سفرنامه من

مسافرت به کوش آداسی

مسافرت به کوش آداسی یک انتخاب خوب و عالی برای تعطیلات تابستانی بود، به همین خاطر تصمیم گرفتم به همراه تعدادی از دوستانم راهی این شهر دوست داشتنی شوم. کارهای مربوط به بلیط و رزرو هتل را انجام دادیم و در اواسط شهریور ماه امسال راهی کشور ترکیه شدیم.
طبق تحقیقاتی که انجام داده بودیم تعداد زیادی از گردشگرانی که با تور کوش آداسی سفر کرده بودند، از هتل Korumar Hotel Deluxe رضایت داشتند و همین امر سبب شد تا ما هم این هتل را برای اقامت خود برگزینیم. وقتی به هتل رسیدیم به اندازه ای خسته بودیم که تصمیم گرفتیم چند ساعتی را به استراحت بپردازیم. نزدیک ظهر بود که برای صرف ناهار به رستوران شیک و مجلل هتل رفتیم و بعد از خوردن غذا راهی ساحل بانوان شدیم. در ساحل بانوان امکانات لازم برای پرداختن به برخی از بازی ها و ورزش های آبی وجود دارد که گردشگران تور کوش آداسی هم می توانند از آن ها لذت ببرند. این ساحل در برهه ای از زمان مختص بانوان بوده ولی امروزه تمامی افراد می توانند از آن بهره ببرند. برای خوردن شام، به پیشنهاد دوستم به رستوران قصر رفتیم و یک غذای بومی بسیار لذیذ خوردیم.
روز دوم مسافرت به کوش آداسی به غار کاراجا رفتیم. این غار زیبا و باشکوه یکی از بهترین مکان هایی بود که در طول سفر از آن بازدید کردیم. بعد از غار کاراجا به یک فست فود معروف رفتیم و ساندویچ خوردیم و پس از آن راهی جزیره کبوتر شدیم. این جاذبه، یکی از محبوب ترین مکان های شهر کوش آداسی می باشد که هر گردشگر تور ترکیه با بازدید از آن خاطره ای فراموش نشدنی را برای خود ثبت می کند.
روز سوم را به خرید در مرکز خرید مودا آنتی لوپ پرداختیم و کلی لباس باکیفیت و سوغاتی از این پاساژ خریداری کردیم و در ادامه سفر نیز از سایر مکان های دیدنی شهر دیدن کردیم و در نهایت روز هفتم مسافرت به کوش آداسی راهی تهران شدیم.

امتیاز 5 از 5 | از بین 100 دهنده به امتیاز مسافرت به کوش آداسی
تصویر کد امنیتی
متن نظر
به اشتراک گذاری این مطلب
با به اشتراک گذاری وب سایت لحظه آخر دات کام در شبکه های اجتماعی که در آنها عضویت دارید ، دوستان و آشنایان خود را نیز از خدمات گردشگری لحظه آخری این وب سایت که شامل اطلاع داشتن از بروزترین تور های لحظه آخری آژانس های گردشگری معتبر تهران و شهرستان های بزرگ ، آخرین اخبار گردشکری روز دنیا ، اطلاعات مفید گردشگری ، اطلاعات ویزا ، سفرنامه های گردشگری ، راهنمای گردشگری و اطلاعات آژانس های معتبر گردشگری بهره مند سازید.
برای به اشتراک گذاشتن این مطلب با شبکه های اجتماعی مختلف، روی هر یک از لینک های زیر کلیک کنید تا دوستان و آشنایان خود را از این طریق مطلع سازید.