تفریحات کوش آداسی

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1402/10/17
بازدید: 1099
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

با فرا رسیدن تعطیلات­ تابستانی و گرم­تر شدن هوا، مسافرت­های هموطنان عزیزمان نیز به مناطق گردشگری با آب و هوای خنک­تر آغاز می‌شود. این مسافرت­‌های تفریحی خاطراتی خوش را برای همگان خواهد ساخت به این ترتیب نیاز است که برای سفر خود برنامه‌­ریزی مناسبی انجام شود تا هیچ وقتی هدر نرود.

یکی از مناطقی که هموطنان عزیزمان علاقه زیادی به آن دارند و در هنگام تعطیلات به آن جا سفر می­کنند، جزیره کوش‌آداسی، یکی از جزیره‌­های توریستی کشور ترکیه است. این جزیره، سواحلی با شن­های طلایی و دریایی به رنگ فیروزه دارد. با فرا رسیدن فصل گرما، داشتن یک سفر تفریحی در کنار سواحل زیبای دریای مدیترانه قطعاً همان سفری است که دلخواه همه خواهد بود. اگر شما نیز کنجکاو هستید تا بیشتر با تفریحات این جزیره آشنا شوید تا بتوانید یک سفر پر از خاطرات خوش را تجربه کنید، با ما با ادامه این مطلب همراه باشید.

 

جاهای دیدنی کوش آداسی

سفر به جزیره پرنده ترکیه!

 

جزیره ساموس 

گردشگران تور کوش آداسی مطلع باشند که این جزیره یونانی در 2 کیلومتری کوش‌آداسی واقع شده که می‌توانید با سفر به کوش‌آداسی به راحتی به جزیره زیبا بروید. برای رفتن به این جزیره باید از طریق قایق‌های مسافربری بروید. در داخل شهر بازارهای محلی زیبا و ساختمان‌ها با معماری منحصر به فردشان نظرتان را جلب خواهد کرد.

 

جزیره ساموس 

معرفی کوش آداسی - کوش آداسی زیباترین شهر ترکیه

 

جزیره کبوتر کوش آداسی

جزیره کبوتر و یا همان جزیره پرنده در واقع نماد اصلی کوش‌آداسی می‌باشد که معنای نام این شهر هم به حساب می‌آید. این جزیره کوچک با یک جاده باریک به داخل شهر وصل می‌شود. جالب است بدانید که در فصل مهاجرت پرندگان خانه پرنده‌های می‌شود که خودش در یک نماد برای کوش‌آداسی است. اگر به کوش‌آداسی سفر می‌کنید و به دنبال ساحل آرام می‌گردید این جزیره بهترین پیشنهاد برای شماست.

 

جزیره کبوتر کوش آداسی

 

مبارزه شترها در کوش آداسی 

یکی از تفریحات کوش‌آداسی تماشای جشنواره شترهای سلجوک است که هر سال در روز یکشنبه پانزدهم ماه دسامبر یا ژانویه برگزار می‌گردد. این جشنواره هیجان‌انگیز درست زمان زاد و ولد شترهای برپا می‌گردد. این جشنواره در ساحل پاموجاک که در فاصله 9 کیلومتری مرکز شهر قرار دارد، برگزار می‌شود که با پرداخت 3 یورو می‌توانید از این جشنواره دیدن نمایید.

 

 

مبارزه شترها در کوش آداسی 

جاهای دیدنی کوش آداسی - بهترین جاهای تاریخی و تفریحی جزیره پرنده

سواحل کوش آداسی

کوش‌آداسی، نامی آشنا که در اذهان به شکل یک جزیره با پرندگانی مهاجر و سواحلی خوش رنگ تداعی می‌­شود. مشخصاً اولین تصویری که از جزیره کوش‌آداسی در ذهن وجود دارد، همین خواهد بود؛ بنابراین بارزترین مشخصه این جزیره سواحل دوست داشتنی آن خواهد بود. آفتاب ملایمی که بر سواحل این جزیره می‌­تابد، حسی خوب را به گردشگران منتقل می‌­کند تا به آرامی در سواحل این جزیره ریلکس کنند.

در کشور ما مناطق دریای کمی وجود دارد؛ به همین دلیل هموطنان ما می‌­توانند در سواحل خوش رنگ این جزیره به تفریحات ویژه آبی بپردازند و اوقات‌خوشی را در کنار دوستان و خانواده سپری کنند.

 

سواحل کوش آداسی

 

ساحل بانوان

ساحل بانوان یکی از جاذبه‌های مختص به بانوان است. در این ساحل که به طور اختصاصی آماده شده است و اطراف آن پوششی دارد، تفریحات آبی بسیار جذاب و جالبی برای بانوان و خانم‌ها تدارک دیده شده است. در این ساحل خانم‌ها می­‌توانند بدون نگرانی به تفریح در مکانی امن بپردازند و اوقات خوشی را سپری کنند. به جرات می­توان وجود این ساحل را یکی از بزرگ­ترین ویژگی‌های جزیره تفریحی توریستی کوش‌آداسی دانست.

 

ساحل بانوان

 

در ساحل بانوان جزیره کوش‌آداسی، تفریحات جالب‌ای وجود دارد تا مسافران خانمی که به کوش‌آداسی سفر می‌کنند نیز همانند سایر افراد از آفتاب ملایم این جزیره و تفریحات آبی آن دسترسی داشته باشند.

ساحل پاموک در سلکوک یا ساحل عشق

سواحل پاموک در سلکوک یا همان سواحل عشق، در حومه جزیره کوش‌آداسی و در منطقه داووتلار قرار دارد. در این سواحل انواع تفریحات آبی به همراه کافی‌شاپ‌هایی با تم ساحلی وجود دارد که بسیار مناسب جوانان و عشاق است. گذراندن اوقات خود در این سواحل، آرامشی خاطرانگیز را برای همگان به ارمغان خواهد آورد. بهترین زمان برای گردش در این منطقه، در ماه‌های اکتبر تا می است.

 

ساحل پاموک

 

سفرهای روزانه با قایق

اگر از گذراندن اوقات خود در دریا لذت می‌برید، بی‌شک یکی از بهترین تفریحاتی که مناسب شما خواهد بود، سفرهایی با یک قایق‌موتوری است. قایق‌های‌موتوری‌ که در سواحل این جزیره استقرار دارند، روزانه گردشگران زیادی را جا‌به‌جا می‌کنند و هیجان و لذت را به سادگی برای مسافران رقم خواهند زد.

 

تفریح با قایق در کوشی آداسی

 

پارک های آبی

هر جزیره­ای که دارای ساحلی شنی باشد، به طور قطع پارک‌های آبی متعددی را دارد که جزیره کوش‌آداسی نیز از این قاعده مستثنی نیست. کوش‌آداسی پارک‌های آبی فراوانی دارد که مسافران و گردشگران می‌توانند در این پارک‌ها خاطراتی پر از لذت و هیجان را به ثبت برسانند.

این جزیره در کنار دریای اژه واقع شده است پس وجود این پارک‌های آبی در سواحل آن منطقی خواهد بود. حجم عظیمی از گردشگران از سراسر دنیا در هنگام فرا رسیدن فصل تابستان، برای تجربه کردن پارک‌های آبی این جزیره، پا به کوش‌آداسی می‌گذارند.

 

پارک های آبی کوشی آداسی

 

پارک آدالند

پارک آبی آدالند یکی از معروف­ترین پارک‌های آبی کوش‌آداسی به شمار می‌رود که مجموعه‌ه­ای کامل از تمام تفریحات آبی هست. این مجموعه شامل انواع بازی‌های آبی، وسایل‌های سرگرمی آبی و یک ساحل مرتبط به دریا می‌شود که گردشگران را تا انتهای روز سرگرم خواهد کرد.

در این پارک علاوه بر بزرگسالان، کودکان نیز می‌توانند از تفریحات ایمن و مخصوص به خود بهره‌مند شوند. این پارک سرسره‌های بزرگ و مارپیچی دارد که هیجان را به رگ‌های همه گردشگران تزریق خواهند کرد.

 

پارک آدالند

 

دلفین پارک

به حیوانات علاقه‌مند هستید؟ اگر جوابتان مثبت است پس قطعاً یکی از مکان‌هایی که می‌توانید اوقاتی خوش را در آن بگذرانید، دلفین پارک کوش‌آداسی خواهد بود. در این پارک جذاب و پرطرفدار در هنگام شروع تعطیلات، هر روزه نمایش‌های جذابی از دلفین‌های آموزش دیده برای سرگرمی گردشگران انجام می‌گیرد که شما را شگفت‌زده خواهد کرد. همه ما می‌دانیم که دلفیناریوم موجوداتی باهوش هستند که توانایی یادگیری دارند و رابطه خوبی نیز با انسان‌ها دارا هستند؛ بنابراین از این نمایش­ها لذتی دوچندان را تجربه خواهید کرد.

 

پارک دلفین

 

پارک آبی آکوا فنتسی

پارک آکوا فنتسی از آن دسته از پارک‌هایی است که لذتی فوق‌العاده را به کام مسافران خواهد کشاند. در این پارک سرسره‌هایی بزرگ و هیجان‌انگیز دارد که مناسب استفاده برای تمام سنین خواهند بود. در این پارک مکانی برای انجام ورزش‌هایی دسته جمعی مانند واترپلو، والیبال ساحلی، شنا و... وجود دارد که امکان مشارکت در جمع را برای چند برابر کردن لذت فراهم می­سازد.

 

پارک آبی آکوا فنتسی

 

پاموکاک بیچ

ساحل پاموکاک یکی از خلوت‌ترین ساحل‌های این جزیره به شمار می‌رود که بسیار بزرگ و جذاب است. این ساحل به صورت ۲۴ ساعته به روی عموم باز خواهد بود و می‌توان در هر زمانی از آن دیدن کرد و اوقات خود را با تماشای دریای خوش‌رنگ گذراند. در این ساحل می­توان طلوع و غروب خورشید را از فراز دریا تماشا کرد و از آن لذت برد. این مکان، یکی از بهترین اماکنی است که قادرید در آرامش به سر ببرید و با خانواده یا دوستانتان خلوت کنید.

 

ساحل پاموکاک

 

لیدیز بیچ

یکی از محبوب‌ترین سواحل تفریحی که در هنگام تعطیلات تاستانی بسیار شلوغ می‌شود، لیدیز بیچ است. این ساحل با این که نامش ساحل بانوان است، به روی عموم مردم باز خواهد بود و تنها اختصاص به زنان ندارد. این ساحل بسیار به مرکز شهر و مراکز خرید کوش‌آداسی نزدیک است که برای گذراندن اوقات خود، می‌توانید از آن مراکز نیز دیدن کنید.

 

لیدیز بیچ

 

سافاری کوش آداسی

بی‌شک یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات امروزی، گشت و گذار سافاری است. این نوع تفریحات جالب و هیجان‌انگیز برای افرادی که عاشق سرعت و رانندگی هستند، گزینه‌های بسیار مناسب خواهد بود تا آدرنالین آن‌ها را به بالاترین حد خود برساند. در شن‌های این جزیره می‌توان در تورهای سافاری اختصاصی آن شرکت کرد و لذتی فرازمینی را تجربه کرد.

 

سافاری کوش آداسی

 

تورهای کشتی تفریحی کوش آداسی

این جزیره که با دریا احاطه شده است، به صورت روزانه تورهای گردشگری زیادی دارد. بخشی از این تورهای گردشگری به سفر و گشت و گذار با کشتی‌های تفریحی اختصاص داده شده است. در این تورها مسافران در عرشه کشتی مشغول به تفریح می‌شوند و علاوه بر بهره بردن از منظره­ای جذاب از دریای زیبا، می‌توانند از نوشیدنی‌های خنک و خوشمزه­ای که مخصوص تابستان است نیز لذت ببرند.

 

تورهای کشتی تفریحی کوش آداسی

 

سواحل سفید کوش آداسی

بی‌شک سواحل سفید این جزیره که با نور ملایم خورشید در تابستان آراسته می‌شوند، از جمله زیبایی‌هایی تکرار نشدنی هستند که آرامش را به قلب‌های گردشگران هدیه خواهند کرد. این سواحل، می‌توانند مکانی برای بازیابی سلامت و آرامش روان باشند و چی بهتر از یک سفر به منظور ریلکس کردن ذهن، بدن و روان؟

اگر شما نیز قصد سفر به جزیره شگفت‌انگیز کوش‌آداسی را دارید، حتماً سری به سواحل بی‌نظیر این جزیره بزنید و از آرامشی که در آن مکان حکم‌فرما هست، لذت ببرید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
بیشتر بخوانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.9 از 5 | از 100 کاربر