جام پیرامیت آنتالیا

زمان مطالعه: 1 دقیقه
بروزرسانی: 1402/06/19
بازدید: 3708
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

سفر به ترکیه برای افرادی که هیچ وقت به این کشور منحصر به فرد سفر نکرده اند، فرصتی استثنایی خواهد بود. زمانی که با تور ترکیه خودتان را به این کشور می رسانید، گزینه های مختلفی را برای بازدید خواهید داشت که هر کدام از آن ها می توانند در تکمیل شدن لذت سفرتان سهیم باشند. در کنار شهرهایی همچون استانبول و ازمیر، آنتالیا به عنوان یکی از محبوب ترین شهرهای توریستی ترکیه جلوه گری می کند. یکی از همین جاذبه ها، پارک جام پیرامیت آنتالیا نام دارد. در این مقاله قصد داریم تا اطلاعات بیشتری در رابطه با این جاذبه گردشگری در آنتالیا در اختیار شما عزیزان قرار دهیم از این رو پیشنهاد می کنیم که تا انتها با ما همراه باشید. 

جام پیرامیت آنتالیا

معرفی جام پیرامیت آنتالیا

جام پیرامیت که برخی ها آن را به اسم گلس پیرامید سابانجی کانگرس اند اگزبیشن سنتر نیز می شناسند، مرکز همایش چندکاره ای است که در شهر آنتالیا ساخته شده است. این مرکز در سال 1997 برای فستیوال فیلم گلدن اورنج راه اندازی شد و بعدها به یکی از نقاط توریستی و دیدنی آنتالیا تبدیل گردید. اگر با تور لحظه آخری آنتالیا به این شهر سفر کنید، بازدید از جام پیرامیت یکی از جاذبه هایی است که باید در فهرست مناطقی که باید به آن سر بزنید بگنجانید. 

 ویژگی های جام پیرامیت آنتالیا

 جام پیرامیت، ساختمان 2 طبقه ای است که 5 سالن در آن جای گرفته است. زمانی که وارد این سالن ها می شوید گنجایش 2400 صندلی در آن ها نظرتان را به سمت خود جلب می کند. این مرکز توسط موسسه نیکوکاری سابانجی ساخته شده است و بیشتر کنسرت خوانندگان ایرانی در آن برگزار می شود. اگر دوست دارید دریا را هم از نزدیک تماشا کنید فرصت خوبی در این ناحیه خواهید داشت. در کنار کافه ها و رستوران هایی که در این ناحیه گنجانده شده است، می توانید راحت بنشینید و از تماشای دریا و آرامشی که برایتان به ارمغان می آورد لذت ببرید. پارک جام پیرامیت آنتالیا، یک پارک 15 هکتاری است که می توانید در آن هم استراحت کنید. در کنار همه مواردی که بیان کردیم، یک زمین بازی برای کودکان نیز در این منطقه ساخته شده است و می تواند دوچرخه سواری لذت بخشی را برایشان فراهم آورد. اگر با فرزندانتان به آنتالیا سفر کرده اید، سر زدن به این ناحیه می تواند برای همه شما دلچسب باشد. 

 ویژگی های جام پیرامیت آنتالیا

مکان‌ هایی که در نزدیکی جام پیرامیت قرار دارند

در کنار بازدید از ساختمان دو طبقه و پارکی که در نزدیکی آن ساخته شده است، می توانید به سراغ سایر تفریحاتی بروید که در نزدیکی این ناحیه وجود دارد. اجازه دهید برخی از این تفریحات و نواحی نزدیک به جام پیرامیت را با هم مرور کنیم.

ساحل مرمرلی: ساحل مرمرلی یک ساحل کوچک در آنتالیا است که افراد زیادی برای گذراندن تعطیلات خود به این ناحیه سفر می کنند. این ساحل آب تمیزی دارد و می توان از زیبایی مناظر اطراف آن نیز لذت برد. فاصله ساحل مرمرلی تا جام پیرامیت حدود 10 کیلومتر است. بعد از اینکه از زیبایی های هرم شیشه ای لذت بردید سری به این ساحل هم بزنید.

پارک آبی ددمان : پارک آبی ددمان یکی از محبوب ترین پارک های آبی در آنتالیا است که مساحت آن به 6500 مترمربع نیز می رسد. این پارک آبی در خود 23 سرسره و رودخانه ای مواج دارد. فاصله پارک آبی ددمان آنتالیا با جام پیرامیت حدود 6 کیلومتر است. پس در برنامه تان بازدید از این پارک آبی را هم بگنجانید.

جاهای دیدنی آنتالیا -در سفر به آنتالیا جاذبه های گردشگری آن را از دست ندهید!

ساحل لارا: در قسمت شرقی شهر آنتالیا ساحل زیبایی جا خوش کرده است که آن را ساحل لارا یا لارا پالجی می نامند. این ساحل با 8 کیلومتر طول ساحل ماسه ای نرم و طلایی خود در میان توریست ها و افرادی که به این شهر سفر می کنند بسیار محبوب و معروف است. علاوه بر امکاناتی که برای شنا کردن در این ساحل دارید، می توانید از غرفه هایی که برای خرید تنقلات در آن گنجانده شده است هم استفاده کنید. رستوران های ساحلی نیز در این ناحیه وجود دارد و با خیال راحت می توان از غذاهای ترکی در این رستوران ها نیز لذت برد. فاصله ساحل لارا تا جام پیرامیت 16 کیلومتر است. 

رفتینگ آنتالیا: اگر عاشق رفتینگ هستید، سفر به آنتالیا می تواند فرصت خوبی در اختیارتان بگذارد. بعد از اینکه جام پیرامیت را کاوش کردید، سری به رفتینگ آنتالیا هم بزنید. فاصله رفتینگ تا هرم شیشه ای حدود 2 کیلومتر است.

هزینه بازدید از جام پیرامیت آنتالیا

هزینه بازدید از جام پیرامیت رایگان است، اما اگر بخواهید به هنگام برگزاری کنسرت یا همایش های مختلف به آن سر بزنید باید هزینه ای که تعیین شده است را بپردازید.

آدرس جام پیرامیت آنتالیا

بهترین پارک های آنتالیا - با بهتربن پارک های آنتالیا آشنا شوید.

آدرس جام پیرامیت آنتالیا 

برای بازدید از جام پیرامیت کار سختی در پیش نخواهید داشت. کافی است خودتان را به شهر ساحلی آنتالیا برسانید. حال از هر کس که بپرسید، آدرس این ناحیه را به شما می دهد.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
بیشتر بخوانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
امتیاز 4 از 5 | از 100 کاربر