سفرنامه من

سفرنامه کوش آداسی

تابستان سال گذشته من به همراه خانواده، قصد داشتیم به یکی از شهر های ترکیه سفر کنیم، پدرم شهر کوش آداسی را پیشنهاد داد. من هم شروع کردم به جستوجو در اینترنت و چندین مطلب مانند هزینه سفر به کوش آداسی و بهترین زمان سفر به کوش آداسی را از سایت لحظه آخر خواندم. تور ما 3 روزه بود و پروازمون صبح روز 23 مرداد به سمت کوش آداسی بلند شد. ما بعد از رسیدن به شهر کوش آداسی توسط ترانسفر فرودگاه به هتل Aqua Fantasy Aquapark رفتیم. این هتل 5 ستاره واقعا عالیه و امکانات بسیار لوکس و کاملی هم داشت. پارک آبی هتل هم که بی نظیره، به نظر من پارک آبی هتل یکی از بهترین بخش های سفرنامه کوش آداسی بود.
ما بعد از خوردن ناهار، برای دیدن از بزرگ ترین غار کوش آداسی از هتل خارج شدیم، درون این غار واقعا جالب بود و حسابی لذت بردیم. بعد از بازدید از غار به یکی از رستوران های معروف شهر کوش آداسی رفتیم و شام رو اونجا خوردیم و به هتل برگشتیم.
روز دوم بعد از خوردن نهار و کمی تفریح در پارک آبی هتل به جزیره کبوتر رفتیم. این جزیره یکی از اصلی ترین جاذبه های دیدنی تور کوش آداسی محسوب می شود. بعد از آنجا به مرکز خرید مودا آنتی لوپ رفتیم و کمی خرید کردیم و به هتل برگشتیم. روز دوم از سفرنامه کوش آداسی یکی از بهترین روز ها برای من و خانواده ام بود.
روز سوم برای نهار به یکی از رستوران های لوکس این شهر مراجعه کردیم و پس از آن به سواحل کوش آداسی رفتیم و چندین ساعت را در ساحل گذراندیم و به هتل برگشتیم. پرواز برگشت ما فردا صبح به سمت تهران بود و باید وسایلمان را کم کم جمع می کردیم. صبح روز چهارم به تهران بازگشتیم و سفرنامه کوش آداسی در اینجا به پایان رسید.

امتیاز 5 از 5 | از بین 100 دهنده به امتیاز سفرنامه کوش آداسی
تصویر کد امنیتی
متن نظر
به اشتراک گذاری این مطلب
با به اشتراک گذاری وب سایت لحظه آخر دات کام در شبکه های اجتماعی که در آنها عضویت دارید ، دوستان و آشنایان خود را نیز از خدمات گردشگری لحظه آخری این وب سایت که شامل اطلاع داشتن از بروزترین تور های لحظه آخری آژانس های گردشگری معتبر تهران و شهرستان های بزرگ ، آخرین اخبار گردشکری روز دنیا ، اطلاعات مفید گردشگری ، اطلاعات ویزا ، سفرنامه های گردشگری ، راهنمای گردشگری و اطلاعات آژانس های معتبر گردشگری بهره مند سازید.
برای به اشتراک گذاشتن این مطلب با شبکه های اجتماعی مختلف، روی هر یک از لینک های زیر کلیک کنید تا دوستان و آشنایان خود را از این طریق مطلع سازید.