مرکز خرید گرند مال وارنا

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/05/19
بازدید: 364
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

وارنا یکی از شهرهای پرطرفدار بوده که سالانه میزبان گردشگران بسیاری است که به قصد تفریح و خرید به این شهر سفر می‌کنند. به همین جهت مراکز خرید وارنا بسیار متعدد بوده و طرفدارهای زیادی دارد. یکی از بهترین و مهم‌ترین مراکز خرید این شهر مرکز خرید گرند مال وارنا نام دارد. مراجعه به گرند مال وارنا، هم می‌تواند به عنوان تفریحی لذت‌ بخش به‌ حساب آید و هم می‌تواند تجربه خریدی خاص را به شما هدیه دهد. مرکز خرید گرند مال شامل فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها و امکانات تفریحی بسیاری می‌شود. گرند مال جدیدترین و بزرگ‌ترین مرکز خرید شهر وارنا معرفی گردید.

مرکز خرید گرند مال

معرفی مرکز خرید گرند مال وارنا | Grand Mall Varna

مرکز خرید گرند مال در مرکز شهر وارنا و در یک محوطه بسیار زیبای ساحلی قرار گرفته است. مساحت این مرکز خرید به 150 هزار مترمربع می‌رسد و بیشتر از 220 فروشگاه مختلف را در خود جای داد. اگر قصد دارید که بهترین محصولات را از برترین برندهای دنیا خریداری نمایید پیشنهاد می‌شود در تور وارنا به فروشگاه‌های برند گرند مال سری بزنید. برندهای زارا، ماسیمو دوتی، اچ اند ام و... تنها تعداد اندکی از برندهای معروف دنیا هستند که در گرند مال وارنا شعبه دارند. موزه معروف شهر وارنا، موزه رترو نیز در طبقه ابتدایی مرکز خرید گرند مال واقع شده است. همچنین شما می‌توانید به بزرگ‌ترین سینمای این شهر با 9 سالن مختلف و مجهز، رستوران‌های خاص و کافه‌های مختلف در مرکز خرید گرند مال وارنا مراجعه نمایید.

مرکز خرید گرند مال بلغارستان

تفریحات وارنا - تفریحات جذابی که در سواحل آن می توانید تجربه کنید

ویژگی های مرکز خرید گرند مال وارنا بلغارستان

مرکز خرید گرند مال وارنا از ویژگی‌های خاصی برخوردار است که به شرح زیر هستند.

  • بزرگ‌ترین مرکز خرید شهر وارنا است.
  • وجود شعبه تمامی برندهای خاص و حتی معمولی دنیا در این مرکز خرید 
  • وجود 9 سالن سینمای تمام مجهز در این مرکز خرید
  • مقرون‌به‌صرفه بودن قیمت اجناس نسبت به دیگر مراکز خرید حتی در تهران
  • جالب‌ترین نکته در رابطه با مرکز خرید گرند مال، وجود موزه رترو در طبقه اول این فروشگاه است. در موزه رترو قدیمی‌ترین ماشین‌های دنیا نگهداری می‌شوند. همچنین در این موزه می‌توانید با سبک زندگی سوسیالیستی اهالی کشور بلغارستان آشنا شوید. علاوه‌بر این، در موزه رترو لوازم آرایشی مختلف و تلفن‌های قدیمی نیز در معرض نمایش قرار گرفته‌اند.

لازم به ذکر است که مرکز خرید گرند مال وارنا همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب پذیرای مشتریان است.

مرکز خرید گرند مال وارنا بلغارستان

 مرکز خرید گرند مال از چه بخش هایی تشکیل شده است؟

مرکز خرید گرند مال وارنا توانسته بیش از 10 نوع محصول و وسایل مختلف را در خود جای دهد. از جمله این لوازم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پوشاک بانوان:

در گرند مال بالغ بر 40 فروشگاه مختلف پوشاک زنانه وجود دارند. این فروشگاه‌ها انواع و اقسام پوشاک از برندهای زارا، اچ اند ام، برشکا (برند اسپانیایی)، ماسیمو دوتی (برند اسپانیایی) و ال سی وایکیکی را به فروش می‌رسانند.

  • پوشاک آقایان:

گرند مال وارنا 33 فروشگاه را تنها به پوشاک آقایان اختصاص داده است. بیشتر این فروشگاه‌ها در طبقه همکف و مابقی نیز در طبقه دوم قرار گرفته‌اند. برندهای یو اس پولو اسن، ماسیمو دوتی، پیر کاردین، ال سی وایکیکی و برشکا از جمله برندهای پوشاک آقایان در گرند مال هستند.

  • انواع لوازم و وسایل کودک:

برندهای زارا، اوکایدی، اوریجینال مارین، هیپولند (بزرگ‌ترین فروشگاه گرند مال در خصوص لباس و وسایل کودک)، کیندرلند و پلی سنس (فروشگاه اسباب بازی) از جمله 10 فروشگاه برتر در خصوص لوازم کودک به‌شمار می‌روند.

گرند مال بلغارستان فروشگاه

  •  لوازم ورزشی:

مرکز خرید گرند مال وارنا در زمینه تجهیزات ورزشی نیز 8 فروشگاه از برترین برندهای دنیا مانند آدیداس، نایک، ریباک، فلر اسپرت، باز، اینتر اسپورت و اسپورت ویژن را در خود جای داده است. برای خرید بهترین وسایل ورزشی پیشنهاد می‌شود که سری به این فروشگاه‌ها بزنید.

  • جواهرات و ساعت:

در طبقات همکف و دوم گرند مال بالغ بر 25 فروشگاه در زمینه طلا، جواهر و ساعت مشغول به فعالیت هستند. در این فروشگاه‌ها می‌توانید از برندهای سواروفسکی، پاندورا، سواچ، یو اس پولو اسن و اکست (برندی یونانی با 21 شعبه در اقسا نقاط دنیا)، بهترین جواهرات و ساعت‌ها را خریداری نمایید.

  • کیف و کفش:

اگر جزء آن دسته از افراد هستید که به خرید کیف و کفش برند علاقه دارید و همواره به‌دنبال مدل‌های خاص هستید؛ پیشنهاد می‌شود تا به فروشگاه‌های کیف و کفش گرند مال سری بزنید. برندهای کمپر (برندی بسیار قدیمی که انواع و اقسام کیف و کفش‌های زنانه، مردانه و کودکانه را در دو نوع مجلسی و راحتی تولید می‌کند)، برند دیمچن (با 100 سال سابقه تولید کیف و کفش)، برند کیف سامسونیت (برند آمریکایی)، تیمبرلند و گابینا از جمله برندهای خاص و معروف در جهان به‌شمار می‌روند که در مرکز خرید گرند مال شعبه دارند.

فروشگاههای گرند مال بلغارستان وارنا

  • عطر و ادکلن:

اگر به‌دنبال خاص‌ترین عطرها و بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی هستید، گرند مال 7 فروشگاه را به این وسایل اختصاص داده است. داگلس برند آلمانی، گلدن رز برند ترکیه‌ای، برند سونتین در حوزه لوازم آرایشی، DM برندی اروپایی در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی، رفان برندی بلغارستانی در حوزه انواع عطر و محصولات آرایشی و بهداشتی، بیوفرش برندی بلغارستانی و برند بیوتی زون یکی دیگر از برندهای بلغارستانی در زمینه عطر و لوازم آرایشی، در این مرکز خرید به‌چشم می‌خورند. 

  • انواع لباس خانگی:

در 6 فروشگاه گرند مال خاص‌ترین و زیباترین لباس‌های خانگی‌‌ را خواهید یافت. برند اویشو (برند اسپانیایی)، برند ترایمف (برندی سوئیسی)، برند اسپریت فرانسوی، برند ایزی کانادایی، برند زازا یکی از برندهای معروف بلغاری و برند پومه آ همگی در گرند مال شعبه‌هایی را برای فروش بهترین و باکیفیت‌ترین لباس‌های خانگی تاسیس کرده‌اند.

گرند مال وارنا

از دیگر فروشگاه‌های مرکز خرید گرند مال وارنا

  • لوازم خانگی
  • لوازم الکترونیک و سیمکارت
  • عینک
  • چند هایپرمارکت

مرکز خرید گرند مال وارنا

پردیس سینمایی در گرند مال وارنا

گرند مال یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین سینماهای کل اروپا به نام کینو را در خود جای داده است. در این سینما، 9 سالن مدرن سینمایی وجود داشته که همگی با به‌روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا فیلم‌های بسیاری را اکران می‌کنند. این پردیس سینمایی این قابلیت را دارد که به‌صورت همزمان فیلم‌ها را برای 1500 نفر روی پرده ببرد. در این سینما انواع فیلم‌های برتر بلغارستانی و فیلم‌های دیگر کشورها پخش می‌شوند. اگر قصد دارید تا در کنار خریدی لذت‌بخش کمی هم استراحت کنید و یکی از بهترین فیلم‌ها را در خاص‌ترین سینمای دنیا به تماشا بنشینید، از ساعت 10 صبح تا 12 شب می‌توانید به پردیس سینمایی کینو مراجعه نمایید.

واحدهای تجاری گرند مال

تعداد واحدهای تجاری گرند مال

در مرکز خرید گرند مال وارنا تمامی برندهای روز دنیا حضور دارند. این فروشگاه بزرگ 9 سال قبل در شهر وارنا بلغارستان فعالیت خود را آغاز کرد. اعتبار و شهرت گرند مال در میان مردم محلی و گردشگران این شهر بسیار زیاد بوده و از مراکز خرید محبوب و پرطرفدار شناخته می‌شود. گرند مال بیش از 200 فروشگاه را در خود جای داده که در هر فروشگاه می‌توانید بهترین برندهای پوشاک زنانه، مردانه و حتی بچگانه، لوازم آرایشی، عطر و ادکلن، لوازم دیجیتال و... را با بهترین قیمت ممکن بیابید.

رستوران گرند مال وارنا

همه چیز در مورد وارنا - دین، مذهب، سواحل زیبای وارنا همه و همه را در این مقاله جذاب بخوانید!

کافه و رستوران های گرند مال وارنا

گرند مال علاوه‌بر داشتن بهترین فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها و فست فودی‌های خوبی را نیز در خود جای داده است. به‌طور کلی 18 رستوران و کافه در مجتمع تجاری گرند مال وارنا به‌چشم می‌خورند که هر کدام از برترین رستوران های وارنا بوده و از منویی جذاب و خوشمزه برخوردار هستند. نانوایی مجموعه گرند مال نیز بهترین، باکیفیت‌ترین و خوشمزه‌ترین نان‌های شهر وارنا را پخت می‌کند. بدون شک گشت‌وگذار و خرید در گرند مال شما را خسته خواهد کرد؛ در نتیجه برای برطرف ساختن خستگی و گرسنگی بهترین گزینه مراجعه به یکی از رستوران‌ها، کافه‌ها یا فست فودهای گرند مال خواهد بود که به شرح زیر هستند.

  • رستوران ایتالیایی ماسا چیکن
  • رستوران بین‌المللی گودزیلا
  • فست فود مک دونالدز
  • فست فود سابوی
  • چیکن کینگ
  • شوگر لند
  • کافه کافه
  • کافی شاپ نوا

کافه در مرکز خرید گرند مال بلغارستان

 ارزیابی سطح قیمت در فروشگاه های مرکز خرید گرند مال

در گرند مال می‌توانید تمامی لوازم خانگی، ورزشی، آرایشی و بهداشتی، انواع و اقسام طلا و جواهر، بدلیجات برندهای معروف و دیگر لوازم را به‌راحتی بیابید. بدون شک وجود برندهای جهانی زارا، لی کوپر، اچ اند ام، آدیداس، برشکا و بسیاری از برندهای دیگر باعث شده تا سطح قیمت‌ها در گرند مال بسیار بالا باشد. البته گاه برخی از لوازم موجود در گرند مال از قیمتی کمتر نسبت به قیمت‌های ایران برخوردار هستند.

آدرس گرند مال وارنا

سفر به کشور سرسبز اروپایی با جاذبه‌های دیدنی و سواحل جذاب!

چطور می توان به گرند مال وارنا رفت؟

اگر مسافر کشور بلغارستان هستید، پس از ساکن شدن در شهر وارنا، حتماً برای خرید اقدام خواهید کرد. گرند مال مرکز تجاری بسیار مناسبی برای تجربه یک خرید متفاوت است. برای دسترسی به این مجتمع تجاری خاص می‌بایست با استفاده از اتوبوس یا تاکسی، ابتدا به خیابان ساحاروف 2 رفته و سپس از آنجا وارد منطقه کوچی شوید. آدرس مرکز خرید گرند مال بسیار راحت بوده؛ در نتیجه به سادگی می‌توانید مسیریابی را انجام دهید. البته تاکسی‌های اینترنتی شما را به هر محلی که مد نطر شماست خواهند رساند. شما در سایت لحظه آخر می توانید آدرس بسیاری از مقاصد گردشگری وارنا را بیابید.

آدرس مرکز خرید وارنا

Andrey Saharov Str 2, Varna 9000, Bulgaria
 سخن پایانی
مرکز خرید گرند مال شهر وارنا در کشور بلغارستان، از بزرگ‌ترین و بهترین مراکز خرید در اروپا به‌شمار می‌رود. این مرکز خرید با داشتن بیش از 200 فروشگاه در حوزه‌های مختلف پوشاک، لوازم آرایشی، عطر و ادکلن، جواهرات و ساعت و... توانسته به محبوب‌ترین فروشگاه در بین گردشگران تبدیل شود. پردیس سینمایی گرند مال با 9 سالن، بزرگ‌ترین و مجهزترین سالن سینمایی اروپا شناخته می‌شود که می‌تواند همزمان 1500 نفر را در خود جای دهد. سطح قیمت‌ها در این فروشگاه به علت وجود برند‌های مختلف و ارائه محصولات بالا است. در سفر به وارنا حتما برای خرید بهترین محصولات هر برند، به مرکز خرید گرند مال وارنا سری بزنید.

نظرات کاربران

  1. بهنام بهنام 1397/06/27
    8 نفر پسندیدند
    مرکز خرید گرند مال اجناسش ارزون هست ؟ لطف می کنید چند تا از مراکز خوب و ارزون رو بهم معرفی کنید؟

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
بهترین زمان سفر به پوکت | مناسب ترین زمان دیدن الماس تایلند
بهترین زمان سفر به پوکت | مناسب ترین زمان دیدن الماس تایلند
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.9 از 5 | از 100 کاربر