سفرنامه من

سفر نامه قشم

سفرنامه قشم
28 بهمن ساعت 8:00  صبح برای 3 نفر به سمت قشم بلیت تهیه کردم و از قبل از سفر هتل نخل زرین قشم را برای دو شب به قیمت شبی 140 تومان رزرو کردم.
بعد از رسیدن به قشم با تاکسی های فرودگاه به سمت هتل حرکت کردیم و اتاق ها را تحویل گرفتیم.
هتل خوب و با پرسنل خوبی بود و اتاق تمیزی داشت اما امکاناتش در حد معمولی بود.
بعد از اینکه در اتاق هایمان مستقر شدیم رفتیم و نهار خوردیم و به سمت ساحل رفتیم هتل ما نزیک به ساحل بود و بعد از آن به پارک زیتون رفتیم هوای قشم خیلی خوب بود واقعا لذت بخش بود.
بعد از به سمت چند مرکز تجاری رفتیم و خرید های زیادی کردیم مخصوصا بازار قدیمی خود قشم همه جور وسیله با قیمت های خوب داشت.
بعد از آن با پرس و جو برای شام به رستوران خوان بوم رفتیم و غذای دریایی سنتی قشم رو خوردیم می تونم بگم که معرکه بود.
و تا ساعت 1 شب تو ساحل گشت می زدیم و برای فردا تصمیم گرفتیم که صبح زود به دره ستاره گان بریم.
صبح زود پس از خوردن صبحانه در هتل به سمت دره ستاره گان حرکت کردیم در یک کلمه می تونم بگه که واقعا فوق العاده بود چند ساعتی اونجا بودیم و بعد از خوردن نهار برگشتیم و به پارک کروکودیل ها رفتیم.
پارک بسیار عالی بود در عین حال ترس از کروکودیل این مجموعه را بسیار جذاب کرده بود.
ساعت 8 شب شده بود به سمت ساحل رفتیم و در یکی از رستوران های ساحلی شام خوردیم.
فردا ساعت 12:00 پرواز به سمت تهران را داشتیم
رفتیم هتل و صبح زود به سمت مراکز خرید رفتیم و باقی خرید هایمان را کردیم و به سمت فرودگاه را افتادیم.
یکی از سفر های فوق العاده خوبی بود که رفتم به کسایی که به این جزیره نرفته اند برای یکبار هم که شده از این جزیره زیبا دیدن کنند و لذت ببرند.

امتیاز 5 از 5 | از بین 110 دهنده به امتیاز سفر نامه قشم
گالری تصاویر ویدئو ها
مشاهده نظرات ثبت شده
آخرین نظرات ثبت شده
حسینی 7 اسفند 1395
ما برای اولین بار بود همراه با به قشم رفتیم . در رستوران آبشار بعد از چهل و پنج دقیقه غذای ما راا که شامل ماهی سرخو و کباب کوسه بود آوردند . بوی روغن سوخته باعث شد نتوانیم ماهی را بخوریم . کباب هم بسیار سفت بود . برنج بوی عجیبی میداد . همراه با مگس فراوان که در فضای رستوران وجود داشت اشتهای ما را کامل از بین برد.. ما که دیگر به این رستوران نخواهیم رفت اما امیدوارم برای مسافران بعدی این شرایط بوجود نیاید.با پولی که از مشتری دریافت می گردد انتظار محیط و غذای بهتری میرفت.
درج نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
تصویر کد امنیتی
متن نظر
به اشتراک گذاری این مطلب
با به اشتراک گذاری وب سایت لحظه آخر دات کام در شبکه های اجتماعی که در آنها عضویت دارید ، دوستان و آشنایان خود را نیز از خدمات گردشگری لحظه آخری این وب سایت که شامل اطلاع داشتن از بروزترین تور های لحظه آخری آژانس های گردشگری معتبر تهران و شهرستان های بزرگ ، آخرین اخبار گردشکری روز دنیا ، اطلاعات مفید گردشگری ، اطلاعات ویزا ، سفرنامه های گردشگری ، راهنمای گردشگری و اطلاعات آژانس های معتبر گردشگری بهره مند سازید.
برای به اشتراک گذاشتن این مطلب با شبکه های اجتماعی مختلف، روی هر یک از لینک های زیر کلیک کنید تا دوستان و آشنایان خود را از این طریق مطلع سازید.