بهترین تفریحات اسپانیا

زمان مطالعه: 1 دقیقه
بروزرسانی: 1402/10/17
بازدید: 1424
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

اگر می‌خواهید به کشوری بروید که مردمانی دل‌گرم و تفریحات شادی دارد انتخاب کشور اسپانیا می‌تواند مناسب‌ترین گزینه برای شما باشد. این کشور پر از چشم‌اندازهای متنوع و غذاهای خوش طعمی است که می‌توانید در سفر به این کشور تجربه بسیار زیادی را کسب کنید. برای سفر به اسپانیا می توانید یک تور مناسب را انتخاب کرده تا هزینه کمتری برای سفر به این کشور بپردازید.

تفریحات اسپانیا

 

دانستنی های سفر به اسپانیا و تفریحات آن

اسپانیا سرزمین فلامینکو و یکی از تاپ‌ورین کشورهای توریستی جهان است. کشور اسپانیا هر گردش‌گری را جادو می‌کند و باعث می‌شود که هر شخصی بخواهد دوباره سفر به اسپانیا را تجربه کند. چه در شمال و در جنوب این کشور جذابیت‌های بسیار زیادی وجود دارند.

تفریحات اسپانیا

تفریحات زیادی در کشور اسپانیا وجود دارد که مورد توجه گردشگران و مردم این کشور قرار دارند. شما با سفر به کشور اسپانیا می‌توانید به قسمت‌های مختلف این کشور رفته و تجربه‌های زیادی در این مناطق به دست آورید. سواحل زیبای اسپانیا و مناطقی در مادرید و بارسلونا مهمترین مکان‌ها و تفریحات در این کشور محسوب می‌شوند.

 

تفریحات اسپانیا

 

سواحل زیبای اسپانیا را زندگی کنید

به دلیل آب‌وهوای فوق‌العاده اسپانیا سواحل فوق‌العاده‌ای در این کشور وجود دارد. ساحل کاستا‌ دل‌سول یکی از ساحل‌های بی نظیر با غذاهای دریایی فوق‌العاده است. شهر ساحلی نرنجا هم یکی از دیدنی‌های اسپانیا بوده و مسیرهای پیاده روی خیلی خوبی دارد. در بخش جنوبی اسپانیا جزایری به نام جزایر قناری وجود دارد که دیدن آن‌ها هم جذابیت خاص خودشان را دارند.

گرانادای کهن را کشف کنید

اگر به تاریخ علاقه دارید می‌توانید به یکی از شهر‌های مراکشی باستانی به نام گرانادا سر بزنید. خیابان‌های الحمبرا در این شهر بسیار زیبا بوده و کاغذ قدیمی گرانادا محلی برای به دست آوردن اطلاعات بسیار زیادی از قدیم است.

 

گرادانای کهن

 

در مادرید پرجنب و جوش خوش بگذرانید

پایتخت شهر کشور اسپانیا شهر مادرید و شهری پر از انرژی است. در خیابان‌های آن می‌توانید شور زندگی را مشاهده کرده و این شهر، به شهر همیشه بیدار اسپانیا معروف است. زندگی شبانه در مادرید به معنای واقعی کلمه پر از شور و هیجان بوده و به خاطر موزه‌ها و غذاهای فوق‌العاده‌اش مکان مناسبی برای گردشگران است.

غرق زیبایی های بارسلونا شوید

یکی از دلایلی که باعث شده بارسلونا در کشور اسپانیا طرفداران زیادی داشته باشد ترکیب فوق‌العاده معماری باستانی و شاهکارهای معماری دیگر در این شهر است. کلیسای ساگرادا فامیلیا اثر جاودان گائودی است و از نمونه‌های شاهکار در شهر بارسلونا محسوب می‌شود. یکی دیگر از المان‌های جذاب این شهر فرهنگ مردمان آن بوده که بسیار خون‌گرم هستند. ارتباط گرفتن با مردمان این شهر بسیار آسان بوده و شما می‌توانید به راحتی با آن‌ها گرم بگیرید.

 

بارسلونا

 

فستیوال های فوق العاده رو امتحان کنید

از بهترین بخش سفر به اسپانیا می‌توان به فستیوال‌های آن اشاره کرد. معروف‌ترین جشنواره‌های اسپانیا مانند گاوبازی که هر ساله در ماه جولای در شهر پامپلونا برگزار می‌شود از بهترین فستیوال‌های کشور اسپانیا است. یکی دیگر از جشنواره‌های پر هیجان در این کشور جنگ گوجه فرنگی است که آخرین چهارشنبه ماه آگوست در شهر بونول برگزار می‌شود.

اطلاعاتی فوری از اسپانیا

از مهمترین اطلاعات فوری درباره کشور اسپانیا می‌توان به واحد پول آنها که یورو است اشاره کرد. امنیت در این کشور بسیار بالا بوده و نرخ جرم در این کشور پایین است. بیشتر توریست‌هایی که به این کشور سفر می‌کنند با مشکل خاصی روبرو نشده و می‌توانند به راحتی در قسمتهای مختلف این کشور گردش کند. توجه داشته باشید که در شهرهای بزرگی مانند بارسلونا و مادرید باید کمی مراقب جیب خودباشید. درباره زبان مردم اسپانیا باید گفت که خوشبختانه اکثر مردم به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند. بیشتر شهرهای توریستی در کشور اسپانیا زبان انگلیسی را به خوبی متوجه می‌شوند و شهرهای کوچک آن ممکن است به این زبان تسلط کافی نداشته باشند.

 

اسپانیا

 

بودجه مورد نیاز سفر

بودجه مورد نیاز برای سفر به اسپانیا برای هر شخص با توجه به مقدار هزینه‌هایی که دارد متفاوت است. به طور متوسط می‌توان گفت یک فرد در این کشور برای تهیه وعده‌های غذایی خود در یک روز احتیاج به ۳۲ یورو و برای حمل‌ونقل یک روزه به ۲۲ یورو نیاز دارد. یک زوج ۱۰۶ یورو برای اقامت یک روزه در هتل نیاز دارد. به طور میانگین یک زوج در یک هفته ۱۶۷۲ یورو برای اقامت در سفر به اسپانیا نیاز دارند.

 

تفریحات اسپانیا

 

بهترین زمان برای سفر به اسپانیا

بهترین زمان برای سفر به کشور اسپانیا فصل تابستان است. در این فصل می‌توانید از آفتاب مدیترانه‌ای نهایت لذت برده و تجربه خوبی در این کشور کسب کنید. تنها مشکلی که فصل تابستان دارد شلوغ بودن مناطق ساحلی این کشور است. می‌توانید بین ماه‌های آوریل تا اکتبر به اسپانیا سفر کنید.

 

اسپانیا

 

سخن پایانی

همانطور که از مطلب بالا متوجه شدید کشور اسپانیا دارای شهرهای مختلفی برای گردش و تفریح است. شما می‌توانید چندین روز در این کشور اقامت داشته باشید و مناطق مختلف را دیدن نمایید. اگر به کشور اسپانیا سفر کردید سواحل زیبای آن را از یاد نبرید.
 

 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.1 از 5 | از 116 کاربر