مرکز خرید آلتون

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/06/11
بازدید: 2677
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

برج تجاری اداری آلتون مشهد، مجتمعی بسیار بزرگ و لوکس است که قیمت های اجناس آن بسیار بالاست. یکی از بهترین مرکز خرید های شهر مشهد مرکز خرید آلتون است که توجه های زیادی را به علت ظاهر زیبا و لوکس خود جلب می کند. برج آلتون مشهد اجناس برند و یا لوازم خانگی زیادی برای فروش دارد که طرفداران زیادی نیز دارد؛ در این برج می توانید لباس های بسیار شیکی را خریداری کنید که باب طبع همه ی شیک پوشان ایرانی باشد‌. این برج که پیش بینی شده در حدود ۳۰۰ میلیارد ریال در آن سرمایه گذاری شده دارای پارکینگ طبقاتی و بزرگی است که نگرانی شما را بابت جای پارک کاملا برطرف می کند. در طبقه همکف برج تجاری اداری آلتون می توانید کیف و کفش های چرم و برند زیادی پیدا کنید؛ در خیابان دانشگاه که این مجموعه در آن قرار دارد نیز می توانید مغازه های چرم فروش لوکس پیدا کنید.  از هتل هایی که در نزدیکی برج آلتون مشهد قرار دارند، هتل شیراز مشهد و هتل خورشید تابان مشهد هستند که می توانید در این هتل ها اقامت داشته باشید. برج تجاری اداری آلتون در سال ۱۳۹۰ عنوان برترین برج تجاری چند منظوره کشور را از آن خود کرده ویک فیلم هم در رابطه با این برج ساخته شده است.

برج آلتون

مرکز خرید آلتون در مشهد

برج آلتون مشهد پروژه بزرگ ۳۶ ماه بود که در سال ۱۳۸۸ مورد بهره برداری قرار گرفت و این بنا که با وسعت ۳۱۰۰۰ متر مربع زیربنا و ۱۷۲۴ متر مربع مساحت عرصه یکی از برترین سازه های بتنی کشور به شمار می آید. مجتمع تجاری اداری آلتون نه تنها امکانات و طراحی های داخلی شیک، بلکه نمای خارجی بسیار زیبایی دارد که از شیشه و الکوبان ساخته و تزئین شده است. مجتمع تجاری اداری آلتون دارای ۲۴ طبقه است که ۵ طبقه آن زیر زمین و به جز طبقه همکف ۱۸ طبقه بالای طبقه همکف دارد که بیشتر این طبقات پارکینگ هستند‌. سه طبقه برای استفاده اداری و تجاری، ۴ طبقه مخصوص واحد های تجاری و ۳ طبقه مخصوص واحد های اداری است؛ در سه طبقه تجاری این برج که شامل طبقات ۱۸ ، ۱۹ و ۲۰ می شود ۴۰ واحد لوکس وجود دارد که امکانات منحصر به فرد زیادی دارند. واحد های تجاری اداری که در طبقه های ۱۸، ۱۹ و ۲۰ واقع شده اند متراژ های متفاوت میدن ۷۵ تا ۱۷۵ متر دارند و از تمامی امکانات یک بخش اداری مانند آشپزخانه،  کابین مخصوص مدیر، لابی، قسمت پذیرش، سیستم دوربین مدار بسته، پله برقی، آسانسور و سیستم تهویه گرمایشی و سرمایشی را دارد.

در طبقات منفی برج آلتون مشهد لوازم صوتی و تصویری و لوازم های خانگی با نمایندگی های مختلف از جمله نمایندگی سونی را می بینید؛ البته در این طبقات لوازم آرایشی و بهداشتی و پوشاک نیز ارزه می شود.  در طبقات همکف تا طبقه ۴ این مجموعه نیز فروشگاه های کفش و کیف و شعبه دوم رستوران پسران کریم واقع شده است. همانطور که گفته شد هم در داخل این مجتمع تجاری اداری آلتون و هم در خیابان دانشگاه که این مجموعه در آن واقع شده است، فروشگاه های کفش و کیف زیادی وجود دارد که بورس بودن آن را در منطقه نشان می دهد.

امکانات مرکز خرید آلتون

مرکز خرید آلتون یکی از مراکز خرید لوکس شهر مشهد است که فروشگاه های این مرکز خرید وسایل برند زیادی را با قیمت بالا به فروش می رسانند؛ از جمله اجناسی که در این مجموعه به فروش می رسد لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لباس ها و مانتو های مجلسی و شیک و لوازم چرم اند. مرکز خرید آلتون نه تنها در انتخاب برند های خود توجه زیادی بکار برده است بلکه تمام تلاش خود را برای برآورده کردن بیشترین امکانات ممکن برای راحتی مشتریان به کار برده است.

مجتمع تجاری آلتون مشهد

از جمله امکانات این مرکز خرید

  • رستوران پسران کریم: برج آلتون مشهد دارای یکی از شعب رستوران پسران کریم است که علاوه بر لوکس بودن فضای رستوران، می توانید خوشمزه ترین غذا های ایرانی را در این رستوران با کیفیت بالا میل کنید. رستوران پسران کریم آلتون دومین شعبه ای است که در مشهد وجود دارد و این رستوران دارای غذای بیرون بر است ولی پیک برای غذای بیرون بر ندارد. از محبوب ترین غذا های رستوران پسران کریم در مجتمع تجاری اداری آلتون، شیشلیک و دیگر غذا های ایرانی مانند چلو ماهیچه است.

  • کافی شاپ برج آلتون: مجتمع تجاری اداری آلتون کافی شاپی به نام آلتون در طبقه اول خود دارد که از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ و نیم بعد از ظهر و عصر ها از ساعت ۵ و نیم تا ۱۰ و نیم شب فعالیت می کند. کافی شاپ آلتون ۳۰ نفر ظرفیت دارد و شما می توانید با این کافه تماس بگیرید تا از قبل صندلی رزرو کنید. شماره تماس کافه: ۰۵۱۳۸۴۹۱۳۲۸ ایمیل کافه: mohammad nor85@yahoo.com 

  • ایستگاه ویژه تاکسی بیسیم آلتون: یکی از امکانات بسیار مهم و کاربردی که این برج در اختیار مشتریان خود می‌گذارد؛ تاکسی بیسیم آلتون است. این ویژگی این امکان را به مشتریان این مجموعه می دهد که با خیال راحت تا هر زمانی در شب و نیمه شب به خرید بپردازند و با امنیت کامل به خانه برگردند. شما می توانید با شماره گیری شماره ۱۸۳۰ در مقابل این مجتمع از این سرویس ایستگاه تاکسی استفاده و بهره برداری کنید.

  • پارکینگ طبقاتی: در مجتمع تجاری اداری آلتون تعداد طبقات زیادی صرف پارکینگ طبقاتی این مجموعه شده است و این پارکینگ ظرفیتی حدود ۶۰۰ خودرو دارد‌.

  • امکانات داخلی مجتمع: از جمله امکاناتی که در این مجتمع وجود دارد؛ ۱ دستگاه آسانسور شیشه ای در طبقات تجاری، ۶ آسانسور در طبقات تجاری و اداری، ۴ دستگاه آسانسور پانورامیک شیشه ای از طبقه همکف تا طبقات اداری و پارکینگ، ۴ دستگاه پله برقی در طبقات اداری، پله برقی هوشمند در طبقات تجاری و اداری است.

باند هلیکوپتر در بالای برج تجاری اداری آلتون مشهد وجود دارد که در شرایط ویژه و اضطراری از این ایستگاه استفاده می کنند.

مراکز خرید مشهد - خریدی ارزان ولی لوکس در این مراکز خرید

پارکینگ مرکز خرید آلتون

مجتمع تجاری اداری آلتون یکی از مراکز خرید بسیار لوکس در شهر مشهد است که امکانات و ویژگی های منحصر به فرد زیادی دارد؛ این مجتمع دارای امکانات مختلفی است که برای آسایش و راحتی هر جه بیشتر مشتریان طراحی شده اند و یکی از این امکانات برج آلتون مشهد پارکینگ طبقاتی آن است. مجتمع تجاری اداری آلتون، دارای پارکینگ طبقاتی با ظرفیت ۶۰۰ خودرو است که این پارکینگ با حدود ۸۰ متر ارتفاع بلندترین پارکینگ طبقاتی در کشور است؛ این پارکینگ جدا از ساعت کاری مجتمع و به صورت شبانه روزی قابل استفاده است.

ساعت کاری مجتمع آلتون مشهد 

مجتمع تجاری اداری آلتون امکانات زیادی را در جهت رفاه هر چه بیشتر مشتریان خود در اختیار بازدید کنندگان گذاشته است. برج آلتون مشهد در همه روز های هفته باز است و مردم می توانند در هر روز هفته ، از ۹ صبح تا ۱۰ و نیم شب از این مجتمع بازدید کنند و به خرید بپردازند. البته ساعت کاری مجتمع آلتون در طول سال ثابت نیست و در ایام و مناسبت های خاص مانند عید های مختلف و روزهایی که تعداد مشتریان زیاد است؛ مدت زمان خدمات رسانی به مشتریان را تا نیمه های شب زیاد می کنند و به همین علت برای مطمئن شدن از مدت زمان باز بودن این مجتمع بهتر است با این مجموعه تماس بگیرید و از زمان دقیق اطلاع دریافت کنید‌.

آلتون

بهترین رستوران های مشهد - لیستی از معرفی بهترین رستوران های مشهد به همراه آدرس و راه های تماس

چگونه به برج آلتون مشهد برویم؟ 

برج آلتون مشهد که یکی از بزرگترین و مهم ترین مرکز خرید های شهر مشهد به شمار می آید مشتریان شیک پوش و برند پوش زیادی در شهر مشهد و در میان گردشگران دارد. این مجتمع تجاری که در خیابان دانشگاه قرار دارد لوازم آرایشی و بهداشتی، لباس ها، مانتو ها، و کیف و کفش های برند زیادی دارد که در این مجموعه به فروش گذاشته می شوند.

  • آدرس دقیق برج تجاری اداری آلتون: خراسان رضوی، مشهد، بلوار دانشگاه، بین دانشگاه بیست و دو و بیست و سه
  • شماره تماس برج آلتون شماره ۱: ۰۵۱۳۸۴۹۱۲۳۵
  • شماره تماس برج آلتون شماره ۲: ۰۵۱۱۸۴۹۱۲۳۵
  • وب سایت برج آلتون مشهد: Alton-tower.ir 

یکی از روش های دسترسی به برج تجاری اداری آلتون از راه قطار است؛ شما می توانید سوار قطار خط ۲ شوید که در ایستگاه شریعتی توقف دارد و با قطار شهری مشهد از ایستگاه سعدی با خط ۲ پیاده شوید. یکی دیگر از راه های رسیدن به برج آلتون مشهد از طریق اتوبوس است؛ کافی است که در خیابان کوهسنگی سوار اتوبوس خط ۳۸ شوید و در مقابل برم تجاری اداری آلتون پیاده شوید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
بیشتر بخوانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.7 از 5 | از 100 کاربر