سفر به ارمنستان

بازدید: 169
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده
مدت ها بود قصد سفر به ارمنستان را با خانواده ام داشتیم زیرا شنیده بودم که این کشور بسیار زیبا و تاریخی است، ارمنستان کشوری در قفقاز جنوبی است و دارای جاذبه های فراوانی است. به همین دلیل شروع به جمع آوری اطلاعات راجع به این کشور و تور ارمنستان در سایت های مختلف پرداختم و بعد از کسب اطلاعات، تور ارمنستان را رزرو کردم، سرانجام به روز هیجان انگیز سفر به ارمنستان رسیدیم، من و مادر و پدرم به فرودگاه امام خمینی رفتیم و پرواز ما تا فرودگاه بین المللی زوارتنوتس حدود 1 ساعت و 30 دقیقه به طول انجامید. سپس پس از تحویل گرفتن چمدان هایمان با ترانسفر به سمت هتل پاریس (Paris Armenia hotel) حرکت کردیم. فاصله فرودگاه بین المللی زوارتنوتس تا مرکز شهر ایروان با ماشین حدود 15 دقیقه بود که این مسیر را ما با ترانسفر هتل طی کردیم. یکی از ویژگی های این هتل دسترسی سریع به مراکز دیدنی و تفریحی ایروان بود و همچنین اینترنت رایگان، سرویس 24 ساعته، رستوران، پارکینگ، خشکشویی و امنیت بالا از جمله امکانات این هتل 4 ستاره تاپ بود. بعد از تحویل گرفتن اتاق پس از استراحتی کوتاه به قصد صرف شام و گشت و گذار در شهر از هتل خارج شدیم و شام را در رستوران شاورمای تومانیان در محیطی آرام و زیبا خوردیم، در این رستوران غذاهای فست فودی سرو می شد، بعد از شام به هتل بازگشتیم. صبح روز دوم سفر به ارمنستان، پس از صرف صبحانه در هتل، به سمت معبد گارنی رفتیم که حدود 30 کیلومتر از ایروان فاصله داشت و زیبایسی آنجا ما را مجذوب خود کرد، واقعا در نوع خود بی نظیر بود و سپس به مرکز شهر بازگشتیم و از فکلیسای گغارت دیدن کردیم. بعد از گردش برای صرف نهار به رستوران مستر گیروس رفتیم و غذای لذیذی خوردیم .بعد از نهار به هتل برگشتیم و کمی استراحت کردیم، سپس به شهر اشتاراک رفتیم که بسیار شهر شگفت انگیزی بود. در انتها به هتل باز گشتیم و شام را در هتل خوردیم. در روز سوم سفر به ارمنستان، من و مامان و بابام تصمیم گرفتیم که این روز را به خرید اختصاص دهیم و پس از خوردن صبحانه در هتل به سمت بازار ایروان که نام آن ورنیساژ بود، رفتیم و در آنجا مقداری سوغاتی برای اقوام خریداری کردیم. روز آخر سفر به ارمنستان ساعت 8 شب پرواز برگشتمان به ایران بود که ساعت 4 بعد از ظهر با ترانسفر به فرودگاه رفتیم و به ایران بر گشتیم.
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه