عجیب ترین رستوران های دنیا

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/10/17
بازدید: 1396
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

رستوران و غذا یکی از جذاب ترین بخش های سفر است که هر جهانگردی را وسوسه می کند. در نقاط مختلف دنیا رستوران هایی وجود دارد که ممکن است کمی غیر معمول باشد و شما را انگشت به دهان بگذارد. تجربه نشان می دهد که اتفاقا این رستوران های شگفت انگیز مورد استقبال بسیاری از گردشگران و علاقه مندان به غذا قرار می گیرد. در این قسمت از سایت لحظه آخر قصد داریم عجیب ترین رستوران های دنیا را به شما کاربران گرامی معرفی کنیم. بازدید و صرف کردن غذا در عجیب ترین رستوران های دنیا می تواند از بخش های هیجان انگیز یک سفر باشد که معمولا افراد خوش خوراک را به وجد می آورد. برای آشنایی با عجیب ترین رستوران های دنیا با ادامه ی متن ما را همراهی کنید.

رستوران آدمخوار

یکی از ترسناک ترین و عجیب ترین رستوران های دنیا، رستوران آدمخوار می باشد که در کشور ژاپن تاسیس شده است. در این رستوران انواع غذاهای محلی و بین المللی به شکل هایی از اعضا و جوارح بدن انسان پخته می شود و سرو می گردد که تعجب مشتریان و گردشگران تور ژاپن را برانگیخته است. وقتی مشغول غذا خوردن در این رستوران هستید، به اندازه ای همه موارد طبیعی می باشد که احساس می کنید واقعا دارید قسمتی از بدن انسان را به عنوان وعده غذایی صرف می کنید.

 

رستوران اسکای در شهر صوفیه

 

رستوران اسكای

رستوران اسکای در شهر صوفیه، کشور بلغارستان واقع شده است. اين رستوران در واقع از يك ميز و 12 تا 16 صندلی تشكيل شده است. تمامی وسايل پذيرايي از میهمانان روي ميز چيده شده اند. این رستوران پس از تکمیل ظرفیت از سطح زمین فاصله گرفته و تا ارتفاع 50 متری بالا می رود. رستوران اسکای یکی از عجیب ترین رستوران های دنیا به شمار می آید و به همین خاطر به گردشگرانی که با تور صوفیه به این شهر سفر می کنند، پیشنهاد می شود حتما از این رستوران بازدید کنند.

رستوران قصر يخی

رستوران قصر یخی در شهر کمی، کشور فنلاند واقع شده است. اين رستوران در داخل يخ بنا شده است، دمای داخل آن بين 5 تا 10 درجه زير صفر است، اما غذا هايی كه در آن طبخ می شود بسیار گرم و دلچسب می باشد. معروف ‌ترين غذای اين رستوران خوراک ماهی ‌های قطبي است.  جالب است که بدانید بخش هایی از رستوران قصر یخی به دلیل گرمای هوا هر ساله تخریب می شود و به همین دلیل مکررا مورد بازسازی و مرمت قرار می گیرد. این رستوران می تواند انتخاب مناسبی برای گردشگران تور فنلاند باشد.

رستوران دينيگ پود

رستوران دینیگ پود یا آشیانه پرنده در شهر ماتاواری، کشور تایلند واقع شده است. این رستوران مانند یک گهواره می باشد که میهمانان و گردشگران تور تایلند پس از ورود به آن به بالا کشیده می شوند و در حالت معلق به صرف کردن غذا می پردازند. گردشگرانی که به این رستوران می روند باید توجه داشته باشند که هر زمان که بخواهند سفارش جدید بدهند باید مسیر رفته را به پایین طی کنند و پس از دادن سفارش خود مجدد به بالا باز گردند. تماشای زندگی حیوانات مختلف و چشم اندازی زیبا از جنگل شما را همواره به وجد می آورد و لذت غذا خوردن را چند برابر می کند.

رستوران سولو

وقتی صحبت از غذا خوردن در داخل هواپیما به میان می آید، معمولا افراد تمایل زیادی نشان نمی دهند و دلیل آن هم کیفیت پایین غذاهایشان در مسافرت های هوایی است که سبب شده تا آن ها خاطره خوبی از صرف غذا در داخل هواپیما نداشته باشند. اما در این جا ما به شما یک رستوران در داخل هواپیما معرفی می کنیم که این قاعده را زیر پا گذاشته و غذاهای باکیفیت آن سبب شده تا به هنگام مراجعه به آن با صفی طولانی از مشتاقان روبرو شوید. رستوران سولو در یک فروند هواپیمای بوئینگ که به صورت نمادین در گوشه ای از شهر کلرادوسپرینگ متوقف شده، قرار دارد. از آن جایی که افرادی با لباس مهمانداری به پذیرایی از مشتریان می پردازند و هر از گاهی خلبان به واسطه میکروفن با میهمانان حاضر در رستوران ارتباط کلامی برقرار می کند، گردشگرانی که به این رستوران متفاوت می روند حس و حالی مشابه پرواز را تجربه می کنند. غذا خوردن در رستوران سولو می تواند برای شما خاطرات بدی که از غذای هواپیما دارید را جبران کند و ذهنیت شما را تغییر دهد.

بهترین رستوران های تهران - لیستی از معروف ترین رستوران های تهران در این لینک وجود دارد. 

رستوران کاله اولهو

رستوران کاله اولهو یک نمونه دیگر از عجیب ترین رستوران های دنیا می باشد که در فاصله بسیار نزدیکی از یک قله آتشفشانی به نام "کاله" احداث شده است. در ابتدا ممکن است که قرارگیری در ارتفاع شما را به وجد آورد ولی وقتی با خطرات این مکان آشنا شوید، شاید از رفتن به آن صرف نظر کنید. اگرچه این آتشفشان فعال نمی باشد ولی با این حال برخی اوقات گدازه هایی از آن به سمت بیرون پرش می کند که ممکن است خطری جدی را در پی داشته باشد، به طوری که در سال های گذشته یکی از مشتریانی که برای غذا خوردن به این رستوران رفته بود توسط سنگی که از این آتشفشان غیرفعال پرتاب شد، از ناحیه سر مجروح گشت و به بیمارستان انتقال پیدا کرد.

رستوران آندرس یا ایتا

رستوران آندرس که تقریبا 10 سال قدمت دارد، از جمله عجیب ترین رستوران های دنیا می باشد که زیبایی بی نظیری دارد و تمامی قسمت های آن از جنس شیشه می باشد. یک ویژگی منحصر به فرد رستوران آندرس این است که در عمق حدود 6 متری آب ساخته شده و مراجعان می توانند در حین غذا خوردن از تماشای آبزیان و ماهی های گوناگون و رنگارنگ لذت ببرند و با نحوه ی زیست آن ها آشنایی پیدا کنند. این رستوران با دارا بودن فضایی رمانتیک، آرامشی وصف نشدنی را به مشتریان القا می کند که همین امر سبب محبوبیت آن گشته و جهانگردان زیادی را مجاب می کند تا از غذاهای آن امتحان کنند. این رستوران کوچک می باشد و گنجایش آن 14 نفر است. برای رفتن به رستوران ایتا باید از اسکله ای که در ساحل تعبیه شده استفاده کنید و از طریق پله های مارپیچ به داخل رستوران وارد شوید. اغلب مشتریانی که به رستوران آندرس می روند، باورشان نمی شود که در منوی آن هیچ گونه غذای دریایی وجود نداشته باشد ولی این امر کاملا واقعیت دارد.

رستوران کلینیک

فضای داخلی رستوران کلینیک کاملا شبیه به یک بیمارستان است که همین موضوع آن را در فهرست عجیب ترین رستوران های دنیا قرار داده است. در این مکان تمامی امکانات و لوازم یک رستوران در غالب بیمارستانی مجهز گردآوری شده و سرآشپز آن در شمایل یک پزشک ظاهر می شود و پرستاران نیز وظیفه ی پذیرایی از میهمانان را بر عهده دارند. برخی غذاهای رستوران کلینیک به نحوی سرو می شود که شرایط جراحی های پر اهمیت را برای مشتریان و گردشگران تور سنگاپور تداعی می کند. محیط داخلی این رستوران سفید رنگ است و برخی از میزهای آن نیز به شکل ویلچر می باشد. آن دسته از افرادی که از محیط بیمارستان انرژی خوبی نمی گیرند و این فضاها برایشان جالب نیست، بهتر است که این رستوران را برای غذا خوردن انتخاب نکنند و به محیط هایی با فضای دلنواز مراجعه کنند.

خانه پو

خانه پو رستورانی زیبا در شهر آستین می باشد که فضای آن کاملا با شخصیت های کارتونی پو وفق داده شده است. این رستوران به صورت خانه ای بوده که انگار پو و دوستانش در آن پذیرای میهمانان و کودکان دوست داشتنی هستند. این رستوران نزد کودکان محبوبیت ویژه ای پیدا کرده که آن ها دوست دارند روزها و مدت های طولانی در این مکان بمانند. شخصیت کارتونی پو نقش سرآشپز این رستوران را دارد و دوستانش به سفارشات مشتریان رسیدگی می کنند تا محیطی لذت بخش را برای آن ها فراهم کنند.

 

رستوران تری هاوس

 

رستوران تری هاوس

رستوران تری هاوس بر فراز یک درخت عظیم الجثه قرار دارد که بسیار برای مشتریان هیجان انگیز است و آن ها را به وجد می آورد تا زودتر از پله های طنابی بالا بروند و به محیط اصلی رستوران برسند و مناظر اطراف را از بالای این درخت بسیار بزرگ به تماشا بنشینند. غذا خوردن در این رستوران زیبا بسیار دلنشین است و برای افراد یادآور خاطرات کودکیشان می باشد که با یکدیگر مسابقه می گذاشتند و از درخت بالا می رفتند. در دل این رستوران درختی، یک کافی شاپ دنج نیز وجود دارد که با انواع نوشیدنی های گرم و سرد دلچسب و میوه های تازه پذیرای افراد می باشد.

گروتا پالازرز

یکی از رستوران های کشور ایتالیا که مورد توجه سیل عظیمی از گردشگران تور ایتالیا قرار گرفته "گروتا پالازرز" نام دارد. این رستوران که در کنار دریا و در درون یک غار ساخته شده، چشم انداز بسیار زیبایی از دریا را به نمایش در آورده است. مرز بین این رستوران و دریا به وسیله نرده هایی چراغانی شده جدا گشته است و هیچ گونه خطری افراد را تهدید نمی کند. میزهای زیادی در این رستوران قرار دارد که تعداد قابل توجه ای از مشتریان را پاسخگو است و معمولا نیازی نیست که آن ها مدتی در انتظار خالی شدن میزها بمانند، با این حال اگر از قبل میز خود را رزرو کنید هم خیالتان آسوده تر است و هم خدماتی با کیفیت بالاتر دریافت می کنید. در رستوران گروتا پالازرز انواع غذاها و خوراک های ایتالیایی و همچنین غذاهای دریایی تازه توسط سرآشپزی ماهر طبخ می شود و در فضایی بسیار رمانتیک و دلنواز در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

رستوران گردان ورتیگو

بر فراز یکی از بلندترین برج های شهر بانکوک نمونه ای از عجیب ترین رستوران های دنیا قرار دارد که نظر مسافران تور بانکوک را به خود جذب کرده است. رستوران ورتیگو که رستورانی گردان می باشد به هتل درخت انجیری تعلق دارد. بخشی از رستوران به عرشه کشتی شباهت دارد که کمی جلوتر از نمای برج ساخته شده و همین امر یک احساس معلق بودن بین زمین و هوا را به شما انتقال می دهد. در این رستوران گردان شما می توانید از غذاهای متنوع و جذابی که در منو وجود دارد سفارش دهید و با دیدن نمایی زیبا از شهر بانکوک در ارتفاعات بالا لذت زیادی ببرید.

رستوران هووافن فوشی

یکی از فانتزی ترین رستوران های جهان در جزیره مالدیو قرار دارد که تعدادی خانه ی ویلایی نیز در اطراف آن وجود دارد و مکانی رویایی برای یک سفر آرامش بخش محسوب می شود.

 

عجایب دنیا - اگر تمایل دارید عجایب دنیا را بشناسید بر روی لینک کلیک کنید.

 

رستوران آبشاری لباسین

در کشور فیلیپین یک استراحتگاه خوش منظر به نام "ویلا اسکودرو" وجود دارد که در آن رستورانی دلنشین با میزهایی ساده در مسیر آبشار قرار گرفته است. در رستوران آبشاری غذاهای محلی در ظروفی ساخته شده از بامبو سرو می شود. جریان داشتن آب زلال در زیر پای شما و وجود طبیعتی بکر و سرسبز دراطراف، سبب می شود که حسی بی نظیر به شما القا شود و از قدم زدن در این فضا اوج التذاذ را تجربه کنید. نواختن موسیقی زنده نیز در این مکان بسیار مورد توجه گردشگران تور فیلیپین قرار گرفته است.

رستوران غار

رستوران غار قسمتی از مجموعه اقامتی رایاوادی می باشد که دررون غاری آهکی ساخته شده است. این رستوران که به "غار غذاخوری" شهرت دارد و یکی از عجیب ترین رستوران های دنیا می باشد، در ساحل پرانانگ واقع شده و موقعیت مکانی مناسب آن باعث شده جهانگردانی که با تور کرابی به این منطقه سفر می کنند در آن جا غذا میل کنند و از فضای خاص غار دیدن کنند. شهرت این رستوران به کباب های دریایی بوده که مورد استقبال عموم قرار گرفته و در زمان هایی خاص سرو می شود. وقتی وارد این غار آهکی می شود، با تعدادی میز و صندلی که بر روی ماسه های نرم قرار دارند مواجه می شوید که فضایی رمانتیک را ایجاد کرده است. در رستوران غار دسرهای لذیذی با تزئینی تحسین برانگیز وجود دارد که می توانید از آن ها میل کنید. این رستوران در هر ساعتی از روز آماده پذیرایی از میهمانان می باشد.

 

رستوران صخره ای

 

رستوران صخره ای

رستوران صخره ای یا رستوران راک در جزیره زیبای زنگبار و در ساحل میچانوی احداث شده که یکی از عجیب ترین رستوران های دنیا می باشد. در وسط آب تخته سنگی بزرگ وجود دارد که رستوران بر روی آن بنا شده و توریست ها می توانند با قایق و یا شنا کردن خود را به آن برسانند. در رستوران سنگی انواع غذاهای دریایی با تبحری مثال زدنی پخته می شود که بسیار خوشمزه هستند. وجود فضایی آرام، غذاهایی با کیفیت و موقعیت مکانی خاص و متفاوت این رستوران، باعث شده که جهانگردان بسیاری مجاب به بازدید از آن شوند.

 

رستوران گردان برج میلاد - اطلاعات کامل رستوران برج میلاد

 

رستوران گریل حمله قلبی

این رستوران یک نمونه دیگر از عجیب ترین رستوران های دنیا می باشد که آشپزان آن بر اساس خواسته ی صاحبش جان باسو، غذاهای پر کالری و اغلب ناسالم در اختیار مشتریان قرار می دهد. یک کیسه همواره به همراه جان باسو می باشد که محتویات آن خاکستر یکی از مشتری ها بوده که بر اثر سکته قلبی جان باخته است. لازم به ذکر است که بگوییم برخی از همبرگرهایی که در رستوران گریل حمله قلبی سرو می شود، بالغ بر 10 هزار کالری دارند که به شدت برای بدن مضر است.

رستوران توالت مدرن

یک رستوران دیگر که در فهرست عجیب ترین رستوران های دنیا قرار گرفته، رستوران توالت مدرن است. در این رستوران غذاهای گوناگونی در ظروفی شبیه به توالت سرو می شود که این امر تعجب گردشگران تور چین را برانگیخته است. اکثر ظروفی که در این رستوران برای سرو غذا استفاده می شود دارای شکل های مختلفی از توالت می باشد و ممکن است که غذا خوردن در آن ها برای شما کمی منفور باشد.

رستوران زندان جزیره شیطان

کشور چین مملو از عجایب است و یکی از این موارد رستوران زندان جزیره شیطان، یکی از عجیب ترین رستوران های دنیا می باشد. در این رستوران محیطی کاملا شبیه به زندان وجود دارد که مشتریان می توانند در موقعیت مجرمانی که در زندان های چین حبس هستند، قرار گیرند و در همان موقعیت نیز به صرف غذا بپردازند. غذاهای رستوران توسط افرادی که لباس زندان بان به تن دارند در اختیار مشتریان و گردشگران تور چین که به این مکان رفته اند قرار می گیرد.

رستوران نینجا

رستوران نینجا یک انتخاب مناسب برای افرادی با روحیه خشن می باشد. در این رستوران غذاهایی که توسط مشتریان سفارش داده شده به واسطه افرادی با لباس نینجا در اختیارشان قرار می گیرد. همچنین در اواسط زمانی که شما مشغول غذا خوردن می باشید ممکن است یکی از همین نینجاها شما را بترسانند.

 

عجایب هفتگانه - لیست 7 موردی توسط دو تن از نخستین تاریخ نگاران و محققین یونانی به نام های هرودوت و کالیمکس تهیه شده است.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4 از 5 | از 100 کاربر