رستوران غذای حلال در باتومی

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1401/12/22
بازدید: 1404
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

یکی از مقاصد گردشگری گردشگران و مسافران در کشور گرجستان، شهر باتومی است. عموماً برای مسلمانانی که قصد دارند به کشور گرجستان سفر کنند این مسئله پیش می‌آید که در کدام رستوران‌ها می‌توانند غذاهای حلال سفارش داده و میل کنند. در ادامه قصد داریم شما را با چند مورد از بهترین رستوران‌هایی که به پخت و سرو غذا.های حلال در شهر باتومی و در کشور گرجستان می‌پردازند؛ اشاره کنیم. به همین سبب این گونه افراد می‌توانند در سفر خود به شهر باتومی از میل کردن انواع غذاهایی که در این رستوران‌ها سرو می‌شوند؛ نهایت لذت را ببرند.

رستوران غذای حلال باتومی

رستوران باراکا، Baraka resturant

رستوران باراکا در شهر باتومی یکی از رستوران‌هایی است که به سرو و پخت غذاهای حلال گوشت و با کیفیت می‌پردازد. به گونه‌ای که اغلب گردشگران و مسافرانی که در سفر خود به این رستوران رفته‌اند از کیفیت غذاهای آن راضی بودند. این رستوران بسیار بزرگ بوده و ظاهر آن همانند غذاخوری است‌. از آنجایی که رستوران باراکا در منطقه چاوچاوآوازه قرار گرفته که یک منطقه بسیار شلوغ و پر جنب و جوش محسوب می‌شود؛ در اغلب مواقع شلوغ بوده و مشتریان بسیاری دارد.  البته مواردی همچون کیفیت خوب غذا‌ها و قیمت مناسب آن‌ها نیز در شلوغ بودن و پر ازدحام بودن این رستوران بی‌تاثیر نیست‌.

از جمله مزیت‌های رستوران باراکا می‌توان به برخورد مناسب و عالی کارکنان با مشتریان و همچنین مواد غذایی تازه‌ای که برای پخت غذا‌ها استفاده می‌شوند، اشاره کرد.  همچنین لازم است ذکر کنیم که نیازی نیست در خصوص برقراری ارتباط با کارکنان این رستوران دچار نگرانی شوید؛ زیرا اغلب کارکنان رستوران باکارا به زبان انگلیسی مسلط هستند و شما می‌توانید سفارش‌های خود را به زبان انگلیسی ثبت کنید.

سفری ارزان به کشوری اروپایی

از جمله غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شوند می‌توان به غذا‌های خاورمیانه‌ای، غذا‌های ترکی و همچنین غذاهای گیاهی اشاره کرد. در خصوص ساعت کاری رستوران باراکا لازم است ذکر کنیم که این رستوران هر روز از ساعت ۷ صبح تا ۲ بعد از ظهر مشغول به کار است و شما می‌توانید در این ساعات به این رستوران سری بزنید.

رستوران کاراباک باتومی؛ Karabak Turkish Resturant

رستوران کاراباک یکی دیگر از بهترین رستوران‌ها در شهر باتومی کشور گرجستان است که به  سرو غذا‌هایی با گوشت حلال می‌پردازد. اگر شما از دسته افرادی هستید که علاقه بسیاری به غذاهای ترکی از جمله کباب‌های این کشور دارید، پیشنهاد می‌شود در سفر خود به کشور گرجستان و شهر باتومی حتما سری به این رستوران پر طرفدار بزنید. کباب‌هایی که در این رستوران سرو می‌شوند به قدری لذیذ و خوشمزه هستند که تمامی گردشگران و مسافران، عاشق آن‌ها می‌شوند.

از جمله مزیت‌های این رستوران می‌توان به برخورد و استقبال بی‌نظیر کارکنان با مشتریان اشاره کرد. با اینکه منوی این رستوران تنوع بسیاری ندارد اما همچنان در لیست رستوران‌های مورد علاقه اغلب افراد قرار می‌گیرد. در خصوص ساعت کاری رستوران کاراباک لازم است ذکر کنیم که این رستوران همه روزه از ساعت ۱۱ ظهر تا ۱۰ شب باز است و به فعالیت می‌پردازد. بنابراین اگر می‌خواهید در سفر خود به شهر باتومی از طعم بی‌نظیر کباب‌ها و غذاهای گوشتی با گوشت حلال بهره‌مند شوید و نهایت لذت را ببرید؛ حتما سری به رستوران کاراباک بزنید.

رستوران کاراباک باتومی

رستوران استانبول در شهر باتومی Istanbul Resturant

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های سرو کننده غذاهای حلال در شهر باتومی، رستوران استانبول است. همان طور که نام این رستوران نشان می‌دهد، گردشگران و مسافران می‌توانند در رستوران استانبول در شهر باتومی غذاهای لذیذ و خوشمزه ترکی استانبولی را سفارش داده و از طعم بی‌نظیر آن‌ها نهایت بهره را ببرند. البته در خصوص رستوران استانبول لازم است ذکر کنیم که در این رستوران تنها غذاهای ترکی بلکه غذاهای دیگر ملیت‌ها و غذا‌های بین‌المللی همچون غذاهای عربی، غربی و غذاهای گریل شده خوشمزه نیز در این رستوران پخته و برای گردشگران و مسافران مطابق ذائقه و علاقه آن‌ها سرو می‌شوند.

اگر شما از دسته افرادی هستید که علاقه بسیاری به صبحانه‌های استانبولی دارید لازم است حتما در سفر خود به شهر باتومی سری به این رستوران بزنید. صبحانه‌هایی که در این رستوران سرو می‌شوند شامل غذاهای گیاهی و قهوه‌های اصیل ترکی بوده که بسیار لذید هستند. از جمله مزیت‌های این رستوران لازم است به این نکته اشاره کنیم که رستوران استانبول دارای امکانات کافی برای اکثر ملیت‌ها است. برای مثال کارکنان این رستوران به صورتی آموزش دیدند که بتوانند به زبان‌های انگلیسی، عربی، روسی و گرجی مسلط باشند. بنابراین شما می‌توانید به راحتی با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

رستوران هندی اسپایس گاردن باتومی؛ Spice Garden Resturant Batumi

یکی از بهترین رستوران‌ها در شهر باتومی کشور گرجستان که به سرو غذاهای حلال می‌پردازد، می‌توان به رستوران اسپایس گاردن اشاره کرد. این رستوران نه تنها بین مسافران و گردشگران، بلکه بین مردم شهر باتومی نیز بسیار معروف و محبوب است. از جمله مزیت‌های این رستوران این است که شما می‌توانید با رفتن به آن غذاهای گوشتی حلال سفارش دهید و نوش جان کنید. ناگفته نماند که که رستوران اسپایس گاردن اصالتا هندی بوده و در آن غذاهای تند و پر ادویه هندی که بسیار لذیذ و خوشمزه هستند نیز سرو می‌شوند. به علاوه در رستوران هندی اسپایس گاردن باتومی غذاهای کشورهای مختلف همانند غذاهای گرجی، غذاهای ترکی و غذاهای پاکستانی نیز سرو می‌شوند.

جاهای دیدنی باتومی - معرفی جاذبه‌های گردشگری شهری ساحلی، با طبیعتی سرسبز و جذاب!

اگر علاقه‌مند به تجربه طعم غذاهای جدید و متنوع هستید؛ می‌توانید این غذاها را نیز سفارش داده و از طعم و مزه بی‌نظیر آن‌ها لذت ببرید. همچنین قیمت و هزینه‌ای که لازم است برای سفارش و صرفه غذا‌های این رستوران پر طرفدار بپردازید بسیار کم و مقرون به صرفه خواهد بود. می‌توانید با کمترین هزینه خوشمزه‌ترین غذاهای گوشتی حلال را سفارش دهید. در خصوص ساعت کاری این رستوران لازم است ذکر کنیم که رستوران اسپایس گاردن باتومی هر روز از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب باز بوده و شما می‌توانید سری به آن بزنید.

منوی این رستوران به زبان‌های ترکی و گرجی نوشته شده‌اند تا مسافران و گردشگران برای خواندن آن‌ها و سفارش غذا به مشکل بر‌ نخورند. از دیگر نکات قابل توجه در خصوص رستوران استانبول می‌توان به این موضوع اشاره کرد که افرادی که علاقه‌مند به کشیدن قلیان هستند؛ می‌توانند در محوطه بیرونی این رستوران بنشیند‌ و قلیان بکشند.  این رستوران به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته به فعالیت می‌پردازد و مهمانان و مسافران می‌توانند به آن سری بزنند.

رستوران هندی اسپایس گاردن باتومی

رستوران رد چیلیز باتومی

یکی دیگر از رستوران‌های معروف و محبوب در شهر باتومی کشور گرجستان، رستوران رد چیلی بوده به سرو غذاهای بسیار تند و پر از ادویه می‌پردازد. این رستوران در واقع یک رستوران هندی است که منوی بسیار متنوعی دارد. دارا بودن منوی متنوع سبب شده که این رستوران در بین مردم این شهر باتومی و همچنین گردشگران و مسافران بسیار محبوب شود. تنوع منوی رستوران به قدری است که غذا‌هایی که در آن پخته و سرو می‌شوند، محدود به آسیای میانه نبود و برخی از غذاهای خوب دریایی آسیای شرقی را نیز سرو می‌کند. همین امر موجب می‌شود غذا‌های این رستوران بی نظیر مطابق با ذائقه بسیاری از گردشگران و مسافران باشد.

رستوران ایرانی در باتومی - معرفی رستورانی ایرانی با غذاهای ایرانی در باتومی گرجستان

از جمله مزیت‌های رستوران رد چیلی می‌توان به قیمت‌های مقرون به صرفه آن اشاره کرد. به این صورت که با این که غذاهای بسیار با کیفیتی در این رستوران سرو می‌شوند؛ در عین حال قیمت دریافتی برای غذا‌ها بسیار کم است.  شیوه و سبک تزیین این رستوران بسیار گرم و صمیمی است و در عین ساده بودن فضای دلنشینی را برای مشتریان و گردشگران فراهم آورده است. در خصوص ساعت کاری رستوران رد چیلی باید ذکر کنیم که این رستوران همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب فعالیت دارد و شما می‌توانید در این ساعات برای صرف غذا به آنجا بروید.

صفر تا 100 سفر به باتومی - اگر قصد سفر به باتومی دارید بر روی لینک کلیک کنید تا از اطلاعات کامل سفر به این شهر مطلع شوید.

رستوران مکه باتومی

رستوران مکه باتومی یکی از رستوران‌های عالی و بی‌نظیر در شهر باتومی است که به سرو غذاهای عربی و حلال گوشت می‌پردازد. منوی رستوران مکه کاملاً اسلامی و حلال بوده و تمام غذاهایی که در این رستوران پخته و سرو می‌شوند مناسب ذائقه ایرانیان هستند.  البته لازم است که ذکر کنیم در رستوران مکه باتومی غذاهای گرجستانی با گوشت حلال نیز سرو می‌شوند. بنابراین اگر شما از دسته افرادی هستید که علاقه بسیاری به میل کردن غذا‌های گرجی داشته اما در خصوص حلال یا حلال نبودن آن‌ها شک دارید، می‌توانید در سفر خود به کشور گرجستان و شهر باتومی به رستوران مکه سری بزنید.

منوی این رستوران دارای غذاهای بسیار متنوعی بوده و شامل انواع غذاهای عربی مخصوصاً کباب‌ها می‌شود. رستوران مکه دارای امکانات بی‌نظیری است از جمله این امکانات می‌توان به تمیز بودن بسیار این رستوران و برخورد عالی کارکنان با مشتریان اشاره کرد. به علاوه لازم نیست در خصوص برقراری ارتباط با کارکنان این رستوران دچار نگرانی شوید زیرا کارکنان رستوران مکه به زبان‌های گرجی، عربی، ترکی، روسی و انگلیسی مسلط هستند.

رستوران مکه باتومی

چه غذا‌هایی در رستوران ‌های حلال باتومی سرو می‌ شوند؟

به طور کلی رستوران‌های بسیاری در کشور گرجستان و همچنین شهر باتومی وجود دارند که به پخت و سرو انواع غذا‌ها با گوشت حلال می‌پردازند. از این رو ایرانیان و مسلمانان سایر کشور‌های جهان می‌توانند در سفر خود به این کشور به این رستوران‌ها رفته و از طعم بی‌نظیر غذا‌هایی که در این رستوران‌ها سرو می‌شوند، بهره ببرند. غذا‌های کشور‌های مختلفی از جمله گرجستان، مکه، ترکیه، خاورمیانه‌ای و غربی در این رستوران‌ها سرو می‌شوند.

همه چیز درباره باتومی - هر آن چیزی که باید در مورد باتومی گرجستان بدانید!

سخن پایانی

یکی از چالش‌هایی که ممکن است مسلمانان که به این شهر سفر می‌کنند با آن مواجه شوند، پیدا کردن رستوران‌هایی بوده که در آن‌ها غذاهای حلال سرو شود. شما می‌توانید در صورت سفر به کشور گرجستان، به رستوران حلال باتومی رفته و بهترین و لذیذترین غذاهای حلال را میل کنید. از جمله مزیت‌های این رستوران این است که علاوه بر سرو و پخت غذاهای گرجی به پخت انواع غذا‌های ترکی، هندی، عربی و خاورمیانه‌ای می‌پردازند که این امر سبب می‌شود انواع افراد با زائقه‌های مختلف بتوانند از این غذا‌ها لذت ببرند.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.6 از 5 | از 100 کاربر