سفر به ایروان

بازدید: 142
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

اواخر تابستان بود و تصمیم گرفتم یه سفر دو یا سه روزه داشته باشم، انتخابم سفر به ایروان بود که شهری زیبا و بی نظیر بود. بعد از اخذ ویزا و گرفتن بلیت مشخص شد که ساعت 4 بعد از ظهر پرواز به سمت کشور ارمنستان و شروع سفر به ایرون بود. بعد از یک ساعت و نیم پرواز به شهر باشکوه ایروان رسیدیم و با وسایل نقلیه فرودگاه به سمت هتل حرکت کردیم. هتل خیلی زیبا بود و امکانات تفریحی زیادی داشت که روز اول سفر به ایروان را در خود هتل گذراندم و با تفریحات هتل مشغول بودم.

روز دوم شروع شد و مقصدم ساختمان اپرا بود، این ساختمان از معروفیت خاصی در شهر برخوردار بود که منو به خودش جذب کرد معماری ساختمان خیلی قشنگ و خلاقانه بود و تماشای آن لذت می بردم. نهار را در اطراف ساختمان که غذاهای آماده داشت خوردم و به سمت پارک عشاق حرکت کردم. این پارک از زیبایی خاص و شکوهی غیرقابل وصف برخوردار بود، سرسبزی این پارک روح و جسم را زنده می کرد و جانی دوباره می داد. زمان رفتن به یک رستوران و صرف شامی خوشمزه بود و رستوران ایروان قدیم انتخابی فوق العاده برای شامی ارمنی بود. این رستوران که یکی از قدیمی ترین رستوران های ارمنستان بود غذاهای سنتی و لذیذی داشت. ماهی قزل آلای خوش طعم بی نظیرش طعم غذای اصیل ارمنی را به من انتقال داد. بعد از شام به سمت هتل رفتم تا استراحت کنم و برای روز آخر سفر به ایروان آماده باشم.

روز سوم آغاز شد و ساعت 6 عصر هم پرواز برگشت داشتم تا سفر به ایروان به پایان برسه. به پارک گاسگاد ایروان رفتم تا یکی از جاذبه های دیدنی کشور ارمنستان را از نزدیک مشاهده کنم. پارکی با شکوهی بی همتا که هر فردی رو مجذوب خودش می کرد. چند ساعتی در پارک قدم زدم و از هوای خنک و دلنشین لذت بردم، تصمیم گرفتم برای نهار به یکی از رستوران های معروف برم که رستوران پروانا را بهم معرفی کردند. فضای سرسبز و قشنگی داشت که برگرفته از طبیعت بود، کباب این رستوران بی نظیر و خوشمزه بود و خیلی راضی بودم. کم کم به پابان سفر به ایروان نزدیک می شدم و از طرفی هم دل کندن از این شهر رویایی سخت بود. به هتل برگشتم و و سایلم را جمع کردم. به سمت فرودگاه حرکت کردم و بعد با پرواز برگشت به تهران رسیدم. سفر به ایروان یکی از فوق العاده ترین سفر هایی بود که تجربه کردم.

تور ایروان - سفری رویایی به ارمنستان را با مناسب ترین قیمت تجربه کنید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!