رستوران های وارنا

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1402/05/11
بازدید: 1054
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

چرا رستوران های وارنا اینقدر بین گردشگران محبوب هستند؟ چه ویژگی هایی غذاهای آن ها را منحصر به فرد کرده است؟ هرچه باشد وارنا از معروفترین شهرهای بلغارستان، هر ساله پذیرای گردشگران زیادی از سراسر جهان است. همین امر سبب شکل‌گیری رستوران های بسیاری در این شهر شده که غذاهای اصیل بلغاری را باکیفیت و تنوع بالا، در رنگ و طعم‌های مختلف به بازدیدکنندگان عرضه می‌کنند. با این‌کار توانسته‌اند تا فرهنگ غذای شهر خود را به مردم سراسر دنیا معرفی نمایند. شکم‌گردی و علاقه به طعم‌های مختلف غذایی همواره یکی از لذت‌های زندگی محسوب می‌شود. به دلیل تعدد و تنوع بالای این رستوران‌ها، به بررسی بهترین رستوران های وارنا می‌پردازیم. در کنار گشت ‌و گذار در وارنا، شهر سواحل طلایی، می‌توانید طعم بی‌نظیر غذاهای محلی بلغاری و ماهی‌ها را که بسیار معروف هستند نیز تجربه کتید.

رستوران های وارنا

معرفی بهترین رستوران‌های وارنا

در وارنا همانند سایر شهرهای توریستی، با توجه به تعدد گردشگران و سلایق آن‌ها رستوران‌های بسیار زیبا و متنوعی وجود دارند. در حین گشت و گذار در وارنا، چشیدن طعم ماهی‌های تازه و غذاهای محلی و سنتی بلغاری، از اصلیترین قسمت‌‌های برنامه هر گردشگری است؛ که به این شهر سفر میکند. در ادامه بهترین رستوران های وارنا بلغارستان، طراحی و دکوراسیون داخلی، ساعت فعالیت و منوی غذایی آن‌ها را بررسی میکنیم، تا با توجه به علاقه، سلیقه شخصی و زمان مورد نظر، رستوران مورد علاقه تان را برای صرف غذا انتخاب نمایید.

رستوران چنار قدیمی Staria Chinar، مرکز غذاهای اصیل وارنا

از معروف‌‌ترین رستوران‌های وارنا، رستوران چنار قدیمی بوده که دو شعبه در وارنا دارد و غذاهای سنتی بلغاری و غذاهای اصیل صربستانی در آن سرو میشوند. اولین شعبه این رستوران در کنار یک چنار قدیمی قرار دارد که دلیل انتخاب نام این رستوران است. برای چشیدن طعم غذاهای اصیل ناحیه بالکان، غذاهای صربستانی و بلغارستانی، حتما در سفر خود به این رستوران مراجعه کنید. این رستوران هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب پذیرای گردشگران خواهد بود.

رستوران چنار قدیمی

رستوران های حلال وارنا - رستوران های حلال وارنا بلغارستان کجاست؟ 

رستوران اولی Olea، غذاهای بین المللی و مدیترانه‌‌ای

رستوران اولی از سری رستورانهای زنجیرهای BM است که این رستورانها نیز از کیفیت بالای غذاهای بین المللی برخوردار هستند. به کار بردن رنگ‌‌های گرم و روشن در دیوارهای رستوران و استفاده از دکوراسیون‌های هنری و زیبا برای تزئین فضای داخلی، محیطی آرام را ایجاد کرده است. این فضای دلچسب در کنار چشم انداز بینظیر دریا بسیاری از گردشگران را وادار می‌کند تا ساعت‌ها در این فضای زیبای این رستوران در وارنا بنشینند و در کنار چشیدن طعم غذاهای ناب، از آرامش این فضا نیز لذت ببرند. همچنین می‌‌توانند در باغ زیبای این رستوران نشسته و غذاهای مدیترانه‌‌ای را تجربه نمایند.

Olea

رستوران جاسمین Jasmin Tea House، مناسب گیاهخواران

 رستوران جاسمین برای گیاهخواران بی‌نظیرترین رستوران دنیا است. ترکیب سبزیجات تازه، غلات محلی، انواع ماهی‌ها و پنیرهای بین المللی، لذیذترین غذاهای جهان را برای گیاهخواران به ارمغان می‌آورند. علاوه بر غذاهای گیاهی در این رستوران، لیموناد زنجبیلی و آبمیوه‌‌های طبیعی نیز سرو میشوند. فضای باز در کنار چشم انداز باغ زیبا و رنگارنگ، لذت سرو غذا را دوچندان خواهد کرد. این رستوران در وارنای بلغارستان هر روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب فعالیت می‌کند.

رستوران پارمی فامیلی Parmy Family وارنا

یکی دیگر از سری رستوران زنجیره‌ای، رستوران Parmy Family بوده که در وارنا دو شعبه دارد. یکی از آن‌ها در پارک سی گاردن و دیگری در نزدیکی گلدن سندز قرار گرفته‌اند. این رستوران با داشتن غذاهای دریایی لذیذ، کیک‌های روزانه بینظیر و طعم‌های بدیع و خلاقانه در طبخ غذاها مشهور است. این رستوران هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۱ آماده پذیرایی از گردشگران خواهد بود.

جا‌های دیدنی وارنا - معرفی بهترین جاذبه های گردشگری وارنا در بلغارستان

رستوران های زنجیره ای گودزیلا Godzilla

از دیگر رستورانه ای زن جیره ای، رستورانهای گودزیلا بوده که با داشتن ۴ شعبه در وارنا معروف است. در این رستوران غذاهای اصیل بلغاری از جمله سالاد سنتی Shopska سرو میشوند که ترکیبی از گوجه، خیار،  پنیر فتای بلغاری و فلفل سبز هستند. سرو انواع سوشی‌‌ و غذاهای دریایی، از دلایل دیگر محبوبیت این رس توران به شمار می‌آیند. یکی از شعب این رستوران در یکی از سواحل وارنا قرار گرفته پس در صورتی که به چشم‌انداز و آرامش دریا علاقه‌‌مندید؛ میتوانید غذای خود را در این شعبه رستوران ساحلی وارنا، در کنار دریا میل نمایید. غذاهای این رستوران با توجه به خدمات ارائه شده در آن، از جمله حجم غذاها و کیفیت آن‌‌ها، قیمت مقرون به صرفه‌‌ای دارند. این رستوران وارنا همه روزه از ساعت 10 صبح تا 12 شب فعالیت می‌کند.

رستوران گودزیلا وارنا

خانه استیک Bodega Ranchero، سرو گوشت تازه

 این رستوران در وارنا استیک با طعم‌های کم نظیر سرو می‌کند. استیک‌ها با گوشت‌های تازه طبخ شده و به صورت تازه و داغ به مشتریان عرضه خواهند شد و تا زمانی‌که شما درخواست ندهید؛ گارسون از سرو استیک‌‌های گرم و تازه دست نمی‌‌کشد. در کنار استیک تنوع بالایی از سالاد، سس و ساید دیش نیز در این رستوران برای گردشگران و مهمانان در نظر گرفته اند. ساعت کاری این رستوران هر روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ شب است.

سفر به کشور سرسبز اروپایی با جاذبه‌های دیدنی و سواحل جذاب!

خانه استیک Bodega Ranchero

رستوران آکساکوسکا پاناروما Aksakovska Panorama، گذری در تاریخ

رستوران Aksakovska Panorama فقط مکانی برای غذا خوردن نیست بلکه با رفتن به این رستوران گویی در وسط یک موزه در حال میل کردن غذا خواهید بود. اگر علاقه دارید غذایتان را به همراه تماشای چشم انداز‌های پانارومایی میل کنید، این رستوران یکی از بهترین انتخاب هاست چون با قرار گرفتن در بالای تپه زیباترین چشم انداز از طبیعت و دریا را برایتان به ارمغان می‌آورد. رستوران با دکوراسیونی حاکی از فرهنگ و سنت‌های بلغارستان تزئین شده و حال و هوای جالبی دارد. در اینجا نه تنها با غذا‌های سنتی بلغارستان بلکه با غذا‌هایی از شما پذیرایی می‌شود که امکان ندارد بتوانید مانند آن‌ها را در رستوران‌های دیگر بلغارستان پیدا کنید. البته این رستوران برای معرفی فرهنگ غذایی بلغارستان خلاقیت به خرج داده و حتی تاریخچه‌ هر غذا را هم در منوی آن نوشته است. پس حتما پیشنهاد می‌کنیم کمی بیشتر وقت صرف کرده و منو را با دقت بیشتری مشاهده نمایید. در ضمن فاصله‌ رستوران تا وارنا خیلی کم بوده و به آسانی می‌توانید این مسیر را با تاکسی نیز طی کنید.

رستوران Aksakovska Panorama

کافه رستوران گرافیتی Graffiti، با پذیرایی 24 ساعته

طراحی داخلی و دکوراسیون این کافه رستوران معروف و مدرن توسط  studio Mode صورت پذیرفت. در بالای این کافه یک گالری هند مدرن قرار گرفته که طراحی آن با کافه رستوران گرافیتی هماهنگی کامل دارد. کافه رستوران گرافیتی به علت طراحی زیبا، در سال ۲۰۱۲ برنده دو جایزه جهانی و معروف اروپایی "طراحی بار و رستوران" شد که باعث شهرت هرچه بیشتر این رستوران گردید. ۲۴ ساعته بودن فعالیت این رستوران، خدمات بار بین‌المللی و اجرای موسقی زنده، از دیگر دلایل جذابیت این رستوران به شمار می‌آیند. منوی این رستوران شامل تنوع بی‌نظیری از انواع پیتزا، سوپ‌‌ها و سالادها است. برش‌‌های پیتزا در این رستوران با طراحی‌‌های خاص تزئین می‌‌شوند.

کافه رستوران گرافیتی

همه چیز در مورد وارنا - دین، مذهب، سواحل زیبای وارنا همه و همه را در این مقاله جذاب بخوانید!

رستوران مستر بابا Mr. Baba در وارنا

در این رستوران میتوانید خوشمزه ترین و تازه ترین غذاهای دریایی را در کشتی میل کنید. این کشتی زیبا و جالب که تبدیل به رستوران شده است سالانه گردشگران زیادی را جذب میکند. در این رستوران در کنار غذاهای دریایی، غذاهای اروپایی، غذاهای مدیترانه ای و بین المللی نیز به بهترین شکل ممکن و با تنوع بالا سرو میشوند. با توجه به تنوع و کیفیت بالای غذاها، غذاهای این رستوران قیمت مناسبی دارند.

رستوران بلک شیپ Black Sheep

رستورانی کوچک به سبک انگلیسی‌‌ها، با فضایی دلنشین، گرم و صمیمی که با انواع غذاهای دریایی، برگرها و استیک‌ها از شما پذیرایی میکند. افراد زیادی برای تماشای مسابقات ورزشی به این رستوران میروند تا در کنار صرف غذا از تماشای بازی ها نیز  لذت ببرند.

رستوران بلک شیپ

رستوران لارگو Largo، در دل طبیعت

رستوران لارگو با طراحی شیک و مدرن در مرکز شهر قرار دارد که انواع فست فود‌‌ها با طعم غذاهای کلاسیک اروپایی در آن سرو میشوند. صندلی‌‌های این رستوران در فضای باز باغ قرار گرفته است که چشم انداز زیبایی از طبیعت را به همراه خواهد داشت.

رستوران دی واین Di Wine، با فضایی رومانتیک

از میان رستوران های شهر وارنا، Di wine با ارائه‌ی فضای صمیمی و خدمات بی‌نظیر، می‌تواند یک گزینه‌ی بی‌نظیر برای تجربه‌ی لحظات شگفت‌انگیز در شهر باشد. جو دلنشین این رستوران‌، به‌ویژه برای زوج‌های جوان که به دنبال لحظاتی خاص و رمانتیک هستند، بسیار مناسب خواهد بود. از انتخاب این رستوران‌ برای شام لذت برده و غذاهای خوشمزه‌ی آنها را تجربه کنید. ساعات کاری از 10 صبح تا 12 شب است.

رستوران Di Wine

حرف آخر
هر شهر و کشوری علاوه بر جاذبه‌‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری منحصربه‌‌فرد خود، دارای غذاهای متنوع نیز بوده؛ که نشان‌دهنده فرهنگ و آداب و رسوم مردم آن کشور است. به همین دلیل یکی از تجربه‌‌های لذت‌بخش حین گشت و گذار و سفر به هر نقطه‌‌ای از جهان، رفتن به رستوران‌‌های معروف آن شهر خواهد بود. در این میان چشیدن طعم لذیذ غذاهای محلی و سنتی رستوران های وارنا خلاصه ای از فرهنگ و سنت‌های آن‌جا را در معرض نمایش می‌گذارد. بدون شک چشیدن طعم‌‌های بدیع و نو یکی از هیجان‌انگیزترین تجربه‌‌ها در طول حیات انسان محسوب می‌شود؛ که با صرف غذا در رستوران‌‌های محبوب شهر وارنا این مهم میسر خواهد شد. برای شروع یک سفر جذاب شناخت این رستوران‌ها همراه با سایت لحظه آخر خالی از لطف نیست.

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.2 از 5 | از 100 کاربر