بهترین کافه‌های بلغارستان

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1402/09/02
بازدید: 1373
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

 در جنوب شرقی اروپا کشور بلغارستان قرار دارد. بلغارستان با کشورهای صربستان، ترکیه، رومانی، مقدونیه و یونان همسایه است. کشور بلغارستان یک کشور تاریخی به ‌حساب می‌آید. بلغارستان دارای شهرهای بسیار مهمی است که پایتخت آن، شهر صوفیه، یکی از مهم‌ترین و حائز اهمیت‌ترین شهرهای بلغارستان محسوب می‌شود. شهر وارنا در بلغارستان به ‌عنوان اصلی‌ترین شهر ساحلی و همچنین مهم‌ترین شهر برای گردشگران و کسانی که به ساحل و دریا علاقه دارند است.

بهترین کافه های بلغارستان

 بهترین کافه‌های بلغارستان در شهر وارنا

رستوران‌های بسیار متنوعی در شهر وارنا وجود دارد که غذاهای دریایی یکی از غذاهای بسیار معروف و مشهور شهر وارنا به‌حساب می‌آید؛ چرا که بسیاری از غذاهای دریایی در کنار ساحل طبخ می‌شوند. حتی مردم شهرهای مختلف بلغارستان در فصل تابستان، شهر وارنا را به‌ عنوان سفرهای داخلی خود انتخاب می‌کنند. شهر وارنا به دلیل دارا بودن سواحل بسیار چشم‌نواز و شگفت‌انگیز در تمامی روزهای گرم سال پر از مسافر و توریست است. در این شهر انواع گوناگونی از رستوران‌های مختلف مشاهده می‌شود. رستوران‌هایی که در منوی آنها انواع غذاهای باکیفیت و متنوع وجود دارد. اگر قصد سفر به شهر وارنا را دارید حتماً به رستوران‌های بسیار معروف مراجعه کنید و با چشیدن طعم غذاهای رنگارنگ و لذیذ، خاطره‌های بسیار خوش را برای خود رقم بزنید.

همه چیز درباره کشور بلغارستان - آشنایی  کامل با کشور زیبای بلغارستان

تنوع غذا در این کافه‌ها در شهر وارنا بسیار متنوع است در واقع می‌توان گفت این تنوع موجب رونق گرفتن بسیاری از رستوران‌ها در این شهر گردیده. به دلیل تنوع رستوران‌ها در این شهر انتخاب بهترین کافه و رستوران مطمئناً کار سختی است؛ لذا برخی از معروف‌ترین و شگفت‌انگیزترین رستوران‌ها و کافه‌های موجود در این شهر به شرح زیر خواهد بود:

کافه KATCHETO NA Toni

این کافه جهت پخت شیرینی و کیک‌های بسیار لذیذ معروف است. شخصی به نام antoneata genova سال‌ها وقت خود را برای تأسیس این کافه گذاشت و در ابتدای فاعیت خود، برای دوستان و خانواده کیک و شیرینی درست می‌کرد؛ ولی عشقش برای پختن کیک گستره بیشتری پیدا کرد. در نهایت اقدام به تأسیس این کافه نمود. در این کافه شیرینی و کیک‌های لذیذی پخته می‌شود که با یکبار مزه کردن آن، طعم فوق‌العاده شیرینی زیر زبانتان می‌ماند.  فضای این کافه مانند خانه مادربزرگ‌ها به نظر می‌رسد و محیطی بسیار آرام و لذت‌بخش با انواع کیک‌ها و شکلات‌های بلژیکی یک خاطره مثال‌ نزدنی را برای شما به وجود خواهد آورد.

کافه KATCHETO NA Toni

کافه delifino di moda

شما می‌توانید یک اسموتی و یا میوه‌های تازه به همراه قهوه را در این کافه میل کنید. همچنین در این کافه بنا به سلیقه و ذائقه خود می‌توانید اقدام به انتخاب یک ساندویچ کنید. در این کافه می‌توانید حتی نوشیدنی مورد نظرتان را هم طبق سلیقه خودتان انتخاب نمایید. این کافه به عبارتی طبق سلیقه خودتان همه چیز را آماده می‌کند. اغلب گردشگران بسیار از این کافه خوششان می‌آید. این کافه از صبح تا دیر وقت باز است و بعد از تاریکی شب محل برگزاری پارتی خواهد بود.

 کافه باغ وارنا

این کافه به دلیل استفاده کردن از رنگ‌های روشن و همچنین فضای سرسبز، یک احساس تازگی و یک انرژی مضاعف خواهید گرفت. این کافه مخصوص افرادی است که دوستداران کوچک‌تر هستند. این اشخاص می‌توانند در این کافه از طعم‌های مختلف کوکتل لذت ببرند.

 کافه باغ وارنا

کافه مافه وارنا

 در واقع می‌توان گفت این کافه جزء بهترین و همچنین شیک‌ترین کافه‌های موجود در این شهر به‌حساب می‌آید که به علت نزدیک بودن به مرکز شهر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این کافه مانند تمامی کافه‌های موجود در کل دنیا دارای منوهای متفاوت و کاملی از انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم مانند آبمیوه‌های طبیعی و چای و کافی و همچنین قهوه و هات چاکلت به‌خصوص نوشیدنی‌های بین‌المللی است. شکلات و وانیل و نیز انواع ساندویچ‌های گوشت کالباس و سبزیجات خوشمزه به چشم می‌خورد. یکی از خصوصیات و ویژگی‌های این کافه داشتن اینترنت بی‌سیم رایگان و همچنین آزاد بودن برای استعمال دخانیات و اجرای موزیک به‌ صورت زنده است.

کافه samba brazillian coffee shops

زمانی که از این کافه استفاده می‌کنید احساس می‌کنید که در آمریکای جنوبی به سر می‌برید چرا که فقط یک فنجان قهوه کافی است تا خود را در آنجا احساس کنید. پس از ورود به این کافه بلافاصله متوجه خواهید شد که پرشورترین افراد در اینجا مشغول به کار هستند. در این کافه با امتحان کردن شیرینی‌های شگفت‌انگیز برزیلی و همچنین میل کردن انواع مارک‌های قهوه برزیلی مطمئناً شگفت‌زده خواهید شد. 

کافه samba brazillian coffee shops

کافه the social teahouse

 اگر علاقه‌مند به نوشیدن قهوه هستید و می‌خواهید قهوه صبحگاهی تأثیر مثبتی بر روی زندگی شما و همچنین دیگران بگذارد حتماً لازم است تا به این کافه مراجعه کنید. در واقع این کافه محل بسیار مناسبی برای نوشیدن چای و ملاقات و همچنین اجرای کارگاه‌های آموزشی است. کارمندان این کافه جوانانی هستند که در یتیم‌خانه‌ها بزرگ شده‌اند و این کافه به‌عنوان اولین شغل آنها به‌حساب می‌آید. این کافه به این افراد فرصتی برای برقراری ارتباط با دیگران و همچنین کسب اعتماد به ‌نفس جهت ساختن زندگی بهتر را می‌دهد.

در واقع این کافه، امکانی را برای شما به وجود می‌آورد تا جوانانی را مشاهده کنید که در شهر وارنا تفاوت ایجاد کردند.  تمامی افرادی که در این کافه مشغول به فعالیت هستند جوانانی  پرشور و باانگیزه به‌حساب می‌آیند. این افراد به دلیل‌های مختلف و متفاوتی در برخی از یتیم‌خانه‌های این شهر بزرگ شده‌اند. لازم به ذکر است که سالانه تعداد بسیار زیادی از گردشگران و توریست‌ها، به همین علت از این کافه دیدن می‌کنند و با این افراد صحبت می‌نمایند.

سفری ارزان به کشوری اروپایی

بهترین کافه‌های بلغارستان در شهر صوفیه

شهر صوفیه پایتخت کشور بلغارستان است که در آنجا از لحاظ فرهنگی تنوع زیادی دیده می‌شود. در این شهر تنوع از لحاظ سبک آشپزی و طعم و مزه هم زیاد است. رستوران‌های زیادی در سراسر این شهر وجود دارد؛ زیرا گردشگران بسیار زیادی به این شهر می‌آیند. در رستوران‌های صوفیه هم ‌غذاهای سنتی و هم ‌غذاهای جدید و ایتالیایی سرو می‌شود. بهترین کافه‌های بلغارستان در شهر صوفیه قرار دارد.

در شهر صوفیه همه سبک غذا، با هر طعم و سلیقه‌ای پیدا می‌شود. البته غذاهای آسیایی خیلی در این شهر رایج نیست؛ اما در منوی برخی از رستوران‌ها وجود دارد. اگر علاقه زیادی به غذاهای ایتالیایی دارید باید این را گفت که نمی‌توانید در همه رستوران‌های این شهر غذای ایتالیایی با دستور اصلی‌اش را امتحان کنید. اگر هر طعم و مزه‌ای را نمی‌پسندید باید به شما بگوییم در این شهر تنوع غذا در کافه و رستوران‌هایش بسیار زیاد است.

کافه Lime صوفیه

در مرکز شهر صوفیه، کافه زیبایی به نام Lime وجود دارد. با نوشیدن یک فنجان قهوه یا چای در این کافه می‌توانید حس بسیار خوبی را تجربه نمایید. طعم قهوه و چای کافه Lime بسیار بی‌نظیر و وصف نشدنی است. پرسنل این کافه رفتار بسیار محترمانه و گرمی با مشتریان دارند. موسیقی بسیار زیبایی که در این کافه پخش می‌شود باعث شده تا آنجا به مکانی بسیار دوست‌داشتنی تبدیل شود. اگر بعد از خرید و تفریح، این کافه را انتخاب کردید حتماً قهوه عربی آنجا را تست کنید؛ زیرا طعم آن فراموش‌نشدنی است.

کافه Lime صوفیه

کافه بار بارسا صوفیه

دیزاین و دکوراسیون کافه کاملاً از چوب بوده و فضای بسیار صمیمانه و دلنشین را ایجاد کرده است. در این کافه، گردشگران تور صوفیه می‌توانند لحظاتی بسیار لذت‌بخش و آرام را سپری نمایند. این کافه بخش‌های مختلفی دارد. میز و صندلی‌های استفاده شده در درون این کافه بسیار ساده هستند و میزها در کنار پنجره‌های کوچکی قرار گرفته شده‌اند. همین موضوع سبب شده تا نور بسیار مناسبی درون این کافه وجود داشته باشد. البته نور قابل‌توجهی که در کافه وجود دارد به‌واسطه لوسترهای کوچک تأمین می‌شود. این کافه دارای یک محیط هنری است که موجب جلب نظر بسیاری از توریست‌ها و گردشگران قرار دارد. 

بخش دیگری از این کافه وجود دارد که در یک فضای خاصی قرار گرفته است که تمامی میهمانان می‌توانند از این قسمت جهت میل سفارش‌ها استفاده نمایند. در این قسمت صندلی‌هایی مانند نیمکت طراحی و تعبیه شده است و در مقابل آنها نیز صندلی‌های تک‌نفره به شکل چهارپایه وجود دارد. از این فضا، گردشگران تور بلغارستان در صورت تمایل می‌توانند استفاده نمایند. همچنین شمع‌های بسیار زیبایی بر روی میزها قرار دارد که گرمای حضور شما را در کنار یکدیگر بیش‌ازپیش افزایش می‌دهد و موجب می‌شود تا فضای رمانتیک‌تری داشته باشید.

 در این کافه انواع نوشیدنی‌های گرم و دلچسب و همچنین انواع نوشیدنی‌های سرد موجود است. تمامی این نوشیدنی‌ها با یک تزیینی بسیار زیبا و دلنشین در اختیار گردشگران تور صوفیه قرار می‌گیرد. رفتن به این کافه مطمئناً یک خاطره بسیار خوبی را در ذهن شما هک خواهد کرد. این کافه یکی از معروف‌ترین کافه‌های  کشور بلغارستان به‌حساب می‌آید که سالانه تعداد بسیار زیادی از گردشگران و توریست آن از این کافه استفاده می‌کنند.

کافه بار بارسا صوفیه

کافه Rainbow factory

کافه Rainbow factory چند شعبه فعال در نقاط مختلف کشور بلغارستان دارد. در تمامی شعبات، منوی بسیار کامل و عالی هست که نظر مشتریان بسیاری را به خود جلب کرده است. این کافه سالادهای بسیار خوشمزه، کاپوچینو و قهوه‌های معروفی دارد. معروفیت کافه Rainbow factory هم در میان مردمان صوفیه و هم در بین گردشگران بسیار زبان زد است.

رستوران و کافه Raffy Bar & Gelato

در رستوران و کافه  Raffy Bar & Gelato مدل‌های مختلف غذاهای آسیایی، مدیترانه‌ای، بلغاری، ایتالیایی و همچنین سوشی‌های بسیار خوشمزه‌ای سرو می‌شود. به دلیل تنوع زیاد در منوی این رستوران یکی از شلوغ‌ترین و پر مشتری‌ترین رستوران‌ها شناخته شده است. رستوران و کافه Raffy Bar & Gelato شعبه‌های زیادی در قسمت‌های مختلف دارد و محیط بسیار زیبای این رستوران باعث شده تا اهالی شهر بسیار به آنجا علاقه‌مند شوند.

 منوی این رستوران بسیار کامل است و از جذاب‌ترین غذاهای آنجا می‌توان به سوشی، پاستا، پیتزا و تاکو‌های گوشتی اشاره کرد. در کافه این رستوران فوق‌العاده زیبا یک منوی کامل برای بستنی وجود دارد. تنوع منوی آنجا باعث شده تا مشتریان بسیار زیادی جذب شوند. به دلیل مشتریان زیاد و شلوغی رستوران می‌توانید قبل از رفتن، میز رزرو کنید و معطلی نداشته باشید. شعبه خیابان ویتوشا این مجموعه تمام روزهای هفته 24 ساعت شبانه‌روز دایر است.

رستوران و کافه Raffy Bar & Gelato

کافی‌شاپ چاچی صوفیه

در شهر صوفیه یکی از کافی‌شاپ‌هایی که علاقه‌مندان زیادی را نسبت به خود جذب کرده، کافی‌شاپ چاچی است. گردشگرانی که در تور بلغارستان هستند حتماً برای یکبار هم که شده به این کافی‌شاپ می‌روند. به دلیل محبوبیت بسیار زیاد این کافه همیشه شلوغ و پر از مشتری است. تمامی لیدرهای تور صوفیه بازدید از این کافه را در لیست برنامه‌هایشان قرار می‌دهند.

نقشه بلغارستان - نقشه کامل کشور بلغارستان برای آشنایی و سفر به این کشور

کافه چاچی به قهوه‌هایش معروف است و نوشیدن یک فنجان قهوه در این کافه باعث می‌شود تا طعم اصلی قهوه را تازه بچشید. فضای این کافه کوچک است؛ اما با همان فضای کمی که دارد بسیار دلنشین است. دیزاین کافه چاچی بسیار ساده بوده اما در حین سادگی، زیبایی زیادی دارد. بر روی دیوارهای این کافه اثر و تابلوهای بسیار زیبایی نصب شده که زیبایی آنجا را چندبرابر کرده است. می‌توانید بعد از گشت‌وگذار در شهر صوفیه به این کافه دنج بروید و بر روی صندلی‌هایش که مانند چهارپایه است قهوه بنوشید.

نورهای بکار رفته در کافی‌شاپ چاچی صوفیه کاملاً هوشمندانه انتخاب شده و این موضوع باعث شده تا این مکان کاملاً رمانتیک باشد. قرارهای عاشقانه زیادی در این کافه گذاشته می‌شود و زوج‌های زیادی برای گذراندن وقتشان در کنار هم به آنجا می‌روند. اگر یک گردشگر هستید به ‌هیچ‌ عنوان بازدید از این کافه را از دست ندهید.

همه چیز در مورد بلغارستان - جاهای دیدنی، سواحل، شهرها و هر آنچه که می‌خواهید در مورد بلغارستان بدانید را در این مقاله بخوانید!

کافه Memento Cafe صوفیه

کافه گردهای بسیار زیادی طرف‌دار کافه memento در صوفیه هستند. در این کافه از معماری مدرن و کلاسیک بسیار زیبایی استفاده شده است. این کافه محیطی بسیار دوستانه و صمیمی دارد. فضای Memento Cafe دلنشین و بسیار زیبا است و در آن موسیقی زنده نیز نواخته می‌شود. پرسنل خیلی خوش برخوردی در این کافه مشغول به فعالیت هستند که خدمات فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند. می‌توانید در این کافه زیبا بنشینید و در کنار یک موسیقی آرامش‌بخش، قهوه بسیار خوشمزه‌ای را بنوشید. پنجره‌های بلند و بزرگ این کافه نیز امکان تماشای زیبایی‌های شهر صوفیه را برایتان فراهم می‌کند.

کافه Memento Cafe صوفیه

کافی‌شاپ Villa Rosiche صوفیه

کافی‌شاپ Villa Rosiche  کیک‌های خانگی خوش‌عطر و مزه و خوش‌عطر و بویش معروف است. میل کردن این کیک‌های خانگی به همراه یک فنجان قهوه مخصوص این کافه طعم فوق‌العاده‌ای را برایتان ایجاد می‌کند. در تمام فصل‌ها این کافه بسیار زیبا است و در فصل زمستان یک فضای گرم و دنجی دارد. در فصل زیبا و خوش ‌آب‌وهوای تابستان نیز می‌توانید در باغ طبیعی این کافه لذت تمام را ببرید. کافی‌شاپ Villa Rosiche صوفیه در مرکز شهر قرار دارد و ساعت کاری این کافه از 8 صبح تا 9 شب است که می‌توانید  صبحانه فوق‌العاده خوشمزه‌ای خودتان را مهمان کنید. در این کافه دسرهای اروپایی و گیاهی عالی و خوش‌طعمی درست می‌شود که اگر یکبار آن را امتحان نمایید مزه‌اش را هرگز فراموش نمی‌کنید.

واحد پول بلغارستان - برای سفر به کشور بلغارستان با واحد پول این کشور آشنا شو

کافه Bar de Rouge

یکی از کافه‌هایی که در مرکز شهر بوده و به دانشگاه صوفیه نیز نزدیک هست کافه Bar de Rouge نام دارد. به‌خاطر نزدیکی این کافه به دانشگاه اغلب جوانان و دانشجویان در آنجا رفت‌وآمد دارند. این افراد در بین زمان کلاس‌هایشان و برای گذراندن اوقات فراغتشان این کافه را انتخاب می‌کنند. کافه Bar de Rouge در بین تمامی مردمان شهر صوفیه به کافه دانشجویان معروف است. موسیقی الکترونیک یک بخش جدانشدنی از این کافه هست که صدای بسیار دلنوازی دارد. می‌توانید با سفارش یک میلک‌شیک بسیار جذاب و خوشمزه در محیط شاد این کافه لذت تمام را ببرید. طعم نوشیدنی‌های کافه Bar de Rouge فراموش‌نشدنی است.

کافه Bar de Rouge

رستوران و کافه Ciccione Panini

در کافه رستوران  Ciccione Panini غذاهای ایتالیایی و مدیترانه‌ای طبخ می‌شود. این کافه به یک رستوران ایتالیایی معروف است و علاوه بر غذاهای ایتالیایی، پنیر و نان‌های ایتالیایی خوشمزه‌ای دارد. در کافه این رستوران نوشیدنی‌های گرم مانند قهوه و چای و همچنین نوشیدنی‌های سرد دست‌ساز سرو می‌شود. تمام گوشت‌هایی که برای طبخ غذا در رستوران Ciccione Panini استفاده می‌شود، فراوری شده است.

شما می‌توانید طعم بهترین سالادها و دسرها را در این رستوران بچشید. یک ایده جذابی که صاحب رستوران داده، این است که منوی رستوران دائماً تغییر می‌کند. فضای رستوران و کافه Ciccione Panini بسیار زیبا است و طعم غذاها به حدی لذیذ است که هر بار به این شهر سفر کنید دوست دارید دوباره این رستوران را تجربه نمایید. ساعت کاری این رستوران از 8 صبح تا 11 شب، روزهای دوشنبه تا جمعه است.

جاهای دیدنی بلغارستان - آشنایی با زیباترین جاذبه‌های گردشگری بلغارستان!

کلام اخر

 کشور بلغارستان دارای تنوع غذایی بسیار زیادی است. در این کشور مخلوطی از غذاهای ترکی و روسی و ایرانی و مدیترانه‌ای به چشم می‌خورد. زمانی که به کشور بلغارستان سفر می‌کنید و نگران هیچ‌چیز نباشید چرا که غذاهای این کشور کاملاً با ذائقه ایرانیان منطبق است. نکته جالب اینجاست که در کشور بلغارستان آب‌دوغ و خیار هم دارند و در فصول گرم تابستان این غذا را میل می‌کنند. در کشور بلغارستان غذاهای آسیایی رایج نبوده؛ ولی غذاهای ایتالیایی به‌مرور در حال افزایش و محبوب شدن است.

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
فاصله مشهد تا تهران و سایر شهرهای مهم ایران
فاصله مشهد تا تهران و سایر شهرهای مهم ایران
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.6 از 5 | از 100 کاربر