سفرنامه من

سفرنامه کویر مصر

چند وقتی بود تصمیم گرفته بودیم یه سفر یک روزه به کویر بریم که یه روز یکی از دوستامون یک تور خوب پیدا کرد و عازم راه شدیم.
قرار شد صبح زود میدان آرژانتین برویم و با اتوبوس توریستی حرکت کنیم.
صبح روز 25 اسفند راه افتادیم و در جاده در رستوران وسط راه که برامون در نظر گرفته بودند نهار خوردیم که ساعت 1 ظهر بود رسیدیم. واااای منظره کویر خیلی خیلی زیبا بود هوام خیلی گرم نبود.
بعد از رسیدین در اقامتگاه مستقر شدیم و زدیم به دل کویر ، شتر سواری و شتر های زیبا در کویر بسیار عالی می باشد برای 10 دقیقه شتر سواری 50 تومان دادم و بقیه دوستام موتور سواری کردن خیلی خیلی خوب و هیجان انگیز بود.
و نیزار کویر هم دیدیم خیلی خیلی زیبا بود مخصوصا برای عکاسی عالی بود.
دیگه هوا داشت به روی تاریکی می رفت و هوا سرد می شود آتشی به پا کردیم و عصرونه خوب و دل پذیری را خوردیم.
لیدر تور خیلی خوب بود و جو خوبی به فضا می داد و همه دور آتش شوخی و بازی می کردیم.
شام بسیار خوب و خوشمزه ای را خوردیم و تا ساعت 3 صبح ستاره های زیبا رو می دیدیم.
ساعت 8 صبح بود کهبعد از خوردن صبحانه به سمت تهران راه افتادیم سفر بسیار خوبی بود به بقیه هم پیشنهاد می کنم حتما به کویر سفر کنند.

امتیاز 5 از 5 | از بین 102 دهنده به امتیاز سفرنامه کویر مصر
گالری تصاویر ویدئو ها
مشاهده نظرات ثبت شده
آخرین نظرات ثبت شده
غلامرضا رضایی 19 تیر 1396
واااااااااای چقدر تجربه سفرتون باحال بود من تاحالا نرفته بودم ولی الان می خوام حتمی برم از نزدیک ببینم
ثریا مشیری 19 تیر 1396
کویر مصر هتل هم داره برا اقامت ؟ ممنون.
درج نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
تصویر کد امنیتی
متن نظر
به اشتراک گذاری این مطلب
با به اشتراک گذاری وب سایت لحظه آخر دات کام در شبکه های اجتماعی که در آنها عضویت دارید ، دوستان و آشنایان خود را نیز از خدمات گردشگری لحظه آخری این وب سایت که شامل اطلاع داشتن از بروزترین تور های لحظه آخری آژانس های گردشگری معتبر تهران و شهرستان های بزرگ ، آخرین اخبار گردشکری روز دنیا ، اطلاعات مفید گردشگری ، اطلاعات ویزا ، سفرنامه های گردشگری ، راهنمای گردشگری و اطلاعات آژانس های معتبر گردشگری بهره مند سازید.
برای به اشتراک گذاشتن این مطلب با شبکه های اجتماعی مختلف، روی هر یک از لینک های زیر کلیک کنید تا دوستان و آشنایان خود را از این طریق مطلع سازید.