و حتی اگر شما حجم زیادی گل خریداری کنید، می توانید تخفیفات فوق العاده ای را نیز از فروشندگان بگیرید.

قیمت گل و کاکتوس در بازار گل محلاتی تهران

قیمت کاکتوس در بازار گل محلاتی

قیمت کاکتوس در بازار گل محلاتی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد، به عنوان اولین نکته شما باید این مسئله را بدانید که قیمت کاکتوس به صورت کلی در حال تغییر بوده و با توجه به نوسانات قیمت در بازار ممکن است در روزهای مختلف شاهد قیمت متفاوتی در مدل های گوناگون این گیاه باشیم. نوع کاکتوس و ابعاد آن نیز به عنوان پارامترهای تاثیرگذار بر قیمت نهایی کاکتوس به حساب می آیند. در نتیجه اگر قصد خرید کاکتوس از بازار گل محلاتی را دارید، باید به این موضوع توجه کنید که قیمت کاکتوس به نوع کاکتوس، اندازه آن و... وابسته بوده و این عوامل می توانند بر روی قیمت نهایی اثر بگذارند. البته موضوع لازم به ذکر این است که قیمت کاکتوس در بازار گل محلاتی بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی تر سایر گلفروشی های سطح شهر است.

محله های تهران - اگر ساکن شهر تهران هستید بهتر است این محله ها بطور کامل بشناسید!

قیمت گلدان در بازار گل محلاتی

افراد بسیار زیادی در طول روز اقدام به مراجعه به بازار گل محلاتی می کنند. دسته ای از این افراد برای خرید گلدان برای گل های خود به بازار گل محلاتی می آیند، چرا که در این بازار شاهد عرضه گلدان های جذاب، زیبا و خاص بسیار زیادی هستیم و شما می توانید متناسب با نیاز خود اقدام به خرید گلدان های مختلفی کنید.
اگر دنبال گلدان های فانتزی و شیک می گردید، باز هم پیشنهاد ما این است که به سراغ این بازار گل آمده و محصولات مورد نظر خود را از غرفه های آن خریداری کنید.

بازار گل محلاتی

ساعت کار بازار گل محلاتی

یکی از نکات بسیار مهم که باید بدانید این است که برای بازدید از این بازار گل باید ساعت کاری آن را بدانید. در همین رابطه باید گفت که بازار گل محلاتی از ساعت ۵ صبح تا ۱۲ ظهر بوده و در روزهای پنجشنبه و جمعه و همچنین روزهای تعطیل و مناسبت ها نیز بازار تا ساعت ۲ بعد از ظهر باز بوده و به فعالیت خود ادامه می دهد. 

در نتیجه شما می توانید به راحتی در تمامی روزهای هفته از آن بازدید کنید. نکته مهمی که باید بدانید این است که علت بیشتر بودن ساعت کاری این بازار در روزهای تعطیل به خاطر آن است که اکثر مراجعه کنندگان در روزهای تعطیل به سراغ بازار گل رفته و اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود را می کنند.

باغ گیاه شناسی - معرفی کامل باغ زیبای گیاه شناسی + زمان بازدید

ساعت کار بازار گل محلاتی تهران کیه؟

بازار گل محلاتی چه روزهایی تعطیل است؟

به صورت کلی شما می توانید در طول سال هر زمان که علاقه مند بودید بدون هیچ مشکلی به بازار گل محلاتی رفته و از آن بازدید کنید. در واقع این بازار بدون تعطیلی در کل ۳۶۵ روز سال به شما خدمات ارائه می دهد.نکته مهم این است که غرفه های داخل بازار به چه نحوی فعالیت می کنند، چرا که ممکن است برخی از غرفه ها ترجیح دهند که در روزهای مثل عید نوروز کار نکند، اما کل بازار باز بوده و شما می توانید از آن بازدید کنید.

دسترسی و آدرس بازار گل محلاتی

اگر قصد بازدید از بازار گل محلاتی را دارید، باید گفت که آدرس این مکان در تهران، بزرگراه محلاتی، خیابان نبرد جنوبی، خیابان زمزم است. 
برای دسترسی به این بازار با استفاده از وسایل مختلف لازم است تا به نکات زیر توجه کنید:

بازارهای گل تهران - معرفی 8 تا از بهترین بازارهای گل و گیاه

بازار گل محلاتی

دسترسی به بازار گل با مترو

به منظور دسترسی به بازار گل محلاتی با مترو باید از خط ۴ مترو یعنی ارم سبز به کلاهدوز استفاده کرده و خودتان را به ایستگاه نبرد برسانید. پس از رسیدن به این ایستگاه و خارج شدن از آن می توانید با تاکسی های کنار ایستگاه به راحتی به بازار گل بروید.

دسترسی به بازار گل با تاکسی و اتوبوس

در ابتدای اتوبان محلاتی چندین ایستگاه تاکسی و اتوبوس وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن ها به بازار گل محلاتی دسترسی پیدا کنید.

دسترسی به بازار گل با خودرو شخصی

اگر قصد دارید تا با خودروی شخصی به سراغ این بازار بروید، باید به این نکته توجه کنید که این بازار در کنار اتوبان محلاتی واقع شده و شما می توانید با استفاده از خودروی شخصی به راحتی به این مکان دسترسی پیدا کنید.

بازدید و دسترسی به بازار گل محلاتی تهران

شماره تلفن بازار گل محلاتی

به منظور تماس با بازار گل محلاتی و پرسش سوالات مختلف می توانید با شماره 021-33683270 تماس بگیرید. شما می توانید در زمان های فعالیت بازار به راحتی از طریق این شماره با بازار گل محلاتی تماس گرفته و سوالات خود را بپرسید.

سایت بازار گل محلاتی

بازار گل محلاتی وب سایت رسمی ندارد، اما در شبکه های اجتماعی مختلف برای غرفه های گوناگون این بازار شاهد صفحه ها و پیچ های مختلفی هستیم. در نتیجه شما از طریق شبکه های اجتماعی اقدام به خرید اینترنتی و آنلاین گل های مورد نظر خود از غرفه های مختلف بازار گل محلاتی کنید.

تصاویر بازار گل محلاتی

شما می توانید تصاویر جذاب و زیبایی از بازار گل محلاتی را در این بخش مشاهده کنید. در واقع این تصاویر شما را بیشتر با این بازار گل آشنا کرده و دید بسیار خوبی از این مکان به شما خواهد شد. 

عکس بازار گل تهران، گل های بازار گل محلاتی

نظرات کاربران

  1. مصطفی میرزاحیدر مصطفی میرزاحیدر 1401/12/23
    14 نفر پسندیدند
    زیباترین گل هایی که تابحال دیدید رو دارن. گل هایی که هیچ جایی نمیتونید پیدا کنید رو توی این بازار میتونید پیدا کنید.
  2. قدرت اله ستوده قدرت اله ستوده 1401/12/07
    9 نفر پسندیدند
    برای خریدبدون حضور خرید آنلاین چکار کنیم

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.7 از 5 | از 101 کاربر