مسیری رویایی در قلب جنگل های مالزی

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/10/17
بازدید: 1765
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

طبیعت زیبا و بی‌نظیر مالزی، جنگل‌های بارانی و بزرگ، همه و همه بهترین مکان برای یک پیاده‌روی رویایی در دل مالزی هستند. برای سفری عالی و تجربه یک پیاده‌روی در مسیر رویایی در دل جنگل‌های مالزی، به هیچ عنوان تردید نکنید. مالزی بهترین مقصد برای گردش، تفریح و استراحتی عالی است. اگر عاشق پیاده‌روی در طبیعت بکر و هوایی مطبوع و پاکیزه هستید، جنگل‌های مالزی را بدون کوچک‌ترین شکی انتخاب کنید.

مسیر رویایی مالزی

مسیر تپه بوکیت تابور

یک تپه در شهر کوالالامپور که راه‌های غربی و  شرقی دارد، که گردشگران می‌توانند از هر مسیری وارد مسیر رویایی تپه بوکیت تابور شوند. برای رسیدن به بالاترین نقطه تپه، جایی‌که همه شهر کوالالامپور زیر پای شما باشد، حدود 4 ساعت باید مسیر زیبا و پر از درخت و گیاه راه کوهنوردی کنید. البته باید حتما مجوز حضور در این منطقه را از اداره Bukit Tabur بگیرید. به نزدیک قله که برسید، می‌توانید از منطقه حفاظت شده که نزدیک تپه بوکیت تابور است نیز دیدن داشته باشید.

تجربه سفر به کشورهای آسیای شرقی با جاذبه‌های دیدنی هیجان انگیز

مسیر تپه بوکیت مالزی

مسیر درختان کاج مالزی

بین تپه‌های "پاین تری" و "رودو" مسیری رویایی پر از درخت های کاج بلند و قدیمی وجود دارد. مسیر درختان کاج، علاوه بر درخت و سرسبزی منطقه، مکانی بکر و به دور از هیاهوی شهر برای یک ریلکس کردن، آرام و عالی در سفر به مالزی است. کمتر از 3 ساعت پیاده‌روی برای رسیدن به این مسیر محشر نیاز خواهد بود.

شهرهای دیدنی مالزی - شهرهایی که باید حتما ببینیشون


مسیرهای رویایی مالزی

ساحل میمون مالزی مسیری زیبا برای پیاده روی

بهترین و بامزه‌ترین مکان مالزی، ساحل میمون‌هاست. سواحل میمون در پارک پنانگ واقع شده و ماکاک‌های بانمک در سواحل، زیبایی و بامزگی خاصی به این قسمت داده‌اند. موج‌های آرام و دلنشین، صدای پرندگان و بازی ماکاک‌ها، همه و همه باعث شده تا گردشگران حداقل یک شب را در کنار ساحل بگذرانند. مسیر پیاده روی این قسمت حدود 2 ساعت است.

مسیرهای رویایی مالزی

مسیر جنگل بوکیت ناناس (Bukit Nanas) 

قلب شهر کوالالامپور پوشیده شده از قدیمی‌ترین جنگل شهر است. مسیر جنگل بوکیت ناناس (Bukit Nanas)، تحت حفاظت محیط‌زیست مالزی قرار دارد؛ زیرا کمیاب‌ترین نوع گیاهان و خزه‌ها در این جنگل قرار دارند. جنگل بوکیت ناناس محل زندگی هزاران پروانه زیبا، میمون‌های دم دراز کارتون کودکی و پرنده پادشاه فیشر است. جنگلی پر از زیبایی خدادادی که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند، بدون شک ارزش دیدن دارد. با استفاده از خط مونوریل خیلی راحت در مدت زمان 20 دقیقه به جنگل بوکیت ناناس خواهید رسید.

مالزی - از دین و مذهب تا آب و هوا کشور مالزی 

مسیر جنگل بوکیت

گونونگ کینابالو (Gunung Kinabalu)

بلندترین کوه مالزی در پارک ملی کینابالو محصور شده و پر از زیبایی‌های طبیعی است که دست‌ خورده انسان نشده‌اند. به ثبت رسیدن نام پارک کینابالو در یونسکو افتخاری برای مالزی محسوب می‌شود. برای رفتن به کوه گونونگ و دیدن از پارک کینابالو، باید حداقل دو روز کامل برنامه سفری خود را به آن‌ها اختصاص دهید.

مسیرهای دیدنی مالزی

بلندی های گنتینگ، پاهانگ

در سال 1964 "تان سیری لیمگو تونگ" بعد از سفر به شمال کوالالامپور، با دیدن مناظر و طبیعت بکر این منطقه، پیشنهاد ساخت یک مجموعه تفریحی و گردشگری در دل کوه‌های کامرون را داد. ساخت این مجموعه 5 سال طول کشید. در بلندی‌های گنتینگ 6 هتل، 4 هتل آپارتمان، چند پارک و... وجود دارد که رفاه حال گردشگران را فراهم کرده است.

مسیرهای رویایی مالزی

پارک ملی پنانگ

خلیج کهربای درخشان، مالزی بهترین غروب آفتاب را دارد. پرندگان مهاجر زیادی در ماه‌های سپتامبر تا آوریل به پارک پنانگ مهاجرت می‌کنند. ماهیگیری سرگرم کننده‌ترین تفریح پارک پنانگ است. بهترین مکان برای عکاسی و فیلمبرداری را در این پارک می‌توانید پیدا کنید. فانوس دریایی با قدمت 139 ساله جذاب‌ترین قسمت پارک پنانگ است، که باید از آن دیدن نمایید. کل مسیری که باید برای رسیدن به فانوس طی کنید حدود 1 ساعت پیاده‌روی است.

مسیرهای زیبای مالزی

پارک ملی endau rompin جوهور

دومین و بزرگ‌ترین پارک ملی مالزی در منطقه پاهنگ واقع شده است. پارک ملی endau rompin جوهور تحت محافظت محیط‌زیست مالزی بوده و گردشگران تنها در یک مقطع مشخص شده مجاز به ماهیگیری در این منطقه هستند. پارک ملی endau rompin جوهور ذخیره مهم جنگل‌های بارانی مالزی و جهان هستند و به همین علت حافظت از آن بشدت سفت و سخت پیگیری می‌شود. برای لذت بردن از طبیعت بکر و دست نخورده پارک بهتر است، در فصل بهار و تابستان به پارک ملی endau rompin جوهور سفر کنید.

پارک ملی جوهور

 سخن پایانی
سفر به مالزی و بازدید زیبایی‌های طبیعی آن خالی از لطف نیست. قدم زدن بین درختان بلند و قدیمی جنگل‌های استوایی، ماهیگیری در پارک‌های ملی محافظت شده و از همه جذاب‌تر گذراندن شبی بی‌نظیر در سواحل میمون، بی‌شک بهترین سفر خارجی عمرتان را رقم خواهد زد. برای گرفتن عکس‌های هنری پارک پنانگ بهترین مکان است. همچنین یک شب اقامت در یکی از هتل‌های  گنتینگ، پاهانگ شبی رویایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. با سفر به مالزی از قدم زدن و گذراندن وقت خود از مسیر رویایی در دل جنگل‌های مالزی، به هیچ عنوان نگذرید.

 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.6 از 5 | از 100 کاربر