سفرنامه من

سفر به باتومی

چند وقتی بود که تصمیم گرفته بودم یه سفر خارجی نزدیک برم که گرجستان رو انتخاب کردم اما در مورد انتخاب کدوم شهر گرجستان مردد بودم که آژانس هواپیمایی که از سایت لحظه آخر پیدا کرده بودم من رو در مورد گرجستان و ویژه گی های هر شهر آن من را آشنا و در نهایت سفر به باتومی را انتخاب کردم.
22 مرداد ساعت 09:30 صبح با پرواز کیش ایر به سمت فرودگاه استانبول رفتم و با توقف 2 ساعته به سمت باتومی پرواز داشتم در کل ساعت حدود 5 بود که رسیدم و بعد از تحویل گرفتن چمدونم همراه با ترانسفر فرودگاهی به سمت هتل مونت کارلو باتومی که هتل 5 ستاره بود رفتیم واقعا هتل زیبا و فوق الهاده و با امکانات عالی بود.به محض رسیدن و کمی استراحت به این فکر می کردم که بعد از پایان سفر به باتومی سفرنامه ی مختصری از اسن شهر دیدنی تهیه کنم.
روز اول سفر به باتومی مشغول به گشت و گذار در شهر کوچک باتومی شدم ، فوق العاده زیبا و منحصر به فرد با ساختمان های قدیمی در کنار ساختمان های مدرن در کنار ساحل هارمونی بی نظیری به این شهر داده بود ، ساحل های به نسبت شلوغ ولی تمیزی داشت ، بعد از کلی پرسه زدن رستوران سنتی به چشمم خورد که در همونجا شام خوردم وبه سمت هتل برگشتم.
روز دوم بعد از خوردن صبحانه ی مفصل به همراه با تور باتومی پارک آبی رفتیم پارک آبی باتومی به نسبت کوچک بود اما خیلی خوب و هیجان انگیز بود و چند ساعتی از بهترین ساعت های سفر به باتومی را در این پارک آبی گذراندم و بعد از خوردن نهار به سمت هتل برگشتیم.
روز سوم سفرم هم از دلفیناریوم باتومی بازدید کردم و بعد از آن به چند تا از مراکز خرید باتومی سری زدم  کمی سوغاتی خریدم در کل سفر عالی و مناسبی بود و به همه ی کسانی که قصد سفر به خارج از کشور با قیمت خوب را در نظر دارند این مقصد پیشنهاد خوبی هست.

امتیاز 5 از 5 | از بین 100 دهنده به امتیاز سفر به باتومی
تصویر کد امنیتی
متن نظر
به اشتراک گذاری این مطلب
با به اشتراک گذاری وب سایت لحظه آخر دات کام در شبکه های اجتماعی که در آنها عضویت دارید ، دوستان و آشنایان خود را نیز از خدمات گردشگری لحظه آخری این وب سایت که شامل اطلاع داشتن از بروزترین تور های لحظه آخری آژانس های گردشگری معتبر تهران و شهرستان های بزرگ ، آخرین اخبار گردشکری روز دنیا ، اطلاعات مفید گردشگری ، اطلاعات ویزا ، سفرنامه های گردشگری ، راهنمای گردشگری و اطلاعات آژانس های معتبر گردشگری بهره مند سازید.
برای به اشتراک گذاشتن این مطلب با شبکه های اجتماعی مختلف، روی هر یک از لینک های زیر کلیک کنید تا دوستان و آشنایان خود را از این طریق مطلع سازید.