سفرنامه من

سفر به چین

اوایل فصل پاییز بود که قصد سفر به چین را داشتم و تصمیم گرفتم این کشور بزرگ را از نزدیک مشاهده کنم. شنیده بودم که کشور چین جاذبه های توریستی زیادی دارد و از زیبایی خاصی برخورداره. بعد از اخذ ویزا و گرفتن بلیط سفر سه روزه به چین را شروع کردم، ساعت 9 صبح پرواز به سمت پایتخت کشور چین یعنی پکن بود. بعد از شیش یا هفت ساعت پرواز به پکن رسیدم و با تاکسی به سمت هتل هزاره بزرگ که رزرو کرده بودم حرکت کردم. هتلی بی نظیر و عالی بود، به خاطر خستگی زیاد راه روز اول سفر به چین را در هتل سپری کردم تا برای فردا انرژی لازم را داشته باشم.

روز دوم شروع شد و مقصدم پارک جهانی پکن بود که خیلی بین مردم و گردشگرای اطرافم محبوب بود و منم مشتاق شدم ازش دیدن کنم. بعد از دیدن پارک فهمیدم که تعریف ها الکی نبوده و واقعا بی نظیر بود. تمام جاذبه های دیدنی جهان را درون خودش جای داده بود. نهار را در همان پارک خوردم و تا شب در پارک قدم زدم. برای شام به یکی از رستوران های مشهور پکن رفتم به نام دا دونگ، کباب اردک های لذیذ و خوش طعمی داشت که خیلی لذت بردم. شب دوم سفر به چین تمام شد و برای استراحت به هتل برگشتم.

روز سوم که آخرین روز سفر هم بود تصمیم گرفتم خریدی به سبک چینی داشته باشم، به مرکز خرید و بازار هونگ چیائو رفتم که خیلی بزرگ بود و تنوع اجناس بالایی هم داشت. بعد از خریدی عالی برای نهار به رستوران کپیتال ام رفتم تا نهار را در آنجا صرف کنم. غذاهای مدرن و سنتی مختلفی داشت که هر کدام به نوبه خود فوق العاده بودند. کم کم به زمان برگشت نزدیک می شدم و ساعت 6 عصر پرواز به سمت تهران بود. به هتل رفتم تا وسایل شخصی و چمدانم را جمع کنم، بعد از آن هم به سمت فرودگاه حرکت کردم و به تهران بازگشتم. سفر به چین یکی از خاطره انگیز ترین سفرهایی بود که داشته ام.

امتیاز 5 از 5 | از بین 116 دهنده به امتیاز سفر به چین
گالری تصاویر ویدئو ها
آخرین نظرات ثبت شده
شروین 2 آبان 1397
هزینه سفر به چین حدودا چه مقدار هزینه بر هست ؟ البته برای تفریح نمی خوام برم برای خرید
درج نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
تصویر کد امنیتی
متن نظر
به اشتراک گذاری این مطلب
با به اشتراک گذاری وب سایت لحظه آخر دات کام در شبکه های اجتماعی که در آنها عضویت دارید ، دوستان و آشنایان خود را نیز از خدمات گردشگری لحظه آخری این وب سایت که شامل اطلاع داشتن از بروزترین تور های لحظه آخری آژانس های گردشگری معتبر تهران و شهرستان های بزرگ ، آخرین اخبار گردشکری روز دنیا ، اطلاعات مفید گردشگری ، اطلاعات ویزا ، سفرنامه های گردشگری ، راهنمای گردشگری و اطلاعات آژانس های معتبر گردشگری بهره مند سازید.
برای به اشتراک گذاشتن این مطلب با شبکه های اجتماعی مختلف، روی هر یک از لینک های زیر کلیک کنید تا دوستان و آشنایان خود را از این طریق مطلع سازید.