آدرس میدان هزاره سارانسک

زمان مطالعه: دقیقه
بروزرسانی: 1397/09/27
بازدید: 422
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده
سارانسک یکی از شهر های کوچک و کم جمعیت شهر روسیه است که در آن جاذبه های گردشگری متعددی به چشم می خورد، یکی از معروف ترین جاذبه های دیدنی این شهر، میدانی به نام هزاره است. میدان هزاره از آن دسته جاذبه هایی است که همیشه می توان اطراف آن مردمانی را مشاهده کرد که به بازدید و یا عکس گرفتن با آن مشغول هستند. محبوبیت این میدان به عنوان یک جاذبه باعث شد که ما در این بخش از سایت، اطلاعاتی درباره آدرس میدان هزاره سارانسک در اختیار کاربران قرار دهیم. بنابراین با لحظه آخر همراه باشید تا از آدرس میدان هزاره سارانسک و نحوه دسترسی به آن آگاه شوید.



معرفی میدان هزاره سارانسک
سارانسک یکی از شهر های کوچک روسیه است که در بخش اروپایی آن واقع شده است. شاید این شهر به سبب داشتن مساحت کم، دارای جاذبه های گردشگری انگشت شماری باشد، با این حال سبک معماری شهری آن که به قرن های هفدهم و هجدهم میلادی نسبت داده می شود، زیبایی خاصی به آن بخشیده است. گردشگران تور سارانسک خوب است بدانید این شهر، میزبان 4 بازی از مسابقات جام جهانی 2018 روسیه بوده است و شاید همین امر سبب رونق بیشتر این شهر در صنعت گردشگری شده باشد و حتی ممکن است این شهر را با جهانگردان بسیاری آشنا کرده و برای سفر به آن ترغیب کرده باشد. همان طور که پیشتر نیز اشاره کردیم، یکی از جاذبه های توریستی شهر سارانسک میدان هزاره آن است. میدان هزاره سارانسک، میدان کوچکی در نزدیکی مرکز شهر است که در سال 2012 میلادی، در محل سابق ورزشگاه Sveto-Shou Tekhnika بنا شده و به عنوان یکی از آثار سمبلیک اتحاد مردم شناخته می شود. عنصر اصلی میدان هزاره سارانسک، فواره ای به نام ستاره موردویا است که در مرکز آن قرار گرفته و نماد خورشید می باشد. این فواره حدود 60 متر قطر دارد. فواره ستاره موردویا با لامپ های رنگی رنگی تزئین شده که بعد از ظهر ها آن ها را روشن می کنند. در آن زمان گردشگرن تور سارانسک و دیگر بازدیدکنندگان می توانند به تماشای رقص فواره های موزیکال در میدان هزاره بپردازند. در قسمتی از این میدان، آب حداکثر دارای عمق ده سانتی متری است، به همین دلیل برخی افراد کفش های خود را در آورده به قدم زدن در این قسمت ها می پردازند، البته این کار بیشتر در روز های گرم و آفتابی طرفدار دارد. اگر در سفر به روسیه، به شهر سارانسک می روید و قصد دارید از میدان هزاره سارانسک نیز بازدید کنید، در ادامه با ما همراه باشید تا از نحوه دسترسی به آدرس میدان هزاره سارانسک، مطلع شوید.



آدرس میدان هزاره سارانسک و نحوه دسترسی به آن
آدرس میدان هزاره سارانسک: روسیه، جمهوری موردوویا، شهر سارانسک، میدان هزاره.
پیش از آن که به بیان نحوه دسترسی به میدان هزاره سارانسک بپردازیم، می خواهیم اطلاعاتی درباره چگونگی رفتن به شهر سارانسک در اختیار گردشگران تور روسیه قرار دهیم. مسافران سارانسک باید بدانید که این شهر دارای فرودگاه بین المللی نبوده و برای سفر به آن باید ابتدا به شهر مسکو که در فاصله حدودا 650 کیلومتری آن واقع شده است، سفر کنید و سپس با یک پرواز داخلی به شهر سارانسک بروید. پس از آن که در یکی از اقامتگاه های این شهر مستقر شدید، به دو روش می توانید خود را به آدرس میدان هزاره سارانسک برسانید. اولی استفاده از میز تور یا خدمات گردشگری هتلی است که در آن اقامت دارید. دومین روش استفاده از وسیله شخصی است که در این صورت بهتر است ابتدا خود را به مرکز شهر سارانسک رسانده و به سمت خیابان پرولتاریا (Proletarian) حرکت کنید، وقتی به خیابان بلشویک (Bolshevik) رسیدید به سمت چپ بروید. در نهایت بعد از یک پیاده روی یک دقیقه ای، به میدان هزاره سارانسک خواهید رسید.
البته پیشنهاد ما به گردشگرانی که قصد دارند به صورت شخصی از میدان هزاره سارانسک بازدید کنند این است که در هتل مریدیان (Meridian) که یکی از هتل های لوکس و 4 ستاره این شهر است اقامت کنند. چرا که این هتل نزدیک ترین اقامتگاه به آدرس میدان هزاره سارانسک بوده و گردشگران می توانند با طی مسافت حدودا دو دقیقه به صورت پیاده، به این میدان برسند.



امیدواریم این مقاله اطلاعات مفیدی در حوزه دسترسی آسان به آدرس میدان هزاره سارانسک، در اختیار گردشگران و مخاطبان عزیز قرار داده باشد.
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
بهترین زمان سفر به پوکت | مناسب ترین زمان دیدن الماس تایلند
بهترین زمان سفر به پوکت | مناسب ترین زمان دیدن الماس تایلند
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.7 از 5 | از 100 کاربر