سفرنامه من

سفر به بانکوک

در فصل تابستان تصمیم گرفتیم همراه خانواده به تایلند سفر کنیم اما این که چه شهری هنوز مشخص نشده بود که با کمی مشورت سفر به بانکوک قطعی شد. بعد از گرفتن ویزا و بلیت، ساعت 10 صبح پرواز به سمت فرودگاه بانکوک بود. بعد از هفت ساعت پرواز به شهر زیبای بانکوک رسیدیم و با تاکسی به هتل رزرو شده رفتیم. به خاطر خستگی پرواز و همچنین امکانات عالی هتل شب اول رو تصمیم گرفتیم در هتل استراحت کنیم تا برای روز دوم سفر به بانکوک آماده باشیم.

روز دوم شروع شد و قصد بازدید از کاخ پادشاهی بانکوک که یک مکان تاریخی و باشکوه بود را داشتیم تا با فرهنگ و تمدن تایلند بیشتر آشنا شویم. کاخی بزرگ که معنای حکومتی سلطنتی را به خوبی می شد از معماری ساخت آن فهمید. بازدید از تمام نقاط کاخ به زمان زیادی نیاز داشت و زمان نهار نزدیک بود، اطراف کاخ کیوسک هایی بودن که غذاهای خیابانی و آماده داشتند که خیلی غذاهای خوش طعمی بودند و بعد از خوردن نهار به بازدید از مکان های دیگر کاخ پرداختیم. بعد از کاخ به خیابان های اطراف رود چائوپرایا رفتیم و از منظره بی نظیر و قدم زدن در خیابان های رنگارنگ بانکوک لذت بردیم. برای شام به رستوران سرابوآ رفتیم که یک انتخاب عالی برای شامی خاطره انگیر بود. غذاهای هندی فوق العاده ولی تند که شاید برای هر کسی مناسب نباشه. بعد از صرف شام به هتل برگشتیم.

روز سوم و به عبارتی آخرین روز سفر به بانکوک که باید به بهترین نحو از زمان استفاده می کردیم. خانواده قصد خرید سوغاتی و خرید های شخصی داشتند که به مرکز خرید ام بی کی (MBK) رفتیم، مرکز خرید مجلل و بزرگ که حیرت آور بود و تنوع اجناس خیلی بالایی داشت بعد از خرید برای نهار از رستوران های مرکز خرید استفاده کردیم و از غذاهای لذیذش لذت بردیم. دیگه باید به هتل برمی گشتیم تا وسایل و چمدان ها را جمع به فرودگاه برویم. ساعت 7 عصر پرواز به سمت تهران بود. بعد از هفت ساعت پرواز به تهران رسیدیم و می توان گفت سفر به بانکوک یکی از خاطره انگیز ترین سفرهایی بود که با خانواده تجربه کردیم.

امتیاز 5 از 5 | از بین 100 دهنده به امتیاز سفر به بانکوک
گالری تصاویر ویدئو ها
آخرین نظرات ثبت شده
هلیا 2 آبان 1397
من هم بانکوک رفتم و در صورت نیاز می تونم در همین قالب حتی وسیع تر در مورد سفر به بانکوک بنویسم و ارسال کنم
پارمیس 27 دی 1397
من فکر می کردم فقط 7-8 روزه میشه رفت بانکوک. از بس که همه تورها اینجوریه. چه خوب پس برای سفر به بانکوک رو مدت پایین هم می تونم حساب کنم
درج نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
تصویر کد امنیتی
متن نظر
به اشتراک گذاری این مطلب
با به اشتراک گذاری وب سایت لحظه آخر دات کام در شبکه های اجتماعی که در آنها عضویت دارید ، دوستان و آشنایان خود را نیز از خدمات گردشگری لحظه آخری این وب سایت که شامل اطلاع داشتن از بروزترین تور های لحظه آخری آژانس های گردشگری معتبر تهران و شهرستان های بزرگ ، آخرین اخبار گردشکری روز دنیا ، اطلاعات مفید گردشگری ، اطلاعات ویزا ، سفرنامه های گردشگری ، راهنمای گردشگری و اطلاعات آژانس های معتبر گردشگری بهره مند سازید.
برای به اشتراک گذاشتن این مطلب با شبکه های اجتماعی مختلف، روی هر یک از لینک های زیر کلیک کنید تا دوستان و آشنایان خود را از این طریق مطلع سازید.