سفر به استانبول

اواسط فصل بهار بود که تصمیم گرفتیم به همراه دو تن از دوستان به ترکیه سفر کنیم، بعد از مشورت سفر به استانبول مشخص شد و ویزا و بلیت را گرفتیم. ساعت 1 ظهر پرواز به سمت استانبول بود و بعد از سه ساعت پرواز به فرودگاه استانبول رسیدیم. همراه تاکسی های فرودگاه به هتل رزرو شده رفتیم که هتلی بی نظیر و دارای امکانات فوق العاده ای بود. تصمیم گرفتیم روز اول رو در هتل سپری کنیم و از فضای سبز، استخر و رستوران های هتل استفاده کنیم.

شب اول به پایان رسید و استراحت کردیم تا روز دوم سفر به استانبول را خوش بگذرانیم. روز دوم شروع شد و مقصد مسجد سلطان احمد بود که تعریف معماری این مسجد را زیاد شنیده بودیم، واقعا مسجدی با شکوه و بی نظیر بود که از معماری و طرح های داخلی آن حیرت زده می شدین. برای نهار به یکی از رستوران های مشهور آن محله رفتیم که رستوران تورکواز گورمه نام داشت، غذاهای اروپایی خوش طعم و لذیذ که حسابی سیر کننده بودند. بعد از نهار به سمت برج گالاتا حرکت کردیم تا از آنجا هم بازدید کنیم. این بنا که خیلی تاریخی و قدیمی بود و روی اطراف شهر مسلط بود نمای خیلی زیبا از شهر داشت. هوا به سمت تاریکی می رفت و کلی خستگی به همراه داشتیم که به سمت هتل حرکت کردیم و شام را در رستوران هتل خوردیم و استراحت کردیم.

روز سوم که آخرین روز سفر به استانبول بود و ساعت 6 پرواز داشتیم مقصدمان مرکز خرید استانبول مال بود تا کمی سوغاتی بخریم، مرکز خریدی بسیار بزرگ و مجلل که برای گشتن تمام این مرکز خرید باید یک روز کامل زمان گذاشت، بعد از خریدی عالی برای نهار از رستوران های مرکز خرید استفاده کردیم و بعد مرکز خرید به هتل برگشتیم تا وسایلمان را جمع کنیم و به سمت فرودگاه حرکت کردیم. بعد از سه ساعت پرواز به تهران رسیدیم. سفر به استانبول یکی از بهترین و خاطره انگیز ترین سفرهایی بود که تجربه کردم.