جزیره کیش

چند وقت بود می خواستم یه تور خوب جزیره کیش با قیمت خوب پیدا کنم که در سایت لحظه آخر گشتم و از یکی از آژانس های این سایت تور 2 شب و 3 روز برای خودم و همسرم تهیه کردم. اما چیزی که خیلی وقت بود تو ذهنم بود این بود که وقتی به کیش سفر کردم از جاهایی که رفتیم یک سفرنامه کیش تهیه کنم ، چون قبل از به دنبال سفرنامه می گشتم که از تجربه های دیگران بتونم استفاده کنم و سفری خوب و بدون اتلاف وقت را بگذرونم اما متاسفانه هرچقدر گشتم موفق نشدم سفرنامه خوب و به روزی را پیدا کنم به همین خاطر به تصمیم خودم مصمم شدم. روز 10 بهمن 1395 ساعت 9 صبح با پرواز ماهان به سمت کیش راهی شدیم و ساعت 10.30 صبح به کیش رسیدیم هوای خوب و معتدلی با باد های خنکی بود.
 پس از گرفتن چمدون هایمان در داخل فرودگاه بلیط پارک دلفین را همسرم خریداری کرد و بعد از نیم ساعت با ترانسفر به سمت هتل که هتل آرامش بود حرکت کردیم هتل آرامش در میدان ساحل جنب بازار زیتون بود. پس از آن اتاق را تحویل گرفتیم هتل بسیار خوب و پرسنل بسیار با تجربه و اتاق بسیار خوب و تمیزی را به ما تحویل دادند.
 پس از گذاشتن چمدون ها و مستقر شدن در اتاق هتل به سمت پاساژ زیتون رفتیم و پس از گشت و گذار و خرید رفتیم نهار خوردیم و باز به هتل برگشتیم. تصمیم گرفتیم قبل از خوردن شام به اسکله برویم و از منظره سفربه جزیره کیش لذت ببریم ساعت 19 بود که از هتل زدیم بیرون و به سمت کشتی یونانی رفتیم که در غرب جزیره کیش قرار دارد واقعا کشتی یونانی قشنگ تر از تصاویری بود که می دیدم و عاشق این کشتی عظیم الجثه شدم نزدیک به یک ساعت اونجا بودیم و پس از آن از چندین نفر در هتل در مورد رستوران های خوب پرس و جو کرده بودیم که درنهایت تصمیم گرفتیم به رستوران حافظیه کیش که در پارک ساحلی مرجان می باشد رفتیم و به کسایی که این سفرنامه را می خوانند پیشنهاد می کنم به این رستوران بروید و از خوردن غذا خوشمزه و با کیفیت آن لذت لازم را ببرید. بعد از خوردن شام به سمت هتل حرکت کردیم و برای فردا برنامه ریزی کردیم که در سفر به جزیره کیش از کجا شروع کنیم و به کجاها برویم. 11 بهمن 1395 صبح زود از خواب پاشدیم و داخل هتل یک صبحانه مفصل و بسیار خوشمزه ایی را خوردیم.
 بعد از خوردن صبحانه آماده شدیم به سمت اسکله برای غواصی... به سمت اسکله کلبه هور رفتیم در آنجا آموزش های اولیه را به ما دادن و داخل آب شدیم می تونم بگم بهترین حسی بود که تجربه کرده بودم در جایی بودم که پر از ماهی های زیبا لاک پشت های قشنگ بود خلاصه پس از لذت بردن از این زیبایی ها غواصی تمام شد بعد از غواصی به قدری گشنمون شده بود که سریعا رفتیم و نهار خوردیم.
 به هتل برگشتیم و برای پارک دلفین که روزه قبل همسرم از فرودگاه بلیطش را تهیه کرده بود آماده رفتن شدیم. من قبلا پارک دلفین برج میلاد را رفته بودم اما اینجا واقعا زیبا تر بود دلفین ها شیر دریایی با نمک عالی بودن... بعد ا زاین نمایش بسیار زیبا و از خستگی که از غواصی رو تنمون مونده بود به سمت هتل جزیره کیش رفتیم تا استراحت کنیم.
 پس از استراحت به سمت رستوران جمیل که نزدیک کشتی یونانی بود رفتیم و شام را اونجا خوردیم پیشنهاد می کنم حتما غذای دریایی این رستوران را امتحان کنید. بعد از خوردن شام به سمت بازارچه ها و به سمت ساحل رفتیم و اونجا وقت گذرونی کردیم که خیلی بهمون خوش گذشت یک روز بسیار خوب و به یاد موندنی با کلی خاطرات خوب بود. تو راه هتل تصمیم گرفتیم صبح زود پشیم و به شهر زیر زمینی کاریز بریم. طبق برنامه صبح زود پاشدیم و پس از خوردن صبحونه به سمت این شهر بسیار زیبایی تاریخی راهی شدیم. شهر زیر زمینی شهره فوق العاده زیبایی می باشد که یک بار ببینید عاشقش میشید پس ازسفر به جزیره کیش، کلی گشت و گذار و دیدن صنایع دستی آنجا ، همان جا نهار را خوردیم و به سمت هتل راه افتادیم وآماده برگشتن شدیم ساعت 18.00 پواز داشتیم و به سمت فرودگاه حرکت کردیم. پرواز بدون تاخیر راس ساعت پردید و به سمت تهران آمدیم. سفر خیلی خوبی بود اما اگر دفعه بعد به جزیره کیش سفر کنم بیشتر از 2 شب اقامت می کنم.

امتیاز 5 از 5 | از بین 120 دهنده به امتیاز جزیره کیش
آخرین نظرات ثبت شده
الهام 15 خرداد 1397
سلام من پارسال با برادرم به جزیره کیش سفر کردم و واقعا بهم خوش گذشت شهر بسیار زیبایی است
درج نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
تصویر کد امنیتی
متن نظر
به اشتراک گذاری این مطلب
با به اشتراک گذاری وب سایت لحظه آخر دات کام در شبکه های اجتماعی که در آنها عضویت دارید ، دوستان و آشنایان خود را نیز از خدمات گردشگری لحظه آخری این وب سایت که شامل اطلاع داشتن از بروزترین تور های لحظه آخری آژانس های گردشگری معتبر تهران و شهرستان های بزرگ ، آخرین اخبار گردشکری روز دنیا ، اطلاعات مفید گردشگری ، اطلاعات ویزا ، سفرنامه های گردشگری ، راهنمای گردشگری و اطلاعات آژانس های معتبر گردشگری بهره مند سازید.
برای به اشتراک گذاشتن این مطلب با شبکه های اجتماعی مختلف، روی هر یک از لینک های زیر کلیک کنید تا دوستان و آشنایان خود را از این طریق مطلع سازید.