عجیب ترین هتل های ایران

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/10/17
بازدید: 2391
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

برخی از هتل های موجود در ایران نسبت به بقیه کمی متفاوت هستند و همین تفاوت دلیلی بر محبوبیت ویژه آن ها در بین گردشگران شده است، این هتل ها در لیست عجیب ترین هتل های ایران قرار گرفته اند. در این بخش از وب سایت لحظه آخر قصد داریم اطلاعاتی در رابطه با عجیب ترین هتل های ایران در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم.

هتل صخره ای لاله کندوان

هتل لاله کندوان یکی از عجیب ترین هتل های ایران است که مورد استقبال بسیاری از توریست های داخلی و خارجی قرار گرفته است. هتل صخره ای لاله کندوان که هتلی 5 ستاره  می باشد در سال 1386 افتتاح گردید. شاید تعداد زیادی از گردشگران تور داخلی، با شنیدن نام این هتل به یاد جاده کندوان در شمال کشور بیفتند ولی در واقع این هتل زیبا در دهکده کندوان شهر تبریز و در دل کوه قرار دارد. گردشگران تور تبریز می توانند اقامت در یک غار شخصی را در این هتل تجربه کنند و از هوای مطلوب و مناظر دیدنی اطراف لذت ببرند. هتل لاله کندوان یکی از معروف ترین هتل های سنگی در جهان می باشد که تمامی اتاق های آن از سنگ هایی تراش خورده ساخته شده اند. معماری بسیار جالب و دیدنی این هتل باعث محبوبیت آن در بین بازدیدکنندگان شده است. جالب است بدانید که شبیه هتل صخره ای لاله کندوان، در شهر کاپادوکیا ترکیه نیز وجود دارد که البته حدود 1600 سال از ساخت آن می گذرد و به طور تقریبی 600 اتاق و سوئیت را در خود جای داده است. اقامت در این هتل حس و حالی شبیه زندگی انسان های نخستین را تداعی می کند که حسی متفاوت است.

 

هتل صخره ای

 

هتل ترنج کیش

جزیره کیش همیشه جزو اولین انتخاب های گردشگران برای سفر و تفریح بوده است، به همین دلیل هتل های باکیفیت زیادی دارد که هر یک برای جذب مسافر در تلاش هستند و با یکدیگر رقابت می کنند. نخستین هتل دریایی ایران در سال 1394 در این جزیره زیبا بنا شد که به دلیل نوع ساخت و مکان ساخت جزو عجیب ترین هتل های ایران قرار گرفته و نظر همگان را به خود جذب کرده است. هتل دریایی ترنج کیش بر روی خلیج فارس ساخته شده است و کف اتاق های آن شیشه ای بوده، گردشگران تور کیش می توانند در زیر پای خود آب و ماهی های بسیاری را ببینند و از تماشای زندگی آن ها لذت ببرند. اقامت در وسط آب، آرامشی وصف ناشدنی و تنفس هوایی مطلوب تجربه ای به یادماندنی از سفر به کیش برای شما به ارمغان می آورد. شبیه این هتل در چند کشور دیگر وجود دارد که هر یک امکانات متفاوتی را در اختیار مسافران قرار می دهند. ساخت هتل ترنج کیش طبق قواعد خاصی صورت گرفته تا آسیب زیادی به محیط زیست وارد نشود.

 

ترنج

 

هتل کویری بالی

اصفهان یکی از شهرهای توریستی ایران است که مورد توجه تعداد کثیری از جهانیان قرار گرفته است و یکی از عجیب ترین هتل های ایران را در خود جای داده است. هتل کویری بالی در منطقه ای کویری در نزدیکی شهر اصفهان و در شهرستان خور احداث شده است. این هتل بزرگ ترین هتل کویری در ایران بوده که با معماری منحصر به فرد خود مورد توجه گردشگران تور اصفهان قرار گرفته است. برخی از اتاق های این هتل دارای تخت خواب بوده و تعداد دیگری از اتاق ها به شکل سنتی طراحی شده و در آن ها تخت خواب و میز و صندلی وجود ندارد و آن دسته از مسافران که دلتنگ زمان های قدیم و زندگی سنتی هستند، می توانند این اتاق ها را برای اقامت خود برگزینند. در هتل کویری بالی تعداد 32 اتاق وجود دارد که دیوار آن ها کاه گلی می باشد. توریست هایی که علاقمند به مناطق کویری، آسمان آبی و پر ستاره و آرامشی بی مثال هستند می توانند به این هتل مراجعه کنند. جالب است بدانید که امکانات لازم برای شتر سواری در این منطقه وجود دارد که بسیار هیجان انگیز است.

 

تور هتل ترنج کیش - هتل ترنج کیش اولین هتل دریایی ایران می باشد که بر روی خلیج فارس زیبا واقع شده

 

هتل بین المللی لاله بیستون

هتل لاله بیستون یک هتل بین المللی با امکانات فوق العاده در شهر کرمانشاه و در کوه بیستون می باشد. گردشگرانی که با تور کرمانشاه به این شهر سفر می کنند، این امکان را دارند که در این هتل زیبا اقامتی دلنشین را تجربه کنند. جالب است که بدانید، این هتل در گذشته یک کاروانسرا بوده که مربوط به دوره ی صفویان بوده است و آن را کاروانسرای عباسی نیز می نامیدند و یک نمونه دیگر از عجیب ترین هتل های ایران می باشد. بعد از گذشت سال ها تصمیم بر این شد که از این کاروانسرا تحت عنوان هتل درآمدزایی شود و به همین منظور آن را مورد بازسازی قرار دادند و به شکل امروزی درآمد. هتل لاله بیستون که در منطقه ای کوهستانی با آب و هوایی بی نظیر واقع شده، گنجایش پذیرایی از حدود 100 میهمانان را دارد. این هتل بین المللی در زمینی به مساحت حدودی 6 هزار متر بنا شده است. معماری این هتل سنتی بوده و دارای 4 ایوان است. اتاق های هتل بین المللی لاله بیستون تصویر زیبایی از کوه بیستون و یادگار فرهاد را به نمایش می گذارد که بسیار دیدنی است. در اطراف این هتل جاذبه هایی مانند: پل کهنه، کتیبه بیستون، کاخ ساسانی، پل کاروانسرای صفوی، غار شکارچیان، مجسمه هرکول، پل خسرو، پرستش گاه پارتی، طاق بستان وجود دارد که سبب شده این هتل مورد استقبال عموم قرار گیرد.

 

هتل بیستون

 

هتل قلعه گنج

هتل قلعه گنج کرمان یکی دیگر از عجیب ترین هتل های ایران است نمونه آن را در هیچ کجای دنیا نمی بینید. این هتل کپری که در سال 1395 بنا شده، یک اقامتگاه دلپذیر و متفاوت است که هر گردشگری تمایل دارد تا آن را تجربه کند. هتل قلعه گنج که در شهر کرمان واقع شده و 30 اتاق دارد با معماری خاص خود نظر گردشگران خارجی را به سوی خود جلب کرده است. با وجود ظاهری غیر مدرن، ولی تمامی فاکتورهای لازم برای یک هتل استاندارد و باکیفیت در آن رعایت شده است که گردشگران تور کرمان را از اقامت در آن راضی نگه می دارد. نوع ساخت هتل قلعه گنج کاملا با طبیعت و محیط زیست سازگاری دارد و همین امر موجب محبوبیت آن نزد طبیعت دوستان شده است. اتاق های زیبای هتل در محوطه ای باز ساخته شده و این اتاقک های کپری را وقتی از بالا نگاه می کنید، جلوه ای خاص و زیبا دارد.

هتل بام سبز

رامسر با وجود طبیعتی دل انگیز و سر سبز همواره یکی از پر توریست ترین مکان های کشور ما می باشد که هرساله میلیون ها گردشگر را پذیرا می باشد. حال در نظر بگیرید که در میان این همه طبیعت دل انگیز هتلی دلنشین وجود دارد که برای رفتن به آن باید مسیری را با تله کابین بپیمایید تا به آن برسید. هتل بام سبز در منطقه دیدنی رامسر قرار دارد که حدود هفتصد متر از سطح دریا فاصله دارد. گردشگران تور شمال برای این که بتوانند به هتل بام سبز بروند، باید مسافتی را به وسیله تله کابین بپیمایند و به دل طبیعت بروند تا اتاق خود را تحویل بگیرند. اتاق های هتل با دیواره های رنگی در کنار درختان سر به فلک کشیده قرار دارند و از بخش پذیرش کمی فاصله دارند که این فاصله با تله کابین طی می شود.

 

هتل بام سبز

 

شمال ایران - اطلاعاتی کامل در رابطه با شمال ایران را در لینک مطالعه نمایید. 

 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.4 از 5 | از 107 کاربر