جزایر هاوایی

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1402/12/26
بازدید: 4225
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

جزایر هاوایی پنجاهمین ایالات کشور آمریکا در اقیاوس آرام می باشد که هشت جزیره را در بر می گیرد که بزرگترین آنها جزایر هاوایی می باشد و پایتخت آن هونولود است، این جزیره زیبا ترین سواحل دنیا را در خود جای داده و لقب زیباترین جزایر جهان و همچنین بهشت اقیانوس آرام را به خود اختصاص داده است، زیبا ترین چشم انداز های طبیعی را جزایر هاوایی دارد.

جزایر هاوایی

 

مکان های گردشگری جزیره هاوایی

پارک ملی آتش فشان ها

پارک ملی آتش فشان ها واقع در جزایر هاوایی می باشد که چشم انداز زیبا و نزدیکی را به نمایش می دهد، از یک آتش فشان فعال و منظره ای که به واسطه ی این آتش نشان ایجا شده است. سرازیری گدازه های داغ از کوه و گدازه های خشک که سطح جاده را می پوشانند و قدرت انکار ناپذیر خود را در معرض نمایش قرار می دهند.

 

 

جاهای دیدنی هاوایی

 

پرل هاربر

پرل هاربر یادمان کسانی می باشد که با یواس اس غرق شدند که بالای بقایای این کشتی غرق شده قرار گرفته است، برخی از قسمت های کشتی بیرون از آب می باشد. مرکز بازدید کنندگان این یاد بود اطلاعات تاریخی این بندر و همچنین حمله ی ژاپنی ها را شرح می دهد. کشتی دیگری نیز وجود دارد که بازدید کنندگان را به مکان یاد بود انتقال می دهد و توریستان می توانند روی عرشه این کشتی به گشت و گذار بپردازند.

 

 

جزیره پرل هاربر هاوایی

 

دره وایپیوولی

وایپیوولی دره ای می باشد که از زیبا ترین نقاط جزایر هاوایی می باشد، این دره دیوارای صخره ای دارد که رو به اقیانوس می باشد، در انتهای آن ساحل شنی سیاه با آب و موج های سفید در هم می آمیزند. در بالای این دره می توان چشم انداز فوق العاده زیبایی را تماشا کرد.

 

جزایر هاوایی

 

دره وایپیوولی

این پارک در جزیره مائوئی فرار گرفته و می توان آتش فشان خاموش را که در ارتفاع 3000 متری واقع شده را تماش کرد. از بالای این قله کل جزیره به چشم بازدید کنندگان وسیع شده است به ویژه هنگام طلوع خورشید بسیار زیباست. دهانه ی این آتش فشان قابل دسترس می باشد و چشم انداز هلالی شکل را دارد.

 

 

تونل عشق اکراین _ تونل عشق، جایی برای یک قرار عاشقانه!!!

 

مرکز اقیانوسی مائوئی

گردشگران تور جزایر هاوایی می توانند تمامی آن چه را که درعمق اقیانوس وجود دارد را تماشا کنند مانند: کوسه ها، سفره ماهی ها، لاک پشت ها و سایر انواع جالب زندگی هاوایی که درآکواریوم بزرگی به نمایش گذاشته اند. قدم زدن در میان تونل شیشه ای از جاذبه های پر طرفدار این مرکز می باشد.

 

 

مرکز اقیانوسی مائوئی هاوایی

 

مائونا کیا

یکی از بلنترین کوه ها در جزایر هاوایی می باشد که معروف به بهشت گرمسیری می باشد، جالب است بدانید که برف و اسکی در ماه های زمستان هم در این منطقه عجیب نیست. گردشگران می توانند با استفاده از خودرو های چهار چرخ محرک جاده های ناهموار این منطقه را طی کنند و به قله برسند. رصد خانه ی مائو کیا هم در همین محل مقرر است.

جاده ی هانا

جاده هانا از جاده ای با مناظر بسیار زیبا است که از پایا آغاز شده است که از میان جنگل های سرسبز و از کنار اقیانوس می گذرد که در آخر به شهر هانا می رسد. می توان گفت این سفر هم فال است و هم تماشا که هنگام رانندگی در این جاده از مناظر زیبا لذت برد و هم از شهر بازدید کرد. با توجه به اینکه محل قرار گیری هانا نسبت به سایر دیگر جزیره ها دور افتاده باعث شده که فرهنگ سنتی مردمان آن شهر بیش از دیگر شهرها نیز حفظ شود.

 

جاده ی هانا هاوایی

 

مرکز فرهنگی پیلینزی

مرکز فرهنگی پلینزی که واقع در اوآهو می باشد و کمتر از یک ساعت با هونولو فاصله دارد. در این مرکز فرهنگی زندگی روزمره جزیره نشین ها ی پلینزی در هاوایی، تاهیتی، مارکیز، تونگا و همین طور مائوری های نیوزلند را از طریق موسیقی، رقصف صنایع دستی و بازی های محل را به نمایش می گذارد. این مرکز به بخش هایی تقسیم شده که فرهنگ های مختلف را به نمایش می گذارد. از همه مهم تر این است که بسیاری از اجرا کنندگان از همان جزیره ای می آیند که نماینده فرهنگشان هستند که باعث شده اجرای آنها از اعتبار بسیاری برخوردار شود. بازدید کنندگان می توانند در طی روز از همه ی این مراکز بازدید نموده و یا شب ها برای تماشای نمایش به آن محل بروند.

آبشار وایلوا

آبشار وایلوا جزو زیبا ترین آبشارهای کائوائی است که دسترسی به آن آسان می باشد، این آبشار دارای دو ریزشگاه با طول تقریبا 25 متری می باشد و در حوضی به عمق حدود 10 متر می ریزد. تماشا کردن این آبشار از بالای آن بسیار حیرت انگیز می باشد. اسطوره ها می گویند: در گذشته جنگجویان هاوائی شجاعتی داشتن که از آبشار می پریدند که در بعضی اوقات به قیمت جان آن جنگجو تمام می شد. با این حساب توصیه نمی شود که هنگام بازدید از آبشار هوس این کار را کنید. در زمانی که خرشید در زاویه مناسبی قرار گرفته باشد می توانید رنگیم کمانی را که از پایین آبشار به درون مه کشیده شده را نیز تماشا کنید.

 

 

آبشار وایلوا جزیره هاوایی

 

ژرف دره ی وایمیا

زیبایی این دره تا حدی می باشد که اگر در آن منطقه باشید نمی توانید آن جا را ترک کنید. ژرف دره معجزه ای طبیعی می باشد که در سمت غربی کائوآئی در جزایر هاوایی واقع شده است و دارای صخره های ناهمواری به رنگ های قرمز، قهوه ای، سبز و نارنجی می باشند که می توان عظمت معجزه طبیعت را در مسیر ژرف دره ی وایما به سوی چشم انداز های پوهیناهینا تجربه کرد و همچنین می توان در عمق این دره پیاده روی کرد. این مسیر شیب دار که سطحی حدودا 670 متر با سطح ژرف دره فاصله دارد و در امتداد مسیر رودخانه ی وایمیا کشیده شده که دارای درخت های جمجو، آدم نما و ویلی ویلی می باشد.

 

جزایر هاوایی

 

قصر آیولانی

 می توان گفت که قصر آیولانی یک اثر تاریخی ملی میباشد و همچنین تنها محل اقامت رسمی خانواده ی سلطنتی در ایالات متحده است که محل اقامت رسمی 2 پادشاه آخر پادشاه هاوایی، یعنی شاه کالاکائوآ و خواهر و جانشین وی، ملکه لیلیوکالانی بوده که در بین سالهای 1882 تا 1893 حکمرانی کردند.

معماری این قصر اروپایی می باشد و اولین سیستم روشنایی الکتریکی، سرویس بهداشتسی های دارای سیفون و تلفن های داخل خانه را در خود جای داده است. در اتاق های خانواده سلطنتنی راه پله ی شگفت انگیزی از جنس چوب کوآ، پرتره های جالب خانوادگی و مبلمان زینتی را می توان بازدید کرد. از معروف ترین دیدنی های این قصر اتاق حبس است که در آن اتاق ملکه به مدت 5 ماه تحت بازداشت خانگی بود. در طی مدت بازداشت ملکه لباسی دوخته که در اتاق قابل بازدید است.

 

 

قصر آیولانی جزیره هاوایی

 

آبشار راز جزایر هاوایی

گفتنی می باشد که آبشار راز دیگر یک راز نمی باشد و در طول 2 دهه ی اخیر هم نبوده است، درست از زمانی که به مقصد طرفداران تورهای کایاک سواری تبدیل شد که این موضوع از جذابیت آبشار کم نمی کند. آبشار راز به نام های دیگری از جمله آبشار مقدس و آبشار اولووهی معروف است. گردشگران باید برای رفتن به آبشار راز از تورهای آبشار راز و تور طبیعت گردی استفاده کنند. که شرکت های بزرگی در جزایر هاوایی برگزار می کنند. افرادی که به پارو زنی آشناییت دارند می توانند کایاک کرایه کرده در امتداد رودخانه ی وایلوا حرکت کنند تا به یک دوراهی رسیده که در سمت راست کایاک های زیاد موجود است و مسیری حدود یک و نیم کیلومتری تا آبشار مسافت دارد که اکثرا گل آلود می باشد و چندین معبر جوشان دارد، در یکی از آن ها طناب راهنمایی برای کمک به کایاک سواران در عرض رود نمایان است. گفتنی است که رسیدن به آن نقطه کار آسانی نیست اما ارزش تلاش را دارد.

 

 

آبشار راز جزایر هاوایی

 

پارک ملی یائوولی

پارک یائوولی شکل کاملی از طبیعت را به نمایش می گذارد با قله های زمردی سر به فلک کشیده که از سطح دره ی سرسبز مائوئی مرکزی که در غرب وایلوکو می باشد محافظت می کنند. این پارک محل جنگ های مهم در گذشته بوده است و همچنین مکان مقدسی است که خانواده ی سلطنتی در آن دفن شده اند. این قله نتیجه ی فرسایش سنگ های آتش فشانی توسط فشار آب طی هزاران سال است که صحنه های فوق العاده زیبا را برای عکاسی دارد.

 

 

 

 

جزایر هاوایی

 

پارک ملی ماکنا بیچ

این پارک مکان مناسبی برای علاقه مندان به غروب خورشید می باشد که زیبا ترین محل از نظر شن های طلایی و ابریشمی می باشد. غروب خورشید در کنار شن های طلایی و آب های کریستالی جزو معروف ترین غروب های روی زمین است. این پارک دارای 2 بخش می باشد: ساحل بزرگ و ساحل کوچک. ساحل بزرگ تقریبا یک کیلومتر طول آن می باشد و آب مناسبی برای موج سواری دارد، وجود تعداد کمی از صخره های آبی باعث شده که کف شنی آن در میان آب درخشش داشته باشد و صحنه های بی نظیری را به وجو می آورد. در ساحل کوچک بیشتر برای کسانی می باشد که حمام آفتاب می گیرند، در کنار یکدیگر طبل می زنند و گاهی ممکن است گردشگران جزیره هاوایی با رقصنده های آتش حرفه ای نیز روبه رو شوند.

 

 

پارک ملی ماکنا بیچ هاوایی

 

جشن سنتی لاهاینا

با وجود اینکه جشن های بسیاری در جزایر هاوایی برگزار می شود اما جشن سنتی هاینا در مائوئی یکی از بهترین جشن هاست که بسیار سنتی و اصیل می باشد. در این جشن به همراه منظره ی چشم گیر اقیانوس و انواع غذاهای متنوع، موسیقی و رقص و هنرهای دستی هاوایی در فضایی گرم و صمیمی که در آن سلیقه ها و سنت های فرهنگ و تاریخ جزایر هاوایی را به نمایش گذاشته می شود.

شنا کردن با دلفین ها در جزایر هاوایی

افرادی که به شنا کردن با دلفین ها علاقه مند هستند  در صورتی که شنا گر ماهری باشند می توانند به پونا سفر کنند. گردشگران می توانند در ساحلی به نام کهنا روی صخره ها بایستند و دسته های بزرگی از دلفین ها را که گاهی در کنار صخره شنا می کنند را تماشا کنند و همچنین می توانند از سراشیبی ساحل شنی پایین بروند و به داخل آب شیرجه بزنند که ممکن است به دلفین ها بر بخورند، به دلیل برخورد با موج های بسیار شدید حتما باید آمادگی بدنی خوبی داشته باشند.

 

شنا کردن با دلفین ها در جزایر هاوایی

مزرعه ی قهوه کونا 

قهوه کونا به دلیل اینکه در کونای شمال و جنوبی جزیره بزرگ می روید بسیار کمیاب است. آب و هوا  شرایط زمین در این منطقه به کونه ای می باشد که محیط بسیار مناسبی برای رشد دانه های منحصر به فرد قهوه فراهم کرده است. با وجود اینکه چندین مزرعه ی قهوه در جزایر هاوایی وجود دارد اما مزرعه کونا تجربه ی فوق العاده ی برای بازدید کنندگانش فراهم می کند. این مزرعه در نزدیکی روستای کاپیتان کوک می باشد که می توان در مورد قهوه های محلی و میوه های مخصوص هاوایی مانند گواوا، میوه گل ساعتی، پرتغال کونا و موارد بسیاری را آموزش دید. جالب است که کشاورزان منطقه مانند قرن ها پیش قهوه را کاشته برداشت می کنند و بوداده می فروشند. در این مزرعه خانه ای وجود دارد که متعلق به سال 1913 میلادی می باشد و دور تا در خانه را درختان قهوه احاطه کرده است.

مزرعه ی قهوه کونا از جاهای دیدنی هاوایی

پارک تاریخی کالائوپاپا

این پارک تاریخی  جزایر هاوایی در بین سالهای 1866 تا 1869 پناهگاه بیش از 8000 نفر از مبتلایان به جذام بود، آنها را مجبور می کردند که از خانواد هایشان دور بمانند و در تبعید زندگی کنند. برای رسیدن به این مسیر باید قاطر سوار شد که دارای پیچ و خم های تندی می باشد و تمامی آنها با پلاک نشانه گذاری شده اند. برای بازدید از این ساحل شنی اتوبوس های زرد رنگی وجود دارد که گردشگران را به مکان ها دیدنی و کلیسای سنت فیلومنا می برند، آرامگاهی در نزدیکی کلیسا وجود دارد که آرامگاه پدر دیمیان می باشد وی در آن زمان به افراد جذامی کمک می کرد که در نهایت خودش هم به این بیماری دچار شد.

پارک تاریخی کالائوپاپا

بازار کشاورزان هیلو

این بازار جزو بازارهای آزاد هاوایی می باشد که فروشندگان بسیاری دارد، این فروشنده ها هر هفته در محل جمع شده و محصولات دریایی، تولیدات پوشاک، صنایع دستی و چیزهای دیگری را به فروش می رسانند. بومی های منطقه و بازدیدکنندگان برای خرید بسیاری از چیزها مانند موز، زآناناس پاپایا تا وسایل مورد نیاز مانند طبل بانگو و انگور بزیلی به این بازار سر می زنند. سبزیجات محلی رنگانگ، مرباهایی که محصول جزیره می باشد، محصولات پختنی لذیذ، سطل های بزرگ ارکیده هم نیز در این بازار پیدا می شود. لازم به ذکر است که برای تهیه بهترین محصولات باید صبح زود به بازار رفت.

کوه کیلاوا

این کوه از بهترین مکان های جزیره هاوایی می باشد که پس از کوه پیمایی و آبتنی می توان سراغ دیگر جذابیت های هاوایی رفت. کوه کیلاوا جوانترین آتشنشان هاوایی و همچنین یکی از بزرگترین آتش نشان های فعال دنیا می باشد که از سال 1983 به بعد در حال فوران می باشد و قصد متوقف شدن را ندارد، این مسئله برای آتشفشان شناسان ها و ماجرا جویان خبر بسیار خوبی می باشد. ین کوه یکی از جاذبه های اصلی جزایر هاوایی می باشد که تا حدودی برای توریستان خطرناک می باشد.

جزایر هاوایی علاوه بر جاذبه های شگفت انگیز و معروفش سواحل بسیاری دارد که گردشگران تور هاوایی، تورمکزیک و تور کوبا می توانند از این مناطق دیدنی بازدید کنند.

کوه کیلاوا از جاذبه های هاوایی

ساحل وایکیکی

وایکیکی ساحل زیبایی دارد که روبه روی اقیانوس است و بزرگترین جاذبه گردشگری جزیره هاوایی محسوب می شود که در حومه ی هانولولو واقع شده و دسترسی به آن راحت است. وایککی به زبان هاوایی به معنای غلیان آبهای تازه است که آبهای این ساحل بسیار آرام و گرم می باشد، ساحل واکیکی مکان مناسبی برای موج سواری و آموزش شنا می باشد. پیاده روی، حمام نور آفتاب، کانو سواری با پارو، قایق سواری به حالت ایستاده و غواصی جزو فعالیت های محبوب این ساحل می باشد، ساحل وایکیکی به دلیل مسافت 2 مایلی از ماسه های سفید و آبهای کریستالی تمیزش معروف است که از شلوغ ترین سواحل در هاوایی می باشد.

ساحل وایکیکی در جزیره هاوایی

ساحل ناپالی

ساحل بی نهایت زیبایی است که فقط پیاده و یا با هلیکوپتر می توان به آن منطقه رسید، می توان گفت که همه جزایر ناپالی را به عمنوان یکی از زیباترین نقاط جزایر هاوایی می شناسند که قله های زیبا به رنگ زمرد دارد و با صخره های سبز مخملی و آبشار های باشکوهشان به دره های باریک و در عین حال عمیقی سرازیر می شوند. ساحل ناپالی بسیار شبیه به قرن ها پیش است مانند زمانی که سکنین اولیه ی هاوایی در میان دره ها بودند و با ماهی گرفتن از دریا و گیاهان خوراکی روزگار خود را می گذرانند.

ساحل ناپالی هاوایی

ساحل هاپونا

ساحل هاپونا با ماسه های سفیدش از زیباترین سواحل در جزایر هاوایی می باشد و طولانی ترین امتداد ماسه های سفید زیبا و آبهای گرم را دارد که شرایط خوبی برای شنا کردن بازدید کنندگان فراهم می کند.

این ساحل محل های مناسبی از جمله : استراحتگاه، دوش، غذا خوری و محوطه ی پارک رابرای گردشگران مهیا کرده است که بدون شک این ساحل محل مناسبی برای استراحت، شنا، غواصی و والیبال می باشد. هتل های زیبا، متعدد و خانه هایی نزدیک هاپونا وجود دارد که گردشگران بتوانند بدون هیچ نگرانی از خانه و غذا ها استفاده کنند. گفتنی است که ساحل هاپونا غروب خورشید زیبایی دارد که تماشای آن بسیار لذت بخش می باشد.

ساحل کی یی (کائویی)

ساحل کی یی در قسمت شمالی و در انتهای جزیره کائویی مقرر است که بخشی ار پارک ایالتی هائنا است که ویژگی های جالبی مانند اماکن قدیمی جزیره هاوایی و غار های دریایی را دارا می باشد. صخره های مرجانی از این ساحل زیبا محافظت می کنند و به دلیل آبهای تمیز و آرامش خاصی که دارد معروف است. ساحل زیبای کی یی مکان مناسبی برای شنا کردن، غواصی و قایق رانی می باشد و امکانات تفریحی دیگری مانند پارک کردن و دوش گرفتن را ارائه می دهد.

غروب خورشید با رنگ های نارنجی و قرمز روشن منظره ای فوق العاده دیدنی می باشد که نباید تماشای آن را از دست داد. مسیر مشهور کالالائو از قسمت غربی در انتهای ساحل کی یی شروع می شود این مسیر بازدید کنندگان را به دره ی زیبای کالالائو درقسمت شمال غربی جزیره کائویی می برد.

ساحل کی یی (کائویی) در هاوایی

ساحل لانیکای دریای بهشتی

ساحل لانیکا به معنای دریای بهشتی می باشد که دارای ماسه های سفید و آبهای تمیز آبی رنگ آکواریومی می باشد و به همان زیبایی است که از نامش پیداست، این ساحل زیبا در کرانه ی بادگیر اوهیایو قرار دارد. ساحل زیبای لانیکا یکی از مکان های معروف و زیبا برای عکس برداری می باشد. دو جزیره کوچک دیگر به نام های ناموکولائو یا موکس در لبه ی ساحل لانیکا قرار دارد، جزیره کوچک موکالا پناهگاه زندگی پرندگانی است که توسط دولت هاوایی محافظت می شوند. ساحل لانیکای بهشت ورزش های آبی می باشد که می توان درآن شنا کردن، کانو سواری، موج سواری، دریا نوردی و موج سواری با تخته وبادبان را تجربه کرد.

جزایر هاوایی

ساحل پویپو (کائوآئی)

این ساحل در قسمت جنوبی کائوآئی قرار دارد که ساحل آرامی دارد و به همین دلیل این ساحل مناسب برای افرادی است که شنا کردن بلد نیستند، همچنین وجود استخرهای طبیعی کوچکی در این ساحل برای کودکان به چشم می خورد. قسمتی در این ساحل وجود دارد که درآن همه چیز متفاوت است، وجود موج های بزگ که مکان مناسبی برای موج سواران می باشد. بعضی اوقات حیواناتی به نام   monk seal به ساحل آمده و استراحت می کنند.

ساحل خلیج هانالی

ساحل هانالی بزرگترین خلیج این جزیره است که به شکل نیمه ماه می باشد، این ساحل با وجود کوهستان های با عظمت خود زیبا ترین ساحل در جزیره ی کائویی می باشد، چیزی که توجه گردشگران را به ساحل جلب میکند اسکله 300 پایی است، امواج در نزدیک اسکله آنقدر قوی نیستند که هرکسی بتواند در آن جا شنا کند. از این اسکله برای ماهیگیری استفاده می کنند و همچنین مکانی زیبا برای موج سواری می باشد. این ساحل فعالیت هایی مانند دریا نوردی، قایق رانی و قایق سواری را ارائه می کند.

ساحل هانالی جای مناسبی برای غواصی نمی باشد چرا که صخره های مرجانی تنها در قسمت انتهای خلیج هستند.

ساحل خلیج هانالی در هاوایی

ساحل پونالائو

ساحل پونالائو زیباترین ساحل با ماسه های سیاه در جزایر هاوایی است که به نام ساحل سیاه نیز معروف است و جاذبه های اصلی ساحل پونالو می باشد، این ماسه ها منظره ای زیبایی را دارد که بسیار دیدنی می باشد اما جا به جایی ماسه سیاه در این مکان ممنوع می باشد. خط ساحلی پونالائو که با درختان بلند نخل خط کشی شده است مکان های سایه دار بسیاری را فراهم کرده است. شنا کردن در این ساحل به دلیل خط ساحلی پونالائو که سنگی است و جریان قوی دارد امن نمی باشد. از تسهیلات پونالائو می توان به پارک رایگان و دوش آن نیز اشاره کرد.

ساحل ماکنا مائویی

این ساحل که بخشی از پارک ایالتی ماکنا است و در جنوب منطقه ی وایلی جزیره ی مائویی واقع شده است، ساحل ماکنا نیز به عنوان بزرگ ترین ساحل نیز شناخته شده است و به دلیل ساحل طلایی و آبهای تمیز و طبیعی اش مشهور است و مشهوریت جالب دیگری دارد که 330 روز در سال را آفتابی می باشد. ساحل زیبایی به نام پاتوق خلیج ماکنا در کنار ساحل ماکنا واقع شده که در کنار منزل گاه ها واقع شده است و انواع رستوران ها، کافه، مراکز تناسب اندام مراکز خرید و دوچرخه های کرایه ای و اماکنی برای پارک کردن، زمین های تنیس و گلف را ارائه می دهد که در این منزل گاه منظره ی زیبای ساحل ماکنا را ببینید. با وجود زیبایی جزیره ماکا موج های غول آسایی دارد که گردشگران باید از آن آگاهی داشته باشند و دستورالعمل های غریق نجات ها را دنبال کنند.

جزایر هاوایی

ساحل کائاناپالی(مائوئی)

ساحا کائاناپالی جزو ساحل های پر جمعیت و محبوب جزایر هاوایی می باشد، که در بخش غربی مائویی واقع شده است و از آبهای سفید و کریستالی نیز برخوردار است. در این ساحل اقامتگاه ها و هتل های بسیاری وجود دارد، منزلگاه های ساحلی اتاق های شیک و مدرن، مراکز تناسب اندام، استخر و سایر امکانات را برای گردشگران تور هاوایی فراهم می کند. این ساحل مانند برخی دیگر از ساحل ها امکان مناسبی برای شنا کردن و ورزش های آبی می باشد که تجربه ای به یاد ماندنی را به ارمغان می آورد. گردشگران برای جست و جوی نهنگ های زیبای آبی می توانند قایقی اجاره کنند و در ساحل گشتی بزنند. ساحل کائاناپالی یکی از زیبا ترین نقاط برای تماشای غروب خورشید می باشد.

ساحل کائاناپالی(مائوئی)  هاوایی

ساحل کایلوا (شهرک هانولولو)

این ساحل زیبا در شهرک هانولوی جزیره اوهایو قرار دارد که از پر جاذبه ترین سواحل جزایر هاوایی به شمار می آید. این ساحل با ماسه های سفید و پودری شکلش مکان مناسبی برای خانواده و کودکان می باشد، آبهای ساحل کایلوا بسیار آرام است و می توان بدون هیچ ترسی در آن شنا کرد. از دیگر جاذبه های این ساحل می توان پیاده روی، موج سواری، غواصی، قایق رانی با کایاک و قایق رانی ایستاده در آبهای طبیعی را نام برد. از آنجا که پارک کایلوا درختان بسیاری دارد، مناطق سایه دار بسیاری را ایجاد می کند و همچنین وسایل مورد نیاز بسیاری مانند باربیکیو، دوش، میز های غذاخوری و زمین های بازی را برای گردشگران فراهم می کند.

مکان های گردشگری در هاوایی

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.2 از 5 | از 105 کاربر