سفر به جزیره تفریحی کیش

بازدید: 166
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده
در پایان فصل تابستان من تصمیم گرفتم یه سفر تفریحی مناسب با دوستام داشته باشم. ما سفر به جزیره کیش را مناسب ترین سفر برای خود انتخاب کردیم.
در سفر به جزیره تفریحی کیش اولین اقدامی که کردیم به یک آژانس مسافرتی مراجعه کردیم، بلیط هواپیما و هتل ها را تهیه کردیم.
پرواز ما به کیش ساعت 10 صبح بود، در فرودگاه آقایی که پلاکت نام هتل دستش بود ایستاده بود، و ما را به سمت هتل راهنمایی کرد، برای استراحت چند ساعتی را در هتل گذراندیم، بعد از کمی استراحت در هتل، ساعت 4 بعداظهر به دلیل گرمی هوا تصمیم گرفتیم به مرکز خرید پردیس برویم، یکم خرید از آنجا کردیم و بعد با تاکسی هایی که جلوی پاساژ ایستاده بودند به ساحل زیبای مرجان رفتیم. ساحل مرجان نزدیک هتل ما بود، در ساحل مرجان کمی قدم زدیم و بعد برای خوردن شام به هتل برگشتیم.
شب اول به دلیل اینکه خسته بودیم استراحت کردیم، فردا صبح بعد از خوردن صبحانه برای تفریحات آبی به ساحل رفتیم.
یکی از بی نظیر ترین تفریحات، در سفر به جزیره تفریحی کیش، تفریحات آبی این جزیره است، ما غواصی را برای تفریح خود انتخاب کردیم.
دنیای زیر آب با مرجان های زیبا و ماهی های رنگارنگ یک شگفتی بی نظیری برای ما رقم زد، بعد ازآن، تفریح فلای بورد، و جت اسکی را انتخاب کردیم.
نزدیک غروب به هتل برگشتیم بعد از کمی استراحت، آماده شدیم برای رفتن به جنگ شبانه، این برنامه یکی ازبهترین برنامه های شاد و موزیکال جزیره است و ما خیلی از آن لذت بردیم.
روز دوم در سفر به جزیره تفریحی تور کیش، تصمیم گرفتیم از جاذبه های گردشگری این جزیره زیبا لذت ببریم، به شهرزیر زمینی کاریز رفتیم این شهر افسانه ای با سقف های مرجانی و پر از صدف و آبزیان خود، فوق العاده زیبا و شگفت انگیز است، بعد از آنجا به ساحل کشتی یونانی رفتیم تا غروب کیش را در آنجا تماشا کنیم.
روز سوم در سفر به تورکیش به باغ پرندگان، پارک دلفین، لاک پشت دریایی کیش رفتیم و از شگفتی های این جزیره دیدن کردیم.
این سه روز خیلی زمان کمی برای سفر به جزیره تفریحی کیش بود، به نظر من اگر به دیدن و تفریح به این جزیره شگفت انگیز سفر می کنید، تعداد روزهای بیشتری را در این جزیره بمانید، چون دل کندن از این جزیره آرامش، خیلی سخت است.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!