رستوران های حلال وارنا

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1402/10/17
بازدید: 1339
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

غذا خوردن همواره یکی از لذت‌های سفر به مناطق مختلف است. پیدا کردن بهترین رستوران، همواره ذهن مسافران را به خود مشغول می‌کند. یکی از سوالات گردشگران به خصوص ایرانیان در سفر به مناطق مختلف، یافتن رستوران با غذای مرغوب و لذیذ است که از مواد اولیه سالم و حلال برای طبخ غذاها استفاده می‌کنند. در این بین به بررسی رستوران‌های حلال وارنا و ویژگی‌­های مربوطه می‌پردازیم تا شما را در انتخاب مکانی مناسب برای میل کردن غذا در این شهر، یاری کنیم.

رستوران های حلال وارنا

سفر به کشور سرسبز اروپایی با جاذبه‌های دیدنی و سواحل جذاب!

راهنمای رستوران های حلال وارنا

پیدا کردن رستوران برای مسلمانان که به دنبال غذای حلال هستند اغلب در کشورهای خارجی کار سختی است. انتخاب مناسب از بین رستوران های حلال در وارنا برای صرف شام و ناهار نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. پیدا کردن رستورانی که غذاهای لذیذی ارائه دهد و همچنین تضمین کند که مواد مورد استفاده در آشپزی، به ویژه منابع پروتئینی آن حلال است، در سایت لحظه آخر به راحتی برای شما امکان پذیر شده است. در اینجا، ما محیط رستوران های حلال وارنا و طیف وسیعی از غذاهای ارائه‌ شده، اهمیت فرهنگی آن‌ها، و دلیل محبوبیتشان برای علاقه‌مندان به غذا و شکم گردی را، بررسی می‌کنیم.

رستوران کلس باربیکیو

رستوران کلس باربیکیو Klas Barbeque

 

یکی از رستوران های وارنا رستوران کلس بوده که با فضای درونی لوکس و مدرن، ارائه دهنده انواع غذاهای سنتی شرقی، رستوران کلس باربیکیو است. این رستوران با سرو غذاهای بسیار لذیذ و ارائه خدماتی با بهترین کیفیت، به یکی از برترین رستوران‌های این شهر شهرت یافته و انتخاب اغلب گردشگران و مسافران خواهد بود. در عمده غذاهای این رستوران، از گوشت گوسفند یا گوساله و یا از ماهی و مرغ استفاده می‌شود. تمامی گوشت‌های مصرفی تازه و کشتار روز بوده و استفاده از گوشت یخ زده ممنوع است. این مورد یک اصل خاص نزد آشپزان و مسئولان این رستوران بوده که آن را از سایر رستوران‌ها متمایز می‌کند‌. سرآشپزان غذاها را با دستورهای غذایی خاصی طبخ می‌کنند و روی کیفیت آن حساسیت بالایی دارند.

رستوران حلال در وارنا

منو رستوران کلس باربیکیو Klas Barbeque

در این رستوران ۵ نوع منو وجود دارد که شامل منوی ذغالی، منوی سالادها، منوی باربیکیو، منوی صبحانه، منوی خوراک­ها و منوی دسرها هستند. غذاهای ترکی با تنوع بالا شامل املت ترکی، انواع کباب­‌های متنوع و مشهور، دنده کباب، شیرینی‌ها، سالادهای ترکی و عربی و دسرهای مختلف در این رستوران سرو می‌شوند. غذاهای خاورمیانه‌ای و انواع غذاهای گیاهی نیز در این مجموعه عرضه می‌شوند.

ویژگی رستوران کلس باربیکیو Klas Barbeque

این رستوران فضای درونی مدرن و لوکس دارد و انتخابی مناسب برای افرادی است که به دنبال میل غذاهای خوشمزه در محیطی بسیار زیبا و خاص هستند. کلس باربیکیو در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام میزبان مشتریان است. وای‌فای رایگان، پارکینگ، امکان رزرو از چند روز قبل و همچنین سفارش غذا به صورت آنلاین، از دیگر ویژگی‌های این رستوران هستند. برای قرارهای مهم، کلس باربیکیو یکی از بهترین مکان­‌ها محسوب می‌­شود.

آدرس رستوران کلس باربیکیو در وارنا

Kabacum Hotel | Alen Mak, Varna 9700, Bulgaria

بهترین کافه های وارنا - لیست بهترین کافه های وارنا در بلغارستان

رستوران علاالدین وارنا

رستوران علاالدین Aladin Foods

در رستوران علاالدین Aladin Foods غذاهای خوش‌طعم و لذیذ را با استفاده از مواد اولیه حلال تهیه می‌کنند. علاالدین در جاهای مختلف بلغارستان و سایر کشورهای اروپایی شعبه دارد. این رستوران حدود ۲۰ سال سابقه کار دارد. منوی رستوران اغلب شامل فینگرفودها و انواع پیتزاها و ساندویچ‌ها و به طور کلی انواع فست­‌فود­ها را در بر می‌گیرید. برای طبخ همه غذاها از مواد اولیه طبیعی و تازه استفاده می‌شود که از مهم‌ترين دلایل محبوبیت این رستوران است.

منو رستوران علاالدین Aladin Foods

انواع برگرها، انواع ساندویچ‌های گرم و سرد، انواع مرغ‌های کنتاکی و تنوری، انواع دونر، کباب‌های ترکی، ساندویچ‌های آسان پز عربی، فلافل‌ها، انواع سالادها، سس‌های مخصوص، انواع نوشیدنی‌ها و نوشابه‌های متنوع در منوی این رستوران یافت می­شوند.

اپلیکیشن سفارش آنلاین رستوران علاالدین Aladin Foods

رستوران علاالدین Aladin Foods دارای برنامه‌ای برای سفارش آنلاین غذا است که با مراجعه به گوگل پلی یا اپ‌استور می‌توانید به راحتی آن را دانلود کرده و استفاده کنید. در زمان اقامت خود در وارنا می‌توانید از طریق این برنامه، غذای موردنظر خود را سفارش دهید؛ تا در سریع‌ترین زمان ممکن و از بهترین مسیر، غذای گرم و تازه را در محل سکونت، به شما تحویل بدهند. هزینه ارسال غذا نیز از جانب رستوران علاالدین Aladin Foods رایگان است.

سایر شعب رستوران های علاالدین

رستوران و صنایع غذایی علاالدین، دارای شعب متعدد در کشورهای مختلف مانند هلند، آلمان، بلژیک، لهستان، ویتنام، سوئیس، لوکزامبورگ، اتریش، پرتغال و رومانی است.

ساعت کاری رستوران علاالدین وارنا

همه روزه از ساعت ۱۱ صبح الی ۲۱ شب به صورت حضوری و آنلاین

آدرس رستوران علاالدین در وارنا

8th Primorski” Blvd. 81

رستوران ترکی اورینت  در وارنا

بهترین کافه‌های بلغارستان - لیست بهترین کافه ها و رستوران های بلغارستان

رستوران ترکی اورینت Orient Turkish Restaurant

رستوران ترکی اورنیت در سال ۱۹۹۲ میلادی در شهر وارنا و به عنوان اولین رستوران حلال در وارنا شروع به فعالیت کرد. این رستوران در ابتدا یک فست‌فود بود که در گذر زمان غذاهای متنوع‌تری را به منوی غذایی خود اضافه نمود. رستوران اورنیت وارنا یا رستوران شرقی با سبک ترکیه‌ای، نخستین رستورانی بود که غذاهای ترکی مانند کباب ذغالی و دونر کباب را در این شهر عرضه ‌کرد. رستوران ترکی اورینت Orient Turkish Restaurant به دلیل ارائه غذاهایی با طعم عالی و رعایت دستور غذایی سنتی ترکی، به مرور زمان شهرت بیشتری یافت و در میان عموم مردم به خصوص افرادی که به دنبال غذاهای حلال هستند؛ محبوب و معروف شد. این رستوران با حدود ۲۸ سال سابقه فعالیت، امروزه به سمت مدرن‌ و به‌روز شدن رفته و محیط لوکس و راحتی را برای مشتریان فراهم کرده است.

فضای داخلی رستوران اورینت

رستوران اورنیت معماری و دکوراسیون سنتی شرقی و ترکی دارد و ظرفیت پذیرش ۶۰ نفر را به طور هم‌زمان دارد. این رستوران مجهز به باغ‌های زیبا و پهناور برای سرویس‌دهی به مراجعه‌کنندگان در فصول گرم سال است. این فضای سبز و زیبا، اورنیت را از سایر رستوران‌های حلال وارنا، متمایز می‌کند.

ویژگی رستوران ترکی اورینت

کارکنان رستوران همگی ماهر بوده و توانایی صحبت به چهار زبان بلغاری، انگلیسی، روسی و ترکی را دارند. همچنین این کارکنان برای ارائه خدمات با بالاترین کیفیت، در کلاس‌های آموزشی مختلفی شرکت می‌کنند و مدارک معتبر در این زمینه دارند. غذاهای این رستوران همواره تازه و حاصل طبخ روز است و همراه با مخلفات بسیار آماده می‌شوند که از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این رستوران است.

رستوران ترکی اورینت

همه چیز درباره کشور بلغارستان - آشنایی  کامل با کشور زیبای بلغارستان

منوی رستوران اورینت

رستوران اورنیت منوی بسیار متنوع و کاملی دارد و شامل انواع  غذاهای اصلی، کباب­های ذغالی، پیش غذا، کباب­های ترکی، غذاهای تهیه شده از مرغ و گوشت، نان­‌های سنتی، ماهی­‌ها، منوی مخصوص گیاهخواران، انواع سوپ­‌ها، سالادها، دسرها و... است. این رستوران منوی جداگانه‌ برای افراد گیاهخوار نیز دارد. اورنیت در همه وعده‌های غذایی، آماده پذیرایی از مشتریان است.

امکانات در رستوران اورینت

این رستوران دارای فروشگاهی است که مسئولیت تهیه مواد اولیه تازه برای رستوران را بر عهده دارد. همچنين خرید از آن برای سایر مردم نیز آزاد و امکان پذیر است. وای‌فای رایگان، پارکینگ، ویلچر برای افراد با معلولیت حرکتی و امکان رزرو از قبل از سایر امکانات این رستوران هستند. منوی مختص کودکان و منوی غذاهای ویژه، از دیگر منوهای این رستوران محسوب می‌شوند. 

ساعت کاری

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا 23:45

آدرس رستوران اورینت در وارنا

 Tzaribrod Str 1, Varna 9000, Bulgaria

رستوران های حلال در وارنای بلغارستان

رستوران ترکیش گریل وارنا Turkish Grill Varna

رستورانی با فضایی نسبتا کوچک و ساده، که در لیست محبوب ترین رستوران‌های حلال وارنا قرار دارد. این رستوران انواع غذاهای ترکی مانند کباب‌ها و دونر را عرضه می‌کند. در فضای بیرونی رستوران چندین میز و صندلی قرار داده شده که مشتریان می­توانند در فضای بیرون رستوران، غذای خود را میل کنند. این رستوران با وجود داشتن فضای کم، کیفیت غذایی فوق‌العاده‌ای دارد و افرادی که به آن مراجعه کرده‌اند. رستوران را از نظر کیفیت غذا، برخورد کارکنان و هزینه غذاها تائید می‌کنند. پیک بیرون بر رستوران، فقط برای مناطق اطراف فعال است. طعم غذاهای این مکان به قدری لذیذ است که تا سال‌ها در یاد شما باقی می‌ماند. اگر به دنبال مکانی شیک و لاکچری هستید؛ به سایر رستوران‌های حلال وارنا مراجعه کنید. اما اگر به دنبال غذایی خوشمزه با کیفیت عالی و قیمتی مقرون به صرفه هستید؛ ترکیش گریل انتخاب بسیار مناسبی است.

آدرس رستوران الیت ترکیش گریل در وارنا

Blvd. Slivnitsa 43, Varna 9000, Bulgaria

سخن پایانی

شکم گردی و خوردن غذاهای متنوع، از لذت‌بخش‌ترین تجارب زندگی است که نمی‌توان از اهمیت آن صرف نظر کرد. در سفر به هر نقطه‌ای از جهان، انتخاب غذاهای با کیفیت و خوشمزه، از اهمیت والایی برخوردار است. ما رستوران‌های حلال وارنا را در این مقاله بررسی کردیم. شما می‌توانید در سفر به وارنا با توجه به سلیقه و ذائقه خود، یکی از این رستوران‌ها را انتخاب کرده و طعم‌های بدیع و لذیذ را در کنار خانواده و دوستان، تجربه کنید.

جاهای دیدنی بلغارستان - آشنایی با زیباترین جاذبه‌های گردشگری بلغارستان!

نظرات کاربران

  1. شهرزاد عزیزی شهرزاد عزیزی 1402/05/23
    1 نفر پسندیدند
    کدوم رستوران در وارنا از همه معروفتره؟
  2. شهرزاد عزیزی لحظه آخر 1402/05/24
    1 نفر پسندیدند
    تمامی رستوران های ذکر شده در از معروفترین رستوران های حلال در وارنا هستند. دیگر رستوران های معروف DI Wine , Mr.baba است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.6 از 5 | از 100 کاربر