مرکز خرید آرمان مشهد

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/06/09
بازدید: 4263
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

سفر کردن بدون خرید قطعا سفر دل‌چسبی نخواهد بود. مشهد از شهر‌های محبوب میان مردم ایران است که در هنگام انتخاب مقصد برای سفر، اولین گزینه مشهد قرار داده می‌شود. در سفر به مشهد با وجود مراکز خرید متفاوت که در آن‌ها می‌توانید انواع خوراکی محلی، نقره و انگشتر و پوشاک را تهیه کنید؛ گزینه بسیار مناسبی است. به‌طور کلی شما در مشهد دست خالی از این مراکز بیرون نمی‌آیید. یکی از این مراکز معروف و محبوب میان مردم، مجتمع تجاری آرمان است.

مرکز خرید آرمان مشهد

پاساژ آرمان مشهد کجاست؟

در سال ۱۳۹۴ در نزدیکی حرم مطهر امام رضا علیه السلام با معماری خاص و مدرن که مرکز خرید و علاوه بر آن مجتمع تجاری، اقامتی، اداری، تفریحی به نام آرمان افتتاح گردید. فاصله پاساژ آرمان تا حرم به ‌صورت پیاده حدودا ده دقیقه از بن‌بست نواب حرم مطهر است.

تفریحات مجتمع تجاری یا پاساژ آرمان مشهد

هنگام رو‌به‌رویی با مجتمع تجاری آرمان شما گمان نمی‌کنید مقابل یک تفرجگاه ۱۵۰۰ متری ایستاده‌اید بلکه در آن، شما به طبیعت و مفاهیم آن سوق داده می‌شوید. در هنگام ورود به پاساژ با مجسمه‌ای متحرک، صخره‌های بزرگ و غاری عجیب روبه‌رو خواهید شد که همگی دست به دست هم داده‌اند تا فضایی خارق‌العاده ایجاد کنند. در پشت هر کدام از این آثار، مفاهیم و فلسفه شاعرانه‌ای از شاعران ایرانی نهفته است.

پاساژ آرمان مشهد

مجسمه های مرکز خرید آرمان مشهد: تندیس پیر خرد، مجسمه مهم و با ارزش پاساژ آرمان است که  پوشش مردم خراسانی و پرستاری را به نمایش می‌گذارد. چراغی که در دست تندیس پیر خرد قرار دارد نشان دهنده روشنی بخش بودن راه و حرکت آن به سمت قلب است. بازدیدکنندگان این اثر می‌توانند با دست مجسمه، وارد آن شوند که این موضوع هم نشان دهنده دعوت هر کس به درون خویش و شناخت بهتر خود محسوب می‌شود. با یک چراغ در دست، بهتر می‌توانند راه درست و نادرست را تشخیص دهند.

آبنما: آبنما در پاساژ آرمان نمادی از صخره، ابر، باران، آبشار، طبیعت است. در قسمت آبنما این تفرجگاه ابر‌ها و بارش باران نشان دهنده نزول رحمت الهی از جانب خداوند بوده که باعث ایجاد هوای مرطوب در پاساژ شده، تا احساس اینکه در طبیعت پا گذاشته‌اید را به خوبی درک کنید.

گونه‌ های گیاهی: گونه‌های گیاهی در مجتمع تجاری آرمان مشهد میان نخل‌های بلند و صخره‌ای قرار گرفته که بلندی نخل‌ها، مقاوم بودن را به ذهن انسان می‌آورد‌. همچنین با وجود این نخل بلند، متوجه ارتفاع زیاد این مجتمع می‌شوید. از گونه‌های مختلف گیاهی که روی صخره به چشم می‌خورد می‌توان به فیکوس، پالم، بنجامین، آکلونما، برگ عبایی، لیندا، لیپتوس، بابا آدم، کاج مطبق و دیگر گونه‌های گیاهی اشاره داشت.

مراکز خرید مشهد - خریدی ارزان ولی لوکس در این مراکز خرید

زیبایی مرکز خرید آرمان در مشهد

رستورانی در غار

بخش جذاب و فوق‌العاده پاساژ آرمان، رستورانی در غار است که در آن به گونه‌ای معماری شده که از دوران پارینه سنگی تا به حال را به نمایش گذاشته است. با نقش‌هایی که بر دیوار سنگی صخره‌ای این غار قرار دارد این دوران را به خوبی نشان می‌دهد. این غار به گونه‌ای طراحی شده که از نظر بازدیدکنندگان طبیعی است زیرا وجود قندیل‌هایی که از سقف آویزان و نقش‌ نگاری روی دیواره سنگی، این غار را متفاوت و جذاب می‌کند. از قسمت‌های جالب که در این غار وجود دارد رستوران با طراحی فضای داخلی همانند غار بوده که آثار گران‌بها و ارزشمندی در آن نگهداری می‌شود.

رستوران پاساژ آرمان

رستوران پاساژ آرمان به گونه‌ای تشکیل شده است که می‌تواند سطح توقع کودکان تا بزرگسالان را برآورده کند. بعد از پاساژ گردی، خرید و همچنین تفریح، نوبت به یک غذای خوب در پاساژی لوکس و مدرنه می‌رسد که می‌تواند انرژی شما را به صد برساند. به شما پیشنهاد می‌دهیم حتما هنگام بازدید از این پاساژ، سری به فودکورت آن زده و طعم لذیذ و خوشمزه غذا‌های آن را تجربه کنید. این رستوران از انواع غذاهای ایرانی تا فست فود با بهترین کیفیت به شما ارائه می‌کند. این فودکورت با ظرفیتی غالب بر ۱۳۰۰ نفر پذیرای مسافران مشهد مقدس آماده است.

جاهای دیدنی مشهد - اگر قصد سفر به مشهد دارید با کلیک بر روی لینک از دیدنی های این شهر مطلع شوید.

امکانات مجتمع تجاری آرمان مشهد

یکی از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین پاساژها در مشهد، مجتمع تجاری آرمان است. این پاساژ در قسمت مرکزی خود دارای فضای مفرح، صخره‌ای بزرگ، آبشار و محل بازی برای کودکان و بزرگسالان است. همچنین قسمت خوشمزه این مجتمع تجاری یعنی فودکورت آن با ظرفیت ۱۳۰۰ نفر آماده پذیرایی مسافران خواهد بود. مجتمع تجاری آرمان دارای ۱۳ طبقه شامل ۳۹۵ واحد تجاری، ۲۹۰ واحد اقامتی، ۱۱۹ واحد مسکونی و ظرفیت پارکینگ دو طبقه آن ۴۴۵ است. از دیگر امکانات این پاساژ می‌توان به تهیه هواساز در طبقات، شش دستگاه آسانسور با ظرفیت ۱۳ نفری اشاره کرد. برای امنیت بیشتر گردشگران استفاده از شیشه‌های لمینیت سه جداره دارای ویژگی ضد گلوله و ضد ضربه و نیز برای بالا بردن امنیت بازدیدکنندگان و ساکنان متجمع تجاری آرمان تمام فضای داخلی و خارجی پاساژ تحت دوربین مداربسته استفاده شده است.

درب ورودی مرکز خرید آرمان مشهد

شماره تماس: ۰۳۳۳۳۳۳۹۰۵۱

آدرس: مشهد، خیابان نواب صفوی، نرسیده به وحدت، هتل سروش

ساعت بازدید مجتمع تجاری آرمان مشهد

همه روزه از ساعت ۹ الی ۲۲ پذیرای حضور گرم شما عزیزان خواهد بود. اما لازم به ذکر است که در بعضی از روزها، ساعت بازید از مجموعه متفاوت بوده که در این صورت حتما قبل از رفتن با مجتمع تجاری آرمان تماس بگیرید.

کلام آخر

پاساژ آرمان می‌تواند یک روز خوش را در هنگام سفر به مشهد به خود اختصاص دهد. مجتمع تجاری آرمان هم برای دوست‌داران خرید، تفریح، تاریخ، گل و گیاه و غذا مناسب بوده و همه را راضی می‌کند. این پاساژ با دسترسی آسان و همچنین نزدیک بودن به حرم مطهر امام رضا علیه السلام مورد استقبال مسافران بوده است. پس شما هنگام سفر به مشهد می‌توانید از این پاساژ دیدن کرده و از تفریحات و رستوران آن لذت ببرید.

نظرات کاربران

  1. سارا سارا 1397/06/31
    19 نفر پسندیدند
    مرکز خرید آرمان مشهد جنسای خوبی داره و می تونید تجناس خوش قیمتی رو تهیه کنید

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
بهترین زمان سفر به پوکت | مناسب ترین زمان دیدن الماس تایلند
بهترین زمان سفر به پوکت | مناسب ترین زمان دیدن الماس تایلند
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.8 از 5 | از 101 کاربر