نکاتی که باید پیش از سفر به میلان بدانید

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1401/08/21
بازدید: 5273
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

میلان پنجمین شهر بزرگ اروپا و همچنین یکی از پنج پایتخت مد جهان است. این شهر از لحاظ اقتصادی یکی از مهمترین شهرهای ایتالیا محسوب می‌شود. میلان به یقین با جاذبه های طبیعی و معماری اصیلش به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری دنیا تبدیل شده است. ایرانیانی که قصد سفر به میلان را دارند، با رزرو بلیط تهران میلان خود را به این شهر دوست داشتنی می‌رسانند. در این مطلب سعی داریم شما را با شهر زیبای میلان و نکاتی که باید پیش از سفر به آن بدانید، بیشتر آشنا کنیم؛ پس تا انتها با ما همراه باشید.

آب و هوای شهر میلان

میلان دارای آب و هوای نیمه گرمسیری مرطوب یعنی تابستان های گرم و مرطوب با زمستان های سرد و مه آلود است. گردشگرانی که قصد سفر به این شهر را دارند، باید بدانند که بهترین زمان برای سفر به میلان، اواسط ماه فروردین تا اواسط خرداد در فصل بهار و در فصل پاییز بین ماه‌ های آبان و آذر است. جشن سال نو میلادی نیز یکی از زمان هایی است که میلان میزبان مسافران زیادی می‌شود؛ با اینکه هوا سرد است اما به دلیل برنامه های ویژه‌ی کریسمس، بسیاری از افراد سال نو میلادی خود را به میلان می‌رسانند.

جاذبه های گردشگری میلان

شهر مدرن میلان، بر خلاف ظاهر شلوغ و پر جنب و جوشش، جاذبه هایی سرشار از آرامش دارد. کلیساهای تاریخی و قدیمی، طبیعت سرسبز و بکر و گالری های بی‌نظیرش، تنها بخشی کوچکی از جاهای دیدنی میلان به حساب می‌آید. در ادامه با برخی از مهمترین جاهای دیدنی میلان بیشتر آشنا شوید.

کلیسای جامع میلان

کلیسای جامع میلان بزرگ ترین کلیسای گوتیک جهان به شمار می‌‎رود. غیر ممکن است که به میلان سفر کرده و بازدید از این جاذبه‌ معروف را از دست بدهید. این کلیسا که قدمت ساختمان کنونی آن به قرن ۱۴ میلادی بازمی‌گردد، از زمان امپراتوری روم به‌عنوان عبادتگاه استفاده شده است. باارزش‌ترین اثر در این کلیسا، صلیب قدیمی است و برخی بر این باورند که به "عیسی مسیح" تعلق دارد.

قلعه اسفورزا

یکی دیگر از ساختمان های دیدنی میلان قلعه شگفت انگیز اسفورزا است. در این مجموعه چندین موزه وجود دارد که می‌توان ساعت‌ها به بازدید از آن ها مشغول شد. در موزه‌ های این قلعه می‌توان آثاری هنری دکوراتیو از زمان ‌های قبل از تاریخ و یا تمدن ‌های مصری نیز مشاهده کرد. آثار مجسمه سازی زیادی در این موزه‌ ها مشاهده می‌شود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به آخرین اثر هنری میکل آنژ، مجمسه ساز مشهور اشاره کرد.

کاخ اسفورتسسکو

مجموعه کاخ اسفورتسسکو از دیگر دیدنی ‌های شهر تاریخی میلان است که آثاری از جمله تعدادی از سازهای موتزارت، مجسمه‌ های ناتمام میکل آنژ و یک نقاشی سقفی از لئوناردو داوینچی را در خود جای داده است.

کلیسای سانتا ماریا دله گرتزیه

کلیسای سانتا ماریا دله گرتزیه، کلیسایی از جنس آجر است که در سال 1465 میلادی در اوایل رنسانس ساخته شده است. از دلایل محبوبیت این کلیسا می توان به وجود تابلو شام آخر اثری فاخر از لئوناردو داوینچی اشاره کرد. این کلیسا و گنبد عظیم آن توسط یکی از معماران برجسته رنسانس به نام برامانته ساخته ‌شده است.

تالار آلااسکالا

سالن تئاتر آلااسکالا از باشکوه ترین و معتبرترین مراکز اجرای اپرا در جهان به شمار می‌رود. این تالار تا به امروز میزبان اجرای مهمترین قطعه‌ های موسیقی دنیا و حضور خوانندگان، نوازندگان، موسیقیدانان و بینندگان بی‌شماری بوده است. این خانه اپرا به سبک نئوکلاسیک و با رنگ های قرمز و طلایی طراحی شده است و گردشگران زیادی در سفر خود به میلان از این تالار دیدن می‌کنند.

تاکستان لئوناردو

یکی از عجیب ترین و شاید جذاب ترین جاذبه هایی که در سفر به میلان می‌توان از آن دیدن کرد، استراحتگاه لئوناردو داوینچی است. اگر اهل هنر هستید و زندگی هنرمندی مثل لئوناردو داوینچی برای شما جذاب است، حتما از باغ انگور لئوناردو داوینچی در میلان بازدید کنید. این تاکستان در مقابل کلیسای سانتا ماریا دل گرازیه، یکی از معروف ترین جاذبه های این شهر واقع شده است.

محله ناویلی

یکی از معروف ترین محله های میلان، محله ناویلی است و نام آن از رودخانه ای که از آن می گذرد گرفته شده است. اطراف این کانال رستوران ‌ها، کافه‌ها و گالری‌ های هنری زیادی وجود داشته که میزبانی ایده آل برای توریست های این شهر هستند.

رزرو ارزان بلیط هواپیما میلان

یکی از بهترین و جامع‌ترین سایت‌ها برای خرید بلیط هواپیما میلان فلای تودی به حساب می‌آید. سیستم رزرواسیون بلیط هواپیما فلای تودی به شما امکان می‌دهد تا بهترین قیمت بلیط هواپیما در ایرلاین های مختلف را مقایسه کرده و ارزان ترین بلیط به مقصد میلان را رزرو کنید. برای این کار کافیست به سایت فلای تودی مراجعه کنید و به منوی پرواز بروید. در آنجا اطلاعات مبدا و مقصد و همچنین تاریخ سفر را وارد کرده و کلید جستجو را بزنید. با فشردن کلید جستجو لیست کاملی از پروازهای میلان برایتان به نمایش درمی‌آید. حالا با انتخاب نمودار قیمتی و تقویم قیمتی می‌توانید کمترین و بیشترین قیمت بلیط هواپیما را در حوالی تاریخ انتخابی خود ببینید و برای خرید بلیط مورد نظرتان تصمیم بگیرید. با فعالسازی سرویس اطلاع از آخرین قیمت در فلای تودی، آخرین تغییرات قیمت‌ها به اطلاع شما می‌رسد و به محض مشاهده نرخ ارزان‌تر می‌توانید خرید خود را انجام دهید.

رزرو ارزان هتل های میلان

بعد از خرید بلیط هواپیما، نوبت به رزرو هتل میلان می‌رسد. رزرو هتل میلان به صورت آنلاین از طریق وب سایت فلای تودی به آسانی امکان‌پذیر است. در فلای تودی برای رزرو اینترنتی هتل های میلان نیازی به انجام مراحل پیچیده و استفاده از کردیت کارت ندارید و می‌توانید با کارت های شتاب خود به راحتی اقدام کنید.

برای رزرو هتل کافیست به صفحه هتل فلای تودی رفته و مقصد، تاریخ مورد نظر برای سفر، تعداد اتاق و تعداد بزرگسال را انتخاب کنید. اگر هتل خاصی برای اقامت مد نظرتان است، نام آن را وارد کنید، در غیر این صورت قسمت نام هتل را خالی بگذارید و کلید جستجو را فشار دهید تا لیست کاملی از تمامی هتل های میلان برایتان نمایش داده شود. فلای تودی به صورت پیش فرض هتل ها را از کمترین به بیشترین قیمت نمایش می‌دهد.

کاربر به کمک فیلترهایی که سایت در اختیارش قرار می‌دهد به راحتی می‌تواند نوع نیاز خودش را به وسیله فیلترهایی مانند نمودار قیمتی، نوع و کلاس مکان اقامتی (بدون ستاره یا تعداد ستاره هتل)، امکاناتی که از هتل انتظار دارد، محدوده ترافیکی و موقعیت هتل در سطح شهر میلان را انتخاب کند تا هتلی متناسب با خواسته‌هایش نمایش داده شود. بعد از انتخاب هتل مورد نظر، وارد صفحه رزرو آن می‌شوید و می‌توانید درباره امکاناتش مطالعه کنید. اتاق مورد نظر خود را انتخاب کرده، هزینه رزرو هتل را بپردازید و به صورت آنی، واچر خود را دریافت کنید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
بهترین زمان سفر به پوکت | مناسب ترین زمان دیدن الماس تایلند
بهترین زمان سفر به پوکت | مناسب ترین زمان دیدن الماس تایلند
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.2 از 5 | از 100 کاربر