سفرنامه من

سفر به اردبیل

اردبیل یکی از دوست داشتنی ترین مقاصد گردشگری در ایران می باشد که چند سالی بود برنامه ریزی می کردم تا به آن سفر کنم، ولی نمیشد. تعطیلات عید فطر امسال زمان مناسبی بود تا سفر به اردبیل را تجربه کنیم.
با تور اردبیل راهی این شهر زیبا شدیم. وقتی به هتل رسیدیم، ساعاتی را به استراحت پرداختیم و بعد در رستوران هتل شام خوردیم و شب هنگام به قدم زدن در خیابان های شهر پرداختیم. دومین روز سفر به اردبیل، به مرتفع ترین پل معلق خاورمیانه در مشگین شهر رفتیم، من اصلا فکر نمیکردم که در کشور ما هم مکان های هیجان انگیزی مانند این پل وجود داشته باشد و وقتی به آن جا رفتم بسیار ذوق کردم. تماشای مناظر سرسبزی که از بالای این پل زیبا قابل رویت می باشد، برای هر گردشگری مهیج است. ارتفاع این پل در حدود 80 متر بوده و طول آن به 365 متر می رسد که همین امر سبب شده تا عنوان طولانی ترین پل معلق خاورمیانه را نیز به آن بدهند.
روز سوم سفر به اردبیل را به گشت و گذار در سطح شهر پرداختیم و وعده ناهار را در یکی از پارک های عمومی و زیبای این شهر پیک نیک کردیم که بسیار لذت بخش بود. بعد از ظهر هم به کاروانسرای سنگی صائین و مسجد جامع اردبیل رفتیم و از آن ها بازدید کردیم.
روز چهارم سفر به اردبیل را با خوردن صبحانه ای لذیذ در هتل آغاز کردیم و بعد به دریاچه شورابیل رفتیم. مساحت این دریاچه طبیعی در حدود 180 هکتار بوده که امکانات بسیار خوبی از قبیل: پیست دوچرخه سواری، شهربازی، قایق رانی، بوفه و مرکز خرید در این مجموعه وجود دارد و گردشگرانی که با تور اردبیل راهی این مجموعه تفریحی می شوند، می توانند اوقات خوشی را سپری کنند. در نهایت هنگام غروب راهی تهران شدیم.

امتیاز 5 از 5 | از بین 104 دهنده به امتیاز سفر به اردبیل
گالری تصاویر ویدئو ها
آخرین نظرات ثبت شده
رحیم شفیق 8 خرداد 1398
خوب به امید موفقیت
حسین 19 تیر 1398
سلام..متاسفانه تور شما رو به بعضی جاها نبرده...از قبیل مجموعه شیخ صفی در مرکز شهر یا مجموعه شیخ کلخوران...پل هفت چشمه و ...و سرعین
درج نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
تصویر کد امنیتی
متن نظر
به اشتراک گذاری این مطلب
با به اشتراک گذاری وب سایت لحظه آخر دات کام در شبکه های اجتماعی که در آنها عضویت دارید ، دوستان و آشنایان خود را نیز از خدمات گردشگری لحظه آخری این وب سایت که شامل اطلاع داشتن از بروزترین تور های لحظه آخری آژانس های گردشگری معتبر تهران و شهرستان های بزرگ ، آخرین اخبار گردشکری روز دنیا ، اطلاعات مفید گردشگری ، اطلاعات ویزا ، سفرنامه های گردشگری ، راهنمای گردشگری و اطلاعات آژانس های معتبر گردشگری بهره مند سازید.
برای به اشتراک گذاشتن این مطلب با شبکه های اجتماعی مختلف، روی هر یک از لینک های زیر کلیک کنید تا دوستان و آشنایان خود را از این طریق مطلع سازید.