تفریحات آبی آنتالیا

زمان مطالعه: 7 دقیقه
بروزرسانی: 1402/10/17
بازدید: 4008
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

آنتالیا یکی از شهرهای توریستی و تفریحی است که همه ساله میزبان گردشگران و توریست‌های زیادی خواهد بود. در این شهر زیبا تفریحات آبی مختلفی برای گردشگران در نظر گرفته شده است، که در همه ساحل‌های آنتالیا می‌توانید از این تفریحات و امکانات موجود در آن استفاده کنید و از هیجان و زیبایی‌هایی که تجربه خواهید کرد لذت ببرید. در این مطلب سعی داریم به معرفی تفریحات آبی آنتالیا بپردازیم.

تفریحات آبی انتالیا

غواصی در آب های آنتالیا

یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین تفریحات آبی آنتالیا غواصی کردن است. این ورزش با استقبال بی نظیری مواجه شده و علاقه‌مندان زیادی دارد. غواصی علاوه بر جنبه ورزشی که دارد تجربه شگفت‌انگیزی را نیز برای شما رقم خواهد زد. غواصی به دلیل هیجان بالایی که دارد یکی از تفریحات مورد علاقه مردم است. 
بنابراین افراد زیادی که به دنیای موجودات دریایی علاقه دارند به دنبال مراکز آموزشی برای انجام این ورزش پرهیجان هستند. همان‌طور که می‌دانید در گذشته غواصی به دلیل کمبود امکانات و خطراتی که داشت و بیشتر جنبه پژوهشی، صنعتی و نظامی داشت؛ اما امروزه با پیشرفت‌هایی که صورت گرفته، غواصی بیشتر جنبه ورزشی و تفریحی دارد. 
 در تمامی مراکز غواصی آنتالیا مسائل امنیتی برای جلوگیری از مشکلاتی مانند: برخورد با صخره، حمله موجودات و تمام شدن اکسیژن را رعایت خواهند کرد. برای غواصی در آب‌های آنتالیا علاوه بر آموزش‌های لازم، تجهیزات مخصوص را در اختیار شما قرار می‌دهند. تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای غواصی بدین شرح است.

  • ماسک غواصی: مهم‌ترین و اصلی‌ترین وسیله برای غواصی است این ماسک مخصوص به عینک شنا شباهت دارد که غواص آن را روی صورت خود قرار می‌دهد تا بتواند زیر آب به راحتی نفس بکشد.
  • بال: بال در واقع کفش‌های مخصوص غواصی هستند که به غواص کمک می‌کند تا بتواند به راحتی شنا کند. بال یا همان کفش غواصی انواع مختلفی دارند که هر کدام از انواع آن دارای ویژگی خاصی هستند.
  • وت‌سوت: وت‌سوت لباس غواصی است و دارای یک لایه نازک است که از تماس آب با بدن جلوگیری می‌کند.
  • مخزن اکسیژن: غواص برای تنفس کشیدن زیر دریا به یک مخزن اکسیژن نیاز دارد. این مخزن مانند کوله پشتی روی کمر قرار خواهد گرفت و به وسیله شیلنگ به ماسک وصل می‌شود؛ بنابراین تنفس زیر آب راحت خواهد شد.

غواصی در آنتالیا

زیر دریایی سواری یکی از تفریحات آبی آنتالیا

همان‌طور که می‌دانید آنتالیا از تفریحات مختلف و جالب آبی زیادی برخوردار است که یکی از جالب‌ترین آن‌ها زیردریایی سواری خواهد بود. در گذشته از زیر دریایی برای کارهای نظامی و امنیتی مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما در حال حاضر استفاده از زیر دریایی علاوه بر این که جنبه امنیتی خواهد داشت، از جمله تفریحات آبی پرطرفدار در بین گردشگران محسوب می‌شود. 
برای انجام این تفریح و قبل از رفتن به دریا برای توریست‌ها و گردشگران جلسه توجیهی برای داشتن اطلاعات لازم برگزار خواهد شد. همچنین داخل زیردریایی مجهز به دو دستگاه تهویه هوا است؛ بنابراین مشکلی بابت تنفس برای گردشگران ایجاد نخواهد شد. افرادی که به دنیای زیر آب علاقه دارند و دوست دارند موجودات و دنیای زیر آب را ببینند، اما از غواصی می‌ترسند بهترین گزینه استفاده از زیر دریایی است. 
زیر دریایی آنتالیا قادر به وارد شدن تا عمق ۱۱۰ متری آب را دارد. این زیردریایی بسیار مجهز است و از سقف شیشه‌ای برخوردار است؛ بنابراین می‌توانید یک ماجراجویی شگفت‌انگیز و به یادماندنی را برای خود رقم بزنید. در حین مشاهده شگفتی‌های زیر آب خدمه زیر دریایی اطلاعات کافی را در مورد موجودات مختلف و شرایط زیر آب در اختیار شما قرار خواهند داد.

زیر دریایی سواری در آنتالیا

تفریحات آنتالیا - سرگرمی تفریحات به یادماندنی در آنتالیا ترکیه

صخره نوردی آبی یکی از بهترین تفریحات آبی آنتالیا

صخره‌نوردی آبی یکی از بهترین و مهیج‌ترین تفریحات آبی در آنتالیا به شمار می‌آید. این ورزش جذاب برای افزایش آدرنالین بسیار موثر است. صخره‌نوردی آبی در پارک ملی کویروکای انجام می‌شود و برای رفتن به منطقه‌ای مناسب و انجام این ورزش پرطرفدار باید به مدت ۸ ساعت قایق‌سواری کنید. از جمله ویژگی‌های صخره‌نوردی در پارک ملی کویرکای برخورد کردن آب با صخره‌نوردان است. آب عامل اصلی تعیین کننده سرعت شما برای رسیدن به ارتفاعات به شمار می‌آید. یکی از دلایلی که صخره‌نوردی را به هیجان ‌انگیزترین تفریحات دریایی در آنتالیا تبدیل کرده است، پوشیده شدن صخره‌ها با آب دریا است. اما این موضوع علاوه بر هیجانی که دارد خطراتی نیز به دنبال خواهد داشت. 
از جمله خطراتی که ممکن است در این چنین تفریحات دریایی آنتالیا رخ دهد، می‌توان به برخورد کردن با موج دریا، پرت شدن در آب و برخورد با صخره‌ها اشاره کرد که ممکن است دچار آسیب دیدگی شوند. البته تا حد امکان مسئولین این موارد را مد نظر دارند و اجازه نخواهند داد کسی بدون تجهیزات مناسب به انجام این ورزش بپردازد. همچنین یک شخص حرفه‌ای نیز با قایق در محدوده‌ای که برای صخره‌نوردی در نظر گرفته شده است، گشت می‌زند و گردشگران را زیر نظر دارد. بنابراین امکان به وجود آمدن مشکل و آسیب‌دیدگی بسیار کم خواهد بود.

صخره نوردی آبی

دریا نوردی با کشتی تفریحی در آنتالیا

دریانوردی با کشتی تفریحی در آنتالیا نیز در بین تفریحات دریایی از محبوبیت بالایی برخوردار است. تور کشتی‌های کروز طرفداران زیادی دارد؛ البته این تفریح نه تنها در آنتالیا بلکه در سواحل دیگر ترکیه نیز برگزار خواهد شد. گردشگران برای تجربه این تفریح پرهیجان می‌توانند به بندر لیمان بروند و در آن‌جا بلیط کشتی کروز را خریداری نمایند. 
امکان سوار شدن بر کشتی‌های تفریحی آنتالیا از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۶ عصر خواهد بود. بندر لیمان حدود ۴۵ دقیقه با شهر آنتالیا فاصله دارد؛ بنابراین برای رفتن به این منطقه می‌توانید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های دریا نوردی و گشت و گذار با کشتی در آنتالیا این است که می‌توانید، حمام آفتاب بگیرید و از مناظر زیبا لذت ببرید. 
همچنین می‌توانید از میل کردن غذاهای ترکی همراه با نوشیدنی‌های مختلف لذت ببرید. به یاد داشته باشید به دلیل این که کشتی‌های تفریحی به مکان‌های بکر و جالب می‌روند که رفتن به آن‌جا فقط با کشتی ممکن است؛ بنابراین دوربین عکاسی یا تلفن همراه جهت عکاسی از زیبایی‌های دریا را فراموش نکنید. برای شنا کردن و حمام آفتاب حتما حوله، مایو، کلاه، عینک آفتابی، کرم و... را همراه داشته باشید.

دریانوردی در آنتالیا

ماهیگیری؛ تفریح آبی محبوب در آنتالیا

یکی دیگر از تفریحات آبی محبوب و پرطرفدار در آنتالیا و شهرهای دیگر ترکیه ماهیگیری است. از آن‌جا که ماهیگیری یک تفریح لذت‌بخش و مورد علاقه اغلب مردم است آنتالیا جزو بهترین مناطق دنیا برای انجام این تفریح محسوب می‌شود. برای ماهیگیری در آب‌های آنتالیا می‌توانید به صورت گروهی قایق اجاره کنید و به دل دریا بروید از این تفریح آبی لذت ببرید. اگر هنگام رفتن به ماهیگیری لنسر یا وسایل مورد نیاز را فراموش کرده‌اید نگران نباشید؛ چرا که سواحل مختلف این شهر از غرفه‌هایی برخوردار هستند که وسایلی مانند کلاه، قلاب، عینک، زیرانداز و... را اجاره می‌دهند. همچنین افرادی که همراه با خانواده به آنتالیا سفر می‌کنند، استفاده از کلوپ‌های ساحلی برای ماهیگیری انتخاب مناسبی است.

ماهیگیری تفریح آبی محبوب

پاراسلینگ آنتالیا

پاراسلینگ یا همان پاراسل از جمله تفریحات آبی آنتالیا است که البته در بیشتر شهرهای ساحلی می‌توان این ورزش و تفریح جذاب و هیجان‌انگیز را تجربه کرد. پاراسلینگ در آب توسط اروپایی‌ها انجام شد و با گذشت زمان و استقبال مردم از این تفریح جالب و مهیج به یکی از تفریحات آبی پرطرفدار در جهان تبدیل شد. مجموعه‌های تفریحی و کلوپ‌های ساحلی آنتالیا آماده ارائه و برگزاری این تفریح هستند.
 شما می‌توانید از پرواز کردن روی آب و تماشای منظره‌های زیبا از ارتفاع بالا لذت ببرید. افرادی که به انجام این تفریح علاقه دارند می‌توانند ابتدا سوار قایق شوند و از مناظر بکر و دیدنی و البته طبیعی و جالب دریا لذت ببرند. سپس با پوشیدن لباس مخصوص و تجهیزات مورد نیاز در ارتفاع دریا پرواز کنند و تفریح هیجان انگیزی را تجربه کنند. 
ورزش یا تفریح پاراسلینگ به این صورت است که با پوشیدن لباس مخصوص به بالن متصل می‌شوید. بالن نیز توسط یک طناب استاندارد به قایق وصل خواهد شد؛ هنگامی که قایق سرعت می‌گیرد شما در ارتفاع قرار خواهید گرفت و در واقع حس پرواز کردن را تجربه خواهید کرد. این تفریح حدودا ۱۰ تا ۱۵ دقیقه به طول می‌انجامد. 
درصد خطر پاراسلینگ تقریبا صفر است چرا که از جلیقه نجات برای افرادی که می‌خواهند این تفریح را تجربه کنند استفاده می‌شود. همچنین قایقران‌ها افراد با تجربه و خبره‌ای هستند؛ بنابراین با خیال آسوده از این تفریح نهایت لذت و استفاده را ببرید.

پاراسلینگ آنتالیا

فلای بورد؛ تجربه پرواز لذت بخش

با یکی دیگر از مهیج‌ترین تفریحات آبی آنتالیا یعنی فلای بورد، تجربه پروازی لذت‌بخش را داشته باشید. برای انجام این تفریح افرادی که تازه‌کار هستند در ابتدا باید در محیط مناسب و امن فلای بورد را تجربه کنند، سپس وارد دریا شوند. انجام این تفریح به این صورت است که متقاضیان باید جلیقه نجات و یک تخته را مانند کفش بپوشند. از کف این تخته آب با فشار خارج می‌شود و این فشار باعث می‌شود شما در ارتفاع قرار بگیرید. 
افراد ماهر و با تجربه حرکات نمایشی و تماشایی را انجام می‌دهند که بسیار جذاب و دیدنی است و همه را شگفت‌زده خواهند کرد. با توجه به نظارتی که توسط مسئولین صورت می‌گیرد احتمال خطر و سقوط در آب بسیار کم است. همچنین انجام و اجرای فلای بورد برای افرادی که بالای ۱۸ سال سن و کمتر از ۱۲۰ کیلوگرم وزن دارند امان پذیر خواهد بود. البته افرادی که کمتر از ۱۸ سال سن دارند نیز می‌توانند در حوضچه‌های کوچک و نظارت بیشتر این تفریح هیجان‌انگیز آبی را تجربه کنند. اغلب ساحل‌های آنتالیا امکان تجربه فلای بورد را برای گردشگران فراهم کرده‌اند؛ همچنین قبل از انجام آن توسط مربی‌های ماهر آموزش‌های لازم برای شما ارائه خواهد شد.

فلای بورد

بهترین شهربازی‌های آنتالیا - معرفی چندتا از بهترین شهربازی‌های آنتالیا

جت اسکی؛ تفریح آبی دوست داشتنی آنتالیا

یکی دیگر از تفریحات آبی آنتالیا جت اسکی است که در همه ساحل‌های آنتالیا مانند دیگر تفریحات آبی انجام می‌شود. جت اسکی به این صورت است که باید سوار یک موتور شوید و با سرعت بالا روی آب حرکت کنید. جت اسکی  تفریح مناسبی برای افرادی است که به سرعت و گشت و گذار در دریا علاقه دارند. این تفریح به دو روش امکان‌پذیر است.
 در حالت اول خود شخص به تنهایی در محدوده مشخص شده چرخی بزند، که در صورت عدم توانایی در کنترل جت اسکی ممکن است خطرناک باشد. با توجه به رعایت مسائل ایمنی نگرانی در این مورد وجود ندارد. در حالت دوم نیز می‌توانید اجازه دهید تا یک مربی رانندگی جت اسکی شما را به عهده بگیرد.
 در حالت اول و زمانی که شخصا می‌خواهید راننده جت اسکی باشید باید موارد ایمنی زیر را رعایت کنید.

  • انجام ندادن حرکات نمایشی
  • استفاده از جلیقه نجات
  • نباید به اسکله نزدیک شوید
  • باید با توجه به سرعت مشخص شده حرکت کنید.

جت اسکی

رفتینگ آنتالیا

رفتینگ در واقع یکی از مهیج‌ترین و البته خطرناک‌ترین تفریحات آبی آنتالیا محسوب می‌شود. رفتینگ به این صورت انجام می‌شود که افراد سوار قایق‌های بادی می‌شوند با پارو زدن روی آب‌های خروشان حرکت می‌کنند. بخش پرهیجان این تفریح عبور از آبشار‌های کوچک است که در بخش‌ها و مسیرهای این ورزش و تفریح وجود دارد.
 تورهای رفتینگ که برای گردشگران برگزار می‌شود، توسط راهنماهای با تجربه و خوش برخورد هدایت خواهد شد و تا انتهای مسیر پا به پای شما خواهند آمد. تجربه رفتینگ در روزهای گرم تابستان در آب‌های آنتالیا بسیار دلچسب و هیجان‌انگیز است به طوری که گرمای هوا را فراموش خواهید کرد.

رفتینگ آنتالیا

قایق سواری

اگر در میان تفریحات آبی آنتالیا دنبال ورزش هیجان‌انگیز و خاطره‌انگیز هستید، می‌توانید قایق‌سواری را انتخاب کنید. در سراسر جهان افراد زیادی وجود دارند که به قایق‌سواری علاقه‌مند هستند؛ بنابراین کمتر کسی از انجام این ورزش و تفریح خود داری می‌‌کند. این ورزش جذاب با استفاده از قایق‌های بادی، پارویی و بادبانی انجام می‌شود.
 قایق‌سواری توسط لیدرها صورت می‌گیرد و باید در قالب گروه‌های چند نفر جلیقه نجات پوشیده و آماده انجام این ورزش جالب شوند. این ورزش علاوه بر تجربه جذاب و هیجان‌انگیز برای گردشگران که حدود ۳ ساعت در آب‌های خروشان آنتالیا قایق‌سواری خواهند کرد. از مزیت‌های دیگری نیز برخوردار است از جمله بازدید از ۲ پل قدیمی و چند آبشار دیدنی و زیبا که تجربه فوق‌العاده‌ای را برای شما رقم خواهد زد.

قایق سواری آنتالیا

سواحل آنتالیا - قبل از رزرو تور آنتالیا با زیباترین سواحل آن آشنا شوید.

حمام و اسپا آنتالیا

استخر، سونا و ماساژ از جمله تفریحات آبی آنتالیا است که کمتر کسی از آن چشم‌پوشی می‌کند. در سطح شهر آنتالیا مراکز مختلفی وجود دارد که گردشگران می‌توانند با مراجعه به این مکان‌ها از امکانات آن‌جا استفاده کنند. حمام و اسپا در آنتالیا بسیار محبوب و مورد استقبال گردشگران است. این مراکز از محیطی سنتی و پر نقش و نگار برخوردار است؛ همچنین حال و هوای قصر‌های قدیمی ترکیه را دارد که در آن‌جا توسط افراد حرفه‌ای ماساژ حسابی و آرامش‌بخش را تجربه کنید.
 بعد از انجام تفریحات مختلف حمام و ماساژ می‌تواند احساس خستگی را در شما از بین ببرد و حس لذت‌بخش و متفاوتی را در حمام و اسپا آنتالیا تجربه کنید.

حمام و اسپا آنتالیا

دلفین لند، تماشای دلفین های بازیگوش

یکی از بهترین و جالب‌ترین مراکز و مجموعه‌های تفریحات آبی آنتالیا دلفین لند است که از امکانات فراوان و فوق‌العاده‌ای دارد. تماشای دلفین‌های بازیگوش همچنین رقص و شنا با آن‌ها بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. در مجموعه دلفین لند امکانات و گزینه‌های زیادی برای تفریح وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. 
در واقع در مجموعه دلفین لند انواع تفریحات آبی را می‌توانید تجربه کنید و هیچ محدودیت سنی نخواهد داشت؛ بنابراین همه افراد از جمله پیر، جوان، زن و مرد توان انجام تفریحات این مجموعه وسیع را دارند. امکانات و بخش‌های مختلف این مجموعه شامل موارد زیر خواهد بود:

  • انواع سرسره
  • استخر موزیکال
  • کودکان
  • موج سواری
  • سونا
  • جکوزی
  • شنا
  • کافی‌شاپ
  • رستوران

دلفین لند

پارک های آبی آنتالیا؛ گزینه دوست داشتنی گردشگران در بین تفریحات آبی آنتالیا

پارک‌های آبی آنتالیا جزو گزینه‌های دوست داشتنی گردشگران در میان تفریحات آبی هستند. در آنتالیا پارک‌های آبی مختلفی وجود دارد که هر کدام شامل بخش‌هایی مختلف و جذاب است و علاقه‌مندان می‌توانند در آن‌جا نهایت لذت را ببرند. پارک‌های آبی آنتالیا شامل موارد زیر هستند:

پارک‌ آبی آکوا

یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی آنتالیا پارک آبی آکوا است. این مجموعه در بخش جنوبی آنتالیا و در منطقه‌ای به نام کنیالتی قرار دارد. این پارک از بخش‌های مختلف از جمله چاله فضایی، سرسره با تیوپ، سرسره بدون تیوپ و ... برخوردار است.

قیمت بلیط پارک آبی آکوا - برای فهمیدن قیمت بلیط پارک آبی آکوا در ترکیه کلیک کنید

پارک آبی ریکسوس پریمیوم

در واقع این پارک آبی، قسمتی از هتل ریکسوس پریمیوم است و حدود ۵۰ کیلومتر از مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد. این پارک پرطرفدار از بخش‌های متعددی برخوردار است که از جمله بخش‌های اصلی این مجموعه می‌توان به سرسره‌های متعدد، برج تروجان، آبشارهای مصنوعی، نمایش دلفین‌ها و وسایل بازی متناسب با سنین مختلف اشاره کرد.

پارک آبی‌لند‌آف لجندز

این پارک که به سرزمین افسانه‌ها شهرت دارد در فاصله حدود ۳۰ کیلومتر از شهر بلچ آنتالیا قرار گرفته است. این پارک بسیار هیجان‌انگیز است و شامل ۴۳ سرسره با انواع و سرعت مختلف خواهد بود که تجربه متفاوتی برای گردشگران رقم می‌زند.

پارک های آبی آنتالیا

رافتینگ آنتالیا - سکوتی بی نظیر تا صدای خروشان آب در آب‌های روان آنتالیا

هیپ نوتیس کیبل اسکی آنتالیا

هیپ‌نوتیس کیبل اسکی آنتالیا در ساحل جنوبی ترکیه قرار دارد و حدود ۸ ماه از سال تابستان است و زمستان‌های خوش‌آیند و ملایمی دارد. کیبل اسکی یا همان اسکی با کابل در واقع اسکی روی آب است؛ اما این تفریح توسط قایق انجام نمی‌شود بلکه با استفاده از کابل و در فاصله ۸ تا ۱۲ متر بالاتر از سطح آب و به صورت خاص از چند دکل که معلق شده است، کشیده خواهد شد. این کابل در جهت عقربه ساعت و به دور دریاچه توسط موتور برقی به حرکت در می‌آید. پارک اسکی با کابل در فاصله ۲۵ کیلومتری از فرودگاه بین‌المللی آنتالیا قرار دارد. این مجموعه شامل ۳ دریاچه مصنوعی است که به صورت دائم آب‌های خنکی که از کوه‌ها سراسر خواهد شد دریاچه‌ها را پر می‌کند. دریاچه‌های هیپ‌نوتیس شامل فضای تقریبی نود هزار متر مربع از وسعت زمینی به مساحت ۲۰۰ هزار متر مربع را پوشانده است.
 هیپ‌نوتیس کیبل اسکی از تجهیزات و امکانات مختلفی برخوردار است که برخی از آن‌ها عبارتنداز:

  • تخته‌ها
  • اینترنت بیسیم
  • کلاه و جلیقه نجات
  • اتصالات
  • لباس ورزشی
  • عینک
  • کافه

هیپ نوتیس

سخن پایانی

قطعا یکی از بخش‌های لذت‌بخش سفر انجام تفریحات آبی است که علاوه بر هیجانی که دارد آرامش و نشاط را در افراد ایجاد خواهد کرد. به همین دلیل اکثر مکان‌های تفریحی امکانات و تفریحات آبی را برای گردشگران ارائه می‌دهند. آنتالیا یکی از شهرهای بسیار دیدنی و توریستی است که دارای تفریحات آبی متعدد در سواحل مختلف شهر هست. گردشگران تور لحظه آخری آنتالیا با سفر به این شهر و تجربه تفریحات آبی می‌توانند سفر پر هیجان و متفاوتی را تجربه کنند. در این مطلب به معرفی تفریحات آبی آنتالیا پرداختیم از توجه و همراهی شما تا پایان سپاس‌گزاریم.
 

 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
بیشتر بخوانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
امتیاز 4 از 5 | از 101 کاربر