فستیوال‌های زمستانه اروپا

زمان مطالعه: 0 دقیقه
بروزرسانی: 1401/12/18
بازدید: 1168
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

برای فصل زمستان خود برنامه‌ای چیده‌اید؟ اگر به فکر یک برنامه مهیج و جشنواره‌های بسیار جذاب هستید تا خاطرات خوبی را در سفر برای خودتان رقم بزنید فستیوال‌های زمستانه اروپا را از دست ندهید. این فستیوال‌ها در سرتاسر اروپا در فصل زمستان برگزار می‌شوند و افراد بسیار زیادی از کشور‌های مختلف برای دیدن این فستیوال‌ها بلیط تهیه می‌کنند. اگر قصد سفر به شهر‌های اروپایی را دارید تماشای فستیوال‌ها را از دست ندهید. از آنجایی که زمستان فصل سفر نیست اما افراد بسیاری برای شرکت در این جشنواره‌ها این فصل را برای سفر انتخاب می‌کنند.

کارناوال ونیز

1.کارناوال ونیز؛ ایتالیا

از جشنواره‌هایی که تماشای آن بسیار پیشنهاد می‌شود کارناوال دیدنی و جذاب ونیز در ایتالیا است. این کارناوال به فرهنگ و هنر کشور ایتالیا می‌پردازد. شرکت‌کنندگان در آن می‌توانند با استفاده از ماسک‌های مختلف و جذاب و لباس‌های شاد و رنگی در اوایل فوریه در این کارناوالورود پیدا کنند. این کارناوال در میدانی به عنوان سنت مارک برگزار می‌شود. لازم به ذکر است که مراسم‌های گوناگون و متفاوتی مانند آتش بازی و استفاده از موسیقی و انواع تردستی‌ها در این کارناوال اجرا می‌شود. یکی از قسمت‌های بسیار دیدنی و جذاب این کارناوال افرادی هستند که به وسیله قایق‌هایی از کانال ونیز عبور می‌کنند و با لباس‌های عجیبی که بر تن دارند نظر هر بیننده‌ای را به سوی خود جلب می‌کنند.

گشت و گذار در زیباترین شهرهای اروپا

در پایان مراسم کارناوال هر ساله با توجه به اینکه تعداد زیادی در این کارناوال شرکت می‌کنند مسابقه‌ای در پایان مراسم اجرا می‌شود که به زیباترین نقاب شهرت دارد. در این مراسم به فردی که زیباترین و بهترین نقاب را داشته باشد هدیه اهدا می‌شود. هر سال تعداد بسیار زیادی از افراد برای شرکت در کارناوال به یادماندنی ونیز به قاره اروپا سفر می‌کنند و لحظاتی بسیار زیبا و خاطره‌انگیز را برای خود به ارمغان می‌آورند.

کارناوال کلن

2.کارناوال کلن؛ آلمان

این کارناوال در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود و تاریخ برگزاری آن در ماه فوریه است. در واقع این جشن به عبارتی در روز سه شنبه چرب آغاز می‌شود و در روز چهارشنبه خاکستر پایان می‌یابد کارناوال کلن آلمان یکی از جذاب‌ترین و مهیج‌ترین جشن‌های خیابانی کشور اروپا محسوب شده که در روز دوشنبه که مرسوم به گل سرخ است با صد‌ها اسب و مراسم رژه و همچنین گروه موسیقی متنوع و زیادی برگزار می‌شود. از این کارناوال گردشگران مختلفی از کشور‌های دنیا دیدن می‌کنند. 
در این کارناوال مراسم‌های مختلفی برگزار می‌شود، همچنین افراد به نمایش‌های کمدی که بیشتر به انتقاد از سیاست سنت‌ها در کشور آلمان است می‌پردازند. به طور کلی می‌توان گفت از جذابیت‌هایی که باعث شده گردشگران و مسافران زیادی به کارناوال ‏ کلن آلمان توجه زیادی داشته باشند، موسیقی‌ها و همچنین پیاده روی با لباس‌های کمدی است که جذابیت زیادی برای تمامی گردشگران دارد.

همه چیز درباره کشور آلمان - سفر به کشوری با تاریخ و اقتصادی غنی و جاذبه‌های آن!

جشنواره زمستانی برف و یخ بلژیک

3.جشنواره زمستانی برف و یخ؛ بلژیک

این جشنواره در کشور بلژیک برگزار شده و در ماه نوامبر آغاز و در ماه ژانویه پایان می‌پذیرد. در جشنواره زمستانی برف و یخ مجسمه‌های بسیار زیبایی به وسیله‌ی یخ و برف به واسطه مجسمه ساز‌های بسیار خوش ذوق و همچنین با استعداد در انواع شکل‌ها و طرح‌های مختلف ساخته و تراشیده می‌شود. این جشنواره یکی از زیبا‌ترین جشنواره‌هایی است که در کشور بلژیک در ماه نوامبر برگزار می‌گردد. لازم به ذکر است که از بسیاری از کشور‌های مختلف مانند آمریکا و سوئد و همچنین چین و کانادا برای ساخت انواع مجسمه‌های زیبا و منحصر به فرد شرکت می‌کند. 
نکته جالب این است که بیش از ۴۰۰ تن یخ جهت انواع مجسمه‌های استفاده می‌شود. برای اینکه مجسمه‌ها آب نشوند مسئولین این جشنواره را در دمای منفی ۱۰ درجه سانتیگراد برگزار می‌کنند. بسیاری از مجسمه‌های بزرگ و همچنین کوچک و شخصیت‌های به یاد ماندنی کارتونی به وسیله هنرمندان ساخته و پرداخته می‌شود که دارای جذابیت بسیار زیادی بوده و می‌توان از هنر مجسمه‌سازان نهایت لذت را برد.

فستیوال تومارولند (سرزمین فردا) بلژیک

4.فستیوال تومارولند (سرزمین فردا)؛ بلژیک

یکی از بزرگترین فستیوال‌های موسیقی که هر ساله در کشور بلژیک برگزار می‌شود فستیوال تومارولند است. این فستیوال به فستیوال سرزمین فردا نیز معروف خواهد بود. لازم به ذکر است که برای اولین بار فستیوال موسیقی الکترا در سال ۲۰۰۵ برگزار شد و پس از آن این فستیوال یکی از بزرگترین فستیوال‌های جهانی شناخته می‌شود. سرزمین فردا یکی معروف‌ترین فستیوال‌های موسیقی بین‌المللی به حساب می‌آید که در اواسط تابستان برگزار می‌شود. 
این فستیوال فقط در کشور بلژیک بوده و مشابه آن در هیچ کشور اروپایی وجود ندارد. فستیوال سرزمین فردا یک رقابت بسیار مهیج و سرسخت بوده که در آن با فستیوال‌های مشهور و معروف دی جی‌های دنیا مانند اترا موزیک برگزار خواهد شد. در زمان برگزاری این فستیوال پرچم‌های ملیت‌های مختلف برافراشته می‌شود که یکی از زیباترین قسمت‌های این جشنواره نیز به حساب می‌آید در طول مراسم فستیوال شرکت‌کنندگان مختلف کشور‌های دنیا پرچم کشور خود را به دست دارند.

جشنواره آپ هلی آ لارویک اسکاتلند 

5.جشنواره آپ هلی آ؛ لارویک اسکاتلند 

این جشنواره در اواسط زمستان در شهر لارویک برگزار خواهد شد. در حقیقت این جشنواره یکی از بزرگ‌ترین جشنواره‌های آتش بازی در کشور اروپا به‌شمار می‌آید که به عنوان یکی از به یاد ماندنی‌ترین جشنواره‌های موجود در کشور‌های اروپایی است. این فستیوال به عنوان یادمانی برای وایکینگ‌ها یا همان دریانوردان اسکاندیناوی برگزار می‌شود. هر سال هزاران نفر در لباس‌های شبیه به وایکینگ‌ها در این جشنواره شرکت می‌کنند و به همراه فرمانده خود که لباسی تحت عنوان فرمانده وایکینگ‌ها را بر تن دارد اقدام به برگزاری جشنواره می‌کنند. لازم به ذکر است نام فرمانده وایکینگ‌ها یارل بود که لباس فرمانده وایکینگ‌ها نیز به همین نام معروف خواهد بود. 
فرمانده وایکینگ‌ها در حالیکه مشعلی را به دست می‌گیرد اقدام به رفتن می‌کند و در همین حال موسیقی سنتی نیز به گوش می‌رسد. تمامی وایکینگ‌ها باید به سمت یک کشتی حرکت می‌کنند و در زمان رسیدن به آن کشتی باید آن کشتی را آتش بزنند. این صحنه باعث می‌شود تا برای بسیاری از گردشگران جلب توجه کند. در صورتی که در فصل زمستان به این کشور سفر می‌کنید می‌توانید از این جشنواره خاص و جذاب دیدن کنید.

کارناوال اژدها لیوبلیانا

6.کارناوال اژدها لیوبلیانا؛ اسلوونی

این جشنواره تحت عنوان جشنواره اژد‌ها در شهر لیوبلیانا و در مرکز شهر برگزار می‌شود. لازم به ذکر است این جشنواره طرفداران بسیار زیادی در میان مردم محلی اسلوی دارد. این جشنواره بسیار شاد و پرشور و مهیج برگزار می‌شود که به وسیله رژه‌های خیابانی و همچنین با هنرمندی و عروسک‌گردانی بسیاری از هنرمندان کشور برگزار می‌گردد. از بخش‌های زیبا و به یاد ماندنی این فستیوال می‌توان به برگزاری مراسم با شخصیت‌های اسطوره‌ای و مذهبی در قالب پوشش‌های متنوعی اشاره کرد. 
استفاده از اژد‌هایی سبز رنگ که به منظور سمبل این شهر به حساب می‌آید از بخش‌های زیبا و خاص این فستیوال محسوب می‌شود. این اژد‌ها در هر سال دارای ظاهری متفاوت بوده و نکته مهم و حائز اهمیت این جاست که این اژد‌ها به وسیله مدارس محلی کشور ساخته می‌شود و سپس در این مراسم در بین مردم در خیابان شرکت داده می‌شود و برای برگزاری این جشنواره استفاده می‌گردد.

7.اسکی از صخره در پیست آلپ

یکی از جذاب‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین فستیوال‌های که هر ساله در کشور‌های اروپا برگزار می‌شود فستیوال اسکی در الپ است. در حقیقت این فستیوال در هر سال به مدت یک ماه و در ماه مارس در منطقه اسکی در کشور فرانسه و سوئیس برگزار شده و علاقه‌مندان به ورزش‌های زمستانی استقبال بسیار خوب و مناسبی از این فستیوال می‌کنند. نکته‌ای که باعث می‌شود این فستیوال متمایز باشد و نظر بسیاری از گردشگران را به سوی خود جلب کند حضور خواننده‌ها و همچنین دیدن مناظر طبیعی کوهستان است.

8.جشنواره نور پاریس

یکی از جشنواره‌هایی که شهرت بسیار زیادی دارد و به عنوان فستیوال‌های زمستانی اروپا برگزار می‌شود جشنواره نور پاریس است. این جشنواره در هر سال در ۵ نقطه پاریس و در اواسط نوامبر برگزار خواهد شد. با شرکت در این فستیوال می‌توانید یک خاطره فراموش نشدنی را تجربه کنید. تمامی شرکت‌کنندگان در این فستیوال از انواع نمایش‌های نوری دیدن می‌کنند و این نمایش‌ها در یک محوطه پلانتز به واسطه سازه‌های نوری اجرا می‌شود. این جشنواره طرفداران بسیار زیادی دارد و سالانه تعداد بسیار زیادی از گردشگران برای حضور در این جشنواره به شهر پاریس سفر می‌کنند.

9.جشنواره لیمو، منتون، فرانسه

در ماه فوریه در منتون فرانسه جشنواره‌های بسیار جذاب و منحصر به فرد برگزار می‌شود که این جشنواره به جشنواره لیمو شهرت دارد. در این جشنواره اتفاقات بسیار جالب و قابل توجهی رخ می‌دهد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به رژه خلاقانه و جذاب شبیه‌سازی شده با انواع مرکبات اشاره کرد.

همه چیز درباره فرانسه - آشنایی با تاریخ و فرهنگ و مردمان کشور فرانسه

10.جشنواره نور آمستردام؛ هلند

یکی از مهم‌ترین فستیوال‌هایی که در فصل زمستان در آمستردام هلند انجام می‌شود، جشنواره نور آمستردام است. این جشن در ماه نوامبر تا اوایل ژانویه برگزار می‌شود که شرکت‌کنندگان و مسافران عزیز می‌توانند هر روز از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ساعت ۱۱ شب از این فستیوال زیبا لذت ببرند. این فستیوال سرتاسر نور و زیبایی بوده و لازم به ذکر است که در شهر آمستردام هلند بیش از ۲۰ مکان با آثار هنری نور وجود دارد که در فستیوال‌ای که در اواخر نوامبر برگزار می‌شود، سراسر نور هستند.

11.سرزمین عجایب زمستانی هاید پارک در لندن

لندن مناسب‌ترین شهری است که باید در طول زمستان از آن دیدن کرد. در واقع این شهر به دلیل برگزاری فستیوال عجایب هاید پارک لندن از مهمترین مقاصد گردشگران و مسافران محسوب می‌شود که می‌توانند از این فستیوال زیبا دیدن کنند. نکته مهم و حائز اهمیت در رابطه با مراجعه و دیدن فستیوال هاید پارک لندن این است که این سرزمین به صورت رایگان بوده و تمامی گردشگران و مسافران می‌توانند از اواخر نوامبر تا اوایل ژانویه از این فستیوال استفاده نمایند و از هیاهو و هیجان در این پارک نهایت استفاده را ببرند. 
سرگرمی‌های بسیار متنوع و گوناگونی در هاید پارک وجود دارد که از جمله این سرگرمی‌ها می‌توان به اسکیت روی یخ و نمایش روی یخ اشاره کرد. همچنین غذا‌های بسیار متنوعی نیز در هاید پارک لندن سرو می‌شود که میتوان به مینی پنکیک و همچنین انواع غذا‌های خیابانی داغ که نظر بسیاری از مسافران و گردشگران را به سوی خود جلب می‌نماید اشاره کرد.

12.مونترو نوئل در سوئیس

یکی از معروف‌ترین فستیوال‌های زمستانه اروپا فستیوال مونترو نوئل در سوئیس است که در مرکز شهر مونترو و در امتداد دریاچه ژنو قرار گرفته است. در هر سال، یک جشنواره بسیار شورانگیز و جذاب و نیز سرشار از موسیقی برای مسافران و همچنین اهالی سوئیس در این مکان برگزار می‌شود. یکی از مراکز دیدنی که در فهرست آثار یونسکو به ثبت رسیده قلعه چیلون است. در صورتی که اگر کریسمس در این شهر باشید می‌توانید در این مکان بسیار زیبا کریسمس را جشن بگیرید.

همه چیز درباره سوئیس - هر چیزی که لازمه درباره کشور زیبای سوئیس بدانید

12.جشنواره دوچرخه برفی ، Gstaad ، سوئیس

جشنواره دوچرخه برفی یکی از هیجان انگیز‌ترین جشنواره‌های زمستانی اروپا به حساب می‌آید. این مسابقه در طی چند مرحله و همچنین در چند روز برگزار شده و تمامی علاقمندانی که به دوچرخه سواری در کوهستان علاقه دارند می‌توانند از این فرصت استفاده کنند. مدت برگزاری این جشنواره سه روز بوده و علاقه‌مندان می‌توانند سه روز تجربه دوچرخه سواری در برف را داشته باشند. مطمئناً شرکت‌کنندگانی که از این جشنواره استفاده می‌کنند تجربه بی‌نظیر کسب خواهند کرد.

13.جشنواره وایکینگ و آتش در شتلند، اسکاتلند

در شهر‌های مختلف اسکاتلند جشنواره‌ای تحت عنوان جشنواره وایکینگ و آتش برگزار می‌شود. در حقیقت اسکاتلند در میان تمام فستیوال‌های زمستانی، این جشنواره را برگزار می‌کند که یکی از پر طرفدار‌ترین جشنواره‌های کشور اسکاتلند محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید از این جشنواره استفاده کنید باید به شتلند مراجعه نمایید. 
لازم به ذکر است برگزارکنندگان این جشنواره برنامه‌های بسیار متنوع و زیادی را برای گردشگران و مسافران فراهم نمودند. در این جشنواره اقدام به راهپیمایی با مشعل و سوزاندن گالی‌های ساخته شده می‌کنند. زمان برگزاری این فستیوال، آخرین سه شنبه ژانویه است. در صورتی که می‌خواهید از این جشنواره و فستیوال بی‌نظیر استفاده کنید باید از قبل برنامه‌ریزی کرده و بلیط جشنواره و همچنین محل اقامت را داشته باشید.

14.موسیقی کجاست، نورشوپینگ، سوئد

یکی از بزرگترین و همچنین بهترین فستیوال‌هایی که در اروپا برگزار می‌شود فستیوال موسیقی کجاست شهرت دارد. در حقیقت هر سال بهترین فستیوال‌های زمستانه اروپا در شهر سوئد برگزار خواهد شد. این جشنواره مصادف شده با بهترین جشنواره موسیقی که به موجب آن بسیاری از گردشگران برای استفاده از این جشنواره به سوئد سفر می‌کنند. فستیوال موسیقی کجاست در حقیقت علاوه بر تمام هیجانات و شوری که دارد به عنوان یک کنفرانس نیز به شمار می‌آید و محل برگزاری این فستیوال در باشگاه‌های مختلف شهر نورشوئینگ است. 
در این فستیوال بهترین هنرمندان موسیقی سوئدی و همچنین بین‌المللی شرکت دارند و زمان برگزاری این فستیوال حدوداً دو روز خواهد بود. لازم به ذکر است در صورتی که علاقه مند موزیک و موسیقی هستید حتماً در این فستیوال شرکت کنید چرا که می‌تواند بسیار لذت بخش باشد و تجربه بسیار مناسبی را کسب کنید. نکته مهم و حائز اهمیت این است که در صورتی که در زمینه موسیقی فعالیت دارید و به صورت حرفه‌ای یا مبتدی در حال انجام هنر موسیقی هستید می‌توانید به عنوان یک هنرمند نوظهور در این فستیوال نیز شرکت به عمل بیاورید.

15.جشنواره افق، آرینسال، آندورا

یکی از جشنواره‌هایی که باعث شده تا بسیاری از گردشگران و مسافران به محل برگزاری پیست اسکی آرینسال آندورا مراجعه کنند جشنواره‌های موسیقی الکترونیک یا جشنواره افق است. این جشنواره به مدت هفت شبانه روز دایر بوده و یک تجربه فوق‌العاده بی‌نظیر از تفریح و هیجان و همچنین موسیقی به همراه دارد. به جرات می‌توان گفت جشنواره افق یکی از بهترین فستیوال‌های زمستانه اروپا به حساب می‌آید که طرفداران زیادی را دارد. در صورتی که قصد دارید از یک فضای محلی استفاده کنید می‌توانید از فستیوال افق بهره ببرید. در فستیوال افق انواع غذا‌ها و نوشیدنی‌های بی‌نظیر با قیمت بسیار مقرون به صرفه وجود دارد. در این فستیوال خدمات بسیار مناسبی به گردشگران و مسافران و ارائه خواهد شد.

16.فستیوال کمدی، مایرهوفن، اتریش

در این فستیوال تمام کمدین‌های معروف و مشهور جهان گرد هم می‌آیند و در فستیوال کمدی مایرهوفن اتریش شرکت می‌کنند. این فستیوال در زمستان در پیست اسکی تیرول مایرهوفن برگزار شده و بسیاری از هنرمندان کمدین با اجرای استنداپ کمدی و موسیقی‌های عالی و همچنین فضایی بسیار زیبا از میهمانان و گردشگران میزبانی می‌نمایند.

17.فستیوال ارث گاردن (باغ زمین)  کشور مالت

یکی دیگر از بزرگترین جشنواره‌های کشور مالت که از سال ۲۰۰۷ در حال برگزاری است جشنواره ارث گاردن یا باغ زمین به شمار می‌آید. این جشنواره در پارک ملی برگزار شده و حدود ۲۵ هزار علاقه‌مند به موسیقی از سرتاسر جهان خود را به این مکان می‌رساند تا بتوانند ۴ روز به صورت شبانه روزی در این جشنواره بی‌نظیر و پر انرژی شرکت کنند. 
به جرأت می‌توان گفت این جشنواره تجربه‌ای بی‌نظیر را برای گردشگران و مسافران خواهد داشت. لازم به ذکر است این جشنواره فقط به موسیقی نمی‌پردازد و برنامه‌های گوناگونی مانند اردو‌های طبیعی و ورک شاپ‌های منطقه‌ای و همچنین انواع مسابقات غذا‌های بین‌المللی و مراسم مخصوص کودکان نیز در این جشنواره دایر است و اجرا خواهد شد. از مهم‌ترین نکات این جشنواره این است که می‌توان به گسترش آگاهی شرکت‌کنندگان در زمینه محیط زیست و همچنین مدیریت منابع آب و برق کمک کرد.

18.فستیوال سیجت بوداپست، مجارستان

یکی از بزرگترین فستیوال‌هایی که در کشور مجارستان از سال ۱۹۹۳ در حال برگزاری است، فستیوال چند فرهنگی اروپا مرسوم به فستیوال سیجت در بوداپست مجارستان است. این فستیوال یکی از بزرگترین فستیوال‌هایی است که در زمان برگزاری بیش از ۴۰۰ هزار هوادار از کشور‌های مختلف در آن شرکت می‌کنند. لازم به ذکر است که هنرمندان بزرگی در این فستیوال حضور دارند و باعث می‌شود یک فرصت بینظیر برای تفریح و یک مهمانی فوق‌العاده باشد.

19.روز سنت پاتریک

 یکی از مراسمات و اعیاد سنتی مردم ایرلند که به سنت پاتریک معروف است در هفدهم مارس برگزار می‌شود. در این عید سنتی تمامی افراد با لباس سبز به خیابان‌ها آمده و برنامه‌های گوناگون و متنوعی را اجرا می‌کند. به طور کلی می‌توانیم بگوییم این جشن در واقع جشن ورود مسیحیت به کشور ایرلند محسوب می‌شود. 
برنامه‌های متنوع و گوناگونی مانند رژه مخصوص و پایکوبی و همچنین سرو انواع غذا‌های سنتی و نواختن موسیقی، از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در این جشن در کشور ایرلند اجرا می‌شود. این فستیوال در بهار و در روز سنت پاتریک در کشور ایرلند برگزار می‌شود و یکی از زیبا‌ترین جشن‌های این کشور به شمار می‌آید.

20.فستیوال جنگ پرتقال

یک جنگ به تمام معنا با مرکبات که باعث می‌شود ویتامین سی بدن تأمین شود. فستیوال جنگ پرتقال یکی از مهیج‌ترین فستیوال‌هایی است که از قرن دوازدهم تا به حال در ایتالیا در حال اجرا است. فستیوال جنگ پرتقال باعث می‌شود تا در بهمن ماه هر سال در شهر ایوریا تعداد بسیار زیادی از مسافران و گردشگران با حدود ۵۰۰ تن پرتقال گندیده آماده جنگ باشند. 
نکته مهم و حائز اهمیت این است که در این فستیوال افراد به دو گروه تقسیم می‌شوند که یک گروه به عنوان سوار نظام و گروهی دیگر پیاده نظام حضور دارند. وظیفه افراد سوار نظام رساندن پرتغال به افراد پیاده نظام است و افراد پیاده نظام باید با پرتقال‌ها به جنگ ادامه دهند. تحرک و جنب و جوش در این فستیوال بسیار زیاد است و در صورتی که علاقه‌مند به جنگ با پرتغال هستید می‌توانید بلیط خود را رزرو کنید و به وسیله تور ایتالیا به یک جنگ تمام عیار با پرتقال بروید.

21.فستیوال گوجه ‌فرنگی یا توماتینا والنسیا اسپانیا 

جنگ دیگری نیز به نام جنگ قرمز در والنسیا اسپانیا وجود دارد. این جنگ به وسیله پرتاب گوجه فرنگی انجام می‌شود. هر سال تعداد بسیار زیادی از گردشگران و مسافران اقدام به مسافرت به والنسیا اسپانیا می‌کنند تا بتوانند در این فستیوال بی‌نهایت جذاب شرکت کنند. شرکت‌کنندگان در این فستیوال با پرتاب کردن گوجه فرنگی به هم در یک جنگ بی‌بدیل شرکت خواهند کرد و لحظات هیجان‌انگیز و بسیار شادی بخش و مفرح را ایجاد می‌کنند. 
زمان برگزاری این فستیوال چهارشنبه پایان ماه آگوست است که در این زمان بسیاری از شرکت‌کنندگان در قالب جنگجویان پر انرژی در این جشن وارد شهر بولون در نزدیکی والنسیا می‌شوند و اقدام به جنگ با گوجه فرنگی می‌کنند. تنها با گذشت فقط یک ساعت از بازی تمام شهر به رنگ قرمز تبدیل شده و مانند یک ویرانه سرشار از گوجه فرنگی‌های له می‌شود.

22.فستیوال ماسک ایبری پرتغال 

یک فستیوال بسیار جذاب در کشور پرتغال انجام می‌شود که به جشنواره ماسک ایبری معروف است. در این فستیوال با پوشیدن لباس‌ها و ماسک‌های عجیب غریب خیابان‌های لیسبون ‌می‌روند و اقدام به برگزاری این فستیوال بی‌نظیر می‌کند. این جشنواره در اصل برای استحکام روابط بین اسپانیا و پرتغال برگزار می‌شود و طی چهار روز جشنواره ادامه دارد. در این جشنواره می‌توانید با فرهنگ این منطقه آشنا شوید. جشنواره در اردیبهشت ماه اجرا شده و مهمترین ویژگی این فستیوال ماسک‌های زشت و عجیب و غریبی است که باید حتماً در زمان شرکت در این فستیوال بر روی صورت خود بگذارید.

گشت و گذار در زیباترین شهرهای اروپا

کلام آخر
فستیوال‌های بسیار متنوع و گوناگونی که بسیار مهیج و شاد هستند در تمام نقاط اروپا هر ساله برگزار می‌شود. این فستیوال‌ها به دلیل جذابیت فوق‌العاده‌ای که دارند مسبب جذب حداکثری گردشگران هستند. در صورتی که قصد شرکت در هر یک از جشنواره‌ها و فستیوال‌های گوناگون را دارید می‌بایست به زمان برگزاری و کشور برگزار‌کننده دقت نمایید.
 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.7 از 5 | از 100 کاربر