هزینه سفر به تایوان

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/12/01
بازدید: 6484
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

تایوان یکی از کشورهای آسیایی در جنوب غرب آسیا است، که مقصدی مناسب برای همه گردشگران می‌باشد، همچنین این کشور مقاصد گردشگری زیادی دارد که گردشگران مجذوب خود کرده است. سالانه ایرانیان زیادی به این کشور سفر می‌کنند و تورهای فراوانی به مقصد این کشور انجام می‌گیرد، به همین دلیل برایتان مطالبی درباره هزینه های سفر به تایوان آماده کرده ایم، تا اطلاعی نسبی از هزینه ها داشته باشید. با ما همراه باشید، در ادامه هزینه های این سفر را برایتان شرح داده ایم.

هزینه های سفر به تایوان

 

هزینه پاسپورت و ویزا

کشور تایوان در ایران سفارت ندارد، در نتیجه برای دریافت ویزای این کشور باید به سفارت کشورهای همسایه چون امارات یا ترکیه مراجعه کنید. برای گرفتن ویزا مدارکی چون مدارک گذرنامه، فرم‌ پر شده، مدارک مالی، مدارک شغلی، دو قطعه عکس و بلیط رزرو شده رفت و برگشت لازم است. پس علاوه بر هزینه ویزا و پاسپورت هزینه سفر به کشور دیگر برای گرفتن ویزا هم باید محاسبه شود. هزینه ویزای تک سفره برای مسافرت به این کشور حدود ۳۸ پوند می‌باشد، این ویزا حداکثر سه ماه اعتبار دارد. هزینه دریافت پاسپورت در سال ۱۴۰۰ شامل پرداخت ۱۰۰۰ تومان برای فرم ثبت نام و شناسه گذرنامه، ۳۷۵۰ تومان برای شهرداری و ۷۵۰۰۰ تومان برای نیروی انتظامی می باشد، در کل با هزینه پست برای ارسال مدارک هزینه صدور پاسپورت ۱۲۵۰۰۰ تومان خواهد شد. برای تعویض یا تمدید پاسپورت هزینه ها شامل ۱۰۰۰ تومان هزینه دریافت شناسه گذرنامه، ۳۷۵۰ تومان برای شهرداری، مبلغ ۱۰۰ هزار تومان برای تمدید پاسپورت و ۴۲۸۶۱ تومان هزینه برای گذرنامه های مفقودی می باشد، در کل با هزینه پست  برای ارسال مدارک هزینه صدور پاسپورت ۱۲۰۰۰۰ تومان خواهد شد.

 

هزینه سفر به تایوان - قبل از سفر به تایوان با هزینه هاش آشنا شو

 

هزینه سفر به تایوان با تور

متاسفانه تور تایوان به علت کرونا دیگر پذیرای گردشگران نیست و تایوان از جمله کشورهایی است که هنوز آمادگی مسافران و گردشگران را ندارد. دیگر کشور های گردشگری که روی بیزینس گردشگری خود حساب زیادی باز کردند با تمام توان خود را برای همزمان مبارزه با کووید ۱۹ و استقبال مسافران خارجی آماده کردند؛ ولیکن تایوان جزو این کشورها نیست؛ ولی مسافرت با تور به تایوان مانند دیگر تورها کمی قیمت بالا تر نسبت به سفر تکی و خصوصی دارد هرچند روند مسیر سریع تر است.

هزینه خورد و خوراک در تایوان

برای صرف غذا در رستوران های ارزان قیمت این شهر برای یک وعده غذا باید حدود ۷۰ تا ۱۵۰  دلار جدید تایوان باید پرداخت، برای یک وعده غذای دونفره در رستوران های متوسط کشور تایوان ۸۹۰ دلار جدید باید پرداخت و در رستوران های درجه یک هزینه یک وعده غذا به ۴۰۰تا ۷۰۰ دلار می‌رسد، هزینه غذاهای رستوران های مک دونالد حدود ۱۲۵ دلار جدید تایوان است. هزینه یک بطری آب معدنی ۲۰ دلار و هزینه یک فنجان قهوه ۷۸ دلار می‌باشد.

 

معرفی کشور تایوان - ین کشور متشکل از تعدادی جزیره کوچک و بزرگ است. این کشور نخستین بار در سال 1590 توسط پرتغالی ها کشف گردید

 

هزینه حمل و نقل در تایوان

هزینه حمل و نقل در این کشور بسیار ارزان‌ می‌باشد، برای مثال هزینه اتوبوس در تایوان ۱۵حدود  دلار، هزینه تاکسی حدود ۱۱ دلار تا ۱۰۰ دلار می‌باشد. برای حمل و نقل آسان و ارزان در این کشور اتوبوس بهترین گزینه می‌باشد.

هزینه اقامت در تایوان

برای اقامت در هتل های تایوان می‌توانید در شهر های بزرگ این کشور مثل شهر تایپه اقاما کنید، این شهرها  هتل های ۲ تا ۵ ستاره دارند که با توجه به خدماتشان هزینه های متفاوتی دارند. هزینه این هتل ها حدود ۷۰ تا ۱۶۰ دلار آمریکا می‌باشد. هتل های میان رده ای نیز وجود دارند که البته زیاد مناسب اقامت نیستند.

هزینه گشت و گذار در تایوان

در سفر خود به تایوان به فصل و مکانی که قراره به آن سفر کنید کاملا توجه داشته باشید زیرا منطقه به منطقه آب و هوا ممکن است متفاوت باشد. بعد از تحقیق کامل راجب به مکان های تفریحی تایوان، میتوانید با قیمت ۱۵ دلار و رنج سنی ۱۸ تا ۸۰ سال ماشین کرایه کنید و از مکان های دیدنی و طبیعی و یا معابد دیدن کنید. خرید غذا از شعبه تایوان مک دونالد ۱۲۵ دلار جدید تایوان است که از ارزان ترین غذا های تایوان به شمار می آید در صورتی که میخواهید از یک رستوران سطح متوسط تایوان یک وعده غذا سفارش دهید باید حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار جدید تایوان هزینه کنید. انواع سوغاتی های مختلف از ۳۵ دلار تا ۵۰۰ دلار جدید تایوان برای خرید گردشگران موجود است.

نظرات کاربران

  1. علی اصغر زارعی علی اصغر زارعی 1402/10/03
    0 نفر پسندیدند
    براساس سفر کاری میخوام برم تایوان تورشو می تونم از شما بگیرم؟
  2. زهرا ابوطالبی زهرا ابوطالبی 1402/10/03
    0 نفر پسندیدند
    تایوان ارزش سفر داره؟

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.9 از 5 | از 104 کاربر